jany Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 čak jany, a se zdaj zastopimo? ne ko motor že postaviš na tačko, da še povlečeš nazaj.... ampak, ko ga želiš postavit na tačko, pa jo pozabiš ven dat in se ti motor prekucne epic fail :hooray: Ja pol imaš bluetooth nevidno tačko :-D
vandrovec Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 Novi Versys 1000 je luštn motorček, v živo kar lepo izgleda. Vozil ga nisem, me pa čudi omenjena poraba na testu in sicer povprečje 6,7 lit.
jany Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 Novi Versys 1000 je luštn motorček, v živo kar lepo izgleda. Vozil ga nisem, me pa čudi omenjena poraba na testu in sicer povprečje 6,7 lit. Kaj pričakuješ od 250 kg krave ? Pa na testu se verjetno ne špara.
Kmet2 Objavljeno Junij 26, 2015 Opozori Objavljeno Junij 26, 2015 Kaj pričakuješ od 250 kg krave ? Pa na testu se verjetno ne špara. Pričakujem da pije kot KTM ali GS 5.5l na 100km :grim pa ne znamo šparat :grrr builder, skalar36 in vandrovec 3
ferek Objavljeno Junij 27, 2015 Opozori Objavljeno Junij 27, 2015 Tile testfahrerji so očitno zelo različni: Mit 5,2 Litern auf 100 Kilometer nippt die Kawasaki nicht zu kräftig am Sprit, und der große 21-Liter-Tank ermöglicht gut 400 Kilometer am Stück, nach denen der Pilot die Nase noch lange nicht voll hat. Sicer pa tut moja 380 kilska Kawasakijeva krava pupa med 5 in 6 l... 5 pri šparanju, 6 pri "gonjenju", kolikor je to v tem segmentu sploh možno...
Tedybear Objavljeno Junij 28, 2015 Opozori Objavljeno Junij 28, 2015 Cartman......imas prav. ABS pa KTRC pa dva nacina podajanja moci ima serijsko ze prvi model Ne vem kako merijo na testu ampak 230 kilska krava pije povprecno 5,6... po BC ali merjeno na pes. Vsaj tretjina kilonetrov pa polno nalozen. Cartman 1
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Cartman......imas prav. ABS pa KTRC pa dva nacina podajanja moci ima serijsko ze prvi model Ne vem kako merijo na testu ampak 230 kilska krava pije povprecno 5,6... po BC ali merjeno na pes. Vsaj tretjina kilonetrov pa polno nalozen. a si bil včeraj v Senju s tem superduper belim Versysom 1000
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Cartman......imas prav. ABS pa KTRC pa dva nacina podajanja moci ima serijsko ze prvi model Ne vem kako merijo na testu ampak 230 kilska krava pije povprecno 5,6... po BC ali merjeno na pes. Vsaj tretjina kilonetrov pa polno nalozen. isto pr men 5,6 je povprečna poraba, bolj mal šparanja, preko 50% v dvoje
HyperJack Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Kawasaki Versys 650, vsi trije kovčki, polno naloženi čez dovoljeno težo, žena na zadnjem zicu, potovalna hitrost 120 km/h, prehitevanja do 160 km/h prevoženih 1421km, povprečna poraba 4,1 l / 100 km Pa naj še kdo reče, da ni to najboljši študentski moped! Fantocci, Kmet2, MiNa in 2 others 5
NejcZ Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Js bi ga takoj vzel, sam da bi mel par konjev več (enih 40 ) Tavlek mi pa ni všeč..
motozajebant Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Js bi ga takoj vzel, sam da bi mel par konjev več (enih 40 ) Tavlek mi pa ni všeč.. ej... Kmet2 naj si sposodi Versaćeja ti pa pojdi s svojim Zjčekm... boš vidu, da ima dovolj konjev Kmet2 1
Tedybear Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 a si bil včeraj v Senju s tem superduper belim Versysom 1000 Razen superduper.....vse drži. Kmet2 in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Razen superduper.....vse drži. tut suprdupr drži...tega ne vejo tisti, ki ne poznajo "študentskega žiulejna"
Derbi-mb Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 Učeri sta mi nasprot prletela čez ovink dva superduperja, pa sem se prec spomnu na Snecerja. Zanimiv kaj dela asociacija......
