tadejz Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 1098r v sbk.......Barva je pa seveda xerox rdeča :) http://www.ducati.com/racing/home_news_pop...ml?newsId=39996
Kawl Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 1098r v sbk.......Barva je pa seveda xerox rdeča :) http://www.ducati.com/racing/home_news_pop...ml?newsId=39996 To je po mojem mnenju svetovni prvak za leto 2008 :evilgrin:
salo Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 To je po mojem mnenju svetovni prvak za leto 2008 :evilgrin: Tudi moja šlogarca tako pravi :OK:
kađiva Objavljeno Februar 3, 2008 Opozori Objavljeno Februar 3, 2008 (popravljeno) zanimivo :naughty: SBK naslov prvaka je pomoje osvojen :evilgrin: peljal je pa čase okol 1:49 , medtem ko je s Suzo K7 1000 in R1 Yamaho vozil okol 1:52 Popravljeno Februar 3, 2008. Popravil kađiva
rot Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 To je po mojem mnenju svetovni prvak za leto 2008 :evilgrin: http://www.worldsbk.com/details.php Upajmo da bo,sam se bo pa treba orng borit, ker če drug ne, se bo honda z obema bicikloma upirala
miha Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 a ni blo rečen če bojo preveč uhajal da jih bodo mal zašponal nazaj
rot Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 a ni blo rečen če bojo preveč uhajal da jih bodo mal zašponal nazaj Ducati si je kot Italijanski proizvajalec motorjev izboril ta privilegij,da lahko vozijo dvocilindraši z 200 ccm več v prvenstvu superbike,ta pa je pod Italijanskim okriljem (naveza). Res pa je,da imajo zato določene omejitve,kot so rekli,naj bi to bila serijska odmična gred pa nevem kaj še. So pa na 1098R serijskega ( tega ki ga lahko kupiš) itak skor use obesl gor,kar bojo rabl u sbk-ju. Tko,da je vprašanje,kaj jih res omejuje. Zato pa blagor tistm,k si ga lahko prvoščijo ( 1098R),k bo pa res raketa za dvema kolbnoma :OK:
salo Objavljeno Marec 29, 2008 Opozori Objavljeno Marec 29, 2008 Tudi tole ni slabo :whistle: Zvok od motorja pa sposojen od štiri cilindrca :slap:
rot Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 A se je mogoče že kdo igral z nastavitvijo višine zadnjega dela in pa samo amortizacijo ( katere nastavitve so po vašem mnenju in izkušnjah prave )
k0ci Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 ko se vsedeš na motor se mora točka (k si jo izbereš sam) točno nad zadnjo osjo pogrezniti za 3cm
rot Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 ko se vsedeš na motor se mora točka (k si jo izbereš sam) točno nad zadnjo osjo pogrezniti za 3cm Ja, to je nastavitev za vzmet ( glede na težo voznika), kaj pa ostale nastavitve, koliko klikov česa
k0ci Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 tukaj ti pa nobeden ne more povedat kako si nastavi (razen kdor je težak toliko kot ti in se mu zdi da se motor odlično pelje), isto kot če bi nas vprašal kaj tebi danes najbolj paše jesti..........enostavno se ne da povedat, nastaviš si tako da je tebi prav
hilton Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 če pa jih majo za gledat koci :grim s tem redko na dirkališče BIZIXXX 1
k0ci Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 a te pa tak povej :OK: kar fse na hard rukni, če že ni racing mašina naj se vsaj čuti da je :D .....ne resno, zdaj na sportrider strani imaš za veliko motorjev vsaj okvirne nastavitve za pisto, za tega 1098 jih ni, ne vem zakaj ampak jih ni, lahko si pa tukaj pogledaš za druge dučete: KLIK
rot Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 tukaj ti pa nobeden ne more povedat kako si nastavi (razen kdor je težak toliko kot ti in se mu zdi da se motor odlično pelje), isto kot če bi nas vprašal kaj tebi danes najbolj paše jesti..........enostavno se ne da povedat, nastaviš si tako da je tebi prav glede teže ima bolj kot ne glavno vlogo vzmet in si kar dobro opisal kako naj si jo nastavim. Na sam povrat in pa kompresijo pa ne upliva tolk teža, kot pa sam način vožnje (počasi ali hitro ). Saj jaz ne rabim čisto točnih nastavitev, je pa fajn, če se nekomu motor res dobro pelje, da ti pove na katerih klikih ma kaj nastavljeno ( ti pride prav za samo izhodišče ), pol pa sam donastaviš. Drugač se hitr zgubiš in kar nekaj časa lahko traja, da si iz nule sam nastaviš amortizacijo.
triler Objavljeno Maj 22, 2008 Opozori Objavljeno Maj 22, 2008 glede teže ima bolj kot ne glavno vlogo vzmet in si kar dobro opisal kako naj si jo nastavim. Na sam povrat in pa kompresijo pa ne upliva tolk teža, kot pa sam način vožnje (počasi ali hitro ). Saj jaz ne rabim čisto točnih nastavitev, je pa fajn, če se nekomu motor res dobro pelje, da ti pove na katerih klikih ma kaj nastavljeno ( ti pride prav za samo izhodišče ), pol pa sam donastaviš. Drugač se hitr zgubiš in kar nekaj časa lahko traja, da si iz nule sam nastaviš amortizacijo. http://www.azbridgestone.com/ProductDetail...ctCode=Susp+DVD Niso nastavitve za tvoj motor, te pa nauci kako stvari nastavit. Ce te zanima povej.. ti lahko presnamem. Da podam naprej :)
RVT Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship:. Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship: Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub:
RSTDRIVER Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 Včeraj preizkusil Ducatija 1098 R z komplet Akrapovičem in Zard denferji ter racing masko z večjimi kanali za dovod zraka. Motor naj bi imel okoli 180 konj na zadnjem kolesu in lahko samo rečem, da je to DIRKALNIK V PRAVEM POMENU BESEDE !!!!!! :worship: :worship: :worship:. Prva prestava je dobesedno brez veze ker je zaradi moči popolnoma neuporabna, druga gre skoz po zadnjem, tretja gre z gasom na zadnjega brez najmanjšega problema, četrta kr lebdi spredi motor..... :eek: :worship: Posodu mi ga je pa lastnik Tomaž iz ELISE :wub: zanimiv kot nosilca tablice :naughty:
triler Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 (popravljeno) zanimiv kot nosilca tablice :naughty: Bolj kot to, zanimiva tablica :naughty: :naughty: :naughty: Drugac pa lustn bicikl :D btw: kje je fora akrapovic nalepk na zard denferjih? :whistle: Popravljeno Junij 9, 2008. Popravil triler
kađiva Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 @RVT: a bo Honda šla od bajte? :whistle: :evilgrin: sicer pa glede na to, da se lastnik drgač samo z japonci ukvarja, kupu je pa Ducatija se že ve kva je taprav motor :P
RVT Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 (popravljeno) @RVT: a bo Honda šla od bajte? :whistle: :evilgrin: To glih ne samo me pa že doug ni noben motor tako impresioniral kot ta raketa :krneki: In R gre občutno bolje kot ta : http://www.motosvet.com/vozili-smo-ducati-1098.html Popravljeno Junij 9, 2008. Popravil RVT
triler Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 To glih ne samo me pa že doug ni noben motor tako impresioniral kot ta raketa :krneki: In R gre občutno bolje kot ta : http://www.motosvet.com/vozili-smo-ducati-1098.html Sj tud placas to :) Mislm 40k EUR za motor ni glih drobiz ane :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se