gody01 Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 Čisto normalno se lahko pelješ...samo znat moraš. Uničevalec in divjak je lahko vsak. Primer povsem običajne vožnje z versysom, ki je odlično nastavljen, da ne pobira gume. Kapo dol kawasakijevim inženirjem, ki so imeli čas, da so odložili delo v doku in se za par sekund posvetili motociklom... Kaj to je tvoj video oziroma ali si ti voznik na tem videu ? (glede na števec hitrosti bi sicer rekel, da ne, ker je tam 70km/h omejitev). Daj povej, kaj so tiste številke levo spodaj, ko pridejo tudi do 10G?
Snečer Objavljeno Junij 17, 2015 Opozori Objavljeno Junij 17, 2015 Sile na telo, če nisi v top kondiciji pilota, potem je nevarno. ps Gre za simbolične vrednosti na vseh števcih zaradi vibracij in sprejema gps.
Fantocci Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 (popravljeno) Končno namontiral še lučke, ki jih imam doma že skoraj eno leto: Samo dodatne lučke+parkirna (vključen kontakt): Dodatne+parkirna+kratka Dodatne+parkirna+kratka+dolga OK, kratko vem, da imam malo previsoko. Ob priliki bom vse nastavil tako kot treba, to je le za prikaz. Pa tiste nightbreaker bolj bele žarulje bi bilo fino imet za luči in še parkirno ledico, ki jo ima Snečer. Zdaj je pač malo pisano vse skupaj... Uporabljena nemška nadroba - nosilci SW motech: http://shop.sw-motech.com/en/4052572011232.htm ... in kitajska podroba nižjega cenovnega ranga: http://www.dx.com/p/10w-950lm-cree-xml-t6-white-led-30-degrees-spot-beam-round-work-light-10-30v-207945#.VYSGgWcVjmE Ledici porabita 1,5A oziroma okoli 18W (obe skupaj, izmerjeno). Dodatnega stikala nisem dajal, vezano je le preko kontakta in varovalke. Imam pa konektor pod sedežem, da po potrebi izklopim. Pa lahko noč in lepe sanje, jutri pa v Črno goro. Popravljeno Junij 19, 2015. Popravil Fantocci Kmet2, MiNa, Efendi in 4 others 7
jany Objavljeno Junij 19, 2015 Opozori Objavljeno Junij 19, 2015 G-meter lepo pokaže kako tekoče vozi, kar je za mene definicija dobrega voznika. Za takšno uživaško vožnjo ti je povsem dovolj Versači ali pa npr. ER6 ... tiščači pa verjamem, da ne morejo brez 1000 ccm in 200 KM, v ovinke pa na nož. Vsako tele ima svoje veselje, ko v sredini ovinka stoji traktor, pa redkim ne ostane črtica na gatah. Ne vem kaj ste se zdej tok na Snečija spravl, če vam nad njgovim avatarjem lepo piše, da je legenda. Zakaj imaš potem triumpha 1050 ? če imajo samo divjaki 1000ccm ? Jaz mam 850 ccm torej sem priden :grim
SLVR Objavljeno Junij 20, 2015 Opozori Objavljeno Junij 20, 2015 Sem vzel 1050, da me ne bodo označili kot divjaka z litrsko mašino. jany 1
HyperJack Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Vse se je začelo, ko sem zmontiral Snecerjev vezir... glih toliko je prenizek, da se pri hitrostih nad 80km/h ni bilo več dobro za peljat, bobnelo je v glavi... karbon + steklena vlakna + epoxy smola = Izgleda vredu ? Danes testiram... mladench, Efendi, DAMI34 in 6 others 9
Snečer Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Pa še vidiš prek? No, jaz imam sicer vizir od Givija, najvišji in zadeva je solidna na cruise hitrosti med 80-90
Kmet2 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 On ne jaz pa hihihi skalar36, HyperJack, SLVR in 5 others 8
Snečer Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Aja, to že dela za prodajo Efendi 1
HyperJack Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Pa še vidiš prek? No, jaz imam sicer vizir od Givija, najvišji in zadeva je solidna na cruise hitrosti med 80-90 Seveda, vidim vidim...se pa kot vsako drugo stvar, bo treba tudi to navadit. Aja, to že dela za prodajo Do prodaje mam še par izletov, pa malo experimantiram =) Kmet2 1
Snečer Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Zadnjo vzmet mu karboniziraj, da bo zdržala za novega imetnika.
