Skoči na vsebino

Pletenice, ojačane cevi za zavore, zajle...


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

KO se ploščica rabi potegne tekočino iz rezervoarčka,in nej nebi blo treba štelat zadev (kot pri zajli).

Točno tako. Če se položaj ročke spreminja z obrabo ploščic, je treba zavorni sistem poservisirat (sčistit glavni cilinder)...

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

a kdo mogoče ve premer zavornega cilindra pri kawasaki zx6r 05, nissinov cilinder je to, ker razmišljam o nadgradnji z brembovim 19x18 ali pa 19x20 cilindrom ali kakšno cenejšo, vendar enako učinkovito alternativo, pa ne vem če je toliko razlike da se splača

Objavljeno (popravljeno)

sej ponavad so neke oznake na glavnem cilindru, v colah? poglej kaj na tvojem kaj piše

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

če ne drugega bom z menjavo cevi verjetno preprečil izgubo zavor v tem smislu, ko imam sedaj ročico na 2 ob agresivnem zaviranju posebaj ob dolgih klancih navzdol zgubim dobršen del zavore zaradi vročine, to se mi v primeru, da zamenjam cevi ne bo dogajalo ali pač:)?

Objavljeno (popravljeno)

Kdaj je bilo pa nazadnje olje menjano?-lahko da se je vezalo tok vode in ob vročini ˝zavre˝. Jst nebi stavu kar takoj na cevi...

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

olje sem menjal cca 2 meseca nazaj vode vmes sigurno ni. Je imel kolega isti letnik motor se pravi isti in je bila ista tezava. Serviser pravi, da bi zadevo resil z ojačanimi cevmi, ravno zato me zanima če bi to dejansko kaj rešilo problem. Saj kaj drugega praktično ne morem naredit. Razen če bi menjal celotno zavorno ročico ali celo zavorne čeljusti, ampak tako hudo pa le ni:)

Objavljeno

moja desetka 04 je imela original čist dobre cevi. mogoče so pa ploščice bolj kilave?

Objavljeno

olje sem menjal cca 2 meseca nazaj vode vmes sigurno ni. Je imel kolega isti letnik motor se pravi isti in je bila ista tezava. Serviser pravi, da bi zadevo resil z ojačanimi cevmi, ravno zato me zanima če bi to dejansko kaj rešilo problem. Saj kaj drugega praktično ne morem naredit. Razen če bi menjal celotno zavorno ročico ali celo zavorne čeljusti, ampak tako hudo pa le ni:)

Kakorkoli že - zavorne cevi so stare 4 leta in so tako ali tako zrele za menjavo... Nekaj malega bodo že pomagale, saj se stare gumijaste cevi verjetno res malo bolj podajo kot nove ali kot opletene...

Koristno bi bilo tudi popolnoma razstaviti tako glavni cilinder kot čeljusti in vse lepo očistiti, morda preventivno kar zamenjati tudi vse gumice - ki so po vsej verjetnosti tudi že 4 leta stare...

moja desetka 04 je imela original čist dobre cevi. mogoče so pa ploščice bolj kilave?

Še tako kilave ploščice verjetno ne postanejo mehke in stisljive, torej na hod ročke ne bi smele vplivat...

Definitivno pa lahko vročina vpliva na same čeljusti in batke - npr. da se slednji bolj odmaknejo od ploščic, kot bi se naj. S tem izgubiš dobršen del hoda ročke, saj moraš batke najprej premaknit nazaj do ploščic, preden sploh začnejo kaj zavirat....

D.

Objavljeno

No zadevo bom kupil pa bomo videli kako kaj bo. Kupil bom preko ebaya zato me zanima če imate s kakšno firmo dobre izkušnje? Vsi ponujajo neko dozivljensko garancijo cene pa za moj model nihajo od 25e do cca 150e in več...Govorim o novih ojačanih ceveh. Samo se znamko ne vme katero :headbang:

Objavljeno

Ne morš zgrešit z naslednjimi: Goodridge in Hel.

Objavljeno

Jst mam Hel - zaenkrat zlo zadovoljen.

