Snečer Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 koleščki vetrobrana so pod nivojem, že sam mehanizem je ruski smernikom pa nič ne fali, poglej raje katastrofo na traceru
dlicen Objavljeno Maj 14, 2016 Opozori Objavljeno Maj 14, 2016 Tega nisem nikoli razumel. Zakaj bi poskušal posnemat Ducatija? Ali ni to nekako žaljivo? Imaš pač Kawasakija in to je čisto ok. Take fore me asocirajo na Yugote z go-faster-stripes... Lej, še vedno je Yugo. MiNa 1
MiNa Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 Ob 12. 5. 2016 at 18:30, Tedybear pravi: Res je, da sploh ne vem, če to obstaja. .Zdi se mi, da so tile v vajinih postih enako dolgi, kot original, zato to ni tista rešitev, ki jo iščem. Ampak se mi zdi, da sem tu na motosvetu pri nekom, v neki drugi temi, že videl. Mislim pa, da je bil proizvod domače delavnice. Nekaj v tem smislu.... Hvala vseeno... Zaradi izgleda je na marsikaterem motorju ta ščitnik prekratek. Enostavna in poceni rešitev plastičen podaljšek nekaj v stili prednjega blatnika "fenda extenda". Druga pa je zamenjava komplet ščitnika, ki je podaljšan. Kmet2 1
Scarabeo 500 Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 Tedy. Lahko greš do špinglerja - žlebarja. Tam ti naredi recimo V profil iz pločevine 1 mm. Širina blatnika in toliko, da ti pokrije zunanji del. Ocena okoli 20mm na 40mm. Tega potisneš pod krajši del in narediš tako dolgega, kot ti je želja. Upam, da razumeš moje misli, vseskupaj zakovičiš. Lahko narediš tudi U prifil - bo še močnejši in prekriješ celoten drugi del zaščite. Scarabeo
raza Objavljeno Maj 15, 2016 Opozori Objavljeno Maj 15, 2016 Če misliš podaljševati original ščitnik verige, bi si jaz omislil podaljšek narejen iz odpadne, črne kante za olje ali podobne. Najdeš primerno obliko in dolžino. Igraš se po mili volji in uporabiš kos, ki ti je vizuelno všeč. Če so ti pri originalu v napoto zaobljeni robovi, jih pač odrežeš, da dobiš čimbolj skladne prehode. Za spajanje uporabiš dvokomponentni silikon za lepljenje avtomobilskih stekel. ciciban in MiNa 2
Fantocci Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Ob 14.5.2016 at 22:20, dlicen pravi: Tega nisem nikoli razumel. Zakaj bi poskušal posnemat Ducatija? Ali ni to nekako žaljivo? Imaš pač Kawasakija in to je čisto ok. Take fore me asocirajo na Yugote z go-faster-stripes... Lej, še vedno je Yugo. Ja, to je nekaj podobnega kot tisti, ki si pod forumsko ime za kraj bivanja na primer Laibach napišejo. Ali pa neko nemško ime kraja v ime moto kluba. Čisto hlapčevstvo mi to deluje.
blindek Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Mogoče pa so ljubitelji skupine Laibach... Kmet2, Pepper in Efendi 3
Tedybear Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 Ob 15. 5. 2016 at 12:28, raza pravi: Če misliš podaljševati original ščitnik verige, bi si jaz omislil podaljšek narejen iz odpadne, črne kante za olje ali podobne. Najdeš primerno obliko in dolžino. Igraš se po mili volji in uporabiš kos, ki ti je vizuelno všeč. Če so ti pri originalu v napoto zaobljeni robovi, jih pač odrežeš, da dobiš čimbolj skladne prehode. Za spajanje uporabiš dvokomponentni silikon za lepljenje avtomobilskih stekel. Točno tako sem razmišljal tudi sam. Da razrežem eno kanto, podobne barve in trdote...pa zalepim, ali mali kniping....vseeno pa sem upal, da se kakšna taka zadeva da naročiti pri, recimo, Kitajcih. Hvala. MiNa 1
Fantocci Objavljeno Maj 16, 2016 Opozori Objavljeno Maj 16, 2016 pred 3 urami, blindek pravi: Mogoče pa so ljubitelji skupine Laibach... Ti so šele švabski ritolizniki
JezniPohorc Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 (popravljeno) Zanima me, ali je mogoče kdo na svojega montiral stranske pokrove in kljun na spodnji sliki? Se mi zdi, da drastično spremeni videz motorja. Meni zgleda bistveno bolje in moderneje. Je pa res, da postanek kvazi bmw/vstrom mix... Popravljeno Maj 17, 2016. Popravil JezniPohorc
Snečer Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 ziher ga ni junaka pri nas, ki bi to gor navesil
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 pred 33 minutami, Snecer pravi: ziher ga ni junaka pri nas, ki bi to gor navesil Jaz bi dal to gor takoj, vsaj nekako motor izgleda
skalar36 Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 Tale kljun že na Multistradi grdo izgleda, in na GS-u tudi. Zakaj bi potem dajal to na čist normalen motor!? Tale kljun so kopiral Nemci od Japoncev, ker so mislili, da bodo s tem privabili kupce (ne s kvaliteto-podobno kot MZ), no pa jim je uspelo. Snečer 1
dlicen Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 Tega zadnjega Versysa je potrebno zgazit z valjarjem.
Snečer Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 pred 18 minutami, Kmet2 pravi: Jaz bi dal to gor takoj, vsaj nekako motor izgleda Malo poišči po spletu, ziher kdo dela za KTMe.
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 pred 4 minutami, Snecer pravi: Malo poišči po spletu, ziher kdo dela za KTMe. Že iščem ....hvala ta tip....
Fantocci Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 (popravljeno) Tile kljuni so že mal dolgočasni, si bo treba kaj novega spomnit. Popravljeno Maj 17, 2016. Popravil Fantocci
Tedybear Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 pred 3 urami, JezniPohorc pravi: Čemu? Ker bi iz dobrega motorja slabega/neposrečenega izgleda naredil dober motor katastrofalnega izgleda - spako. DAMI34 1
JezniPohorc Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 Da ne bo pomote... Nimam ne tega motorja, ne teh plastik. Sam sem tudi pristaš ne-kljunašev. Vseeno pa je treba priznati, da je bil videz starega Versysa malo čuden.
Fantocci Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 In tak nam je všeč, ker smo tudi lastniki malo čudni dlicen, gretzky, robot in 5 others 8
dlicen Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 Videz versysa prav gotovo ni naključen. Takega so naredili, ker je bila pač taka vizija. Če bi hoteli narediti lep motor, bi že na začetku zrisali mk3. No, očitno se podoba ni prijela tako, kot so upali in so na koncu naredili "lep" motor. Meni osebno najljubši je mk2, ni lep, mi pa pali. Mk3 je kao lep, ampak če ga postaviš ob bok kakšnim evropskim primerkom, kjer so oblikovalci razumeli pomen detajla, vidiš, da je kvečjemu povprečen. Kmet2 in Efendi 2
Kmet2 Objavljeno Maj 17, 2016 Opozori Objavljeno Maj 17, 2016 pred 2 urami, Fantocci pravi: In tak nam je všeč, ker smo tudi lastniki malo čudni Zase govor....jz sem čudn zdej ko ga nimam več ....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se