Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Važna je hitrost, pa da se ujame z mašino ne pa s kero brzino gre v breg. :rolleyes:

Objavljeno

a te ni sram takih slik gor dajat, lohk bi ga vsaj mal uštimov (sedež pa takle)

Objavljeno

nevem zakaj bi me bilo sram, sej nisem baba ko mora bit vse tip top, bmk. samo da se pelje, motor pa nimam za poziranje ok! to je off road motorček, cestni pa seveda da je uštiman in lep.

Objavljeno

lp mogoče ste že umenjali kaj lahko narediš pri novi 6-ki ki ima aluminjast celinder ampak tega nisem zasledil. zanima me kaj lahko narediš da bi imel večjo hitrost,ker mi je prijatel rekel da aluminija ne moreš zbrusit,če bi pa dal gor drug celinder bi mi pa preveč pregreval,zato ker nima veternice.prosim če mi svetujete :D

Objavljeno
lp mogoče ste že umenjali kaj lahko narediš pri novi 6-ki ki ima aluminjast celinder ampak tega nisem zasledil. zanima me kaj lahko narediš da bi imel večjo hitrost,ker mi je prijatel rekel da aluminija ne moreš zbrusit,če bi pa dal gor drug celinder bi mi pa preveč pregreval,zato ker nima veternice.prosim če mi svetujete :D

od bt-ja daš gor al pa kupiš airsal kit

Objavljeno (popravljeno)

to je a55 (a35 je avtomatik) pregrevalo se pa nebi ker je velik cilindr (velika rebra)

Popravljeno . Popravil Fric
Objavljeno

a35 pa a55 sta oboje mašini od automatika, sam da je ena s tavelkmu cilindram, ena pa s tamalmu :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

ja če sta obe od avtomatika kako pa se potem reče mašini od apn-6 ??jaz mislim da ma Fric prav A55 je apn,A35 pa avtomatik :whistle: :)

Objavljeno
a35 pa a55 sta oboje mašini od automatika, sam da je ena s tavelkmu cilindram, ena pa s tamalmu :rolleyes: :rolleyes:

a55 je 6-ka sigurno

Objavljeno
takšno mašino ima nov apn6 B)

avtomatik ane :worship: :worship:

Objavljeno

zdaj sem šele videl da je to res od avtomatika mašina :rolleyes: ,ko sem vredo pogledal,samo moj apn6 ima enak celinder,hotel sem pa vedeti kako se reče mašini zato,ker si bom naročil celinder in moram gledati za pravo mašino,samo je vseeno ker itak paše gor tudi od avtomatika A55.hvala za pomoč :rolleyes: :rolleyes:

Objavljeno

a35 in a55 cilindra sta ista sam a 35 vleče skozi use obrate ker je narjen za motor z avtomatskim menjalnikom a55 pa je povdarek na višjih obratih (nekako tako) a55 je sigurno pravi za 6-ko

Objavljeno

pr zvoku da en odtenek drgač pa negre nevemkako bolje.......če daš večji frgazr ga kr menjej samo če menjaš filtr morš menjat tudi dizo kar posledično pomeni še večjo porabo

Objavljeno

Jest sm vozu brez filtra- odprti dellorto 19 pa 94 diza :worship:

Objavljeno
Jest sm vozu brez filtra- odprti dellorto 19 pa 94 diza :worship:

veliko folka fukne kr eno najlonko gor čez luknjo pa je rešeno (ni ravno najbolše sam zadošča potrebam :rolleyes: )

Objavljeno
veliko folka fukne kr eno najlonko gor čez luknjo pa je rešeno (ni ravno najbolše sam zadošča potrebam :rolleyes: )

To sm meu jest na prejšnji kađivi, pa je delal brez problema :whistle: :D :D

Objavljeno

a ker mogoče ve kuko se pri apn6 sesalni pa izpušni kanali brusjo? a lohka to nardim kr z pilo pa šmergnm, al je to treba iz kkšno mašinco

Objavljeno (popravljeno)

izpušni kanal morš pobrusit 1-2mm proti vrgu cilindra in za 1-2mm razširit (kanal moraš odlikovat šestkotno), vsisni kanal pa morš pobrust proti dnu cilindra in razširit. Lahko brusiš z pilo ampak večina folka dela to z biaxom.

če bi pa teu eno resno predelavo pol pa pride to upoštev Tomos junior sam na cilindru od apn 6 se neda narest prov enako ker ema use kanale 1mm nižje

Izpuh:

ZRK: 24,45mm

SRK: 44,0mm

Širina kanala: 25mm in je šestkotne oblike

Pretočni:

ZRK: 33,75mm

SRK: 43,8mm

Širina kanala: 25mm

Sesanje:

ZRK: 48,0mm

SRK: 65,3mm

Širina kanala: 27mm

Legenda:

ZRK = Zgornji Rob Kanala

SRK = Spodnji Rob Kanala

Nekaj stavri o kanalih:

Izpuh:

Nič posebenga samo da je šetkotne oblike.

Pretočni:

Višina je enaka kot pri vseh Tomos-ovih motorjih 10mm. Širina enega pretočnega kanala je 25mm.

Sesanje:

Kanal je skoraj isti kot pri BT cilindru. Edina razlika je, da se kanal ne odpria pri 140° (kot rec. BT, APN,..) ampak se odpira pri 170°. In kako so to dosegli, saj je sesalni kanal skoraj isti kot pri BT-ju. To so dosegli z krajšanjem original 38L bata. Original bat 38 in ostali ponavadi odpirajo sesalni kanal pri 140° in tako samo z krajšanjem bata na sesalni strani brez težav dosežemo kot odpiranja 170°.

Popravljeno . Popravil Fric
Objavljeno

mam apna 6 notr mam

  • peta prestava
  • bat 39
  • znižana glava
  • navadn avspuh
končna je pa 60 km/h, men se zdi to mal, zdej pa ne vem kva bi še naredu. kanalu ne bom brusu ka je to treba natančn nardit, pa ne da se tko na roko. bat sm spodi odrezu pri sesalnemu kanalu. a je še kej pametnga za nardit brez de bi kej kupvov al pa menu*

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!