RHonda Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 Lahko ti pošlem enkrat na email, ko ne znam kle gor objavit .)
ReNcHeK Objavljeno Junij 7, 2005 Opozori Objavljeno Junij 7, 2005 (popravljeno) Vi bi vsi radi naredli da bi apnka letela po luftu. Ja sej lahko leti po luftu sam ko pa je preoblem da nebo dolgo. Če se misliš vozit en čas pol ne pretiravaj, ker ti bo npr z samo brušenim celindrom pa original fergazerom šlo občutno bolše. Največ pa itaq posveti zobčenikom in najdi pravo razmerje, ker to zlo dosti pomaga. Nastavi vžig, drgi auspuf pa ima da leti. če pa hočeš da bo šlo 200 pol pa si kaj več kupi ko pa apn. Ko pa boš mel to porihtano, pol pa se spravi mogoče na kaj več. Popravljeno Junij 7, 2005. Popravil ReNcHeK
mathias Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 1. to sploh ne drži, da če maš večji bat notr, pa original ferg, da bolj leti. hitrost bo ista, le malo boš pridobil v vožni v breg, bo bolj vleklo... 2. če maš prenose za končno, bodo pospeški slabši, če maš pa za pospeške, bo pa končna slaba, tko da optimalno razmerje zobnik je kr dost težko ugotovit, oziroma gledaš na to, ali voziš bolj po hribih ali ravninah... 3. avspuh je pa itq med najpomebnejšimi stvarmi pri delovanju motorja, pri pospeških in končni... 4. največ pridobiš z piljenjem kanalov (vsis, pretočni), ter večjim fergom in tapravim avspuhom... tukaj velikost bata sploh ne igra vloge... Lp
Brihta Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 (popravljeno) Ce povecujete prostornino ne pretiravat. Najbolj optimalno je 39L bat dat gor. Mel sam 42 pa je blo za en kurac. Ma kolega tomosa k gre 90, pa dela ze par let. Popravljeno Junij 16, 2005. Popravil Brihta
icerider Objavljeno Junij 16, 2005 Opozori Objavljeno Junij 16, 2005 ne brust ker je brezveze samo cilinder uničujete (če ribne na 42 ga lahk sam stran fukneš edin če probaš na 42,5 če je še dost mesa) rajš se lotite kanalov....
JaRaNe Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Samo motor ti bom na kratko opiso, vzami 42L bat, bt fergi, popeskaj kanale za benz in zrak, peta prestava, 15 zobcenik odspredaj oz. taki da ti vsaj malo potegne, ne samo na koncno gledat .) , to bi pa blo vec al majn to ← lih 15 zobnik je tak, da gledaš samo na končno, btw, za pospeške bi bil najboljši 13, 12 al pa 11 sta pa že bl sam oza afnarije .)
JaRaNe Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 z jack_assom imava namen kupt kako sfakano 4ko za 5k, pa jo mal sravfat pa to. kaj se da sravfat bl tko, da ga ni treba do tazadnga sravfa podret, pa da bolj leti ? ← zbrusita glavo cilindra (s šmirglam, pa more bit naravnost tko d djta cilinder na kšno šipo al pa kj tazga, če ne bo kompresija pušala) in spodaj skrajšajta bat za nekaj mm, pa iglo dvignita, to je pa to
PSI_Hunter Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 zbrusita glavo cilindra (s šmirglam, pa more bit naravnost tko d djta cilinder na kšno šipo al pa kj tazga, če ne bo kompresija pušala) in spodaj skrajšajta bat za nekaj mm, pa iglo dvignita, to je pa to ← ze dolg se nism tolk nasmeju :kva2: :lol: :lol1: :lol1: sam ta mi je pa najbl vsec; kompresija puscala :lol1: :lol1: :lol: :hmm: :nono: franci12 1
mathias Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 kaj je tu smešnega?!?! je čist prov povedu, ker če ne bo naravnost zbrušen, kompresije sploh nebo, in moped sploh nebo vžgal, ali bo pa tako slaba kompresijo da sploh nebo nikamor šlo.....
