Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lahko ti pošlem enkrat na email, ko ne znam kle gor objavit .)

Objavljeno (popravljeno)

Vi bi vsi radi naredli da bi apnka letela po luftu. Ja sej lahko leti po luftu sam ko pa je preoblem da nebo dolgo. Če se misliš vozit en čas pol ne pretiravaj, ker ti bo npr z samo brušenim celindrom pa original fergazerom šlo občutno bolše. Največ pa itaq posveti zobčenikom in najdi pravo razmerje, ker to zlo dosti pomaga. Nastavi vžig, drgi auspuf pa ima da leti. če pa hočeš da bo šlo 200 pol pa si kaj več kupi ko pa apn. Ko pa boš mel to porihtano, pol pa se spravi mogoče na kaj več.

Popravljeno . Popravil ReNcHeK
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

1. to sploh ne drži, da če maš večji bat notr, pa original ferg, da bolj leti. hitrost bo ista, le malo boš pridobil v vožni v breg, bo bolj vleklo...

2. če maš prenose za končno, bodo pospeški slabši, če maš pa za pospeške, bo pa končna slaba, tko da optimalno razmerje zobnik je kr dost težko ugotovit, oziroma gledaš na to, ali voziš bolj po hribih ali ravninah...

3. avspuh je pa itq med najpomebnejšimi stvarmi pri delovanju motorja, pri pospeških in končni...

4. največ pridobiš z piljenjem kanalov (vsis, pretočni), ter večjim fergom in tapravim avspuhom... tukaj velikost bata sploh ne igra vloge...

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Ce povecujete prostornino ne pretiravat. Najbolj optimalno je 39L bat dat gor. Mel sam 42 pa je blo za en kurac. Ma kolega tomosa k gre 90, pa dela ze par let.

Popravljeno . Popravil Brihta
Objavljeno

ne brust ker je brezveze samo cilinder uničujete (če ribne na 42 ga lahk sam stran fukneš edin če probaš na 42,5 če je še dost mesa) rajš se lotite kanalov....

Objavljeno
Samo motor ti bom na kratko opiso, vzami 42L bat, bt fergi, popeskaj kanale za benz in zrak, peta prestava, 15 zobcenik odspredaj oz. taki da ti vsaj malo potegne, ne samo na koncno gledat .) , to bi pa blo vec al majn to

lih 15 zobnik je tak, da gledaš samo na končno, btw, za pospeške bi bil najboljši 13, 12 al pa 11 sta pa že bl sam oza afnarije .)

Objavljeno
z jack_assom imava namen kupt kako sfakano 4ko za 5k, pa jo mal sravfat pa to. kaj se da sravfat bl tko, da ga ni treba do tazadnga sravfa podret, pa da bolj leti ?

zbrusita glavo cilindra (s šmirglam, pa more bit naravnost tko d djta cilinder na kšno šipo al pa kj tazga, če ne bo kompresija pušala) in spodaj skrajšajta bat za nekaj mm, pa iglo dvignita, to je pa to

Objavljeno
zbrusita glavo cilindra (s šmirglam, pa more bit naravnost tko d djta cilinder na kšno šipo al pa kj tazga, če ne bo kompresija pušala) in spodaj skrajšajta bat za nekaj mm, pa iglo dvignita, to je pa to

ze dolg se nism tolk nasmeju :kva2: :lol: :lol1: :lol1:

sam ta mi je pa najbl vsec; kompresija puscala :lol1: :lol1: :lol: :hmm: :nono:

Objavljeno

kaj je tu smešnega?!?! je čist prov povedu, ker če ne bo naravnost zbrušen, kompresije sploh nebo, in moped sploh nebo vžgal, ali bo pa tako slaba kompresijo da sploh nebo nikamor šlo.....

Objavljeno
zanima me če kdo zna predelati apn 6-ko. da bi mi lahko približno razložil kako to gre. hvala.    :?

