Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

mogoče zato, ker boš dizo poškodoval? :rolleyes: to so preveč precizne zadeve za drot / žico in podobne zadeve not rivat. WD40, ali čistilni benzin, pa spihat, pa more iti

pri kanalih v vplinjaču pa itak ne pride v poštev, ker so zaviti, pa itak ne boš naredil nič. (z žico)

Objavljeno
nop, nekje nisi vredu skup sestavil. preveri še enkrat vse lepo po vrsti. zato ker če boš to preveč zategnil ti bo sklopka drsela

Bom malo pregledal, samo a ni tako, da bi po logiki moral tudi, če je dobro sestavljeno, vseeno z nečim zadržati zobnik ali sklopko in potem do konca zategnit? Po moje bi moralo biti tako... nevem no, bom še enkrat pogledal jutri. Edino kar bi lahko bilo (če res nisem kaj vredu sestavil) je pri vstavljanju pokrova na sklopko in zobnik, če je mogoče pri sklopki da nebi pokrov prišel do konca gor (ker gre malo težje gor), samo potem tudi pokrov ne bi prišel do konca gor, vendar mi pokrov lepo prilega tak da nevem...

Objavljeno
, samo a ni tako, da bi po logiki moral tudi, če je dobro sestavljeno, vseeno z nečim zadržati zobnik ali sklopko in potem do konca zategnit?

NE ne , bog ne daj. niti ne smeš zategnit, ta matica mora biti ko je sklopka spuščena čisto rahla. ko pa stisneš sklopko pa se tam napne. naj ti nekdo stiska kuplongo, ti pa poleg glej, pa ti bo takoj jasno :grim

Objavljeno
NE ne , bog ne daj. niti ne smeš zategnit, ta matica mora biti ko je sklopka spuščena čisto rahla. ko pa stisneš sklopko pa se tam napne. naj ti nekdo stiska kuplongo, ti pa poleg glej, pa ti bo takoj jasno :grim

Aaaaa, torej morem držati sklopko in obenem šraufati matico gor, ja seveda, tako bi moglo iti..

Objavljeno

nenene, narobe razumeš. glej, ko je sklopka sproščena (ko se pač voziš), takrat mora bit oni šraufek rahel, ne sme bit zategnjen (če bi bil zategnjen, pol bi bla sklopka rahla - kot takrat ko je stisnjena). ko pa ti stisneš sklopko, takrat pa more bit oni šraufek zategnjen. joj, ne vem kak ti naj razložim, upam da razumeš.

saj vidiš glej, ko stisneš ti kuplongo, ti cela ona aksa zleze malo navzven - takrat ti sprostiš lamele in sklopka se zavrti v prazno (takrat lahko menjavaš). ko pa lamele nazaj skupaj primejo, takrat pa ne sme bit zašpanano, ker sklopka drsi..

Objavljeno
nenene, narobe razumeš. glej, ko je sklopka sproščena (ko se pač voziš), takrat mora bit oni šraufek rahel, ne sme bit zategnjen (če bi bil zategnjen, pol bi bla sklopka rahla - kot takrat ko je stisnjena). ko pa ti stisneš sklopko, takrat pa more bit oni šraufek zategnjen. joj, ne vem kak ti naj razložim, upam da razumeš.

saj vidiš glej, ko stisneš ti kuplongo, ti cela ona aksa zleze malo navzven - takrat ti sprostiš lamele in sklopka se zavrti v prazno (takrat lahko menjavaš). ko pa lamele nazaj skupaj primejo, takrat pa ne sme bit zašpanano, ker sklopka drsi..

Saj te razumem. Samo ne razumem kaj bi lahko bilo narobe.

Objavljeno

dobr bing diza že, ne pa dellorto ki je navaden šrauf z luknjo

Objavljeno

lej, ti šrauf pritegni in ga pol za kaki obrat losaj

pol zavaruj in fino nastavi z zajlo, če pa nebo vredu pa naredi:

če deluje tudi ko ne tiščiš ročke, šrauf še malo losaj

če ne deluje dobro ko stisneš moraš šrauf še zategnit

Objavljeno
lej, ti šrauf pritegni in ga pol za kaki obrat losaj

pol zavaruj in fino nastavi z zajlo, če pa nebo vredu pa naredi:

če deluje tudi ko ne tiščiš ročke, šrauf še malo losaj

če ne deluje dobro ko stisneš moraš šrauf še zategnit

Jaz ga ne morem pritegnit preko tiste luknjice, ko pride noter zatič, tako da bi jaz najprej moral nekako spravit šrauf preko luknjice in pol bi lahko komaj zavaroval in nastavljal. To je moj problem.

Objavljeno (popravljeno)
A mas na cilindru vn srauf al mas navoj noter...ker ce mas "fiksen" srauf ki gleda iz cilindra ga samo vn odsraufi...sicer se dobr drzi noter samo z mal iznajdljivosti gre ven...

