Fantocci Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Ob 15.11.2016 at 8:09, JamesTheMan pravi: Ta ideja mi zaenkrat še najbolj odgovarja. Pa tudi vizualno lepše zgleda. Zanima me če imaš mogoče kak link do teh distančnikov mehkih torb? Tak izgledajo distančniki. Lahko ti take torbe jaz prodam, upolacijenenovih... Stanje 9/10 Distančnike bom zadržal. DAMI34 in J.a.m.e.s 2
J.a.m.e.s Objavljeno November 17, 2016 Opozori Objavljeno November 17, 2016 Ravno se dogovarjam z eno trgovino, nov nosilec KLX447 za moj moped me pride 110eur, gledam pa da bi vzel še nova kovčka Kappa E22N za prav tako 110eur. Pa imam za 220 eur nov komplet. Edino ne vem ali se nosilec kar našraufa gor ali je treba kaj spreminjati, ker nekje sem zasledil, da moraš pri določenih nosilcih prestavljati smerokaze.
Snečer Objavljeno November 18, 2016 Opozori Objavljeno November 18, 2016 Ob 16. 11. 2016 at 12:49, Rey pravi: Sej ne vem ali mi je ful všeč ali ful grd v bistvu nič "posebnega" -kljun in plastika na vilicah malezijsko-tajski izdelek, isto zadnji gs blatnik -custom nalepka na tanku -predelan sedež -šajba na oko mra -ščitniki za roke neoriginal bbuster -izpuh kr nekaj -gume kot gume -kitajske led lučke -spodaj skid plata swmotech ali hepco, isto zaščita motorja -nosilci kufrov givi style plus neka predelava v bistvu ni videt nobene predelave, samo navesil je gor... Efendi 1
Rey Objavljeno November 19, 2016 Opozori Objavljeno November 19, 2016 (popravljeno) Končno se je nekdo spomnil primerjati Tracerko z Versysom 1000 kateri ji je po specifikacijah in ceni precej blizu. Do zdaj so vsi tlačili skupaj Tracerko in Versysa 650. http://www.cycleworld.com/2015/07/13/kawasaki-versys-1000-lt-vs-yamaha-fj-09-sport-tourer-motorcycle-comparison-test-review-photos-specifications?con=TrueAnthem&dom=fb&src=SOC&utm_campaign=trueAnthem:+Trending+Content&utm_content=582ea82104d301784cff4a00&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook Edit: komaj zdaj sem opazil, da je test eno leto star. Popravljeno November 19, 2016. Popravil Rey
Snečer Objavljeno November 27, 2016 Opozori Objavljeno November 27, 2016 V bistvu je tale če pogledamo sprednje kolo bolj pravi KLE. Fajn je, da je dvovaljnik, da niso enovaljna jajca kot pri konkurenci. Glede dizajna, če pogledamo dimnike pri nekaterih, ta niti ni tako grozen, škoda za zadnjo traverzo, da niso malo pri obliki pazili. Cena še ni znana, 4500 bi bila zgornja meja. Po moje za solo uživanje po Evropi za male pare kar lušen in uporaben model. original kufri stranski pa kr nekaj bogata armaturka Schultz in Cartman 2
MiNa Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 Zanimiv motorčič. Ceno, bo kot sem že v drugi temi napisal, "povedala vaga" in pa predvidena količina izdelanih enot. Cartman 1
Snečer Objavljeno November 28, 2016 Opozori Objavljeno November 28, 2016 (popravljeno) Motor imam še v garanciji in gledam, spredaj imam uteži na platišču, 2x25g, zadaj pa 2x10g. Zdaj še lahko reklamiram 14 dni. Nad 190 začne rahlo trest, gumi ni kriva, je za hitrost 270. Kako imate drugi? Popravljeno November 28, 2016. Popravil Snecer
ukica Objavljeno November 30, 2016 Opozori Objavljeno November 30, 2016 In kaj je narobe z utezmi? Nevem kdaj sem nazadnje centriral avto, da bi bil popolnoma brez utezi. MMF 1
Snečer Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 v sosednji temi o traceru bi "ubijali" zaradi uteži, sedaj sem pomirjen SAR-Solo Adventure rider, gift, MiNa in 1 other 4
thumper Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 51 minutami, Snecer pravi: v sosednji temi o traceru bi "ubijali" zaradi uteži, sedaj sem pomirjen uteži so namenjene uravnoteženju gume in ne platišča ..in je velika razlika med obojestranskim ceentriranjem na isti točki oboda s 50g kot pa enostransko centriranje s 110g - pri prvem centriranju guma trese gor/dol kar v neki meri kompenzira vzmetenje..pri enostranskem sentriranju - sploh prve gume/platišča pa nekaj ni v redu ie to trese levo desno kar pa je zelo nevarno , ko pride v neko resonanco pri določeni hitrosti.. a se msedaj bolj razumljivo povedal
thumper Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 pred 4 urami, Snecer pravi: woblanje je drug primer, a ne pravzaprav ne , če pride zaradi neuravnoteženosti platišča levo/desno se pojavi točno to woblanje..
