thetruetheory Objavljeno Maj 20, 2019 Opozori Objavljeno Maj 20, 2019 pred 1 minuto, Rogerg pravi: js ketne ne bi sam menju... raj k res profiju.... ker ce se ti razčleni pri 150kmh... bo veselje Tako se bo tudi zgodilo ?
ukica Objavljeno Maj 20, 2019 Opozori Objavljeno Maj 20, 2019 19k prvo vgradna ketna? Ali je bila res zanemarjena, ali pa motor nima 19k km. Drugace pa kupuj ketne od priznanih prodajalcev na ebayu.. imas ogromno ponaredkov. MiNa 1
Rey Objavljeno Maj 21, 2019 Opozori Objavljeno Maj 21, 2019 (popravljeno) Tudi meni je na Versysu prvovgradnja (DID VX2) komaj zdržala do servisa na 18.000km. Redno čiščena in podmazana s sprayem. Zdaj ima EK MVXZ2 20.000km pa je nisem še šponal. (pa Scottoiler uporabljam) Popravljeno Maj 21, 2019. Popravil Rey thetruetheory in Snečer 2
thetruetheory Objavljeno Maj 21, 2019 Opozori Objavljeno Maj 21, 2019 pred 10 urami, ukica pravi: 19k prvo vgradna ketna? Ali je bila res zanemarjena, ali pa motor nima 19k km. Drugace pa kupuj ketne od priznanih prodajalcev na ebayu.. imas ogromno ponaredkov. Verigo sem v zadnjih 4000km res dosti mazal s sprejem (vsakih 200km) ampak ne vem pa kako je bilo prej, ker je bil motor pri 2 različnih lastnikih, ki pa se nista kaj dosti vozila. Kilometri so realni, ker so bile gume na motorju stare 6 let, servisi pa po datumih tudi štimajo. Seveda ni 100% ampak...
Snečer Objavljeno Maj 21, 2019 Opozori Objavljeno Maj 21, 2019 pred 7 urami, Rey pravi: Tudi meni je na Versysu prvovgradnja (DID VX2) komaj zdržala do servisa na 18.000km. Redno čiščena in podmazana s sprayem. Zdaj ima EK MVXZ2 20.000km pa je nisem še šponal. (pa Scottoiler uporabljam) maš zdaj zlato?
Rey Objavljeno Maj 22, 2019 Opozori Objavljeno Maj 22, 2019 pred 20 urami, Snečer pravi: maš zdaj zlato? ? Itak ?
Snečer Objavljeno Maj 22, 2019 Opozori Objavljeno Maj 22, 2019 pred 28 minutami, Rey pravi: ? Itak ? na rumenem paše drugače pa vidim, da ima enuma precej barv na razpolago, mogoče naslednjič vzamem in celo vidim, da ima inovativen način "kovičenja", zgolj s ključem, to se mi pa zelo dopade https://www.louis.eu/artikel/enuma-mvxz2-screw-type-master-link-in-520-525-530-pitch/60903950?list=e03b3a4d12e5833dfda1380589f04e3e to samo zateguješ dok ne odpadne "kapica" cena za enumo je edino malo jača
Snečer Objavljeno Maj 22, 2019 Opozori Objavljeno Maj 22, 2019 http://www.ekchain.jp/product/pdf/cartalog_01.pdf najjaća bi bila 520zvx3, rdečo bi vzel
Rey Objavljeno Maj 22, 2019 Opozori Objavljeno Maj 22, 2019 Imam črnega....Versysa ? pred 29 minutami, Snečer pravi: na rumenem paše
BRANE Objavljeno Maj 22, 2019 Opozori Objavljeno Maj 22, 2019 Končno sem probal tega versisa: Ciklistika solidna, sedež bl tkotko, motor ena velika žalost. Res ne cuka in trese, ampak tudi nikamor ne gre. Samo nekaj piska. Malo šoldov, malo muzike. krucymucy, thetruetheory, igc1 in 2 others 5
Snečer Objavljeno Maj 23, 2019 Opozori Objavljeno Maj 23, 2019 pred 8 urami, BRANE pravi: Končno sem probal tega versisa: Ciklistika solidna, sedež bl tkotko, motor ena velika žalost. Res ne cuka in trese, ampak tudi nikamor ne gre. Samo nekaj piska. Malo šoldov, malo muzike. kaj pa sicer upravljaš, da je sedaj taka travma po preizkusu? thetruetheory 1
thetruetheory Objavljeno Maj 23, 2019 Opozori Objavljeno Maj 23, 2019 pred 8 urami, BRANE pravi: Končno sem probal tega versisa: Ciklistika solidna, sedež bl tkotko, motor ena velika žalost. Res ne cuka in trese, ampak tudi nikamor ne gre. Samo nekaj piska. Malo šoldov, malo muzike. No to je bila tudi moja ugotovitev, ko sem po 2 mesecih avtošolskega MT-07 šel kupit Versysa v Ljubljano. Na poti domov sva se z mojo ustavila v Celju na kosilu. Moj prvi komentar po sestopu iz motorja je bil: "Jaz tega motorja ne bom imel, ker nikamor ne gre." Ko se navadiš, da SUNE ob pravšnjih vrtljajih je boljše, čeprav lušte po MT-09 tracer / Stromu 1000 / Versys 1000 / Africa Twin vedno ostajajo... Po moje bi moral biti agregat na versysu za 150ccm večji in še bolj posvečen navoru.
