Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

hja men tud ni nevem kako lep....... .)

Objavljeno

Uh kako je ogaben! :BUA:

jah je kawa ne pa APRILIA in posledično vemo kako je to pri tebi :lol1: :lol1:

Objavljeno

jah je kawa ne pa APRILIA in posledično vemo kako je to pri tebi :lol1: :lol1:

Bla,bla,bla.....če pa vozim Hondo! :lol:

Objavljeno (popravljeno)

Bla,bla,bla.....če pa vozim Hondo! :lol:

da da ... to zdele ... in vsa prejšnja leta :whistle: :whistle:

... PS (aJeZdeleApriliaŽeZaEnKurcInJeHodnaNajNaj) ?? :doze:

Popravljeno . Popravil Dr. _MAXXI_
Objavljeno

se strinjam :grim :grim :xx: :xx: grdo k svina!! :SS

Tvoja izjava je malo v nasprotju z podpisom, ki ga imas (NI POMEMBNO KAKŠEN MOTOR VOZIŠ,...POMEMBNO JE DA GA Z VESELJEM VOZIŠ). Spomni se Multistrade, Stroma, CBFke, ER6, BMWjev in vseh komentarjev, pa so bili potem kar lepo sprejeti. Ce bo imel dobre vozne lastnosti, bo to odtehtalo tisto cudno luc, ki morda v koncni verziji sploh ne bo taka.

Objavljeno

Ma tko no....

Neki vmes....ga bom moral u živo vidt...

lp

Objavljeno

Zelo všečen motorček, samo upam, da ne bo premajhen... Sprednaj luč... neki novga,

mislim, če ne druzga, bo vsej fejst svetla... iz stranskega profila pa prava stvar!!! :OK:

Objavljeno

Zgleda bodo podobno naredili tudi z Z1000!

Raje naj pustijo obliko, ker jim ne uspeva najbolje.

IPB Slika

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Takole bom rekel:

Samo še čakam na test v reviji Motorist, mam že nekaj podatkov, recimo, cena naj bi bila med er6-n in med er6-f=cca.1.400.000,00sit ; tudi naj bi bil od er6 malo večji in višji = beri = primernejši za višje raščene....uglavnem, full mi je všeč, in ko pride (naj bi bila konec septembra uradna predstavitev za novinarje) ga naročim!!!

Da ne rečem....komaj čakam.

Lep pozdrav :kva2:

Objavljeno

koliko KM in Nm, odgovor je čist simpl; 72KM in 66Nm = kolikor velja tudi za er6-n. Motor je enak, so pa drugačni merilniki-več info (recimo poraba goriva), zasnova motorja pa pomeni konkurenco multistradi in V - Stormu 650.

Prilagam še povezavo, kjer je več slikic.

Stef

[url=http://www.motoplanete.com/kawasaki/650-VERSYS-2007.php#1#]

Objavljeno

Če ga zaprejo na 60KM in dajo spredaj 21Col kolesi pa na "špice", bo pa zelo zanimiv .

Pravi LBB.

Objavljeno

lušten motor na izgled. koncept enak kot pri aprilii pegaso... izgled daje občutek, da bi se lahko peljal tudi po terenu...kolesa kažejo drugače... :)

no ja, vseeno menim, da je motor v trendu. jaz sem bolj tradicionalist in merim bolj na old school ciklistiko. kje je zdaj čas endur v stilu xtz 750, cagiva elefant, africa twin..? pa kaj če ma 250 kil :D gre pa po terenu kot tank

Objavljeno

verjetno enako kot obe verziji er6, torej 72 KM

KLE ima tudi isti motor kot GPZ, pa nima istih zmogljivosti :blush:

Objavljeno

Še podatki za Versys:

Model Year 2007

Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin

Displacement 649 cm³

Bore x stroke 83 x 60 mm

Compression ratio 10.6:1

Valve/Induction system DOHC, 8 valves

Maximum power 47 kW {64 PS} / 8,000 rpm

Maximum torque 61 N·m {6.2 kgf·m} / 6,800 rpm

Fuel supply/Carburettor Fuel injection: ø38 mm x 2 (Keihin)

Ignition Digital

Starting Electric

Transmission 6-speed, return

Frame type Diamond, high-tensile steel

Rake/Trail 25°/108 mm

Suspension, front 41 mm inverted telescopic fork with stepless (right-side) adjustable rebound damping and adjustable preload

Suspension, rear Offset laydown single-shock with 13-way adjustable rebound damping and 7-way adjustable preload

Wheel travel, front 150 mm

Wheel travel, rear 145 mm

Tyre, front 120/70ZR17M/C (58W)

Tyre, rear 160/60ZR17M/C (69W)

Brakes, front Dual semi-floating 300 mm petal discs

Brakes, rear Single 220 mm petal disc

Steering angle, left / right 35° / 35°

Dimensions (L x W x H) 2,125 mm x 840 mm x 1,315 mm

Wheelbase 1,415 mm

Seat height 840 mm

Fuel capacity 19 litres

Dry weight 181 kg

Complies to EU emission limit EURO 3

Vir: www.kawasaki.co.uk

Objavljeno

aha, pa je res motor malo bolj zaprt. čudno samo, da spredaj niso dali večjega kolesa. 17 col se mi zdi malo za tak motor

Objavljeno

Lep, ampak premalo moči.

Objavljeno

Lep, ampak premalo moči.

baje, da je v pripravi tudi Versys 1000. :OK:

Objavljeno

baje, da je v pripravi tudi Versys 1000. :OK:

To bi bilo zelo fino, ampak a lahko navedeš svoj vir, da vidmo koliko to kaj drži.... :?

Objavljeno

http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Kawasaki.htm

Tukaj nekaj uganjujejo in se zgovarjajo na insajderske informacije; govora je o Versysu 1000 (paralel twin motor) in z istim agregatom še ER 1000 n in ER 1000 f ... :hmm:

Ja, res tako piše, ampak nekako dvomim, da bodo razvijali nov agregat, ker bi s tem dejansko delali konkurenco predvsem v lastni hiši. Bi lahko ER 1000 ponudil kaj, kar Z 1000 ne. Sport touring je pa itak zzr 1200+.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!