Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

poškodovan, karamboliran itd. na oko lahko izgleda še ok, mikro poka pa ne vidiš in ko pokne, pokne

ni pomembno kolko se voziš, ampak da ne padaš in mečeš motorja

poglej si kam je privita stranska zaščita, sploh spredaj, ko je na blok motorja preko ogrodja

taki padci pri 30 so po tvoje namesto kerherja?

dami bo pa že kdaj lahko vozil nerizičen motor

ob prodaji me zanima, če bodo padci zamolčani :)

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

poškodovan, karamboliran itd. na oko lahko izgleda še ok, mikro poka pa ne vidiš in ko pokne, pokne

ni pomembno kolko se voziš, ampak da ne padaš in mečeš motorja

poglej si kam je privita stranska zaščita, sploh spredaj, ko je na blok motorja preko ogrodja

taki padci pri 30 so po tvoje namesto kerherja?

dami bo pa že kdaj lahko vozil nerizičen motor

ob prodaji me zanima, če bodo padci zamolčani :)

Kadarkol ga kupim od njega, tudi če je bil paden, je vedno strokovno popravljen, sicer pa temu Versysu čist nič ne manjka, oziroma je ok. Dam roko v ogenj.

Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

poškodovan, karamboliran itd. na oko lahko izgleda še ok, mikro poka pa ne vidiš in ko pokne, pokne

ni pomembno kolko se voziš, ampak da ne padaš in mečeš motorja

poglej si kam je privita stranska zaščita, sploh spredaj, ko je na blok motorja preko ogrodja

taki padci pri 30 so po tvoje namesto kerherja?

dami bo pa že kdaj lahko vozil nerizičen motor

ob prodaji me zanima, če bodo padci zamolčani :)

Tako kot niso bili pri prodaji 990ADV ne bodo tudi tukaj. Za razliko od tebe nisem svetnik ,sem fer in pošten ,temu primerna je tudi cena ,kar nekaj forumašev vozi moje motorje...........a si že slišal kakšno pripombo o kakšnem nategu ? 

Zdej se pa ugasni in ne smeti po temi ,sam semti pač repliciral ker si naredil dramo iz nedolžnega padca !!

P.S. mislim pa da si kot otrok doživel veliko padcev ali klofut ,predvidevam po tvojih postih in obnašanju .....posledica mikro pokov v betici ,vsaj tako izgleda......:P

Objavljeno

On skos dramatizira, ko mu pase. Zdej se bo peljal z novo amortizacijo isto kot prej. Dobra nalozba.:lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Človek, ki misli skrivati padce, najbrž ne objavlja fotke o njih na forumu, kaj?

Človek, ki misli skrivati padce, najbrž ne objavlja fotke o njih na forumu, kaj?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ekipa ritoliznikov se že zbira in kima pastirju zaradi plačane kavice

dejstvo je, da so to skotani motorji in normalen kupec se obrne

kakšne travme pa si imel v otroštvu, da to kažeš v samomorilski vožnji pa ne vem, na specialiste se obrne

počasi začenjam razumeti tvojega bivšega fanta, ki te kliče branjevka

ego mora hudo trpeti

Objavljeno
pred 21 minutami, Snecer pravi:

ekipa ritoliznikov se že zbira in kima pastirju zaradi plačane kavice

dejstvo je, da so to skotani motorji in normalen kupec se obrne

kakšne travme pa si imel v otroštvu, da to kažeš v samomorilski vožnji pa ne vem, na specialiste se obrne

počasi začenjam razumeti tvojega bivšega fanta, ki te kliče branjevka

ego mora hudo trpeti

 

12191346_553789171440422_3796811242272703939_o.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, Snecer pravi:

 

počasi začenjam razumeti tvojega bivšega fanta, ki te kliče branjevka

 

Bivši je zdej prost, misliš da maš kake šanse? :love1:

No, nazaj k padenim mopedom (aka Versače). Veš včasih ne smeš vsega verjet kar piše na MS. Zadeve so velikokrat dramaturško obdelane. 

Če pa moped na mestu pade, mu pa res nima kaj bit, sploh če ma cevno zaščito. Fak še js bi na mojga dal cevno, če bi obstajala, glede na situacije, čase in lokacije, lahko kaj hitro pride prav.

Prav tako zgodbica o mikro poškodbah ne drži iz dveh vzrokov:

1. to je le Kawasaki

2. ti ni bilokateri Kawasaki ampak Versače

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Uzaljen je, ker sveti motor po tleh valjas....:lol1:

Objavljeno
pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Bivši je zdej prost, misliš da maš kake šanse? :love1:

No, nazaj k padenim mopedom (aka Versače). Veš včasih ne smeš vsega verjet kar piše na MS. Zadeve so velikokrat dramaturško obdelane. 

