tadejz Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 A je že kdo dal na 1098 večje zračne tunele ? Ne...kolk bi pa dvignilo kej moč? cca?
biker77 Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 makaronarji se bolje peljejo od rižotkarjev.. imajo pač boljše komponente že v osnovi.. in zato je tudi osnovna cena višja.. to, koliko se kateri motocikel (ita ali jap) kvari, pa je vse skupaj eno nabijanje..in tudi provociranje.. sam imam dva japonca..pa bi mel italijana.. ne bi pa mel jodlarja, nemca, američana, angleža, korejca itd.. pa ne zato ker bi bili slabši ali bi se bolj kvarili..pač ne bi jih imel.. popolnega motocikla pa tako ali tako ni..
salo Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 makaronarji se bolje peljejo od rižotkarjev..imajo pač boljše komponente že v osnovi.. in zato je tudi osnovna cena višja.. to, koliko se kateri motocikel (ita ali jap) kvari, pa je vse skupaj eno nabijanje..in tudi provociranje.. sam imam dva japonca..pa bi mel italijana.. ne bi pa mel jodlarja, nemca, američana, angleža, korejca itd.. pa ne zato ker bi bili slabši ali bi se bolj kvarili..pač ne bi jih imel.. popolnega motocikla pa tako ali tako ni.. :worship:
rot Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 Ne...kolk bi pa dvignilo kej moč? cca? Ljudje ki to delajo, trdijo, da z power commanderjem da na kolesu dobrih 5 k.
Gizmo_ Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 >>>>no pa da vas vprašam, zakaj je pa sploh treba provocirat lastnike Ducatijev, HD jev,...?? <<<< MIslm da si sam sebe sprovociral, k si srou s tem, ko si povedal, da nas je večina nedoraslih za take motorje, ki so oh in sploh, use ostalo je pa klump.. If you hit us, we hit you :whistle: po tem načelu, deluje vse.... :)
biker77 Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 >>>>no pa da vas vprašam, zakaj je pa sploh treba provocirat lastnike Ducatijev, HD jev,...?? <<<< MIslm da si sam sebe sprovociral, k si srou s tem, ko si povedal, da nas je večina nedoraslih za take motorje, ki so oh in sploh, use ostalo je pa klump.. If you hit us, we hit you :whistle: po tem načelu, deluje vse.... :) v osnovni šoli že..
Gizmo_ Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 v osnovni šoli že.. ....a je motosvet daleč od tega? sory, sam zelo malo je resnega in koristnega, vse ostalo je sam spam... :unsure: :whistle:
Pervy Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 Dober pa naj kdo tle napiše, če mu nekdo ponudi dva motorja, med katerima si lahko enega izbere. Na voljo ima zmagovalko letošnjega masterbike testa Hondo cbr1000 in pa Ducatija 1098, kaj bi vi vzel? Jst ne bi nit enkrat pomislu. kawasaki ZX-10R :whistle: aja morem zbirat med mercedesom med motorji in porno kraljico???? vzamem kawo - vseeno :alien1:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 Ne...kolk bi pa dvignilo kej moč? cca? A če zamenjaš/prilagodiš še kaj drugega, ali brez tega? Mal na suho sprašuješ, a ...?
tadejz Objavljeno Avgust 22, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2008 A če zamenjaš/prilagodiš še kaj drugega, ali brez tega? Mal na suho sprašuješ, a ...? Če zamenjaš dele na motorju,ki jih krmili elektronika,je logično da moraš prilagodit tudi elektroniko. Govora je bilo o povečanju zajema zraka,kakor sm jst razumu.
rot Objavljeno Avgust 23, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2008 Če zamenjaš dele na motorju,ki jih krmili elektronika,je logično da moraš prilagodit tudi elektroniko.Govora je bilo o povečanju zajema zraka,kakor sm jst razumu. Ja, o večjih zračnih tunelih in pa power commanderju. Na motorju pa je zelo priporočljivo imeti že AKRAPOTA ali pa TERMIGNONI izpušni sistem, uglavnem nekaj bolj odprtega od serijskega in pa že zamenjano elektroniko, ki pa jo pri termignoni izpušnem sistemu dobiš že zraven. Če koga zanima imam eno viška. Glede tunelov pa takole. To niso neke domače predelave, pač pa so v originalu večji in za njih je potrebno zamenjati tudi prednji oklep. Serijsla luč na ta oklep ne pride v poštev.
