Miha Z. Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 hja men tud ni nevem kako lep....... .)
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Uh kako je ogaben! :BUA: jah je kawa ne pa APRILIA in posledično vemo kako je to pri tebi :lol1: :lol1:
viggen Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 jah je kawa ne pa APRILIA in posledično vemo kako je to pri tebi :lol1: :lol1: Bla,bla,bla.....če pa vozim Hondo! :lol:
Dr. _MAXXI_ Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 (popravljeno) Bla,bla,bla.....če pa vozim Hondo! :lol: da da ... to zdele ... in vsa prejšnja leta :whistle: :whistle: ... PS (aJeZdeleApriliaŽeZaEnKurcInJeHodnaNajNaj) ?? :doze: Popravljeno Julij 27, 2006. Popravil Dr. _MAXXI_
Buzdovan Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS Tvoja izjava je malo v nasprotju z podpisom, ki ga imas (NI POMEMBNO KAKŠEN MOTOR VOZIŠ,...POMEMBNO JE DA GA Z VESELJEM VOZIŠ). Spomni se Multistrade, Stroma, CBFke, ER6, BMWjev in vseh komentarjev, pa so bili potem kar lepo sprejeti. Ce bo imel dobre vozne lastnosti, bo to odtehtalo tisto cudno luc, ki morda v koncni verziji sploh ne bo taka.
Mih'c Objavljeno Julij 27, 2006 Opozori Objavljeno Julij 27, 2006 Ma tko no.... Neki vmes....ga bom moral u živo vidt... lp
KAOSWAKI Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 Zelo všečen motorček, samo upam, da ne bo premajhen... Sprednaj luč... neki novga, mislim, če ne druzga, bo vsej fejst svetla... iz stranskega profila pa prava stvar!!! :OK:
Kawl Objavljeno Julij 29, 2006 Opozori Objavljeno Julij 29, 2006 Zgleda bodo podobno naredili tudi z Z1000! Raje naj pustijo obliko, ker jim ne uspeva najbolje.
motostef Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 Takole bom rekel: Samo še čakam na test v reviji Motorist, mam že nekaj podatkov, recimo, cena naj bi bila med er6-n in med er6-f=cca.1.400.000,00sit ; tudi naj bi bil od er6 malo večji in višji = beri = primernejši za višje raščene....uglavnem, full mi je všeč, in ko pride (naj bi bila konec septembra uradna predstavitev za novinarje) ga naročim!!! Da ne rečem....komaj čakam. Lep pozdrav :kva2:
tom Objavljeno September 14, 2006 Opozori Objavljeno September 14, 2006 verjetno enako kot obe verziji er6, torej 72 KM
motostef Objavljeno September 16, 2006 Opozori Objavljeno September 16, 2006 koliko KM in Nm, odgovor je čist simpl; 72KM in 66Nm = kolikor velja tudi za er6-n. Motor je enak, so pa drugačni merilniki-več info (recimo poraba goriva), zasnova motorja pa pomeni konkurenco multistradi in V - Stormu 650. Prilagam še povezavo, kjer je več slikic. Stef [url=http://www.motoplanete.com/kawasaki/650-VERSYS-2007.php#1#]
MiNa Objavljeno September 17, 2006 Opozori Objavljeno September 17, 2006 Če ga zaprejo na 60KM in dajo spredaj 21Col kolesi pa na "špice", bo pa zelo zanimiv . Pravi LBB.
SuzyRider Objavljeno September 18, 2006 Opozori Objavljeno September 18, 2006 lušten motor na izgled. koncept enak kot pri aprilii pegaso... izgled daje občutek, da bi se lahko peljal tudi po terenu...kolesa kažejo drugače... :) no ja, vseeno menim, da je motor v trendu. jaz sem bolj tradicionalist in merim bolj na old school ciklistiko. kje je zdaj čas endur v stilu xtz 750, cagiva elefant, africa twin..? pa kaj če ma 250 kil :D gre pa po terenu kot tank
CPU Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 verjetno enako kot obe verziji er6, torej 72 KM KLE ima tudi isti motor kot GPZ, pa nima istih zmogljivosti :blush:
CPU Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 Še podatki za Versys: Model Year 2007 Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin Displacement 649 cm³ Bore x stroke 83 x 60 mm Compression ratio 10.6:1 Valve/Induction system DOHC, 8 valves Maximum power 47 kW {64 PS} / 8,000 rpm Maximum torque 61 N·m {6.2 kgf·m} / 6,800 rpm Fuel supply/Carburettor Fuel injection: ø38 mm x 2 (Keihin) Ignition Digital Starting Electric Transmission 6-speed, return Frame type Diamond, high-tensile steel Rake/Trail 25°/108 mm Suspension, front 41 mm inverted telescopic fork with stepless (right-side) adjustable rebound damping and adjustable preload Suspension, rear Offset laydown single-shock with 13-way adjustable rebound damping and 7-way adjustable preload Wheel travel, front 150 mm Wheel travel, rear 145 mm Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W) Tyre, rear 160/60ZR17M/C (69W) Brakes, front Dual semi-floating 300 mm petal discs Brakes, rear Single 220 mm petal disc Steering angle, left / right 35° / 35° Dimensions (L x W x H) 2,125 mm x 840 mm x 1,315 mm Wheelbase 1,415 mm Seat height 840 mm Fuel capacity 19 litres Dry weight 181 kg Complies to EU emission limit EURO 3 Vir: www.kawasaki.co.uk
tom Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 aha, pa je res motor malo bolj zaprt. čudno samo, da spredaj niso dali večjega kolesa. 17 col se mi zdi malo za tak motor
Atron Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 love it :OK: mogoče bo tud moj nasledni motor :D
Noise Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Še predstavitev motocikla "po naše".... http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2871 tehnični podatki: http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_811
davinci Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 Lep, ampak premalo moči. baje, da je v pripravi tudi Versys 1000. :OK:
CPU Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 baje, da je v pripravi tudi Versys 1000. :OK: To bi bilo zelo fino, ampak a lahko navedeš svoj vir, da vidmo koliko to kaj drži.... :?
Fazer03 Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Kawasaki.htm Tukaj nekaj uganjujejo in se zgovarjajo na insajderske informacije; govora je o Versysu 1000 (paralel twin motor) in z istim agregatom še ER 1000 n in ER 1000 f ... :hmm:
Avatar Objavljeno September 27, 2006 Opozori Objavljeno September 27, 2006 http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Kawasaki.htm Tukaj nekaj uganjujejo in se zgovarjajo na insajderske informacije; govora je o Versysu 1000 (paralel twin motor) in z istim agregatom še ER 1000 n in ER 1000 f ... :hmm: Ja, res tako piše, ampak nekako dvomim, da bodo razvijali nov agregat, ker bi s tem dejansko delali konkurenco predvsem v lastni hiši. Bi lahko ER 1000 ponudil kaj, kar Z 1000 ne. Sport touring je pa itak zzr 1200+.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se