Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 23 minutami, Snečer pravi:

na cf moto stran poglej, majo znižane

hvala .. jih ne potrebujem na srečo .. zaenkrat mam cele in obe na tleh .. ne pa tko k na versačeju 650, ki sprednje sploh ne potrebuje med vožnjo :lol1: 

Objavljeno
pred 2 minutami, maus pravi:

hvala .. jih ne potrebujem na srečo .. zaenkrat mam cele in obe na tleh .. ne pa tko k na versačeju 650, ki sprednje sploh ne potrebuje med vožnjo :lol1: 

Nima elektronike kot tvoj, saj pove v videu, da bi že bilo dobro, ker sedaj ima versač 69ps in je že kar nevarno.

Tvoj pa itak nevozen brez elektronike.

 

Objavljeno
pred 20 minutami, Snečer pravi:

 

Tvoj pa itak nevozen brez elektronike.

 

valda .. to ko k lev brez kletke .. vse raztrga :jezik: 

Objavljeno
1 hour ago, maus said:

Vzhičen sem z zmogljivostjo Versys-a 650 ... to je celo za kriminalce in prekrškarje, ker te kar sam sili k vožnji po zadnjem kolesu .... ima preveč konjeu :huh: 

Motor za objestneže. ?  Wheelie mašina... ?

 

 

 

Objavljeno

Taprau moped za u maline.?

Objavljeno

Zihr je dal vreco cementa u tazadn kufer da se lahko po tazadnem pele.

  • Haha 3
Objavljeno
pred 43 minutami, luxsa pravi:

Zihr je dal vreco cementa u tazadn kufer da se lahko po tazadnem pele.

prehitevanje v hrib je kar nevarno, me je že večkrat začelo dvigat, če premočno ožemaš

tu glej, na šodru celo hara

 

Objavljeno

Taka voznja je zame k se moram z bemflo vozit cist prenevarna. ?

Objavljeno
pred 3 minutami, luxsa pravi:

Taka voznja je zame k se moram z bemflo vozit cist prenevarna. ?

Res se fajn pelje versač, škoda da nimaš te možnosti, da bi ga probal. 

Objavljeno
24 minutes ago, luxsa said:

Taka voznja je zame k se moram z bemflo vozit cist prenevarna. ?

Ne boj se, tudi pri Versysu je poskrbljeno za oporo pri ekstremnih nagibih. Bemfl gre po cilindrih, Versač pa po kufrih .:D  

 

Objavljeno
pred 11 minutami, XTR pravi:

Ne boj se, tudi pri Versysu je poskrbljeno za oporo pri ekstremnih nagibih. Bemfl gre po cilindrih, Versač pa po kufrih .:D  

 

zdej vemo zakaj so preširoki kufri nelegalni :P

Novi majo originale bolj not, za extremne nagibe :D

 

Objavljeno (popravljeno)
12 minutes ago, DAMI34 said:

Novi majo originale bolj not, za extremne nagibe :D

Novi so za negibčne voznike, ki imajo štil v riti. Nekje je pač limit... ko ga dosežeš, greš v maline in po nov model... next level... :) 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

Če bi vtaknili agregat od Z 900 v ta motor bi bila to vrhunska kombinacija in velika konkurenca TRA 900 in XR 900. Ampak Kawaski  nekaj štrajka. Nima niti enega srednje kubičnega ADV-ja.

Objavljeno
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Če bi vtaknili agregat od Z 900 v ta motor bi bila to vrhunska kombinacija in velika konkurenca TRA 900 in XR 900. Ampak Kawaski  nekaj štrajka. Nima niti enega srednje kubičnega ADV-ja.

ni potrebe

Objavljeno
pred 3 urami, luxsa pravi:

Zihr je dal vreco cementa u tazadn kufer da se lahko po tazadnem pele.

no ja .. jaz sem se leta 1978 s štirko po zadnjem vozu ...  z elektronikom pa leta 1980 in z 8-9 konji po zadnjem pelju cca 50 m ;)  in to brez kufra :lol1:

tko da ... tukaj nekje sta ta dva stroja :P

 

Objavljeno

si je kdo lastil versys 2010 in potem kupil novega 2016+ ?  me zanima če je kaj boljši al je čisto isti le da novi lepše izgleda in ima abs... še kaj novega?

Objavljeno
Pravkar, bajkr88 pravi:

si je kdo lastil versys 2010 in potem kupil novega 2016+ ?  me zanima če je kaj boljši al je čisto isti le da novi lepše izgleda in ima abs... še kaj novega?

Enega poznam, ko je imel vse modele :) 

Revolucije ni, manjši popravki in izgled + teža

Objavljeno

zakaj je pa težji, ponavad  gledajo da je vsak model lažji..... čudno a ni

Objavljeno
pred 2 minutami, bajkr88 pravi:

zakaj je pa težji, ponavad  gledajo da je vsak model lažji..... čudno a ni

že ABS doda nekaj kilogramov, potem je tu večji tank iz 18 na 21, spremenjena armaturka , verjetno tudi izpuh še kaj pridobil za Evropsko komisijo in smo potem "tukaj"...

dejansko samo "dodajajo" in ničesar ne odvzemajo, praktično je vse enako kot 2007

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

10 objav nazaj poglej. Je že objavljen. 

Oprosti :) oz hvala za opozorilo, testiram, kako ne gre vdelati yt videa.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred 23 urami, JoeBradley pravi:

Zdravo, 

upam, da ne, da to ni pogosta težava pri tem motorju. Zaradi istega sem leta 2018 za bagatelo na odpad prodal versysa letnik 2008, ki je drugače bil krasen motor. Najprej so postajale bremze vedno bolj trde, nato pa so ugotovili, da je crknil ABS modul, novi z delom bi takrat prišel približno toliko kot omenjaš ti. Upam, da se bo dalo rešiti s popravilom.

na odpad si dal versaća? kaj pa te? 

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 3. 10. 2020 ob 8:50, Snečer pravi:

na odpad si dal versaća? kaj pa te? 

Obupal nad njim. Bil na servisu več kot pol leta, rabljenega ABS modula za letnik 2008 ni bilo mogoče dobiti, baje je prav ta letnik imel nekega posebnega. Serviser, zaupanja vreden, je po spletu iskal možnosti, pa jih ni bilo. 1500 za novega je bilo nesmiselno za moped, vreden v celoti manj kot tri. Tudi skrajna možnost, speljati zavore mimo ABS, ni bila enostavna ... tako da sem na koncu bil zadovoljen, da sem dobil jurja za njega in so prišli po motor kar na servis. Res pa je, da so za ta denar dobili ob mopedu še dve plastični košari delov, ker je bil čisto razkopan. Baje, da je pri njih stal še ohoho časa in mogoče stoji srečno še danes, če ni prej umrl.

Objavljeno
Ob 3. 10. 2020 ob 8:50, Snečer pravi:

na odpad si dal versaća? kaj pa te? 

Vse jasno......človek prišel k pameti, kaj ni jasno  :lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!