Skoči na vsebino

Kawasaki Versys 650 in Versys 300 (2017)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me če kdo uporablja v tem motorju 100 oktanski bencin. Oziroma prednosti in slabosti tega goriva?

Objavljeno

Zanima me če kdo uporablja v tem motorju 100 oktanski bencin. Oziroma prednosti in slabosti tega goriva?

Skodit ne more ,prav koristl pa tudi ne bo,ce imas predpisano 95 tankaj 95, 100 je kokr kaksen procent manjsa poraba pa moznost klenkanja manjsa,je pa drazji.

Objavljeno

Jz pr 100oktanskem in sedanjem motorju ne opazim bistvene razlike. Le ta je pa bila pri xj6.....več km, oziroma manjša poraba. Cena je pa na koncu ista. Kolikor vem imajo motorji predpisano samo min vrednost bencina in ponavadi je to ron95

Objavljeno

Pri motorju tega ne prakticiram predvsem zato, ker pri avtu nisem opazil nobene smiselne razlike - niti pri moči, niti pri porabi.

Je pa res, da pri 170 KM kakšno kljuse več in kakšne pol cl nižjo porabo pri kolikor toliko običajni vožnji :whistle:  težko opaziš.

Pravzaprav je bila edina razlika ta, da sem za tank bencina dal več.

Objavljeno

Jaz tankam 100 ker je svaba tko napisu, kolega 95 v enak motor,nobene razlike.

Objavljeno

par centev neu nobenga med reveže spravlo in od viška ne boli glava :beer1:

Objavljeno

Ma, sam se odločam, da bi ga začel točit. Ampak je "baje" slabo za mašino, pa malo bolje gre... ne vem no...

Pa še to, a ima kdo powercomander not?

Objavljeno

Slabo za mašino ,zakaj že ?

Objavljeno

Slabo za mašino ,zakaj že ?

To teorijo sem tudi jaz že slišal večkrat in po razlagi, ki sem jo dobil, ji recimo mogoče tudi verjamem...

Samo recimo da mogoče bi blo to res, če bi naš 95 bil 95 in 100 res 100.

Tako pa če tankaš 100, si verjetno nekje na 98....

Drugače pa sem večjo razliko kot med našimi 95 in 100 bencini opazil med našim 95 in italijanskim 95 oktanskim bencinom.

 

Avto je z italijanskim 95 bencinom enostavno bolj letel in manj kuril. Vedno!

 

Pa se lahko Petrolovci (če je slučajno kakšen tu na forumu) razprdnejo do amena in dokazujejo, kako imamo bencin super duper kvalitete in bla bla bla. Pač nimamo...In za dizel velja isto!

 

Tko da, skalar36 - po moje če tankaš 100 nima kaj bit. Če pa hočeš it na ziher, pa tankaj  enkrat 100 in enkrat 95....

Objavljeno

Slabo za mašino ,zakaj že ?

 Ne, ne vem zakaj, zato sprašujem. "baje" prihaja do večje expolzije v cilindrih in s tem se življenska doba zmanjša. Sam ne vem, a je res a ni. Zato sprašujem.

Objavljeno (popravljeno)

 Ne, ne vem zakaj, zato sprašujem. "baje" prihaja do večje expolzije v cilindrih in s tem se življenska doba zmanjša. Sam ne vem, a je res a ni. Zato sprašujem.

 

Ja to pa je res nevarno, ker se ti lahko predvidena življenska doba Versys-a iz kakih dveh let, zmanjša na vsega 6 mesecev :grim .

Predlagam, da tankaš 91 oktanskega, se bo življenska doba takoj podaljšala in se boš lahko še dodatni dve leti vozil. :OK: .

Če natankaš pa diesel, postane pa življenska doba Versys-a unlimited  :kva2:

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja to pa je res nevarno, ker se ti lahko predvidena življenska doba Versys-a iz kakih dveh let, zmanjša na vsega 6 mesecev :grim .