Snečer Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 Skratka vulkanizer je vedel, kaj dela...
BRANE Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 (popravljeno) pred 6 urami, thumper pravi: uteži so namenjene uravnoteženju gume in ne platišča ..in je velika razlika med obojestranskim ceentriranjem na isti točki oboda s 50g kot pa enostransko centriranje s 110g - pri prvem centriranju guma trese gor/dol kar v neki meri kompenzira vzmetenje..pri enostranskem sentriranju - sploh prve gume/platišča pa nekaj ni v redu ie to trese levo desno kar pa je zelo nevarno , ko pride v neko resonanco pri določeni hitrosti.. a se msedaj bolj razumljivo povedal poznamo dinamično in statično balansiranje-uravnoteženje kolesa. in vedno se balansira v kompletu- feltno in gumo. vulkanizerji na mašini balansirajo dinamično, statično se balansira na pripravi os-ležaji, gledaš kje je pretežko. statično balansiranje pride v poštev ko je razmerje med obodom in širino gume veliko, torej ko so gume ozke, dinamično pa pri širokih gumah. motorji so nekje vmes. če imaš statično balansirano kolo, ni nujno, da ne bo treslo. Popravljeno December 1, 2016. Popravil BRANE Cartman in Bmflar 2
Cartman Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 2 hours ago, BRANE said: poznamo dinamično in statično balansiranje-uravnoteženje kolesa. in vedno se balansira v kompletu- feltno in gumo. vulkanizerji na mašini balansirajo dinamično, statično se balansira na pripravi os-ležaji, gledaš kje je pretežko. statično balansiranje pride v poštev ko je razmerje med obodom in širino gume veliko, torej ko so gume ozke, dinamično pa pri širokih gumah. motorji so nekje vmes. če imaš statično balansirano kolo, ni nujno, da ne bo treslo. Ko sm par let nazaj gledal pirellijeve WSBK vulkanizerje me je presenetlo de vse centrirajo na stojala. sayo 1
ciciban Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 Tle na našem koncu smo imeli Mojstra za te stvari. Nikoli ne bom pozabu kako je bilo, ko sem prvič menjal pri njemu. Cela komedija... Gume pa na koncu zbalansirane v nulo. Tudi on je balansiral statično in kolikor sem uspel ujet so hudo važni še drugi detajli.
sayo Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 Takole centrirajo kolesa na dirkah, na našem koncu imamo takega mojstra, za premontažo in tako centriranje ti zaračuna 15€ za seveda sneta kolesa iz mopeda... ciciban 1
Scarabeo 500 Objavljeno December 1, 2016 Opozori Objavljeno December 1, 2016 (popravljeno) Tri mojstre, ki jih obiskujem v svojem okolišu - vsi centrirajo na enak način. Preprosto in točno. Eden ima ceno 12€ za komplet premontažo. Scarabeo Popravljeno December 1, 2016. Popravil Scarabeo 500 bosa in siks 2
Greencaj Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 Ne najdem informacije v manualu. A je dovoljeno dati na versysa 19in sprednjo gumo? Z 19 in feltno seveda
sebar Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 15 minutes ago, Greencaj said: Ne najdem informacije v manualu. A je dovoljeno dati na versysa 19in sprednjo gumo? Z 19 in feltno seveda Nope
Greencaj Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 Just now, sebar said: Nope Ma če bi posebej homologiral?
sebar Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 1 hour ago, Greencaj said: Ma če bi posebej homologiral? Takih stvari nemoreš dodajat v homologacijo. Edini način je, da to naredi že proizvajalec (eni KTM modeli so imeli dve velikosti gum)
Greencaj Objavljeno December 5, 2016 Opozori Objavljeno December 5, 2016 41 minutes ago, sebar said: Takih stvari nemoreš dodajat v homologacijo. Edini način je, da to naredi že proizvajalec (eni KTM modeli so imeli dve velikosti gum) Ah ben, pol grejo vsi plani po vodi. Hvala za info
Snečer Objavljeno December 17, 2016 Opozori Objavljeno December 17, 2016 znamka, ki je vedno pisala zgodovino z izjemnimi rešitvami Efendi, DAMI34, regi in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se