Skoči na vsebino

TC Motoshop


Priporočene objave

Hvalim TC-Motoshop za zagreto pomoč pri nakupu jakne. Toliko časa sva težila, da nama je prodajalec prinesel vsakemu kozarec vode :) brez vsakršnega kompliciranja, z obilo smeha in na koncu sva dobila še zajeten popust za novi model jakne, kljub temu da je bilo rečeno da bo popust za starejši model :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem pa mal jezen na njih.Že dva meseca čakam vizir za čelado.Dvakrat sem že klical.Vsakič reče drug teden.

Ko bi vsaj rekel ko dobimo te pokličemo.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Beden, klinčev, brezvezen..

na konc pa vsi pridete nazaj ker je najcenej..

razen tistih par vseznalcev ki pač "zanjo" vedno kupit tam kjer je vsaj še 2 eura cenej kot najcenej..

spet neko kurčenje zarad nekoga ki ga po petih PETIH!!! urah začne pašček tiščat..valda daš v tem času čelado dol..če pa ne bi blo pa nekaterim fajn tahograf vgradit..pa obvezne počitke..

ej, da jest tam delam bi mu tudi rekel da mu jaz ne morem pomagat..in bi ga napotil..saj se ve kam..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem pa mal jezen na njih.Že dva meseca čakam vizir za čelado.Dvakrat sem že klical.Vsakič reče drug teden.

Ko bi vsaj rekel ko dobimo te pokličemo.....

jest sem imel do sedaj BMW čelado, ki je v bistvu Schubert in nikoli ni bilo problema z dobavo vizirjev, ker vedo da si tega pač ne smejo privoščiti, sedaj imam Schubert C3, ki sem jo kupil v TC-ju in po prebiranju foruma sem opazila, da so problemi z dobavo vizirjev, zato sem jih vprašal, kako je z dobavo vizirjev, pa so mi rekli, da slabo, ker da jim dobavitelj ne pošilja redno naročenih nadomestnih delov in ne vem kaj še vse, skratka 100 trapastih izgovorov, tko da mi je že malo žal, da sem kupil pri njih čelado, oziroma si bom kar preventivno naročil vizir, da ne bom popizdu, ko ga bom nujno rabil.

Močno dvomim, da bi si Schubert privoščil, tako blamažo in da ne bi kvalitetno servisiral svojih zastopnikov.

Predlagam ti, da napišeš email v fabrko, povej za kaj gre, pa boš hitro vidu kdo je sedaj neposloven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, po petih urah na motorju si nevaren sebi in drugim. čist tko za info..ker noben tu ni superman.

Po 5h urah vožnje, 5,10,15 minut pavze pomaga, definitivno pa nisi spočit kot, da bi šele štartal.

Vseeno imam pomisleke glede menjave paščka...

Čelada je homologirana in verjetno zraven homologacije spada tudi zapenjalni mehanizem?

Zdaj če to menjajo praktično čelade se ne sme več uporabljat na javnih površinah?

Ali ne?

Enako željo sem imel jaz za Nolan čelado, ker tisti micro lock (oz. kakrkoli že imajo) me žuli...

X-Lite z DD zapenjanjem pa je zakon.

Sploh ne vem zakaj izumljajo in tlačijo karkoli drugega namesto (enostavnih, poceni in delujočih) DD obročkov na čelade?

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne vem zakaj izumljajo in tlačijo karkoli drugega namesto (enostavnih, poceni in delujočih) DD obročkov na čelade?

lp

to bi se pa čist strinjal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja Frips, mislim da imaš prav. Glede menjave paščkov, sam sem mnenja, da takšen poseg v čelado ni kar nekaj enostavnega , kar bi lahko opravili v 5 minutah. Sam namreč svojim sodelavcem takšnega posega ne bi dovolil, saj lahko čelada s tem izgubi homologacijo (homologirana je bila s paščkom, ki je original nameščen na čeladi, mislim, da je to vsakomur jasno). Torej v izogib kakršnim koli komplikacijam, ki bi lahko nastale v primeru prometne nezgode, še enkrat ponavljam, takšnega posega ne bi dovolil svojim sodelavcem). V takšnem primeru resnično pošljemo čelado proizvajalcu, da v primeru, da je poseg opravličljiv, le tega opravi proizvajalec ( ne gre za to, da ga sami ne bi znali opraviti, temveč za odgovornost, ki se je je potrebno pri tem zavedati).

