Skoči na vsebino

Ducati 1098


Priporočene objave

Objavljeno
To je po mojem mnenju svetovni prvak za leto 2008 :evilgrin:

Tudi moja šlogarca tako pravi :OK:

Objavljeno (popravljeno)

zanimivo :naughty:

SBK naslov prvaka je pomoje osvojen :evilgrin:

peljal je pa čase okol 1:49 , medtem ko je s Suzo K7 1000 in R1 Yamaho vozil okol 1:52

Popravljeno . Popravil kađiva
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

a ni blo rečen če bojo preveč uhajal da jih bodo mal zašponal nazaj

Objavljeno
a ni blo rečen če bojo preveč uhajal da jih bodo mal zašponal nazaj

Ducati si je kot Italijanski proizvajalec motorjev izboril ta privilegij,da lahko vozijo dvocilindraši z 200 ccm več v prvenstvu superbike,ta pa je pod Italijanskim okriljem (naveza). Res pa je,da imajo zato določene omejitve,kot so rekli,naj bi to bila serijska odmična gred pa nevem kaj še. So pa na 1098R serijskega ( tega ki ga lahko kupiš) itak skor use obesl gor,kar bojo rabl u sbk-ju. Tko,da je vprašanje,kaj jih res omejuje. Zato pa blagor tistm,k si ga lahko prvoščijo ( 1098R),k bo pa res raketa za dvema kolbnoma :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tudi tole ni slabo :whistle:

Objavljeno
Tudi tole ni slabo :whistle:

Zvok od motorja pa sposojen od štiri cilindrca :slap:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A se je mogoče že kdo igral z nastavitvijo višine zadnjega dela in pa samo amortizacijo ( katere nastavitve so po vašem mnenju in izkušnjah prave )

Objavljeno

ko se vsedeš na motor se mora točka (k si jo izbereš sam) točno nad zadnjo osjo pogrezniti za 3cm

Objavljeno
ko se vsedeš na motor se mora točka (k si jo izbereš sam) točno nad zadnjo osjo pogrezniti za 3cm

Ja, to je nastavitev za vzmet ( glede na težo voznika), kaj pa ostale nastavitve, koliko klikov česa

Objavljeno

tukaj ti pa nobeden ne more povedat kako si nastavi (razen kdor je težak toliko kot ti in se mu zdi da se motor odlično pelje), isto kot če bi nas vprašal kaj tebi danes najbolj paše jesti..........enostavno se ne da povedat, nastaviš si tako da je tebi prav

Objavljeno

če pa jih majo za gledat koci :grim s tem redko na dirkališče

Objavljeno

a te pa tak povej :OK: kar fse na hard rukni, če že ni racing mašina naj se vsaj čuti da je :D

.....ne resno, zdaj na sportrider strani imaš za veliko motorjev vsaj okvirne nastavitve za pisto, za tega 1098 jih ni, ne vem zakaj ampak jih ni, lahko si pa tukaj pogledaš za druge dučete: KLIK

Objavljeno
tukaj ti pa nobeden ne more povedat kako si nastavi (razen kdor je težak toliko kot ti in se mu zdi da se motor odlično pelje), isto kot če bi nas vprašal kaj tebi danes najbolj paše jesti..........enostavno se ne da povedat, nastaviš si tako da je tebi prav

glede teže ima bolj kot ne glavno vlogo vzmet in si kar dobro opisal kako naj si jo nastavim. Na sam povrat in pa kompresijo pa ne upliva tolk teža, kot pa sam način vožnje (počasi ali hitro ). Saj jaz ne rabim čisto točnih nastavitev, je pa fajn, če se nekomu motor res dobro pelje, da ti pove na katerih klikih ma kaj nastavljeno ( ti pride prav za samo izhodišče ), pol pa sam donastaviš. Drugač se hitr zgubiš in kar nekaj časa lahko traja, da si iz nule sam nastaviš amortizacijo.

Objavljeno
glede teže ima bolj kot ne glavno vlogo vzmet in si kar dobro opisal kako naj si jo nastavim. Na sam povrat in pa kompresijo pa ne upliva tolk teža, kot pa sam način vožnje (počasi ali hitro ). Saj jaz ne rabim čisto točnih nastavitev, je pa fajn, če se nekomu motor res dobro pelje, da ti pove na katerih klikih ma kaj nastavljeno ( ti pride prav za samo izhodišče ), pol pa sam donastaviš. Drugač se hitr zgubiš in kar nekaj časa lahko traja, da si iz nule sam nastaviš amortizacijo.

http://www.azbridgestone.com/ProductDetail...ctCode=Susp+DVD

Niso nastavitve za tvoj motor, te pa nauci kako stvari nastavit.

Ce te zanima povej.. ti lahko presnamem. Da podam naprej :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship:.

Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship:

Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub:

post-8975-1213015508_thumb.jpg

post-8975-1213015554_thumb.jpg

post-8975-1213015598_thumb.jpg

post-8975-1213015635_thumb.jpg

post-8975-1213015723_thumb.jpg

post-8975-1213015752_thumb.jpg

Objavljeno
Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship:.

Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship:

Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub:

zanimiv kot nosilca tablice :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
zanimiv kot nosilca tablice :naughty:

Bolj kot to, zanimiva tablica :naughty: :naughty: :naughty:

Drugac pa lustn bicikl :D

btw: kje je fora akrapovic nalepk na zard denferjih? :whistle:

Popravljeno . Popravil triler
Objavljeno

@RVT: a bo Honda šla od bajte? :whistle: :evilgrin:

sicer pa glede na to, da se lastnik drgač samo z japonci ukvarja, kupu je pa Ducatija se že ve kva je taprav motor :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!