s2k1 Objavljeno Junij 29, 2015 Opozori Objavljeno Junij 29, 2015 - povišat sem proval pa je dost sličen šmorn - znižat ne morem ker bi moral rezat vezir, pa je občutno preveč dela (treba razumet, da vezir ni od mojega letnika, je že tako vse skupaj eno "odkrivanje tople vode" =) ) - še najraj bi se vozu brez kakršnih koli vezirjev, samo potem moped zgleda grd... =) - Na GS.u pomojem teh težav ne bo, vsaj na testnem niso bile moteče, en malo višji vizir, pa sem zmagal =) Naj bo nekaj jasno, da bomo vedeli kdo je vezir on kaj je vizir: vezír -ja m (ȋ) zlasti v fevdalni Turčiji 1. visok državni funkcionar: sultanovo posvetovanje z vezirji / veliki vezir glavni sultanov svetovalec 2. sultanov pokrajinski namestnik: vezir v Bosni ♪ vizír -ja m (í) 1. naprava za naravnavanje navadno merilnega instrumenta na opazovani predmet, točko: vizirji na daljnogledih geodetskih instrumentov; vizir pri fotografskem aparatu ♦ voj. pripomoček iz koncentričnih obročev za namerjanje strelnega orožja na cilj 2. nekdaj premični del šlema, ki zakriva, varuje obraz: spustiti vizir; šlem z vizirjem 3. premični del čelade, ki varuje obraz: čelada z mrežastim vizirjem ♪ cikadina 1
HyperJack Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Razen superduper.....vse drži. A pol smo tebe prehitel v paklenici, hehe... SLVR 1
Tedybear Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 (popravljeno) Hitri smo prehitevali pocasne, najhitrejsi ste pa tudi hitre. Popravljeno Junij 30, 2015. Popravil Tedybear Kmet2 1
Derbi-mb Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Se prav, da so tanajbolpočasni spet črne ovce
HyperJack Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Hitri smo prehitevali pocasne, najhitrejsi ste pa tudi hitre. Ahh kje jaz tudi blizu nisem najhitrejšim, samo malo mi je blo vroče pa je šlo kak % več kot je blo dovoljeno čez paklenico ..
Rey Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Pozdravljeni! Ker iskalnik ni našel nič konkretnega bom pisal kar tukaj (naj administrator foruma premakne sporočilo v primernejšo temo, sam je žal nisem našel). Na novega Versysa 650 (naročen, pride v 3.tednu julija) bom dal izpušni sistem Arrow (Race tech lonec, kolektorji in katalizator). Zanima me ali je priporočljivo montirati izpuh na 0km ali je bolje počakati do prvega servisa (1000km)? Zakaj eno ali drugo? Se današnja elektronika samodejno prilagaja na spremembe (kolikor jih pač je z menjavo izpuha)? Hvala za odgovore in lep pozdrav! Davor
biker77 Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Ti samo namontiraj..pa gasa..ne prevec se sparat tistih 1000 kilometrov.. Kmet2 1
SLVR Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Če ti bo ob naglem zapiranju plina pokalo v izpuhu zaradi večje pretočnosti športnega izpuha boš moral posodobiti še motorno "mapo" na ECU elektroniki. Servisni poseg nalaganja nove mape traja dobrih 15min pa da spiješ vročo kavo ali mrzlo pivo. Za ostale spremembe bo sama poskrbela lambda sonda. Drugega, razen prerojenega zvoka, verjetno ne boš opazil. Tudi jaz ne vidim razloga, da ne bi menjal izpuh in krivine že v fazi utekanja agregata. Kmet2 1
S1000R Objavljeno Junij 30, 2015 Opozori Objavljeno Junij 30, 2015 Kamot zamenjaj, motor ti bo še bolj hvaležen
HyperJack Objavljeno Julij 1, 2015 Opozori Objavljeno Julij 1, 2015 (popravljeno) Če ti bo ob naglem zapiranju plina pokalo v izpuhu zaradi večje pretočnosti športnega izpuha boš moral posodobiti še motorno "mapo" na ECU elektroniki. Servisni poseg nalaganja nove mape traja dobrih 15min pa da spiješ vročo kavo ali mrzlo pivo. Za ostale spremembe bo sama poskrbela lambda sonda. Drugega, razen prerojenega zvoka, verjetno ne boš opazil. Tudi jaz ne vidim razloga, da ne bi menjal izpuh in krivine že v fazi utekanja agregata. Kawasakiju ni mogoče updatat ECU.ja, je potrebno nabavit power commander za najbolj optimalno delovanje , če ni power commanderja, motor laufa na "suho", sploh če menjaš krivine in lonec, če je samo menjan lonec, potem ni take krize. Popravljeno Julij 1, 2015. Popravil HyperJack DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se