:D KVA A 6-KO BI RAD SPEDENU? NI PROBLEMA. TAPRU CILINR POBRUS. ČE MAŠ ŠE ORIGINAL GA POBRUSEŠ NA ENE 40 AL PA DA BO ŠE MAL BOL IN TI BO MAN DOLG DRŽOV PA NA 41,5 AL PA 42. POL PA EN DRUG AUSPUH, LIPNIKA AL PA KAŠNO PAVERCO SERIJE 3. LOHK TUD KOBRO ČE JO DOBIŠ, JE ŠE BOLJ. :OK: A TE ZANIMA ŠE NADALJEVANJE, K TO TE BO PRŠLO ZA CILINDER PA BAT, K MORŠ POJ VEČIGA DAT OKOL 12000 SIT, ZA AUSPUH PA KOKR JE.

Objavljeno
ze dolg se nism tolk nasmeju :kva2:  :lol:  :lol1:  :lol1: 

sam ta mi je pa najbl vsec; kompresija puscala :lol1:  :lol1:  :lol:  :hmm:  :nono:

EJ, JEST NEBI BATA SKRAJŠOV K FUL PREJ RIBNE, BREZ VEZE K JE ŠE FUL BOLŠIH STVARI K TO. :nono: RAJ V CILINDRU KANALE POBRUS PA IGLO ZA ENO DVIGN PA PO POTRBI MAL VEČJO DIZO. PA MAL LUKNO PR FURGAZARJU POŠMIRGLEJ. VARJEM MI MAM ŽE IZKUŠNJE.

Objavljeno
EJ, JEST NEBI BATA SKRAJŠOV K FUL PREJ RIBNE, BREZ VEZE K JE ŠE FUL BOLŠIH STVARI K TO.  :nono: RAJ V CILINDRU KANALE POBRUS PA IGLO ZA ENO DVIGN PA PO POTRBI MAL VEČJO DIZO. PA MAL LUKNO PR FURGAZARJU POŠMIRGLEJ. VARJEM MI MAM ŽE IZKUŠNJE.

o cem ti to??? :stupid: in kako se to tocno nardi, k me ful zanima res??? a gre pol kej bol??? in kolk?? a ce masino kalim gre se kj bols??

Objavljeno
kaj je tu smešnega?!?! je čist prov povedu, ker če ne bo naravnost zbrušen, kompresije sploh nebo, in moped sploh nebo vžgal, ali bo pa tako slaba kompresijo da sploh nebo nikamor šlo.....

razmisli logicno; kompresija puscala :fredy:

Objavljeno

dejte kot prvo se naucit kaj je tipka caps lock in za kaj se uporablja, kot drugo pa mal pomislte ka pisete, gre tud men na smeh zravn... ...najbolj mi je vsec tista o krajsanju bata... :D

...a bi mal pomislil zakaj in kje se to dela? in kaksne posledice ma to? da ce ze, se ga pobrusi na lunco, ne pa da batu premaknes tezisce kolk se da, da bo ob straneh ja cimmanj simetricno obremenjen?

Objavljeno
dejte kot prvo se naucit kaj je tipka caps lock in za kaj se uporablja, kot drugo pa mal pomislte ka pisete, gre tud men na smeh zravn... ...najbolj mi je vsec tista o krajsanju bata... :D

...a bi mal pomislil zakaj in kje se to dela? in kaksne posledice ma to? da ce ze, se ga pobrusi na lunco, ne pa da batu premaknes tezisce kolk se da, da bo ob straneh ja cimmanj simetricno obremenjen?

