Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Ni ekonomično, če se sam v avtu peljem, je pa res, da v teh pogojih, je klima v avtu zelo zanimiva zadeva, pa še v natikačih in kratkih hlačah lahko vozim, pa radio, gms preko prostoročnega sitema itd...

Danes sem se peljal npr, ker sem hotel testirati kamero na cevnem nosilcu, tega pa avto nima.

Versysov ni na cesti, ker kot pri večini zadev, folk ne kupuje racionalno.

Kupuje si premočne in predrage stroje, ki jih izkoristi 30%? :)

Objavljeno

Ja čustva se pa najdražje plačajo.

...nimajo cene...zato pa je tu MasterCard....

Ni ekonomično, če se sam v avtu peljem, je pa res, da v teh pogojih, je klima v avtu zelo zanimiva zadeva, pa še v natikačih in kratkih hlačah lahko vozim, pa radio, gms preko prostoročnega sitema itd...

Danes sem se peljal npr, ker sem hotel testirati kamero na cevnem nosilcu, tega pa avto nima.

Versysov ni na cesti, ker kot pri večini zadev, folk ne kupuje racionalno.

Kupuje si premočne in predrage stroje, ki jih izkoristi 30%? :)

V natikačih ne smeš.

Objavljeno

Vprašanje, koliko časa bo, če bo - :)

Saj je dober motor za ugodno ceno ampak za izkušenega voznika bo verjetno premalo oz., prešvoh  :hmm:

Vsaj meni se zdi, da je ta razred bolj primeren za začetnike...nekakšen "fun bike" za v trgovino namesto bicikla  :)

Ma ne ga biksat, no. Torej ko si izkušen, je treba imeti min. 1000 ccm / 100 KM. Če tega nimaš - si večni začetnik?

Objavljeno

Za motor je samo čelada obvezna, za avto pa varnostni pas :) mislim da šlape niso prekršek...

Objavljeno

Avto je najbols bos vozt :)

Objavljeno

Za motor je samo čelada obvezna, za avto pa varnostni pas :) mislim da šlape niso prekršek...

skoz kar te berem zagovarjaš varnost na cesti..predvidevanja.. itd.. pol pa take sekaš.. a če ni prepovedano pol  pomen da je tud varno v šlapah vozt? kaj hitro se ti kam zatakne  pa je pizdarija....

Objavljeno

skoz kar te berem zagovarjaš varnost na cesti..predvidevanja.. itd.. pol pa take sekaš.. a če ni prepovedano pol  pomen da je tud varno v šlapah vozt? kaj hitro se ti kam zatakne  pa je pizdarija....

Najbolj varno je ostati doma. Če ni prepovedano, je dovoljeno, samo to je poanta, kolko pa kdo nase da pa je njegov problem in njegovih bližnjih. Jaz večji problem vidim v tem, kar ni dovoljeno in je prepovedano.

Objavljeno

Fantje, a nismo mal odplaval OT...?

Objavljeno

No, pa malo oživimo temo

Kamera na zaščiti motorja, torej vibracije direkt od mašine, zanimiv pogled.

Bom še z YT popravil pa da vidimo kasneje.

Versys v akciji

Objavljeno

Novi je še lepši in dodatno popiljen.

versys.jpg

 

Prvi, ki je pogojno gledljiv. Če bi bila cena -2k€, bi še razmislil.

Objavljeno

Kakšna je cena v SLO s tourer opremo? Kovčki, prikazovalnik prestav itd...?

Objavljeno

No ja, morda bi namesto izkušen moral napisat bolj zahtevni. Marsikdo nima motorja le za potrebno prevozno sredstvo ampak še za marsikaj drugega...med drugim tudi čustva :grim

čist sm čustven z mojim :D
Objavljeno

Pri 23.600 že menjavam fabriško d.i.d ketno (VP2 model nek, očitno OEM broj)

Ni še raztegnjena, ker se jo da še precej španat, je pa precej neenakomerno raztegnjena, kar se že čuti pri vožnji.

wp201506130041.jpg

wp201506130031.jpg

Objavljeno

Tale crn pa dobr zgleda....

Objavljeno

Pri 23.600 že menjavam fabriško d.i.d ketno (VP2 model nek, očitno OEM broj)

Ni še raztegnjena, ker se jo da še precej španat, je pa precej neenakomerno raztegnjena, kar se že čuti pri vožnji

Se mi zdi, da bi morala veriga zdržat več km.

Pri teh km se ponavadi menja ketno, če ima motor več kot 120ks, in navora več kot 100nm in če je vožen agresivno.....

Objavljeno

Sej to ni tolk od konjev odvisno to je sam snecer tolk agresiven voznik 

Objavljeno

Jaz sem svojčas na Versysu menjal original ketno točno pri 40.000 km.

Sem pa zadnjič poslušal mehanika, ki je dejal, da je kvaliteta (beri št. km) DID opazno upadla in da jih raje ne montira več.

Objavljeno

Prav imaš. Že pri 23.000 je bila v malori, pa sem se še 17.000 km vozil z "nepravo".  :rolleyes:

Objavljeno

"Ne razumeš", po manualu je ketna adijo, ko doseže določeno stopnjo raztegljivosti, to pri moji še zdaleč ni, tako da bi se komot vozil po moji oceni do 40k, pač bi jo španal na par K km.

Jaz sem pa zaznal, da je neenakomerno raztegnjena, našpanana je bila samo 1x minimalno in pač menjam, ker mi ni všeč.

Na er6 sem tudi menjaval mislim da tu nekje, do 30k, če se ne motim.

Če si se ti s tako vozil, tvoj problem, samo imaš pa veliko folka, ki sploh nima občutka in ne ve da je kaj narobe. Smo že vidli kako je tu en spraševal za er6, zakaj mu cuka motor... (ketna.. .)

Jaz samo povem dejstva in podatke.

wp20150614009.jpg

wp20150614010.jpg

tudi guma se bo istočasno menjala, prišla je zadaj do oznake, zdržala bi še ziher 2k+

guma ima sedaj 12.233km (od marca 2014) (Dunlop RS1) in kot pravim, še je za vozit...

Objavljeno

care, tega pa ne zna vsak.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ob strani po bokih pa kot nova  :OK: to so ti svetovni popotniki na Versysu  :kva1:

Objavljeno

EU popotnik+ostalo,kjer osebno vzamejo.

Kmet2 boš mel gumo za zimo da boke podrsaš? Bom mehaniku rekel, da zavije

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!