Če pa moped na mestu pade, mu pa res nima kaj bit, sploh če ma cevno zaščito. Fak še js bi na mojga dal cevno, če bi obstajala, glede na situacije, čase in lokacije, lahko kaj hitro pride prav.

Prav tako zgodibca o mikro poškodbah ne drži iz dveh vzrokov:

1. to je le Kawasaki

2. ti ni bilokateri Kawasaki ampak Versače

 

ni razumel, da sem ti zaželel le da peljes izpraven motor, da bi občutil izviren stroj kot so si zamislili, da ni razštelan, polomljen, skotan :)

 

Objavljeno

Končno malo kreganja na temo motorjev, da ne bomo samo o kuhi in beguncih. Dejmo še mal. Ko sem bil majhen je tud mene ata nabil. Nazadnje pri 15. letih, ko sem vzel njegovo Lado 1500 SL za en krog. :mad:

Objavljeno
pred 50 minutami, dlicen pravi:

Človek, ki misli skrivati padce, najbrž ne objavlja fotke o njih na forumu, kaj?

Človek, ki misli skrivati padce, najbrž ne objavlja fotke o njih na forumu, kaj?

motosekret bere kolko 1 promil vseh motoristov? če sploh...

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

ni razumel, da sem ti zaželel le da peljes izpraven motor, da bi občutil izviren stroj kot so si zamislili, da ni razštelan, polomljen, skotan :)

 

Sm vozil, zdaj pa tudi že prej in ne moreš verjet, al pa verjami, celo bolj mi je všeč kot GS800. Prav nič razštelan in razkotan. Sicer pa jaz Kmetu povem kar mu gre (pa on tut men, pr mopedih nema ljubavi :P), tudi v tem primeru bi mu, vendar ni bilo nobene potrebe.

Objavljeno

Jast nisem še nikol padu, a kdo rabi opraskan avspuh?

Objavljeno

Pojdite   se mal    vozit  ( VSI )  ale  gremo!:chase:

 

Objavljeno
pred 6 minutami, DinDiin pravi:

Uzaljen je, ker sveti motor po tleh valjas....:lol1:

Prvo klanfa o karamboliranem motorju in ti pod nos vrže skoraj izjavo o zamolčanih napakah motorja itd.....vse mu argumentiraš ,potem pa spet megla in brce v temo ,zmerjanje forumašev z ritolizniki in podobne cvetke. Večina mu večkrat pove da se moti ,že po tem bi se moral vprašat ,će mogoče ni z njim kaj narobe....

pred 1 minuto, Snecer pravi:

motosekret bere kolko 1 promil vseh motoristov? če sploh...

Eden od teh motosekretskih forumašev si sam ....

pred 3 minutami, Snecer pravi:

ni razumel, da sem ti zaželel le da peljes izpraven motor, da bi občutil izviren stroj kot so si zamislili, da ni razštelan, polomljen, skotan :)

 

Spet megla .........motor je brezhiben in izpraven,gume so potrošni material,dodatne luči so dodatne saj ima Versys luči kot Tomos avtomatik,bremze.....maš prav .....jaz to ne bi pustil na cesto! Šipca je počla samo ob dotiku zaščite ročke ob njo in to v snegu,res poceni nekvalitetna roba! Veriga se menja,ker je bil bivši lastnik izredno varčen in je menjal samo verigo in s tem povzročil predćasno uničenje obstoječe verige. 

Ventili se morajo preveriti na interval ki je določen,tu se je spet šparalo ,zato sem se odločil še za veliki servis ,saj ne vrjamem kot sem povedal lokalnim majstrom ki poslušajo ventile........ob vsem tem varčevanju pride za naslednjega kupca to kar izdaten strošek ,da ne govorim ,da je bila že začetna cena previsoka ,ker to je res polizdelek kot je med vrsticami povedal Dami. Ko se usedeš iz tega sraja na KTM misliš res da si na vesoljski ladji ....

Motor bom prodal spomladi ,zdaj pa me čakajo medicinsko kirurški posegi ..........naslednji lastnik bo dobil motor v brezhibnem stanju z posegi ,ki sem jih naštel zgoraj in to bo vse opravljeno na uradnem servisu ,cena bo okrog 2.500evrov  in če to ni za tebe dober nakup ,ker je motor pač bil na tleh,zelo nedolžno obakrat potem ti nisi normalen in pa kupec ki ga omenjaš kot normalnega. 

Tok od mene ,ne da se mi te ne brat ne ukvarjat s tvojimi umotvori ,pa lep dan v tvojem malem malem svetu!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

Bivši je zdej prost, misliš da maš kake šanse? :love1:

No, nazaj k padenim mopedom (aka Versače). Veš včasih ne smeš vsega verjet kar piše na MS. Zadeve so velikokrat dramaturško obdelane. 