Kar se tiče neosnovanih kritik, češ, da nismo kontaktirali proizvajalca, ampak smo si to izmislili, to je resnično nesramno in hkrati žaljivo do celotnega klektiva TC, saj se za vsak posamični logični primer maksimalno potrudimo, da ga tudi rešimo.

Z dobavo vizirjev za C3 in S1 Pro so resnično težave, ki pa so samo trenutne in mislim, da bodo v zelo kratkem času odpravljene. K temu je botrovala zelo uspešna prodaja čelad C3, kapacitete izdelave proizvajalca vizirjev pa so omejene.

V kolikor ima kdorkoli še kakšno težavo, še enkrat pišem e mail naslov: info@tc-motoshop.si., na katerega se lahko obrnete s svojim problemom ali pri iskanju pomoči pri izbiri opreme.... Na takšen način bomo zadeve lahko reševali ažurno, saj se mail vsakodnevno prebira.

Lep pozdrav vsem

Rado

TC Moto shop

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz prebranega sklepam, da vizirji niso Schuberthovi, zato težave z njimi niso v pristojnosti tovarne Schuberth ali požegnanih zastopnikov. Torej ni nobene osnove za pritožbe in jamranje nad tam kar enim podizvajalcem.

Res pa je, da dober komercialist lahko gre famozni "extra mile" že zato, da tako pogostih razočaranj ne bi bilo potrebno prebirati na tem precej razširjenem in večinoma verodostojnemu forumu. Zgolj v vednost in ravnanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hotel kupiti Givi kovček komplet.. ker so v TC pač zastopniki, se s težkim srcem (zaradi slabih izkušenj prej) odpravim tja. Ker hočem kovček za dve čeladi, vzamem s seboj še ženo, da bi lahko v trgovini preizkusili, kako velik kovček rabimo zanju - kar nekaj Givi kovčkov ima namreč v specifikacijah napisanih, da gresta notri dve čeladi. V TC klasika - čakanje, prodajalec, ki ga stranke sploh ne zanimajo, prostodušno pribitje "MAXIA 52 JE EDINA" brez kakršnega koli predloga, da bi lahko kaj preizkusili. Ker ni bilo nosilcev za moj motor, naročim (in vplačam aro) le zanje. Seveda me ne pokličejo.. iz dobave "v enem tednu" nastanejo trije, ko končno pokličem, je pogovor v stilu "Pozdravljeni, naročil sem ene nosilce Givi-" "JUTRI!", mine še nekaj tednov brez klica. Oglasim se v trgovini, kjer nosilci so - je pa od trenutka, ko sem bil na vrsti in prodajalcu izročil papir, po kaj sem prišel, minilo več kot 10 minut, da sem iz trgovine odšel z nosilci.

Skratka.. naj vam tekne teh 75 EUR za nosilce. Ploščo, kovček, naslonjalo in drugo dodatno opremo za kovček za stotine evrov kupim drugje, pa čeprav bo dražje.

No, zgodba ima zabaven konec - ko sem pred dnevi v aplikaciji za kupone pregledoval ponudbo, sem našel tudi nekaj akcij TC motoshopa in se zavedel, da je njihov slogan "Kjer je kupec na prvem mestu". Nasmejal sem se do solz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yan... Niti ni nujno, da bos drugje drazje placal. Marsikje je ceneje ali isto kot pri njih. Govorim izlastnih izkusenj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani,

