Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


batzajla
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 10 minutami, Snecer pravi:

kolega je mel fz6 z lepo kilometrino in prvo ketno, se je blo kaj za čudit kak to drži

kaj bi naj zgrešil? da je ojler potuha za lenobo?

zgrešil si primerjavo, da si tudi o oilerjih (tako kot sedaj o TC) razpravljal, kako je brez veze. hvala bogu, da gre za napredek. meni so všeč novitete. inovacije pa naj bi bile itak izumi večinoma lenih ljudi :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maxxa pravi:

zgrešil si primerjavo, da si tudi o oilerjih (tako kot sedaj o TC) razpravljal, kako je brez veze. hvala bogu, da gre za napredek. meni so všeč novitete. inovacije pa naj bi bile itak izumi večinoma lenih ljudi :)

oiler z vso navlako (stikalo za pol armaturke :)  je še vedno brezveze, malo posprejaš, si malomaren pri vzdrževanju in na 20k+ menjaš z novim setom za 100 eur itd. pa je spet nova

v bistvu brezveze, sploh na motorjih, ki ne žrejo ketne...

za oilerjem prav tako čistim, s to razliko, da ni lepljivo

in sedaj po dvoletni uporabi ne morem rečt, da je to 1A mazanje, ampak 3/5

kolega je hvalil tudi nano sprej, a to je spet tako, treba probat, kako se obnese na tvojem

versys ima pri ketni dva problema:

1. nima centralca (no, novi imajo)

2. šibka ketna in cukajoč agregat

hiba, ki sem jo že večkrat omenil, oiler omogoča enakomerno mazanje, a tudi precej maže okoli, tako da se v levo manj nagibam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Snecer pravi:

recimo, kaj pa maš za en sistem?

nimam sistema. sem pobrala od vsakega nekaj. najbolj preprostega, domače izdelave. posodica zavornega olja kot rezervarček na nosilcu zadnje tačke, cevka speljana v pentljo od sp. verižnika in po nihajki do zadnjega, pred kapalko navaden ventilček, za kapalko pa iz deo sprejev silikonska cevka, v kateri je 2 mm bakrena žica, da jo lahko optimalno krivim oz nastavim na verižnik. za 1x mi odgovarja. pred furo min odprem ventilček, in pretok ne spreminjam dokler ne zaključim. itak večinoma mažemo preveč. pri meni je nekje 1 kapljica na 1,5 do 2 min. itak je pa najvažneje, da se sčisti svinjarija, in jo lažje odmetava ven. kadar hodim s prdo v službo, mazalec odprem samo zjutraj, ko se vračam pa ne. naj zmeče svinjarijo ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema o oilerjih je drugje, predlagam da se gre tam v detajle razen če je oiler v konkretni povezavi z Versisom (montaža, obraba, poraba, menjava itd...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Gumpy pravi:

Ali ima Versys 650 modelno leto 2017 že prikazovalnik prestav ali ga je potrebno dodatno kupiti?

Od 2016 naprej ima prikazovalnik prestav.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, skalar36 pravi:

Kam zdej tole prilimat? :hmm:

 

Tule je čist ok, al pa v Vstrom. Saj je primerjava Versisa in še enega modela.

pred 39 minutami, vandrovec pravi:

...eno tu v Versysu, pa še enkrat v Vstroma...ker primerjave na motosvetu ne obstajajo :naughty:

so obstajale, pa se jih je posralo. In sedaj dovolj jokanja okrog tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49949429_10214888515979011_5179318778986496000_n.thumb.jpg.9248a5aa7da736cefe1a5ab907a3ca00.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

49949429_10214888515979011_5179318778986496000_n.thumb.jpg.9248a5aa7da736cefe1a5ab907a3ca00.jpg

Ta slika kaze,da imajo lastniki versys intelegentne sopotnike,ki gledajo iza celade kontra smeri ovinka?Si zato objavil,al?