Če pa moped na mestu pade, mu pa res nima kaj bit, sploh če ma cevno zaščito. Fak še js bi na mojga dal cevno, če bi obstajala, glede na situacije, čase in lokacije, lahko kaj hitro pride prav.

Prav tako zgodbica o mikro poškodbah ne drži iz dveh vzrokov:

1. to je le Kawasaki

2. ti ni bilokateri Kawasaki ampak Versače

 

A sta bla vidva tudi kdaj par, čutim rahlo sovražnost?

Objavljeno
pred 22 minutami, Kmet2 pravi:

Prvo klanfa o karamboliranem motorju in ti pod nos vrže skoraj izjavo o zamolčanih napakah motorja itd.....vse mu argumentiraš ,potem pa spet megla in brce v temo ,zmerjanje forumašev z ritolizniki in podobne cvetke. Večina mu večkrat pove da se moti ,že po tem bi se moral vprašat ,će mogoče ni z njim kaj narobe....

Eden od teh motosekretskih forumašev si sam ....

Spet megla .........motor je brezhiben in izpraven,gume so potrošni material,dodatne luči so dodatne saj ima Versys luči kot Tomos avtomatik,bremze.....maš prav .....jaz to ne bi pustil na cesto! Šipca je počla samo ob dotiku zaščite ročke ob njo in to v snegu,res poceni nekvalitetna roba! Veriga se menja,ker je bil bivši lastnik izredno varčen in je menjal samo verigo in s tem povzročil predćasno uničenje obstoječe verige. 

Ventili se morajo preveriti na interval ki je določen,tu se je spet šparalo ,zato sem se odločil še za veliki servis ,saj ne vrjamem kot sem povedal lokalnim majstrom ki poslušajo ventile........ob vsem tem varčevanju pride za naslednjega kupca to kar izdaten strošek ,da ne govorim ,da je bila že začetna cena previsoka ,ker to je res polizdelek kot je med vrsticami povedal Dami. Ko se usedeš iz tega sraja na KTM misliš res da si na vesoljski ladji ....

Motor bom prodal spomladi ,zdaj pa me čakajo medicinsko kirurški posegi ..........naslednji lastnik bo dobil motor v brezhibnem stanju z posegi ,ki sem jih naštel zgoraj in to bo vse opravljeno na uradnem servisu ,cena bo okrog 2.500evrov  in če to ni za tebe dober nakup ,ker je motor pač bil na tleh,zelo nedolžno obakrat potem ti nisi normalen in pa kupec ki ga omenjaš kot normalnega. 

Tok od mene ,ne da se mi te ne brat ne ukvarjat s tvojimi umotvori ,pa lep dan v tvojem malem malem svetu!!

dejstvo je, da gre za skotan motor, še vse si skotal do sedaj

to dejstvo kupce ne privablja, to je tudi jasno

šipa je ermax, počila verjetno zaradi nedolžnega dotika...lepa zgodbica za avto.net

za verigo pa smo govorili, da je treba cel set menjat pa je bil pameten :) ni pa to strošek

2500 bo visoka cena, če se bo kaj "pokazalo", rizičen nakup

zmerjat pa si začel prvi ti, neko otroštvo si omenjal...le poglej gori

Objavljeno

Kmet, tale te zajebava

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
1 hour ago, Snecer said:

ekipa ritoliznikov se že zbira in kima pastirju zaradi plačane kavice

Če to leti name, potem si hudo brcnil v temo. Kar pa je itak tvoj hobi, nogomet brez luči. Kmeta izven foruma sploh ne poznam. Jaz sem samo izpeljal popolnoma logičen zaključek. Ampak saj sem že v preteklosti dognal, da je debatiranje s teboj precej jalovo početje. Zatorej uživaj v svojem svetu še naprej.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Snecker, tale te zajebava.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdej pa res ne morem bit tiho...

Prvo DID verigo sem uničil v 10500 kilometrih, nato sem jo menjal. Zobnikov nisem menjal, ker so imeli ostrino za katero bi laik rekel da so novi...pa ne mi nabijat da je treba istočasno zobnike menjat...

Po menjavi verige sem naredil še 6 000 kilometrov in prodal motor z 52 000km, sedaj jih ima 58 000 km se pravi,  da je sedanja veriga naredila 12 000 km na starih zobnikih!! Od tega da se moj stil vožnje in Kmetov stil ne moreta niti v sanjah primerjat.

Se pravi da stari zobniki še boljše delujejo na verigo...tak da ne nabijat nekam v prazno.