Predlagam, da tankaš 91 oktanskega, se bo življenska doba takoj podaljšala in se boš lahko še dodatni dve leti vozil. :OK: .

Če natankaš pa diesel, postane pa življenska doba Versys-a unlimited  :kva2:

Ma ne vem no, tele tvoje na počez ocene se mi zdijo malo za lase privlečene. Ampak kaj se ve, včasih so največji idiotizmi kar ta pravi in mogoče bi celo funkcioniral. :kva2:  

Jaz na primer se skušam obnašat malo bolj ekološko oz. prijazno do okolja , pa tudi do svoje denarnice. Zato  razmišljam, da bi prešaltal na plin. Tank za plin dam v top-case, pa gasa...  :bike:

Objavljeno

Ne kupm, te teze ,ma kdo kakšno boljšo drugače v temo pokličem Bremzerja da vas ošola mal !  :P

Ja, se mi zdi, da je bilo res nekaj povezano s to teorijo. Ampak ni bil problem 95->100 ampak bolj 91->100.

Objavljeno

Zadnjič sva s kolegom vozila po Hrvaški. Jaz sem tankal običajnega 95, on pa je ugotavljal, da imajo Hrvati verjetno slab bencin in je natankal onega dražjega, da bo kao na varni strani.

Čez nekaj časa je začel pizdit, da mu motor cuka. Jaz nisem opazil nič posebnega.

Ena logična razlaga, ki sem mu jo omenil že preden je natankal tisto čorbo bi bila (pa me ni upošteval), da tistega dražjega bencina pri njih itak noben ne tanka, zato ni svež.

Aja, vozil je bmflo :)

Objavljeno

Kwa je to zaen hud mopedek. Letos naredil z njim 10 kkm. Brez enega problema (tok tok), samo menjam gume, pa vsake toliko ga malo natankam  :OK:

 

Čez kakšno leto ali dve, se bo kr težko od njega ločit :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kwa je to zaen hud mopedek. Letos naredil z njim 10 kkm. Brez enega problema (tok tok), samo menjam gume, pa vsake toliko ga malo natankam  :OK:

 

Sedaj pa ne vem. Ali tale motor tako hudo žre gume, ali ima tako majhno porabo, ali pa mogoče tako velik rezervoar?  :hmm:

 

Pa še tako drage gume ima!  :slap:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

lepa zadeva...

 

Izbira več map podajanja moči, ktrc, drsljiva sklopka... zanimiva zadevca..

 

2015-Kawasaki-Versys-650-LT-GRN-1.jpg

Objavljeno

Odsevniki pa jao :) dobro, da nismo pri nas tega "uvozili"

 

Danes prispel še zadnji dodatek, sem takoj montiral, jutri pa se lahko lotim čiščenja...

 

wp20141015088.jpg

wp20141015089.jpg

wp20141015093.jpg

 

prvi občutek je zelo pozitiven

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nimaš občutka :grrr

Objavljeno

Aha, torej gumico dol odvijem in na boso nogo za boljši občutek...

 

seveda, razen če v navodilih za uporabo stopalk in v navodilih za motor ne piše drugače :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Aha, torej gumico dol odvijem in na boso nogo za boljši občutek...

A ti gumico na nogo daješ  :slap:  :slap:  :slap:  :slap:  dej rajše navodila preberi   :010  :lol1:

Objavljeno

neb si raj v štartu kupil prav motor, pa neb tolk šopingiral, pa še bolš bi se pelu :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

neb si raj v štartu kupil prav motor, pa neb tolk šopingiral, pa še bolš bi se pelu :grim

 

Po resni analizi trga žal zame ni boljšega motorja...razen novega versysa :)

 

Šopingiral sem veliko, a malo zapravil, gre pa za dodatke, predvsem funkcionalne.

Objavljeno

A ti gumico na nogo daješ  :slap:  :slap:  :slap:  :slap:  dej rajše navodila preberi   :010  :lol1:

 

Kje si pa to zasledil? gumica je privita na fusraster in ja po navodilih lahko jo imaš gori ali pa ne (teren, blato).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!