Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kokr sm jz pismen na midrace se nepozna tolko, jaz mam na high endu seletro,

sam če ti hočeš iz 13 dobit 15 recimo moraš predelat blok in tut druge stvari .)

sam moraš vedt neki, če ga meriš na dynotu je drugače, tu ni zračnega upora .)

zračni upor nima blage veze z močjo motorja

če pa meriš končno na dynotu pol pa ja :grim

Objavljeno

ja koci as ti nepismen al kwa :blink: :blink:

jz sm napisu da ti motor ima manjšo hitrost če ga ti meriš na dyno ali na cesti?? kaperaš?? to sm jz napisu, .)

dj ja vem ja, sam pač tko sm dal predlog no:) če baš XSH ti bojo iz 13 naredil 12 :D :D

Objavljeno

kokr sm jz pismen na midrace se nepozna tolko, jaz mam na high endu seletro,

sam če ti hočeš iz 13 dobit 15 recimo moraš predelat blok in tut druge stvari .)

sam moraš vedt neki, če ga meriš na dynotu je drugače, tu ni zračnega upora .)

Veliki mojster tuninga. Kaj hudiča ina zračni upor s KM?? Res si majstr ja

Objavljeno (popravljeno)

pa kwa je z vami????????????????

a sm napisu KM kje????? o fak kwa ste glupi??

a sploh veste kwa je dyno??? no da vas slišm :) dj,blindek bodta tih, zavaju vem da vesta :)

Popravljeno . Popravil polini EVO
Objavljeno

dajte se umirit :doze: ...Polini EVO piši po slovensko.....ker te s težavo berem....

Objavljeno (popravljeno)

Dyno is an abbreviation for dynamometer, a device used to measure and adjust an engine’s horsepower and performance.

Kaj mislp da si ti edini k kej veš?

Popravljeno . Popravil Crownless
Objavljeno

no ql veš, zdej mi pa ti povej kje boš mel večjo moč in končno, na cesti al na dynotu?? :hmm: :hmm:

Objavljeno

Moč ni važn kje si. Razn pr Yamahah k majo zajem zraka spredej in ga pr višji hitrosti več zajame(se mi zdi da se to imenuje RAM intake al kaj že). Tega pr skutrju ni .) . Končna je pa valda da bolša na dynotu. Sam mi smo govoril o moči ane.

Objavljeno (popravljeno)

pa kwa je z vami????????????????

a sm napisu KM kje????? o fak kwa ste glupi??

a sploh veste kwa je dyno??? no da vas slišm :) dj,blindek bodta tih, zavaju vem da vesta :)

lej ne vem zakaj se tk hitr razpizdiš :?

poglej svoj post...v njem si pisal neki okol KM iz 13 na 15...in potem si spodaj dodal da imaš na dynotu več ˝nečesa˝ kot na cesti......in mi smo sklepali da si ta ˝nekaj˝ mislil za KM-je, ker si le te omenil zgoraj

aja....dyno ti pokaže krivuljo navora in moči pri določeni hitrosti ter obratih

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

a sploh veste kwa je dyno??? no da vas slišm :) dj,blindek bodta tih, zavaju vem da vesta :)

slišu nas boš mau tžko, lohk te edino navijem mal, boš meu tako frekvenco da boš slišu še res daleč...

drgač pa, človk umiri se malo, vsi vemo, da si mislil konjev (HP in ne KM/H)! ni se ti treba tle popravlat, raje razmišli kak boš pameten v naslednjem postu...

<_<

Objavljeno

sama moč se lahko meri na motorju ali pa na zadnjem kolesu...so ralike :)

z predelavo bloka in cilindra lahko pridobiš nekaj konjičkov

zaj pa prosim da se držite teme, ker mogoče koga kaj zanima in mora iskat na 80straneh, za kar jih je 10 koristnih

Objavljeno

Dobr dan

Jst sm slisu da obstaja polini kit replika k ma odlicne pospeske koncne pa nobede a mogoce ve kdo kej o tem????

Objavljeno

obstaja malossi MHR replica, polini nima nobene replice

Objavljeno

Jaz mam aeroxa 2004 letnik, blokade vune, Race HM RR, dirkalna kuplunga, racing fedra, pa neki 3,5g valčki.

Ko se skuter zagreje, pol pa ko hočem speljevat mi skuter ne potegne, ko pa pride do malo več obratov pa naenkrat stegne.

Ke mi lahko kdo pomaga????plisss

Pa me zanima če bi blo ke narobe če bi dodal še polini 70 kit.

Objavljeno

trše fedrce daj...

valčki so za nastaviteve samo...

kit lahko daš katerega ti želiš,vendar obvenza menjava gredi in lagerjev

Objavljeno

menjaj valjčke

moj kolega je mel čist isti problem, pa je dal notr 4g valce pa mu zdej pošten leti

ma pa enak motor (aerox 2004), leovince rr pa multivar

Objavljeno

enako...menjaj valčke

@blindek: če daš gus kit notri še ne pomeni, da rabš menjat gred in lagerje... ;)

Objavljeno

enako...menjaj valčke

@blindek: če daš gus kit notri še ne pomeni, da rabš menjat gred in lagerje... ;)

sam res na moji uriginal gredi je celo mhr 80 cist lepo deloval .)

Objavljeno

Ja se sn to narejo ja, pa zaj mi tui gre, pa me bol zanima ke je to narobe al ke. Meni je mehanik reko da se mi to greje tota fedra al kuplunga la neke takiga, ker dobi preveč obratov.

Zato pa me zanima če je ke narobe če dam 70-ko noter, da se mi nebi še bol grel, ker zaj mi gre, pa končna je neki 70 km/h, včasih pa kak se mu zazdi pa tui 80.

pm...

Pa kak zaj morem menjat lagarje pa gred ali ne?

Objavljeno

če boš dal gus kit not pol ne rabiš nič menjat! Pa gus kit se ti nebo nič kaj bol sukal kot zdaj 50tka samo močn bo dosti bol! Drugače pa kupi stage6 zvon od sklopke..a take zarezice da zrak vleče..pa lahko malo navrtaš stranski dekl da bo boil prepustn

Objavljeno

če boš dal gus kit not pol ne rabiš nič menjat! Pa gus kit se ti nebo nič kaj bol sukal kot zdaj 50tka samo močn bo dosti bol! Drugače pa kupi stage6 zvon od sklopke..a take zarezice da zrak vleče..pa lahko malo navrtaš stranski dekl da bo boil prepustn

Ja kak pa se naj pol v deži vozim, ke te to nič neja vpliva?

Ke ve keri keko prije en taki gus kit?

Objavljeno

gusi so tam okoli 130€

pa dej probi v pravilni slovenščini pisat, ker te vsi ne razumejo veš

Objavljeno

gusi so tam okoli 130€

to so že pošteni :grim

Objavljeno

voda nič ne vpliva če maš malo dekl obrezan,ker se verjetno neboš po jezeru notri vozo :P

Objavljeno

mam en problem:

skuter pod štant gasom dela, ko daš gas seka iz izpuha pa obratov ne dobi

je mogoče premajhen ferg

mam pa tp due+ pa leovince titanium zaenkat, ta tedn dobim for race, ferg pa original 12

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!