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 (popravljeno) Pri bobnenju maš vedno 2 varianti, ali povišaš, lahko pa znižaš, pa bo ravno tako mir, kajti čelada je narejena da jo objame normalen zračni tok, brez vrtinčenj, ki jih ustvarja vizir. Pa še poleti bo zračenje v čeladi delovalo tako kot mora in moped ne bo zgledal kot poštarski dostavljač p.s. Hyper drugač pa zlo ličen izdelek Zadnjo vzmet mu ZABETONIRAJ, da bo zdržala za novega imetnika. Popravljeno Junij 22, 2015. Popravil DAMI34 SLVR, Fantocci in builder 3
HyperJack Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Pri bobnenju maš vedno 2 varianti, ali povišaš, lahko pa znižaš, pa bo ravno tako mir, kajti čelada je narejena da jo objame normalen zračni tok, brez vrtinčenj, ki jih ustvarja vizir. Pa še poleti bo zračenje v čeladi delovalo tako kot mora in moped ne bo zgledal kot poštarski dostavljač p.s. Hyper drugač pa zlo ličen izdelek - povišat sem proval pa je dost sličen šmorn - znižat ne morem ker bi moral rezat vezir, pa je občutno preveč dela (treba razumet, da vezir ni od mojega letnika, je že tako vse skupaj eno "odkrivanje tople vode" =) ) - še najraj bi se vozu brez kakršnih koli vezirjev, samo potem moped zgleda grd... =) - Na GS.u pomojem teh težav ne bo, vsaj na testnem niso bile moteče, en malo višji vizir, pa sem zmagal =) s2k1 in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 (popravljeno) - povišat sem proval pa je dost sličen šmorn - znižat ne morem ker bi moral rezat vezir, pa je občutno preveč dela (treba razumet, da vezir ni od mojega letnika, je že tako vse skupaj eno "odkrivanje tople vode" =) ) - še najraj bi se vozu brez kakršnih koli vezirjev, samo potem moped zgleda grd... =) - Na GS.u pomojem teh težav ne bo, vsaj na testnem niso bile moteče, en malo višji vizir, pa sem zmagal =) Hotu sm povedat, da obstaja več fint reševanja problema vrtinčenja zraka. recimo moja bivša XJ6 je imela samo 2 luknji v vizirju in ni bilo vrtinčenja. Očitno dovolj da je umirilo vrtinčenje. Ravno tako pri mojem sedanjem mopedu, ki ima 3 stopnje nastavitve višine, je najmanj bobnenja v čeladi pri najnižnji postavitvi vizirja. Izgleda, da v tem položaju pride do največjega zajema zraka pod vizir in zato najmanj vrtinčenja. Seveda je še vse povezano z držo in višino šoferja. slika sicer ni od original vizirja Popravljeno Junij 22, 2015. Popravil DAMI34 bajkr88 1
Snečer Objavljeno Junij 22, 2015 Opozori Objavljeno Junij 22, 2015 Mogoče probaš dat še gumico na rob vizirja okoli, eni majo to poleg, zanimiv vpliv na aerodinamiko... builder 1
Snečer Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Prenosni štender prispel Kmet2, skalar36, DAMI34 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Js mam kar Kmeta za prenosni štender Kmet2 1
vandrovec Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Prenosni štender prispel Dober pripomoček za zvračanje motorja po tleh, malo nepazljivosti pa motor sam "shodi" bajkr88, ForU2, ciciban in 1 other 4
Snečer Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Bom vedno na črpalki po tankanju mazal in prislonil prvo kolo pred robnik vandrovec in MiNa 2
jany Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 (popravljeno) Tu pa moreš bit res prekleto previden. Če bi obdržal versysa bi bila prva nadgradnja centralno stojalo to je zakon Popravljeno Junij 25, 2015. Popravil jany bajkr88 in cikadina 2
Snečer Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 Od kod ti ta podatek o prekleti previdnosti? Video? Kolko je šoferjev ko zružijo, ker pozabijo stransko stojalo. Motor nima kam it, drugi ki so kopirali idejo, dodajajo gumico da blokiras sprednjo bremzo. Vaja pa sicer dela mojstra
jany Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 Če bi to res blo tako sigurno bi potem ti rajši dodali to v opremo kot centralno stojalo. To se mi zdi le neka zasilna in cenena rešitev. Jaz pri vseh motorjih če sem pozabil stransko stojalo in dal v 1. prestavo je motor crknu tako da nisem mogu dosti ružit. bajkr88, ForU2 in Kmet2 3
TakeALookAround Objavljeno Junij 25, 2015 Opozori Objavljeno Junij 25, 2015 Eno torbo zabijes sam s pripomocki za ketno mazat.... :grim
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se