Ko sem prebral tole besedilo, sem pregledal dokumentacijo, ki se navezuje na opisani dogodek. Dne 15/6-2012 ste naročili omenjeni nosilec, vplačali avans, na katerem je tudi zapisano, da bo dobava nosilca v sedmem mesecu. Resda smo imeli poprej najavljeno dobavo Givija 7/7-2012, a nosilec v njej ni bil zajet. Torej nosilec je prišel z naslednjo dobavo in ste ga prevzeli v dogovorjenem času, torej v sedmem mesecu, natančneje 25/7-2012. Da pa je minilo 10 minut, kar ste stopili v trgovino in iz nje z Givi nosilcem odšli šele v 10 minutah, je posledica tega, da more prodajalec pregledati kar nekaj blaga (kod je ogromno), da lahko najde željeni nosilec. Strmimo k temu da bi logistično kar najbolje pripravili zadeve za čimhitrejšo odpremo blaga, a zmeraj nam ne uspe. Konec koncev, dnevno prejemamo blago in če bi kak dan delali pri nas, bi razumeli, kako naporno je vse odlično pripraviti.

Tudi kovček, ki vam ga je priporočal, priporočilo ni napačno. Resda je kar nekaj kovčkov, v katere lahko pospravite dve čeladi, a pri E52 prodajalec ne more zgrešiti s ponudbo, saj lahko vanj spravite dve katerikoli čeladi (pri manjših je pomembno, ali gre za jet čeladi ali integralni, kakšni integralni, ali imata prevelike zgornje zračnike, ipd). Prodajalec, ki vas je stregel, je z vašimi pripombami seznanjen in upam, da v bodoče do takšnih zapletov ne bo več prišlo.

Pa še enkrat za vse, da ne bo prihajalo do takšnih kratkih stikov v komunikaciji!

Prosim, vse, ki imate kakršnakoli vprašanja, ali glede roka dobave naročenih artiklov, povpraševanja, ipd, prosim, napišite mail na info@tc-motoshop.si in prejeli boste ažuren in točen odgovor.

Lp

Rado

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da ste me prej poklicali po telefonu, kjer sem vam še enkrat opisal svojo izkušnjo, me vaš post preseneča.

Da: dobava na avansnem računu je bila napisana v sedmem mesecu, kar je presenetilo tudi mene, ko sem to opazil, ker mi je bilo ustno zagotovljen rok "v dobrem tednu". Tega, da me v nasprotju z dogovorom niste poklicali, niste omenili. Osornega odnosa v trgovini in po telefonu tudi ne. Nenazadnje veliko pove tudi to, da ne v telefonskem klicu in ne v tem postu niste zmogli opravičila, ampak samo dokazujete svoj prav. To mogoče dela v kavarni, ne pa v trgovinski dejavnosti, kjer ni važno, kdo ima prav, ampak to, ali je kupec zadovoljen. Pa da ne bo pomote - ponavadi nisem prav nič zahteven kupec. Niti slučajno ne pričakujem, da prodajalci skačejo okrog mene in mi dajejo popuste, razumem pa tudi, da kdaj kakšna dobava zamudi. Pričakujem pa korekten odnos in tega pri vas pogrešam.

Vsekakor si tudi jaz želim, da bi do podobnih nevšečnosti prihajalo čim bolj poredko.

Lep pozdrav,

Jan

Sigurno smo vam dolžni opravičilo za nastalo situacijo in seveda upam, da se v prihodnosti ne bo kaj podobnega zgodilo. Trudimo se po najbolših močeh , a se nam včasih ne posreči. Resda smo želeli vriniti vaš izdelek v prvo dobavo, a nam žal ni uspelo, ker je bila dobava proizvajalca že blokirana.