Objavljeno
pred 7 minutami, Snecer pravi:

dejstvo je, da gre za skotan motor, še vse si skotal do sedaj

to dejstvo kupce ne privablja, to je tudi jasno

šipa je ermax, počila verjetno zaradi nedolžnega dotika...lepa zgodbica za avto.net

za verigo pa smo govorili, da je treba cel set menjat pa je bil pameten :) ni pa to strošek

2500 bo visoka cena, če se bo kaj "pokazalo", rizičen nakup

zmerjat pa si začel prvi ti, neko otroštvo si omenjal...le poglej gori

Spet brca v temo ......imel sem več kot 20 motorjev ,enkrat sem ti jih na tvojo željo celo naštel ,ampak vsi so bili razbiti po tvoji trditvi ...neumestna pripomba.........a kdaj prebereš kaj napišeš ?

Vse svoje motorje sem prodal brez problemov in kot sem ti že povedal jih je nekaj tudi v lasti forumašev ...dejstvo ...!!

Tako je bilo ,ledena podlaga in na kuclu zdrs prvega kolesa ,padec skoraj na mestu .....ni dokazljivo ,samo moja beseda proti tvoji kjer trdiš nasprotno ....

Izgleda da je! dejstvo...

Spet megla in nabijanje v prazno .....dejstvo!

Jaz sem te samo spraševal če si bil dostikrat banan ,ker si težaven in posledično si imel lahko tiste mikro poke ki jih omenjaš ,ti pa si začel žalit forumaše ,ki se ne strinjajo s tabo in nekateri med njimi (po tvoje ritolizniki) me niti ne poznajo .....spet tema Snecer!

In spet bom na dejstva ,ki sem ti jih naštel dobil  odgovor ,meglo primerno trolu .....lepo ti je en povedal ,debata s tabo je jalova in nekonstruktivna ,polna nekih predvidevanj ki so samo v tvoji glavi .....

Spodnja misel je splošna in ne osebna ....:P

 

 

 

 

12274259_10205092074050445_1429922472301110476_n.jpg

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kmet, saj veš, da je treba Snecerju napisati po slovensko, ali pa vsaj nemško. Čeprav misel ni osebna...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 minutami, HyperJack pravi:

Zdej pa res ne morem bit tiho...

Prvo DID verigo sem uničil v 10500 kilometrih, nato sem jo menjal. Zobnikov nisem menjal, ker so imeli ostrino za katero bi laik rekel da so novi...pa ne mi nabijat da je treba istočasno zobnike menjat...

Po menjavi verige sem naredil še 6 000 kilometrov in prodal motor z 52 000km, sedaj jih ima 58 000 km se pravi,  da je sedanja veriga naredila 12 000 km na starih zobnikih!! Od tega da se moj stil vožnje in Kmetov stil ne moreta niti v sanjah primerjat.

Se pravi da stari zobniki še boljše delujejo na verigo...tak da ne nabijat nekam v prazno.

Zelo zanimivo mi je ,da večina priznanih mehanikov meni ravno nasprotno ,tudi sam sem tega mnenja da na teh stvareh ni za varčevat! 

Ista stvar mi je ,ni treba preverjat ventilov ,se ne slišijo,ko se začnejo slišat že dobivajo mikro poke,ti bo Snecer razložu :P

Upam da bo GS deležen vzdrževanja kot se zagre in ne samo šminkanja kot Versys ,ker tam bo res res zelo drago če boš varčeval ......mal poglej slike ki jih je vseznalac limal v temo Zakaj ne bi....... vse te napake zažganih ,stopljenih zglobov ,odpadlih prednjih vilic itd......to so bili majstri vzdrževanja ,zanimivo da sam in vse ki jih poznam in so vsaj tako vestni kot jaz pri vzdrževanju mopeda nikoli niso (nisem)imel nobenih problemov z motorji .

Najbolj zanimivo pa je kako je Snecer zagovarjal ceno 3kevrov ,spomladi pa bo 2500 preveč za popolnoma porihtan motor od pa do .........sej ne moreš vrjet kake to stresajo te Versysti ......

P.S. pa da ne bo pomote,za motor sem se odločil zavestno in tako tud odkartal ,moja odločitev ,moja napaka ,sem jih naredil že več ,pa še bom kakšno .................konec koncev je pa funny bajk ,lepo se prelaga po zaprtih ovinkih ,z dobrimi pnevmatikami si od Karlobaga tistih 10km zaprtih ovinkov povsem konkurenčen z 1000ccm mašinami sam moli boga da ti ni treba hitro in močno zavirat ....:P

Mal pazi ko stisneš zavoro na GS-u da te ne bo presenetil drastičen pojemek hitrosti in občutek da si še vedno tudi v ovinku kot na tračnicah .........potem boš lahko pošteno napisal ,da je Versys predpotopni polizdelek  .....mal provociranja ,ne zameri ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!