Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Borći moj :) veš kaj je zanimivo pri celi zadevi...

Da moj nasvet po eliminaciji lamda sonde bistveno pripomore k boljši vodljivosti med stožci ... ker je doziranje plina pri nižjih obratih bolj mirno, motor manj podrhtava, manjši je pojemek itd..

Za stožce imam še en nasvet za tvoje tečajnike. Štandgas si naj dvignejo (simpl, je vijak kar prstom obneš) na predpisanih 1250-1500 rpm, ne bo treba "uničevati" zajle sklopke in lamel..

Da ne govorim, da je zadeva bolj varna tudi na cesti, pri dodajanju plinu pri izhodu iz ovinka itd.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ne obvladaš dovolj motorja. So bili tudi versačeji, pa ni  imel noben kakšnih posebnih težav na poligonu. Ni to delovni stroj, da bi štandgas navijal... Motor je narejen da se vrti. Vprašaj kakšnega mehanika. Odsvetujejo vožnjo pri nizkih vrtljajih.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, čez zimo bi rad zamenjal zadnji nosilec registrske tablice (za takšnega ki pride direkt pod sedež). Motor Versys 650, letnik 2008. Zanima me ali si je kdo sam naredil nosilec, ker kolikor gledam imajo kr zasoljene cene.

 

 

s-l1600 (1).jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar jst vem policaji niso najbolj navdušeni nad nosilci domače izdelave ;) 

Popravljeno . Popravil sebar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, sebar pravi:

Kar jst vem policaji niso najbolj navdušeni nad nosilci domače izdelave ;) 

Sicer ne vem kako bi opazili razliko med tem na sliki, ali pa če bi dal enakega narediti. Ko je enkrat na črno prešprican dvomim, da bi se opazila razlika. Bolj gre za to, da bi se lahko kdo piknil v to, da ni nosilec homologiran.

 

 

s-l1600.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, JamesTheMan pravi:

Sicer ne vem kako bi opazili razliko med tem na sliki, ali pa če bi dal enakega narediti. Ko je enkrat na črno prešprican dvomim, da bi se opazila razlika. Bolj gre za to, da bi se lahko kdo piknil v to, da ni nosilec homologiran.

Zaradi nosilca tablic (kot si ga pokazal na sliki) ti ne bo noben policaj zatežil. Če bi dal kakšne eksotične žmigavce, bi morda lahko imel probleme na tehničnem... Jaz sem imel na enem mojem prejšnjem motorju nek aftermat nosilec za tablico. Saj ko je tablica gor pritrjena se nosilca niti ne vidi...

Jaz tega ne bi šel delat sam, v domači delavnici. Imaš na eBayu ogromno ponudbo, pa dobiš že komplet z lučko za tablico in odsevnikom.

Popravljeno . Popravil izibajker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sebar pravi:

Kar jst vem policaji niso najbolj navdušeni nad nosilci domače izdelave ;) 

če je pravilno nameščen, kot kot tovarniški, da ima osvetlitev in rdeč odsevnik ne komplicirajo nič. Vsaj men niso nikoli.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/5/2016 at 7:38 PM, Snecer said:

Borći moj :) veš kaj je zanimivo pri celi zadevi...

Da moj nasvet po eliminaciji lamda sonde bistveno pripomore k boljši vodljivosti med stožci ... ker je doziranje plina pri nižjih obratih bolj mirno, motor manj podrhtava, manjši je pojemek itd..

Za stožce imam še en nasvet za tvoje tečajnike. Štandgas si naj dvignejo (simpl, je vijak kar prstom obneš) na predpisanih 1250-1500 rpm, ne bo treba "uničevati" zajle sklopke in lamel..

Da ne govorim, da je zadeva bolj varna tudi na cesti, pri dodajanju plinu pri izhodu iz ovinka itd.