Ne bod preveč pameten glede caps lock, pač navada da se z velikim piše. do ene mere res to lohk nardiš, drgač je pa to slab. :angry:

Objavljeno
o cem ti to??? :stupid: in kako se to tocno nardi, k me ful zanima res??? a gre pol kej bol??? in kolk?? a ce masino kalim gre se kj bols??

govorim o brušenju kanalov in to. Kar pomisl a je bolj a ne, več pretok goriva je pa zraka. poj itak gre dost bolj. če to nardiš po lohk daš kašn bistveno več furgazar če ga zneš namontirat k je bolj mal placa. drgač to morš sam žmirglat pa mal trikotno pilco vzameš. pa mal natančno roko morš imet. Jest sem to že delov. :rolleyes:

Objavljeno

ok, ne bom tolk pametn o capsu (halo??), naj pa povem, da tu ni fora v samem pretoku, ampak tud v portmapu, in da ni vseeno kako brusis oz. kaj naredis iz cilindra. lahk mas ogromne kanale, pa ti masina ne bo sla nikamor. doh... pomembni so koti sesanja, preliva in izpuha, seveda v povezavi s kompresijskim razmerjem, kotom predvziga, obrati, in pa delovne temperature, goriva, razmerja zrak/gorivo/olje, itd... ...ni to tak na simpl k se slisi. lahk se ti posreci, ampak vrhunskega rezultata kr tak ne bos dobu.

Objavljeno

BTW, tud bat se predela zato da se poveca kot sesanja.

Objavljeno
ok, ne bom tolk pametn o capsu (halo??), naj pa povem, da tu ni fora v samem pretoku, ampak tud v portmapu, in da ni vseeno kako brusis oz. kaj naredis iz cilindra. lahk mas ogromne kanale, pa ti masina ne bo sla nikamor. doh... pomembni so koti sesanja, preliva in izpuha, seveda v povezavi s kompresijskim razmerjem, kotom predvziga, obrati, in pa delovne temperature, goriva, razmerja zrak/gorivo/olje, itd... ...ni to tak na simpl k se slisi. lahk se ti posreci, ampak vrhunskega rezultata kr tak ne bos dobu.

zdej si mi pa cel veselje zbil do poigravanja z prepotentnezimi............ :cry:

no ja mogoce se je pa clo kej naucu iz tega........ :yea1:

Objavljeno

Noben še ni povedu da je zlo pametn da se bat reže... En moj kolega je sam doma bat rezu, pa mu ful leti. To je mel 38l odrezan, pa me je prehitu kdaj je hotu k mam 40l navdn bat. Kok je odrezu nevem, neki sm slišu da je baje spodnjo perotko odrezu... Tolk o predelavi, mam pa en drug problem...

Mom moped 40L bat, in Lipnik avspuh, nimam še 5-te(mam namen dodat), problem je v tem da mi pod povnimi obrati začne trokirat, kot da mu manka bencina, če se pelem navdol so ti presteldki med tem ko potegne in žlajfa dalši(dali žlajfa), ka nej nrdim da bo letu, k navhrb pa fajn vleče, sam spet ne v prvi(pod čist povnim gasom)

Lp :yea1:

Objavljeno

A rab kdo 5. prestavo? Imam oba zobnika, če kdo rabi. :whistle: Prodam ugodno. :closedeyes:

Objavljeno
A rab kdo 5. prestavo? Imam oba zobnika, če kdo rabi.  :whistle: Prodam ugodno.  :closedeyes:

Kakšna je pa cena?

Objavljeno
Noben še ni povedu da je zlo pametn da se bat reže... En moj kolega je sam doma bat rezu, pa mu ful leti. To je mel 38l odrezan, pa me je prehitu kdaj je hotu k mam 40l navdn bat. Kok je odrezu nevem, neki sm slišu da je baje spodnjo perotko odrezu... Tolk o predelavi, mam pa en drug problem...

Mom moped 40L bat, in Lipnik avspuh, nimam še 5-te(mam namen dodat), problem je v tem da mi pod povnimi obrati začne trokirat, kot da mu manka bencina, če se pelem navdol so ti presteldki med tem ko potegne in žlajfa dalši(dali žlajfa), ka nej nrdim da bo letu, k navhrb pa fajn vleče, sam spet ne v prvi(pod čist povnim gasom)

Lp :yea1:

glih o tem smo se prej pogovarjal. :slap:

Objavljeno

mene pa zanima če zna gdo koliko stanejo nove dize za alpino da bi lahko gor dal športni filter ali mi nebo treba menjat dize sedaj imam samo mf-power izpuh cobra

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!