Lp

Rado

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vsa pohvala TCju v zadnjem času imajo veliko akcij s kar lepimi popusti, zdaj imajo kar 30 % popust na vse artikle iz zaloge :OK: POHVALNO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še moja izkušnja s TC-jem... svoj prvi kombinezon sem kupil prav pri njih in kot sem že prebral v nekih komentarjih, tudi jaz nisem bil ravno zadovoljen z njihovim odnosom do stranke... vseeno sem imel namen kupit celo opremo pri njih...skratka odnos je, roko na srce, popolnoma neprofesionalen... tudi jaz sem kot mnogi drugi, kar taval po trgovini in gledal, brez da bi do mene pristopil kak prodajalec... ko sem čez dva dni prišel po kombinezon, sem čakal cca. 30-45 min (brez pretiravanja) pri njiihovem pultu, pa spet ni bilo nikogar!!! končno dobim svoj kombinezon in se odločim še za škornje, medtem ko jih probavam, me prodajalec kar zapusti??? :? in spet ni bilo nikjer nobenega prodajalca v bližini... po enem mesecu ugotovim da je ščitnik (komolčnik) v levem rokavu razpadel :? ko sem zadevo reklamiral, so me hoteli prepričati, da sem to jaz naredil, ampak so hitro ugotovili da imajo oni serijsko napako ščitnikov (sej ubistvu je tukaj proizvajalec kriv in ne oni, ampak me je vseeno zmotil njihov odnos do stranke in komunikacija)... sej so zadevo poštimal, en prodajalec se je prav mučil, tako da sem mu pustil še 10 ojričev za kaFu...

če to bere kdo od TC Motoshop-a.... veliko več boste prodali in navsezadnje več bo zadovoljnih strank, če boste malo popravili odnos in komunikacijo... ne pustili strank čakati.... fantje vse preveč jemljejo kot šalo, saj smo motoristi in se šalimo, ampak nekje je črta in mora biti prisotna resnost... živite od strank, zato se temu primerno obnašajte.... govorim čisto dobro namerno, brez zamer, pri meni ste vsaj malo popravili vtis s prodajalcem ki se je mučil z mojimi ščitniki in izletom na Nockalmstrasse ;)

ps. mogoče pa še zavijem v vašo štacuno :P

lp,mz

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani,

se zavedamo nastale situacije in delamo na tem, da v bodoče ne bo prihajalo do takšnih stvari.

Upamo, da boste to ugotovili že ob naslednjem obisku.

Hvala za dobronamerno kritiko in lep dan še naprej,

TC MOTOSHOP

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S svojimi problemi ste me spomnili na stvar, ki mi vso sezono kravži živce.Pri TC-ju sem kupil že tri čelade Schuberth S1. Sledja je S1 PRO.Z S1 sva imela z ženo (kakor tudi drugi kupci) problem z zatičem v vpetju, ki se zlomi in je vizir potreben zamenjave. A to me ni motilo, ker je Schubert S1, kakor tudi PRO, odlična čelada in sem z artiklom zadovoljen! Problem pa je nastal z nakupom S1 PRO. In to s sončnim vizirjem!Že na pri vožnji sem opazil, kako se vizir "rosi" (masti), kar se mi pri S1 ni zgodilo nikoli v šesth letih. Zato sem šel v maju do prodajalca, ki mi je čelado prodal in mu pojasnil omenjeni problem. Odgovoril mi je, da je to zato, ker je ta čelada bolj zračna od prejšnjega modela itd... (Če je čelada zračnejša, do tega problema sploh ne more priti!!) Problem se ni izboljšal. Torej je z impregnacijo sončnega vizirja nekaj hudo narobe!Vrnil sem se drugič - k drugemu prodajalcu.Enaka zgodba. Izgovori, obljube, to pa je tudi vse, kar sem izvedel od trgovcev! Toda, ker vem, da če je čelada bolj zračna, mora biti tudi manj možnosti za kakršno koli rosenje, meglenje, mastenje ipd, razen, če je z artiklom kaj narobe. In v tem primeru JE, ker se proti soncu zaradi oporečnosti vizirja enostavno ne moreš peljati. Dejstvo pa je, da se rosi megli celo pri 35 stopinjah celzija, kar pa je popolnoma nedopustno in menim, da je to napaka v izdelavi samega izdelka.Ker sem bil ponovno s strani prodajalca "odpuščen", sem se čez določen čas v pisni obliki obrnil konkretno na šefa g. Radota. In kaj kmalu me je poklicala prijazna dama z zelo prijetnim glasom in vljudno dejala, da so zadevo posredovali prizvajalcu in čakajo odgovor. Toda... danes je oktober 2012!. A se do danes še ni nič zgodilo!Ker vidim, da sem na celotni liniji ignoriran, vas g. Rado vljudno prosim, povejte mi, kaj bomo storili z oporečnim sončnim vizirjem, ki ga reklamiram od pomladi, zadeva pa je obtičala na mrtvi točki.Konkretno; Reklamiram ga in zahtevam zamenjavo!Povejte kdaj?!LpMiran

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani,

se zavedamo nastale situacije in delamo na tem, da v bodoče ne bo prihajalo do takšnih stvari.