yamaher Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 zanima me če kdo zna predelati apn 6-ko. da bi mi lahko približno razložil kako to gre. hvala. :? ← :D KVA A 6-KO BI RAD SPEDENU? NI PROBLEMA. TAPRU CILINR POBRUS. ČE MAŠ ŠE ORIGINAL GA POBRUSEŠ NA ENE 40 AL PA DA BO ŠE MAL BOL IN TI BO MAN DOLG DRŽOV PA NA 41,5 AL PA 42. POL PA EN DRUG AUSPUH, LIPNIKA AL PA KAŠNO PAVERCO SERIJE 3. LOHK TUD KOBRO ČE JO DOBIŠ, JE ŠE BOLJ. :OK: A TE ZANIMA ŠE NADALJEVANJE, K TO TE BO PRŠLO ZA CILINDER PA BAT, K MORŠ POJ VEČIGA DAT OKOL 12000 SIT, ZA AUSPUH PA KOKR JE.
yamaher Objavljeno Junij 26, 2005 Opozori Objavljeno Junij 26, 2005 ze dolg se nism tolk nasmeju :kva2: :lol: :lol1: :lol1: sam ta mi je pa najbl vsec; kompresija puscala :lol1: :lol1: :lol: :hmm: :nono: ← EJ, JEST NEBI BATA SKRAJŠOV K FUL PREJ RIBNE, BREZ VEZE K JE ŠE FUL BOLŠIH STVARI K TO. :nono: RAJ V CILINDRU KANALE POBRUS PA IGLO ZA ENO DVIGN PA PO POTRBI MAL VEČJO DIZO. PA MAL LUKNO PR FURGAZARJU POŠMIRGLEJ. VARJEM MI MAM ŽE IZKUŠNJE.
PSI_Hunter Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 EJ, JEST NEBI BATA SKRAJŠOV K FUL PREJ RIBNE, BREZ VEZE K JE ŠE FUL BOLŠIH STVARI K TO. :nono: RAJ V CILINDRU KANALE POBRUS PA IGLO ZA ENO DVIGN PA PO POTRBI MAL VEČJO DIZO. PA MAL LUKNO PR FURGAZARJU POŠMIRGLEJ. VARJEM MI MAM ŽE IZKUŠNJE. ← o cem ti to??? :stupid: in kako se to tocno nardi, k me ful zanima res??? a gre pol kej bol??? in kolk?? a ce masino kalim gre se kj bols??
PSI_Hunter Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 kaj je tu smešnega?!?! je čist prov povedu, ker če ne bo naravnost zbrušen, kompresije sploh nebo, in moped sploh nebo vžgal, ali bo pa tako slaba kompresijo da sploh nebo nikamor šlo..... ← razmisli logicno; kompresija puscala :fredy:
Zok Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 dejte kot prvo se naucit kaj je tipka caps lock in za kaj se uporablja, kot drugo pa mal pomislte ka pisete, gre tud men na smeh zravn... ...najbolj mi je vsec tista o krajsanju bata... :D ...a bi mal pomislil zakaj in kje se to dela? in kaksne posledice ma to? da ce ze, se ga pobrusi na lunco, ne pa da batu premaknes tezisce kolk se da, da bo ob straneh ja cimmanj simetricno obremenjen?
yamaher Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 dejte kot prvo se naucit kaj je tipka caps lock in za kaj se uporablja, kot drugo pa mal pomislte ka pisete, gre tud men na smeh zravn... ...najbolj mi je vsec tista o krajsanju bata... :D ...a bi mal pomislil zakaj in kje se to dela? in kaksne posledice ma to? da ce ze, se ga pobrusi na lunco, ne pa da batu premaknes tezisce kolk se da, da bo ob straneh ja cimmanj simetricno obremenjen? ← Ne bod preveč pameten glede caps lock, pač navada da se z velikim piše. do ene mere res to lohk nardiš, drgač je pa to slab. :angry:
yamaher Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 o cem ti to??? :stupid: in kako se to tocno nardi, k me ful zanima res??? a gre pol kej bol??? in kolk?? a ce masino kalim gre se kj bols?? ← govorim o brušenju kanalov in to. Kar pomisl a je bolj a ne, več pretok goriva je pa zraka. poj itak gre dost bolj. če to nardiš po lohk daš kašn bistveno več furgazar če ga zneš namontirat k je bolj mal placa. drgač to morš sam žmirglat pa mal trikotno pilco vzameš. pa mal natančno roko morš imet. Jest sem to že delov. :rolleyes:
Zok Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 ok, ne bom tolk pametn o capsu (halo??), naj pa povem, da tu ni fora v samem pretoku, ampak tud v portmapu, in da ni vseeno kako brusis oz. kaj naredis iz cilindra. lahk mas ogromne kanale, pa ti masina ne bo sla nikamor. doh... pomembni so koti sesanja, preliva in izpuha, seveda v povezavi s kompresijskim razmerjem, kotom predvziga, obrati, in pa delovne temperature, goriva, razmerja zrak/gorivo/olje, itd... ...ni to tak na simpl k se slisi. lahk se ti posreci, ampak vrhunskega rezultata kr tak ne bos dobu.
