Skoči na vsebino

Tomos APN 6 Alpino....


Priporočene objave

vi ki ste u tem poslu že stari mački bi vas vprašal koliko približno me bi stala tale predelava in deli:

poliranje blokov okrog motorne gredi, predelava cilindra (sesanje na 18, izpuh na 26 + izdelava 3. pretočnega kanala, izpušni in sesalni kanal na cilindru povrtan da je okrogel, aluminjast magnet, znižana glava, uplinjač dellorto, 2x mf power cobra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj bi dal 2 izpuha

ma če maš kolkr tolko znanja boš kej že sam sčaral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MF POWER(COBRA BULLET) :grupni: :yea2: Če pa maš dnara ko smetja ,pa idi na Tomosovo spletno stran,pa si naroči Akrapoviča :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe akrapoviča tisti je za sm 125 4t

in še rečeš če nimaš keša k je 20x dražji od mf hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr tomosih maš prow nrjen tak robček katerega odstrani

sej ga takoj opaziš

ps brusi ga z vodobrusnim papirjem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar je taka, če hočete obrate potem je treba znižati kompresijo.

Če pa hočeš moč v nižjih obratih odzivnost in navor pa je potrebno zvišat kompresijo.

Zdj res prava moč se doseže z obrati, vendar v ekstremnih nastavitvah se nam je zgodilo to da nam je stantgas kumi teku pri 2000 obr.

Vsa dodatna kompresija ki je večja od originala ubija obrate in utežuje to situacijo. Original apn-6 ponavad ne preseže 6000rpm kar je malo. Če hočeš moč je treba povišat delovne obrate vsaj do 10000rpm ali več. Pri takih obratih nastane problem platin, ker feder v njih ne dohaja takih obratov. Skratka za višji tuning rabiš drugo elektriko, podobno kakršna je na Scooterjih (elektronski timing).

Drugače se pa bing 18 odlično odnese na apn6. Ne priporočam kakšno dramatično povečevanje kanalov ker boste vse zaj.... Na fino jih spolirate in to je to. Sploh pa ne priporočam brušenje kanalov na okroglo, ker boste čist odpiralne čase zjebal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pa s cilindrom, na kolk mi priporočate da ga pobrusim

mam pa apn4

Priporocam da ga zaradi povecanja prostornine ne brusis....brusi ga samo takrat ko bos imel po cilindru rise... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporocam da ga zaradi povecanja prostornine ne brusis....brusi ga samo takrat ko bos imel po cilindru rise... .)

zakaj da ga ne bi brusil?. zaradi vzdržljivosti? ma do fi 40 nima kaj bit... vsaj po mojih izkušnjah ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa pri izpuhu, ali bi se splačalo sploh kaj pobrusiti čeprav sem slišal, da pomaga.

Če pomaga bi vas prosil, da mi poveste na koliko pobrusim.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa pri izpuhu, ali bi se splačalo sploh kaj pobrusiti čeprav sem slišal, da pomaga.

Če pomaga bi vas prosil, da mi poveste na koliko pobrusim.

Hvala

glej. o tem že maš napisano misilm da VSE, kar se povedat da. :glare: v tem času, ko čakaš na tukajšnje odgovore, bi lahko že našel vse napisano po dolgem in počez. iskalnik je super zadeva. :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zate .)

če tu ne najdeš, pol ne vem kaj bi rad naredil iz mopeda. prijetno branje :)

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...7828&hl=apn

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...0916&hl=apn

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...2265&hl=apn

in še in še......

drugače pa prvi post, ki mi je priletel na ekran v zvezi s tem (iskanje je trajalo 2 minuti, zato mi ne govorit, da ne najdeš :doze: )

...spremenit mors kote odpiranja kanalov(po domace kanale zbrust). Priporocam da jih spremenis na -za SIBKEJSO varianto predelave(vendar ohranis vec navora)-sesanje 148 stopinj, pretok 130 stopinj, izpuh 178 stopinj-

Za MOCNEJSO varianto pa na(to je ze skoraj maksimum) - sesanje 170 stopinj, pretok 138 stopinj, izpuh 186 stopinj-

Originalne kote in mere kanalov bos lahko dolocil s polarnim distribucijskim diagramom...za to da bos vedel za koliko jih povecat pa lahko razberes iz diagrama in nato zarises v cilinder ali pa uporabis program ki ga je mislm da izdelal roost -rise port-ali nekako tako se imenuje.(na svoji strani ima tudi za narisan diagram v CAD-u tako da ga bos lahko takoj natisnil) Kar se tice veriznih prenosov moras najt nek kompromis med pospeski in koncno hitrostjo...odvisno spet kje se pretezno vozis. Tudi kar se vplinjaca tice je potrebna natancna nastavitev in pravilna izbira velikosti sobe (dize) drugace ni ucinka ali pa vsaj izkoristek ni tak kot sicer. Zelo pomenbna pa je tudi izbira pravega izpuha ali pa unikatna izdelava le tega po teoreticnih izracunih za tvoj motor, kar bi doprineslo najvec moci. Tudi za to lahko najdes veliko programov po internetu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lahko mu gre 50 samo ropota ku kurba in ima tak izkoristek da bog ponagi

samo avspuh bi zamenjal pa mu bi šel več kot pa da je delal to predelavo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!