Upamo, da boste to ugotovili že ob naslednjem obisku.

Hvala za dobronamerno kritiko in lep dan še naprej,

TC MOTOSHOP

Spoštovani,

se zavedamo nastale situacije in delamo na tem, da v bodoče ne bo prihajalo do takšnih stvari.

Upamo, da boste to ugotovili že ob naslednjem obisku.

Hvala za dobronamerno kritiko in lep dan še naprej,

TC MOTOSHOP

pridem kmalu ;)

lp,mz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz jih moram pa pohvalit. Sem imel eno reklamacijo Revit rokavic. Na desni rokavici se je po nekaj mesecih in prevoženih 4000 km začela delat luknja na dlani - očitno fabrška napaka in pretanko usnje vprašljive kvalitete. S tako rokavico sem se potem vozil še nekaj časa in dlan je dobesedno razpadla..

Poslal sem dopis v katerem sem uveljavljal skrito stvarno napako (pri rokavicah ranga 100€ ne more pač kar ratat luknja, glede na to da so bile tako malo rabljene). Povabljen sem bil v trgovino na pregled artikla. Kljub začetnemu nestrinjanju o razlogu za luknjo na dlani in namigovanju, da je usnje poškodovano zaradi zdrsa in napačne uporabe smo se nekako zmenili in zadeva je bila posredovana proizvajalcu.

Par dni kasneje so mi sporočili veselo novico, da lahko pridem po nove rokavice. Njihova stranka sem že 10 let, nisem še imel slabe izkušnje in tudi v prihodnje se bom zagotovo še vrnil.. Ponudbo imajo dobro, cene so konkurenčne, predvsem pa imajo dobre akcije, kjer se da dobit dobro opremo za pameten denar.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelado nesi v trgovino na ogled in PISNO (pošlji priporočeno ali zahtevaj podpis ob osebnem obisku) uveljavljaj stvarno napako ali pa garancijo. Več si lahko na kratko prebereš tule http://www.tzslo.si/...apaka-garancija Preko foruma verjetno ne boš veliko dosegel ...

Spoštovani,

Za takšno zadevo tudi forum ni potreben, zato prosim ne uporabljajte zadeve za klevet in . Zadeva je bila rešena že brez orodij upravno pravnega postopka (vročanje), le človeški faktor - slaba komunikacija je botrovala k temu, da vizir, ki smo ga že prejeli, stranki še ni bil predan (v takšnem primeru je že mail dovolj, kako izgleda reševanje zadeve in zadeva bi bila rešena). Torej tudi kadar smo preko foruma kadarkoli prejeli pripombo na naše delo, kadar je bilo to UPRAVIČENO, smo zadevo tudi rešili kot reklamacijo.

Lp

Rado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka 100 trapastih izgovorov,

...

Močno dvomim, da bi si Schubert privoščil, tako blamažo in da ne bi kvalitetno servisiral svojih zastopnikov.

Glavno, da ti veš, kaj so trapasti izgovori. Verjetno tudi sam/a uvažaš čelade od nekega nemškega proizvajalca in točno veš, kak odnos imajo do prodajalcev v manjših državah ...

