Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

no povejte kak stirke sfrizirane mate pa kaj ste predelali na mopedu aja pa loh tut povete kok ste stari pa kake mopede mate

jz mam apn6 ki leti okol 110km/h

naredu sem pa tako

-lamo cilinder 42 kanale ma zbrusene do dihtunge

-bloki na masini so tut enako zbruseni

-bat 42 rezan z enim obrockom

-dal sem nastavek za fergazer

-fergazer 19

-doma narejen filter

-auspuh z vecjo cevjo ze na zacetku da grejo plini lazje ven

-izpušni in sesalni kanal na cilindru pvrtan da je tocno okrogel da gre zmes lazje not in izpuh ven

-peta brzina

vse sem naredil sam(no edino fotr mi je bat odrezov pa povrtov sesalno pa izpusno lukno)fotr je mehanik in se je s tem veliko ukvarjal in me tut nauču.

mam pa doma delov za veliko mopedov(tomosi apn6,dvojka,trojka,pony ekspres) ce kdo rabi kaj prodam kake dele.Star sem pa 14 let

drugace mam pa se nekaj mopedov motor kotač 14(štrnajstka),bt,kolibri,avtomatik bullet,apn6(tale k sm napisov gor) in se gilera 125 enduro.

Realnih 110 ti sigurno negre, sam bi blo pa zanimiv zvedt realno hitrost zmerjeno s kšnmu avtomobilm. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

110km/h tudi jaz dvomim, je pa blizu...

Moja je sla 93km/h po ravnini, merjeno se stevcem Sigma Sport 800

Mam pa:

BT cilinder 40mm

krajsan bat

18mm Bing fergazer

12mm ojnico

aluminjast magnet(lazji je in se prej zavrti)

BT vilce in feltne

Ko saltas iz prve v drugo mal dvigne :devil:

BTW, kolesarski stevec ne more narobe kazat, razen ce ga je kdo narobe sprogramiru, kar dvomim .)

Sej sam mnozi tistih 180cm(al kolk ze?) ki jih mas po obodu s cajtom ki ga rabi za en obrat... To je pol obodna hitrost, kar je pac hitrost motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej vidim da ko sm reku da maš s kolesarskim števce merjen, bi blo to še najbol realn...

Če maš ti od ene gilere števc ko ma čist drugo velikost felg pa to,ni niti približn točn..

Na kolesarskem pa morš nastavit kake felge maš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e90:kaj ti misls da si car kr mas 160 postov jz jih mam pa sele 7 in zato mi ni za verjet.ce te tok zanima če lazem prid pogledat

To nima veze kok postov mam, moj namen je ,da se folk postavi na realna tla pa pove po resnici.Drugače sm pa mel že tolk tomosov,da imam kar dobro predstavo o tem kok kaj gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto ni boljša meritev...umerjen števc pa fertik (kolker se pač da) pa še se gre res za neko realno cifo se pol to še iz obratim prever oz. izračuna. No dober za cca. brzino dobit je normalno da dober avto :)

se strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kje naj kupim lipnika?

:cry: :cry: :cry:

Rečte hitro,prosim

kolko pa je cena?

Popravljeno . Popravil tinček113
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekateri bati so izvedeni tudi tako, da imajo na zgornjem repku luknjo, skozi katero steče mešanica. vendar ne pozabit, da to vse drastično zmanjša življenjsko dobo in bata in celotne mašine. sploh pa izkoristke.

kar nekaj se mi je posvetilo.... ima kakšen hasek povečevanje te luknje? v tej strani priznam da še nisem nikoli razmišljal :hmm: :hmm: :hmm: ali pa da dodatno nardiš luknjico npr. teoretično bi se v kombinaciji z nižanjem glave moglo obnest.. ali???

pač zanima me, ker še nmikjer nisem zasledil kaj podobnega;) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa to ni res, staycool, pomisl mal preden kaj zines, A35 masina (frchiji in colibri) ma to serijsko, in ta zadeva deluje le in samo pri A35 maisni. zakaj? ker ima za krmiljenje sesanja lamelni ventil, tako da tiste luknje v batu morajo biti, ker konstrukcija masine ne dovoljuje dovolj velikega prehoda mimo bata (kot ima to npr. aprilia RS/AF1/ETX/... 125, cagiva Mito, itd.. ).

na klasicni masini, kjer je sesanje krmiljeno z batom (a la A3, APN, ATX, CTX, E90, petke, trojke, dvojke, itd), ta zadeva ne deluje - masina niti vzgala nebi.

povecanje te luknje bi po eni strani znalo kaj pomagati pri moci, vsekakor pa ne pri zivljenjski dobi, imel sem namrec primer ko mi je bat na tem mestu sam od sebe (bil je ze na koncu zivljenjske dobe) dobesedno razpadel, in masina je zaribala. ob kakih predelavah bi se to zgodilo ze dosti prej.

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je pa kaka luknja v apn batu ?

no, pa nisem mislil SAMO in IZKLJUČNO apn.. nasploh pri mopedih / motorjih, ki imajo luknjo.

zok maš prav, sem malo študiral in ugotovil da z vrtanjem luknje mašina ne bi delovala zaradi neusklajenega odpiranja sesalnega kanala. pač vprašat ni greh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri masinah k majo luknjo v batu je sesanje krmiljeno z lamelnim ventilom, ne z batom, in tista luknja je sibka tocka bata, vecja kot je, bolj je kriticno vse skup, prej lahk pride do kake poskodbe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

od atxa se mi zdi da pridejo od frcota pa nevem sam dj rajs od atx-a se bols pa od elektronika al pa bt-ja k mas se disk hehe :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!