Takoj sem te pogrunto...

Popravljeno . Popravil sesir
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo morda kako informacijo o tovarniški blokadi za zmanjšanje moči na Versysu 650 MK2? Zanima me kakšen je tip blokade (elektronska, mehanska). Kako jo izklopiti / odstraniti. Kako je potem z homologacijo? In morda ima kdo izkušnje kako to potem zgleda na tehničnem pregledu (ali se to posebej preverja).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mk1 sem skoraj siguren, da je blokada mehanska, torej kakšen omejevalec hoda ipd... in jo je torej dokaj lahko odstraniti. Mislim, da blokada ni vpisana v homologacijo. Na tehničnem pregledu tega ne preverjajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, maus pravi:

@Snecer bo vedu ... ampak itak že tko preveč sune :huh: 

Ne vem, še nisem videl in poznam, vem pa da je možno predelati ali kupiti kot A2.

Zagotovo je blokada mehanska in sicer na zajli za gas.

Za homologirat v A2 bo potrebna verjetno montaža preko servisa...

Na tehničnem to ne preverjajo, saj je v homologaciji napisano A2, pa niti nimajo dynota da bi merili moč motorja motorja na valju.

p.s.

Samo pri mopedih meri na valju brzino, če leti prek 49 al 50 = vsako leto mi merijo :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se odločam za nakup Versys-a, sem tole temo kar podrobno prebral. V kolikor potegnem črto, opažam, da so/ste uporabniki večinoma zadovoljni. MK1 in MK2 se na zunaj na hitro razlikujeta po lučeh ali še po čem, kar bi moral vedet pred nakupom?

Zanimam se namreč za letnik 2008 in bi prosil za nasvet, na kaj moram biti pri ogledu posebaj pozoren?
Opažam tudi, da je večina ponudbe omenjenih motorjev uvoženih iz tujine, tudi privat ponudbe in ne samo pri preprodajalcih, tako da so tukaj predvsem vprašljivi kilometri, število lastnikov, servisna knjižica in še kaj bi se našlo.


 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Kričač pravi:

Ker se odločam za nakup Versys-a, sem tole temo kar podrobno prebral. V kolikor potegnem črto, opažam, da so/ste uporabniki večinoma zadovoljni. MK1 in MK2 se na zunaj na hitro razlikujeta po lučeh ali še po čem, kar bi moral vedet pred nakupom?

Zanimam se namreč za letnik 2008 in bi prosil za nasvet, na kaj moram biti pri ogledu posebaj pozoren?
Opažam tudi, da je večina ponudbe omenjenih motorjev uvoženih iz tujine, tudi privat ponudbe in ne samo pri preprodajalcih, tako da so tukaj predvsem vprašljivi kilometri, število lastnikov, servisna knjižica in še kaj bi se našlo.


 

mk1 in mk2 se v grobem razlikujeta:

- plastike, maska s šipo, ogledala, ročaji za sopotnika, zadnja luč, smerokazi, drugačni pokrovi sklopke, alternatorja, stopalke, posodica za zavorno tekočino spredaj (verjetno na mk2 novejša verzija zavor), malenkost drugačen lonec izpuha (zgolj drug konec)

- ostalo bolj ali manj enako, seveda z novejšimi evolucijskimi deli, npr. benz pumpa itd., ampak tega se ne vidi

- mk2 ima pač "popravljeno" kakšno nedoslednost, ki se je pojavila na mk1

Na ogledu pač pozornost kot pri vseh ostalih motorjih, če se boš peljal, če gre ravno, tresenje krmila ipd, pogledat pakne, diske, gume, če motor lepo teče in ne "ruži" itd., veriga (če je raztegnjena...), če je kje podrgnjen ipd. Pogledat vijake, če se je kaj šraufalo.

Večino tega, kar sem naštel in če je obrabljeno, je itak potrošni material.