Daj Fabo, povej mi kako si spravil ta šrauf ven, ker jaz ga nikakor ne morem dobiti ven. Ga bom prej, kot ga spravim ven še bolj uničil.

Popravljeno . Popravil bajamali
Objavljeno
Daj Fabo, povej mi kako si spravil ta šrauf ven, ker jaz ga nikakor ne morem dobiti ven. Ga bom prej, kot ga spravim ven še bolj uničil.

Mora se odšraufati..jst sm jih vn dau k sm meu zj**** pa z navadnim zašraufu avspuh gor...

more it vn..nvem mal se znajdi primi s kleščami sam pol boš uničil..pa mal našprici z WD...

Objavljeno

Saj sem probaval s kombinirkami, pa sem dal vmes blago, da ne drsi in se tak ne poškoduje pa ni šlo, pa sem dal gumo pa opet ni šlo. Bom jutri še malo probal, ma nekako ga bom že spravil ven, če ne pa bom odrezal pa gotovo.

Objavljeno
Saj sem probaval s kombinirkami, pa sem dal vmes blago, da ne drsi in se tak ne poškoduje pa ni šlo, pa sem dal gumo pa opet ni šlo. Bom jutri še malo probal, ma nekako ga bom že spravil ven, če ne pa bom odrezal pa gotovo.

če nou šlo pa odrež pa zvrti in na novo navoj... :whistle:

Objavljeno

si pravilno sestavil ležaj? Si potisnil sklopko do konca v šalčko?

Objavljeno

Ja, sem pravilno sestavil in tudi sklopko sem potisnil do konca v šalčko. Danes sem še enkrat razdrl, pa sem pogruntal kaj je narobe, meni ni sklopka prišla čist noter v odprtino v pokrovu, nekje za 1 mm ali mogoče 2 glih tolko mi je pa falilo da bi lahko dal zatič v šrauf. Pa dobro, danes sem to zrihtal, zanima me pa kakšno razmerje je optimalno za mešanico.?

Objavljeno

odvisno

če tankaš petrolov dvotaktol pol ene 4% (zihr je zihr)

pol pa bolje olje ko imaš manj ga daješ (jaz sem recimo dajal motula 850 1% če ne celo manj)

Objavljeno
Saj sem probaval s kombinirkami, pa sem dal vmes blago, da ne drsi in se tak ne poškoduje pa ni šlo, pa sem dal gumo pa opet ni šlo. Bom jutri še malo probal, ma nekako ga bom že spravil ven, če ne pa bom odrezal pa gotovo.

Maš varilni aparat? Znaš delat z njim? Prpikaj nekaj na vijak,pa ni hudič,da ne popusti.Če maš možnost,zagrej z gorilcem mesto okrok vijaka.

Če pa ne bo šlo,odreži,zvrtaj luknjo in nov navoj,M6. Luknjo vrtaj fi 4.8mm. Pazi,da boš vrtal točno na sredini starega,odrezanega vijaka.

Objavljeno

Bajamali imam programček ki ti zračuna koliko olja je treba vliti...ti samo vtipkaš kolk % mešanco..pa kolk benza...

Objavljeno

No, pol pa bi mi ga lahko dal. Ali pa samo povejte keri mate ali ste meli apn, kolko ste devali olja. Pa kak je s temi procenti, predosti olja ni dobro, ne, premalo pa tudi ne, ker se pol mašina preveč segreva, ker ni mazanja (zadostnega).

Objavljeno

jas sem zaj dobil 1 rabljen fergazer bing 12,samo mislim,da je malo starejši model,ker tam odzadaj ko pride noter filter pa je okrog ona guma,da zatesni fergazer ter filter je v fergazerju odspodaj ena mala luknjica,(tale fergazer pa je nima!) pa tista mala diza,ki je tam odspodaj,ko moreš odšraufat šrauf(ključ 10) da lahko prideš do dize,po kateri se premika igla nima skozi malih stranskih luknjic! ,drugače pa kar dobro deluje,malo bom še danes dvignil iglo,pa mislim da bo :naughty: aja,pa malo je brušen,tak da ima večjo luknjo za zrak,pa tam ko gre bencin v mašino je povečana! LP

Objavljeno

Noben ne ve, kak se mešanica naredi? Kaj je če naliješ preveč olja?

Objavljeno

kakšne velikosti zadnjega zobnika so vse za apn6?

Objavljeno

kadi ko svinja (sploh v navezi z 95 oktanskim bencinom), pa če ne tiščiš dost (če se ne vrti veliko) se ti lohka avspuh zabaše z sajami in oljem

kar pa sploh ni fajn

Objavljeno

ponavad sta 32 alpa 34, vidu sm pa tut že 27 (frček) pa tud 40-50 (ctx)

moje mnenje je da pusti pri miru zadnji zobnik, če že češ menjati prenose menjuj prednjega- veliko lažja menjava, pa še cenejši je

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!