Ja, pa to, da dvomiš, je sicer lepo. Ampak daj še malo podvomi tudi v svoje dvome kdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S svojimi problemi ste me spomnili na stvar, ki mi vso sezono kravži živce.Pri TC-ju sem kupil že tri čelade Schuberth S1. Sledja je S1 PRO.Z S1 sva imela z ženo (kakor tudi drugi kupci) problem z zatičem v vpetju, ki se zlomi in je vizir potreben zamenjave. A to me ni motilo, ker je Schubert S1, kakor tudi PRO, odlična čelada in sem z artiklom zadovoljen! Problem pa je nastal z nakupom S1 PRO. In to s sončnim vizirjem!Že na pri vožnji sem opazil, kako se vizir "rosi" (masti), kar se mi pri S1 ni zgodilo nikoli v šesth letih. Zato sem šel v maju do prodajalca, ki mi je čelado prodal in mu pojasnil omenjeni problem. Odgovoril mi je, da je to zato, ker je ta čelada bolj zračna od prejšnjega modela itd... (Če je čelada zračnejša, do tega problema sploh ne more priti!!) Problem se ni izboljšal. Torej je z impregnacijo sončnega vizirja nekaj hudo narobe!Vrnil sem se drugič - k drugemu prodajalcu.Enaka zgodba. Izgovori, obljube, to pa je tudi vse, kar sem izvedel od trgovcev! Toda, ker vem, da če je čelada bolj zračna, mora biti tudi manj možnosti za kakršno koli rosenje, meglenje, mastenje ipd, razen, če je z artiklom kaj narobe. In v tem primeru JE, ker se proti soncu zaradi oporečnosti vizirja enostavno ne moreš peljati. Dejstvo pa je, da se rosi megli celo pri 35 stopinjah celzija, kar pa je popolnoma nedopustno in menim, da je to napaka v izdelavi samega izdelka.Ker sem bil ponovno s strani prodajalca "odpuščen", sem se čez določen čas v pisni obliki obrnil konkretno na šefa g. Radota. In kaj kmalu me je poklicala prijazna dama z zelo prijetnim glasom in vljudno dejala, da so zadevo posredovali prizvajalcu in čakajo odgovor. Toda... danes je oktober 2012!. A se do danes še ni nič zgodilo!Ker vidim, da sem na celotni liniji ignoriran, vas g. Rado vljudno prosim, povejte mi, kaj bomo storili z oporečnim sončnim vizirjem, ki ga reklamiram od pomladi, zadeva pa je obtičala na mrtvi točki.Konkretno; Reklamiram ga in zahtevam zamenjavo!Povejte kdaj?!LpMiran

Spoštovani,

Zadeva ni bila s strani proizvajalca priznana kot reklamacija in se tudi kot uradni zastopnik znamke Schuberth z ugotovitvijo strinjamo. Zaradi dobrega imena blagovne znamke Schuberth pa smo se skupaj s proizvajalcem dogovorili, da vaši želji ugodimo. Niste bili ignoriran, kot zapisujete v forumu, a prišlo je do kratkega stika v komunikaciji (nekdo bi vas moral obvestiti, a je nato pozabil). Torej, zadeva bi bila rešena že pred časom, če bi nas o reševanju zadeve telefonično, po mailu ali pa osebno povprašali o zadevi. Danes smo vas o rešitvi zadeve telefonično obvestili ter vas poprosili, da nam posredujete pisno, kot ste to napisali na forumu, pritožbo na reševanje zadeve (kratek opis dogodka), a ob tem ste nam povedali, da zadevo popolnoma razumete, da ni tako hudo, saj ste tudi sami opravljali tovrstno dejavnost in se po vaših besedah to pač zgodi (zakaj potem pisarjenje na forumu). Upam, da nam boste vseeno ta dogodek, če je bil vreden pisanja na forumu, tudi pisno opisali, saj nam bo le to koristlo za reševanje nepotrebnih konfliktov in izboljšanju našega dela, odgovornega odnosa do strank. Torej samo pisarjenje po forumu ne more doprinesti izboljšanja v tolikšni meri, da bi se lahko vplivalo na posameznika, ki je morda kriv za to zadevo. S tem, ko zadevo opisujete samo na forumu, blatite na splošno cel TC Motoshop, vso prodajno osebje, kar pa si le ti ob maksimalni prizadevnosti in prijaznosti, ne zaslužijo. Bodimo pošteni prosim in si nalijmo čistega vina, ne skrivajmo se za nik imeni na forumu in pokažimo drug drugemo, kaj kdo dela narobe. Verjemite mi, na tak način bomo vsi veliko bolj zadovoljni.

Lepo pozdravljeni

Rado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!