Ni neke posebne pozornosti poleg splošnih. Vzemi koga poleg, ki ima kak motor in se spozna.

@J.a.m.e.s ti prodajaš mk1 al si ga že al ne? :) 

 

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, Versys je še naprodaj. Če te zanima, me kontaktiraj na ZS, lahko tam kako več rečeva, da ne bova smetila po tej temi. 

 

lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, si naštel ogromno razlik.
Na to, da malo pogledam vijake, če se je kaj šraufalo se sploh spomnil nisem, zanimivo.
Se pa zavedam, da recimo 10 let star motor pri normalni uporabi ne more zgledat kot nov, ampak človek vseeno pričakuje, da bo stvar v mejah normale.

Načeloma gledam letnike 2008, torej je to oznaka MK1, ampak me v oglasih zmoti, da ponudba ponuja zgolj motorje, ki so italjanski in imajo po 30-40.000 prevoženih - samo. Če ima motor nameščene vse kovčke in je italjanski, star 8 let, se mi zdi, da je vseeno malo premalo kilometrov glede na opremo, saj nihče si ne kupi vseh kovčkov za vožnjo do trgovine. Bi pa rad, da ima motor vse 3 kovčke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 minutes ago, Kričač said:


Če ima motor nameščene vse kovčke in je italjanski, star 8 let, se mi zdi, da je vseeno malo premalo kilometrov glede na opremo, saj nihče si ne kupi vseh kovčkov za vožnjo do trgovine. Bi pa rad, da ima motor vse 3 kovčke.

 

Mah, se mi zdi, de 70% folka kufre kupi “ker se tako spodobi”.  In pol za izlet do Cresa motor okrasijo z vsem kar so kupli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Mah, se mi zdi, de 70% folka kufre kupi “ker se tako spodobi”.  In pol za izlet do Cresa motor okrasijo z vsem kar so kupli....

V Italiji se vec tega...ce nima skuterja ima kovcek...mu bolj simpl vršt brisaco in natikace not in it na plazo ko nek ruzak...tam pa rokavice in cevlje lepo zaklent v kovcek...

Razmisljam....po bratrancu v Italiji...

8let,34.000km,kovcek in nosilec dal 150eu...k morju gre cca 500krat/leto v sluzbo cca 250 krat/leto....hitro se zamortizira nakup,ko pomislis koliko mu olajsa...

P.s

Tocne kilometrine ne vem....nazadnje ko sva se vidla se ni blo 35.000 prevozenih...vecina jih dobi kufre povrh,ker na XX let tam kupijo nov motor...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kričač pravi:

Hvala, si naštel ogromno razlik.
Na to, da malo pogledam vijake, če se je kaj šraufalo se sploh spomnil nisem, zanimivo.
Se pa zavedam, da recimo 10 let star motor pri normalni uporabi ne more zgledat kot nov, ampak človek vseeno pričakuje, da bo stvar v mejah normale.

Načeloma gledam letnike 2008, torej je to oznaka MK1, ampak me v oglasih zmoti, da ponudba ponuja zgolj motorje, ki so italjanski in imajo po 30-40.000 prevoženih - samo. Če ima motor nameščene vse kovčke in je italjanski, star 8 let, se mi zdi, da je vseeno malo premalo kilometrov glede na opremo, saj nihče si ne kupi vseh kovčkov za vožnjo do trgovine. Bi pa rad, da ima motor vse 3 kovčke.

V začetku se bolj vozijo, potem pa zadeva bodisi obleži do nakupa novega al pa se tudi sicer manj vozijo.

Malo pa je takih, ki se "res" vozijo, mam kolega ki ima 2010 letnik in preko 160k km na versaču.

Jaz sem začel z versačem v 2013 in imam 52k km, s tem da se zadnji 2 leti vozim manj.

Itak da si vsak v štartu v nulo opremi, ker bo velik moto popotnik :) 

Ti boš takšen v štartu? :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!