Roky Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 1098 je dobil še dodatnih 100 kubikov in novo oznako, 1198. Prihaja tudi v izvedbi S, ki ima kar nekaj tehničnih dobrot. Recimo traction control, Ohlinsove komponente, in podobno. Več pa tukaj -> http://www.motosvet.com/ekskluzivno-ducati...1198s-2009.html
RVT Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 (popravljeno) Ducati 1098 R Troy Bayliss Limited Edition Popravljeno November 5, 2008. Popravil RVT
ALJAZZ Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Cena pa nekje 39.000 e :wacko: o jebenti :headbang:
Frips Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Kaj butaš:P A si mislu, da ga boš dobil za 15k€?
cb1300 Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Špageti znajo lepe motocikle pa dnar delat....no, sej ga bojo rabl...5 gp specialk ni pocen :whistle:
Balistični Objavljeno November 14, 2008 Opozori Objavljeno November 14, 2008 Špageti znajo lepe motocikle pa dnar delat....no, sej ga bojo rabl...5 gp specialk ni pocen :whistle: Satelitska moštva morajo v zameno za podporo z agregati tudi mastno plačati.
rot Objavljeno December 30, 2008 Opozori Objavljeno December 30, 2008 No, pa smo izmerili konje. Se pravi, z komplet termignoni izpuhi, elektroniko, racing filtrom in večjimi zračnimi tuneli je pokazal 172 na kolesu. Meritev opravljena pri Čarmanu. Fina nastavitev mape v powercommander še pride, čeprav je že priklopljen, samo da trenutno še ne opravlja svoje naloge.
simonsi Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 A lahko prilepiš še diagram, me zanima kakšna je kaj krivulja. Koliko pa pride meritev pri čarmanu?
jakabmwdrei Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 No, pa smo izmerili konje. Se pravi, z komplet termignoni izpuhi, elektroniko, racing filtrom in večjimi zračnimi tuneli je pokazal 172 na kolesu. Meritev opravljena pri Čarmanu. Fina nastavitev mape v powercommander še pride, čeprav je že priklopljen, samo da trenutno še ne opravlja svoje naloge. Tovarniški podatek za 1098 modelno leto 2007 je 160,... 'z dodatki' 12 več se pravi...pohvalno!! Me zanima kolko med vožnjo dejansko občutiš to razliko s Termignoniji, elektroniko, filtrom...oziroma kolko se pozna teh 12KM več ?
Balistični Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 Samo, da ima on 172 konjev na kolesu. Se pravi, da jih motor na gredi pridela še malenkost več in to je tisti podatek katerega proizvajalci oglašujejo. L twin s 172 konji je pa že hudobija od motorja :devil:
Dolenc™ Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 Kje boš pa dal naredit svojo mapo za powercommanderja?
RVT Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 A lahko prilepiš še diagram, me zanima kakšna je kaj krivulja. Ga bom kr jest prlepu k ga mam :worship:
rot Objavljeno December 31, 2008 Opozori Objavljeno December 31, 2008 A lahko prilepiš še diagram, me zanima kakšna je kaj krivulja. Koliko pa pride meritev pri čarmanu? Žal te moram glede diagrama moči razočarati, ker Gašperju ne dela printer, da bi skeniral in ga prilepil na forum. Bomo se pa po novemu letu spet dobil pri Čarmanu, sam da pride iz Španije in se poigral z tem powercommanderjem, pa upam, da dobim tudi izprintan diagram krivulj moči in navora, ter ga posredujem sem gor. Sam za info, serijsko brez powercommanderja je imel še najlepšo krivuljo in je pokazal 172,5, nakar smo priklopili powercommander in nanj naložili pet različnih obstoječih map, ki jih imaš na spletni strani od powercommanderja, pa je bila vsaka krivulja moči slabša ( še večje luknje ),in tudi moč motorja je potem nihala od 169 pa do 171,5. Tako, da bo potrebno samo mapo narediti ( napisati )ročno, s pomočjo sonde, ki se jo uvijači v krivine, ker sonda ti da podatek kdaj ( pri koliko obratih ) in koliko goriva motor dobi. Trenutno ga dobi premalo vse do območja 8000 obratov, nato pa malenkost preveč. Zato pa je potrebno, da se ta odstopanja v doziranju goriva izniči in približa optimumu napisati očitno program ročno. Uglavnem se gre za to, da motor nebi dobil premalo goriva, ker v takih primerih se zna zgoditi, da ti stopi bat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se