Objavljeno

No zadevo bom kupil pa bomo videli kako kaj bo. Kupil bom preko ebaya zato me zanima če imate s kakšno firmo dobre izkušnje? Vsi ponujajo neko dozivljensko garancijo cene pa za moj model nihajo od 25e do cca 150e in več...Govorim o novih ojačanih ceveh. Samo se znamko ne vme katero :headbang:

Hel performance. Te cevi so na Hondi, moji TDM in na kolegovi FZ-1.

Objavljeno

No zadevo bom kupil pa bomo videli kako kaj bo. Kupil bom preko ebaya zato me zanima če imate s kakšno firmo dobre izkušnje? Vsi ponujajo neko dozivljensko garancijo cene pa za moj model nihajo od 25e do cca 150e in več...Govorim o novih ojačanih ceveh. Samo se znamko ne vme katero :headbang:

25€ za cel set je sumljivo poceni. To je verjetno samo za zadnjo zavoro...

D.

Objavljeno

25€ za cel set je sumljivo poceni. To je verjetno samo za zadnjo zavoro...

D.

ubistvu je šlo samo za sprednjo zavoro. Brez zadnje.

Objavljeno

se pravi če vzamem nekaj takega je ok?

hel performance

Objavljeno

ubistvu je šlo samo za sprednjo zavoro. Brez zadnje.

A si prepričan? Cena kompleta za sprednjo zavoro (dve cevi) je pri Hel Performance od 50 EUR dalje. Cena cevi za zadnjo tzavoro pa so res okoli 25 EUR.

Objavljeno

Hel performance. Te cevi so na Hondi, moji TDM in na kolegovi FZ-1.

Hel na Yamahci, Cobra na Hondi, oboje ok, cena pa tud tam tam. nekje okrog 60e s poštnino, če me spomin ne vara.

Objavljeno (popravljeno)

se pravi če vzamem nekaj takega je ok?

hel performance

To je samo za ZADNJO zavoro... 'HEL Performance Stainless Steel Rear Brake Line Kit '

Poleg tega niti ne piše, za kateri Kawasaki Motorcycle je - verjetno Z750 in ZX10R nimata povsem enakih cevi in priključkov.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno (popravljeno)

se pravi če vzamem nekaj takega je ok?

hel performance

Pa ko boš primerjal cene pojdi tudi na matično stran od Hel Performance. Njihove cevi sem dobil pri njih najceneje (razlika je bila sicer majhna ampak za eno pico pa je bilo :whistle: ).

Popravljeno . Popravil marko55
Objavljeno

Je že kdo naročal za R1 08? Kaka priporočila, link?

Objavljeno

ok bom preveril. Tisti link ki sem ga dal vem da je bil od zadnje zavore hotel sem samo pokazat če je to ta firma:) Sicer pa tudi 50e ni nevem kaj:) Hvala vam za1x.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

evo sedaj sem se odločil kaj bom kupil moti me le ena zadeva ker obstajata 2 modela:

over the fender

in

Front twin-line full-length "race"

kateri komplet je sedaj pravi da samo zamenjam originalne sprednje cevi z ojačanimi. Logika mi pravi, da prvi ker pise over the fender...hm je to prav:)?

Popravljeno . Popravil aselak
Objavljeno

in kako so original speljane cevi?

v bistvu je vseeno. preferenca je bolj v optiki. obe varianti delujeta bp (vsaj naj bi pri pravilni montazi).

Objavljeno

evo sedaj sem se odločil kaj bom kupil moti me le ena zadeva ker obstajata 2 modela:

over the fender

in

Front twin-line full-length "race"

kateri komplet je sedaj pravi da samo zamenjam originalne sprednje cevi z ojačanimi. Logika mi pravi, da prvi ker pise over the fender...hm je to prav:)?

V bistvu je vseeno. Edina omejitev bi lahko bila, če bi imel zgoraj pri zavornem cilindru premalo prostora za dve cevi (v tem primeru bi moral vzeti "over-the-fender verzijo". Mora pa nujno biti en ali drugi komplet namenjen za tvoj tip motorja.

Jaz imem pri dveh motorjih - Front twin-line full-length "race".

Objavljeno

ok samo da vem:) bom vzel kar tole varianto over the fender pa je. Da se ne bom se z dodatno cevjo ubadal. Hvala za odgovor lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!