DAMI34 Objavljeno Maj 23, 2019 Opozori Objavljeno Maj 23, 2019 pred 2 urami, thetruetheory pravi: No to je bila tudi moja ugotovitev, ko sem po 2 mesecih avtošolskega MT-07 šel kupit Versysa v Ljubljano. Na poti domov sva se z mojo ustavila v Celju na kosilu. Moj prvi komentar po sestopu iz motorja je bil: "Jaz tega motorja ne bom imel, ker nikamor ne gre." Ko se navadiš, da SUNE ob pravšnjih vrtljajih je boljše, čeprav lušte po MT-09 tracer / Stromu 1000 / Versys 1000 / Africa Twin vedno ostajajo... Po moje bi moral biti agregat na versysu za 150ccm večji in še bolj posvečen navoru. Kot vstopni model 600 razreda je agregat recimo zadovoljiv, se pa 100% strinjam, zelo lepo bi mu sedlo nekaj okrog 800-900ccm, pa tja do 100 konjičev z dobrim navorom spodaj.
Popularna objava MiNa Objavljeno Maj 25, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 25, 2019 Je..l vas konji pa kubiki . Versys 300 je tule kjer sem (sva) trenutno (pravzaprav bi bil povsod) povsem dovolj . Joker, Quest, BIF in 10 others 10 1 2
Snečer Objavljeno Maj 25, 2019 Opozori Objavljeno Maj 25, 2019 lušn motorček, plus je, da je dvovaljnik, ja verjetno. bi bil zame dovolj, za moje potrebe sprednje vilice bi edino raje imel usd, pa zadaj lepšo nihajko zanimiva je armaturka, ki ima prav vse podatke... sesir in MiNa 2
vandrovec Objavljeno Maj 25, 2019 Opozori Objavljeno Maj 25, 2019 Škoda, ker niti svoje teme nima je pa bolj uporaben kot 650. Enduro, lep adventure s pravim izpuhom...650 je le cestni dirkalnik za ovinke polagat sesir 1
DAMI34 Objavljeno Maj 25, 2019 Opozori Objavljeno Maj 25, 2019 pred 8 minutami, vandrovec pravi: Škoda, ker niti svoje teme nima je pa bolj uporaben kot 650. Enduro, lep adventure s pravim izpuhom...650 je le cestni dirkalnik za ovinke polagat ima, poglej naslov https://www.avto-magazin.si/moto/moto-testi/test-kawasaki-versys-300-2017/
Snečer Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 menjava olja, podložke nisem menjal, upam, da ne bo kapljalo DAMI34, rookie007, MiNa in 3 others 6
bajkr88 Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 snečer as kj ti gledu pol ventile? al se nic... pa se en vprasanje..si mel ti ja-62 tablco na ex bajku ?
Snečer Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 ni še bilo prilike prej sem mel isto tablico na er6n zakaj?
bajkr88 Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 ko/če boš preverju pa povej kok so bli razštelani pomoje sicer ne bo kake panike... ma sm mislu da sm tvojga ex vidu.. pozab ventili me pa zanimajo le zato ker s tako kilometrino kot jo maš ti gledam take motorčke in zato pač zanimanje...
Snečer Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 pred 1 minuto, Rogerg pravi: ko/če boš preverju pa povej kok so bli razštelani pomoje sicer ne bo kake panike... ma sm mislu da sm tvojga ex vidu.. pozab ventili me pa zanimajo le zato ker s tako kilometrino kot jo maš ti gledam take motorčke in zato pač zanimanje... moj ex je nekje v okolici Kranja (vsaj bil je) in je bil po prodaji malo vožen kakšno tablico ima, ne vem
Snečer Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=14165482 tale pa, hm bi lahko bil, moram na pcju videt
bajkr88 Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 a teb ne delajao pvt sporočila, napiše da ne more bit poslano...da ne smetiva
Snečer Objavljeno Maj 31, 2019 Opozori Objavljeno Maj 31, 2019 Ja, bi rekel, da je to moj Šipa Ermax, gipro pokazatelj prestav, nalepka na tanku, letnik pa km bi lahko bili sedaj takšni, sem 100% da je moj, ker vidim tam pri giproju malo od lepila bobinsi tudi "moji", ketna pa zgleda adijo, pa givi nosilec za kufer, ko sem dal naknadno, zraven morajo biti še original ročke pa edino "napakico" je imel, da je bilo satovje hladilnika malo "zvito" na enem delu, zaradi vodne pištole v Albaniji tako da 100% bi rekel, da je bil to "Erik" dan, ko je šel od hiše samo 14-15k je narejenih v 6-7 letih... rookie007 in sesir 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se