Zok Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 BTW, tud bat se predela zato da se poveca kot sesanja.
PSI_Hunter Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 ok, ne bom tolk pametn o capsu (halo??), naj pa povem, da tu ni fora v samem pretoku, ampak tud v portmapu, in da ni vseeno kako brusis oz. kaj naredis iz cilindra. lahk mas ogromne kanale, pa ti masina ne bo sla nikamor. doh... pomembni so koti sesanja, preliva in izpuha, seveda v povezavi s kompresijskim razmerjem, kotom predvziga, obrati, in pa delovne temperature, goriva, razmerja zrak/gorivo/olje, itd... ...ni to tak na simpl k se slisi. lahk se ti posreci, ampak vrhunskega rezultata kr tak ne bos dobu. ← zdej si mi pa cel veselje zbil do poigravanja z prepotentnezimi............ :cry: no ja mogoce se je pa clo kej naucu iz tega........ :yea1:
sevsi Objavljeno Junij 28, 2005 Opozori Objavljeno Junij 28, 2005 Noben še ni povedu da je zlo pametn da se bat reže... En moj kolega je sam doma bat rezu, pa mu ful leti. To je mel 38l odrezan, pa me je prehitu kdaj je hotu k mam 40l navdn bat. Kok je odrezu nevem, neki sm slišu da je baje spodnjo perotko odrezu... Tolk o predelavi, mam pa en drug problem... Mom moped 40L bat, in Lipnik avspuh, nimam še 5-te(mam namen dodat), problem je v tem da mi pod povnimi obrati začne trokirat, kot da mu manka bencina, če se pelem navdol so ti presteldki med tem ko potegne in žlajfa dalši(dali žlajfa), ka nej nrdim da bo letu, k navhrb pa fajn vleče, sam spet ne v prvi(pod čist povnim gasom) Lp :yea1:
Tepko Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 A rab kdo 5. prestavo? Imam oba zobnika, če kdo rabi. :whistle: Prodam ugodno. :closedeyes:
sevsi Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 A rab kdo 5. prestavo? Imam oba zobnika, če kdo rabi. :whistle: Prodam ugodno. :closedeyes: ← Kakšna je pa cena?
Zok Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 Noben še ni povedu da je zlo pametn da se bat reže... En moj kolega je sam doma bat rezu, pa mu ful leti. To je mel 38l odrezan, pa me je prehitu kdaj je hotu k mam 40l navdn bat. Kok je odrezu nevem, neki sm slišu da je baje spodnjo perotko odrezu... Tolk o predelavi, mam pa en drug problem... Mom moped 40L bat, in Lipnik avspuh, nimam še 5-te(mam namen dodat), problem je v tem da mi pod povnimi obrati začne trokirat, kot da mu manka bencina, če se pelem navdol so ti presteldki med tem ko potegne in žlajfa dalši(dali žlajfa), ka nej nrdim da bo letu, k navhrb pa fajn vleče, sam spet ne v prvi(pod čist povnim gasom) Lp :yea1: ← glih o tem smo se prej pogovarjal. :slap:
romero Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 mene pa zanima če zna gdo koliko stanejo nove dize za alpino da bi lahko gor dal športni filter ali mi nebo treba menjat dize sedaj imam samo mf-power izpuh cobra
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se