 

 

Kje pa je ta vijak ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

če je pravilno nameščen, kot kot tovarniški, da ima osvetlitev in rdeč odsevnik ne komplicirajo nič. Vsaj men niso nikoli.

Ti imaš veze :jezik:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Ti imaš veze :jezik:.

ne, veze so pa kr serijsko nameščene.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, ludiluka pravi:

Kje pa je ta vijak ??

ne er6/versači/vulcan agregatu na desni strani pri motorju

standard je pa 1300rpm, -+50rpm

P6264487.JPG, vijak je vzmeti in se privija ali odvija z roko, ni narejeno za ključ ali izvijač, ampak za prste...

screenshot1.jpg

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 5. 10. 2016 at 19:48, dlicen pravi:

Al pa če kar stožce pobere in namesto osmic delajo enke ter si vsi skupaj kupijo avtomatika.

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Snecer pravi:

 vijak je vzmeti in se privija ali odvija z roko, ni narejeno za ključ ali izvijač, ampak za prste...

Če je to en sam vijak, bi bilo verjetno dobro napravit še sinhronizacijo uplinjačev, za mirnejši tek motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Če je to en sam vijak, bi bilo verjetno dobro napravit še sinhronizacijo uplinjačev, za mirnejši tek motorja?

govorimo o vijaku za nastavljanje "štandgasa" po istem principu kot če napenjaš ali spuščaš zajlo za gas

fergazerof pa nima, je ajnšpric

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

fergazerof pa nima, je ajnšpric

Za Versysa ne vem, ponavadi imajo motorji z vbrizgavanjem goriva tudi možnost nastavljanja vakuuma. Poznam nekoga, ki dela sinhronizacijo na GS 800 po vsakih 6000 km...

http://www.kawasakiversys.com/forums/9-technical-discussion/713-vacuum-synchronization.html

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Wednesday, October 05, 2016 at 19:38, Snecer pravi:

Borći moj :) veš kaj je zanimivo pri celi zadevi...

Da moj nasvet po eliminaciji lamda sonde bistveno pripomore k boljši vodljivosti med stožci ... ker je doziranje plina pri nižjih obratih bolj mirno, motor manj podrhtava, manjši je pojemek itd..

Za stožce imam še en nasvet za tvoje tečajnike. Štandgas si naj dvignejo (simpl, je vijak kar prstom obneš) na predpisanih 1250-1500 rpm, ne bo treba "uničevati" zajle sklopke in lamel..

Da ne govorim, da je zadeva bolj varna tudi na cesti, pri dodajanju plinu pri izhodu iz ovinka itd.

 

 

Tudi za vožnjo v prometu dvigneš vrtljaje prostega teka ? Seveda ne, ker ne potrebuješ oziroma obrneš ročico za plin. Zato mora biti tudi motor na poligonu nastavljen tako, kot ga uporabljaš v prometu. Da je urjenje bolj pristno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

saj nisi razumel, svetujem jim dvig na tovarniški rpm. ker večina ma nižje

 

Imajo tovarniško nastavljeno. Razen, če jim ti servisiraš s prsti na vijaku za nastavitev prostega teka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v tovarni ne nastavljajo štandgasa, piglej enkrat pri tečajniku tak agregat

v tovarni ne nastavljajo štandgasa, piglej enkrat pri tečajniku tak agregat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma je nastavljen, vendar sčasoma pade, vsaj tako sem jaz opazil pri Kawi 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

55 minutes ago, Snecer said:

v tovarni ne nastavljajo štandgasa, piglej enkrat pri tečajniku tak agregat

 

Ce ne drugo, ga nastavi na nultem servisu. In na vseh naslednjih. 

Mnogi motorji pa tudi nimajo moznosti rocnega nastavljanja minimuma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ga ne nastavi pravilno na servisu, mel dva nova motorja s tem agregatom, različni servisi, ker 1300 rpm je malo "hudo"

dal sem nasvet, zdaj vedo, tudi izvajalec tečaja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!