Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Klik

Kawasaki Versys. Če bo cena ugodna, zna bit zanimiv motor... :)

post-1275-1153803837_thumb.jpg

Objavljeno

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Zanimiva zadeva, zna bit res fun-bike, dvomim pa da se ga bo tretiralo kot naslednika KLE ker je nekaj razlik ki kažejo na to da tale Versys ne bo tako terensko zasnovan.

Objavljeno

Pa tut kokr vidm, ma tale motocikel vrstni dvovaljni agregat. KLE je bil enocelindras.

Objavljeno

KLE ma tud dvovaljnik. mogoč si zamešal s KLR.

Objavljeno

Endura pa tako nizek auspuf :nono:

Objavljeno

če je er6 naslednik er5, to pomeni, da je Versys naslednik KLE?

definitivno zna biti zelo zanimiv motor, vendar je vprašanje, če bodo na njemu ostale sprednje upside down vilice.

edino spradnja luč se mi nekako ne dopade, sicer je vse OK :OK:

spredaj so se malo zgledovali po aprilii pegaso. drugače pa je všečen motorček.

upam, da na moči ne bodo šparali

Objavljeno

KLE ma tud dvovaljnik. mogoč si zamešal s KLR.

Sej res :blush:

Objavljeno

upam, da na moči ne bodo šparali

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

Objavljeno

če bo imel 53 kW, kot er-6, bo za takle motor čisto dovolj :grim

53 kw bo dovolj , vendar ne preveč.

53 km bo pa premal .)

Objavljeno

Če tale reč ni naslednjik KLE, potem zna biti, da bo "novi" KLE precej bolj terensko zasnovan od tastarega. Ker ne vidim neke logike, zakaj bi bil zelo soft, ko pa te pogoje izpolnjuje Versys.

Objavljeno

Zanimiv motorček tole, edino sprednja luč mi ni preveč všeč.....

Glede izpuha mislim, da ne bi smel problem, tole je itak za na cesto delan pa tud z KLE jem ne moreš kakšnega hudega offroada izvajat....

Objavljeno

s 17" kolesi res nevem kje vidte povezavo z KLE :hmm: to je najbl opazka + vse ostalo pa nevem kaj vleče na KLE :? sej tudi duka ne spraviš na off... pa se ne išče povezav z LC4, ali pač :xx:

Objavljeno

majhne cestne endurce dobivajo zadnje čase vse bolj cestne gume, ker očitno tistga enduro značaja nihče ne mara, razen, da jim je všeč pozicija sedenja ... tudi Triumph Tiger postaja bolj Multistradi podoben itd ...

Objavljeno

sama šminka :doze:

Objavljeno

itak, to je motor za vozit se pač. položaj sedenja je udoben,po kšnem makadamu do vikenda se ni problem zapeljat.

vse kar je bolj soft od LC4,nima več kej na hardu delat :D :P

Objavljeno

Meni je tak koncept vsec. S temi velikimi endurami tako nimas kaj na makadamu delat, ko so vse krepko cez 200 kil (in se drage so), , talazje enocilindrske mi pa niso vsec ravno zaradi enega cilindra. Ce bo podobnih tehnicnih karakteristik kot ER6 (teza, moc, navor, poraba, ABS, cena), bi znal biti moj naslednji motor. Kot je napisal Batzajla, udoben polozaj sedenja, moznost da prides normalno po makadamu do vikenda, jaz bi dodal se kaksen ovinek za polozit, z zdravo mero razuma seveda.Mislim, da bo ta motor to omogocal.

Objavljeno

Uh kako je ogaben! :BUA:

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

Objavljeno

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

no no, tko hudo pa spet ni :P

Objavljeno

Men tud ni všeč sprednja maska, enako kot pri Pegasu :alien1:

Objavljeno

Zanimivo oblikovan.

Objavljeno

Meni je sicer zelo lepo oblikovan,le spredaj mi tista luč ne pade najlepše v oči....sicer pa...odvisno kaj in za kakšno ceno bo ponujal..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!