Skoči na vsebino

TC Motoshop


Priporočene objave

orodij upravno pravnega postopka (vročanje), le človeški faktor - slaba komunikacija je botrovala k temu, da vizir, ki smo ga že prejeli, stranki še ni bil predan (v takšnem primeru je že mail dovolj, kako izgleda reševanje zadeve in zadeva

Rado, vi v bistvu rabite eno softversko rešitev, ki se imenuje CRM - Customer Relationship Management. Gre za programsko opremo, v kateri si prodajalci lepo zabeležijo, kdaj morajo komu kaj sporočiti. In potem enostavno vsak dan vidijo, katere klice, e-maile, naloge imajo za opraviti, poleg tekočih seveda. Menim, da bi s tem odpravili večino napak, čez katere se ljudje pritožujejo v tej temi zadnjih X let. Investicija ni velika, potrebno pa se je držati reda. :-)

Ajt, dobr delajte!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rado, vi v bistvu rabite eno softversko rešitev, ki se imenuje CRM - Customer Relationship Management. Gre za programsko opremo, v kateri si prodajalci lepo zabeležijo, kdaj morajo komu kaj sporočiti. In potem enostavno vsak dan vidijo, katere klice, e-maile, naloge imajo za opraviti, poleg tekočih seveda. Menim, da bi s tem odpravili večino napak, čez katere se ljudje pritožujejo v tej temi zadnjih X let. Investicija ni velika, potrebno pa se je držati reda. :-)

Ajt, dobr delajte!

Že z navadnim Outlook-om lahko vse to rešiš brez problema in seveda stroškov. Samo volja in red morata biti, pa seveda disciplina.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja imamo CRM in tudi določeni uporabljajo Outlook (opravila), pa še se najde na to temo kakšna aplikacija. Vendar more biti, kot ste zapisali red in disciplina, a le ta tudi ob teh pripomočkih kdaj odpove. Zato je najbolje, da vse pritožbe, pripombe, pa tudi predloge, ki bi pripomogli k izboljšanju našega dela, lepo prosim, naslovite na info@tc-motoshop.si. Osebno odpiram dnevno pošto tega naslova in posredujem pristojnim v reševanje. V primerih pohval, graj, zapažanj, ki smo jih pridobili na ta način, smo zadeve rešili 100% (prosim ne razumeti narobe, da če boste poslali pisno neupravičeno reklamacijo na ta naslov, da bo ta rešena zaradi tega pozitivno, a vsaj odgovor boste prejeli, če ne še pozitivne rešitve).

Lp

Rado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil že nekaj krat v trgovini tudi včeraj,prodajalec je skoraj vedno pri roki ne vem kje hodite ostali ,da vas trgovci ne vidijo,res pa da nikoli ni bilo gužve.................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj za izkusnje vasih strank ni primeren forum?? Pol pac ukinite temo o TC - ju.

Ne vem od kje vam povzetek te trditve, da naj bi bil forum neprimeren. Če bi hoteli rešiti zadevo, je jasno, da se poslužite orodij, napisanih v prejšnjem mailu (kaj vam tukaj ni jasno).

Šele ko ocenite, da ste bili prikrajšan za nekaj, da vam je bila reklamacija neupravičeno zavrnjena, ste naleteli na grd odnos prodajalca, in po tem, ko ste ugotovili, da družba TC Motoshop ne obravnava zadeve resno in pošteno (seveda po vašem pisnem pojasnilu zadeve) menim, da se lahko pritožite na to na forumu (ali, bi se le skrivali za nik imenom in blatili vsepovprek?).

Upam, da je sedaj dovolj napisanega in da ni več nejasnosti. Mimogrede, teme Tc si nismo izmislili mi, nismo administratorji in nimamo nikakršnega vpliva na to ali se ukine ali ostane aktivna.

Lep dan vam želim

Rado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil že nekaj krat v trgovini tudi včeraj, prodajalec je skoraj vedno pri roki ne vem kje hodite ostali, da vas trgovci ne vidijo

Ja ne vem. Men je tut hecno. Pač, če rabm trgovca, pogledam čez police in bo že nekje eden, da ga bom poklical. Sej nimam krone, da bi mi moral skos za ritjo stat. Pa sej sploh nikol nisem nič čakal v TC, zmer me je kdo vprašal, kaj bi rad. In itak rečem, da nič , ker imam rad mir v trgovini, bom že sam vprašal, če me bo kaj zanimalo.

Anyway, jazst nimam nobenih pritožb čez TC. Niti čez druge trgovine v SLO. Mogoče sem pač nezahtevna stranka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niste bili ignoriran, kot zapisujete v forumu, a prišlo je do kratkega stika v komunikaciji (nekdo bi vas moral obvestiti, a je nato pozabil). Torej, zadeva bi bila rešena že pred časom, če bi nas o reševanju zadeve telefonično, po mailu ali pa osebno povprašali o zadevi.

Zdej je kupec kriv oz. uveljavljalec reklamacije, da vas ni kontaktiral?! Pa saj niste resni no... Vaš "prodajalec" je pa pozabil? Jao...

Točno zarad tega kupujem drugje. Drugje po dosedanjih izkušnjah NE pozabijo, vsaj mail dobim če že klica ne.

Tak odgovor me hudo zmoti, zato tudi zgoraj napisano tako kot je. Žal...

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O:-)

Torej samo pisarjenje po forumu ne more doprinesti izboljšanja v tolikšni meri, da bi se lahko vplivalo na posameznika, ki je morda kriv za to zadevo. S tem, ko zadevo opisujete samo na forumu, blatite na splošno cel TC Motoshop, vso prodajno osebje, kar pa si le ti ob maksimalni prizadevnosti in prijaznosti, ne zaslužijo.

Nekdo je definitivno kriv, da ni obvestil stranke, in za to mora nositi sankcije. Kaj če bi nadzornik na avtocesti v primeru nesreče v predoru pozabil prižgati rdeče luči pred tunelom, in bi zaradi tega prišlo še do hujše nesreče, pa bi potem njegovi nadrejeni opravičevali situacijo z "morda kriv" ter "blatenje imena družbe zaradi pisanja meijev o zadevi" - situaciji res nista primerljivi glede na posledice, v principu pa je stvar popolnoma identična; njego je za***al in edino primerno je, da odgovorna oseba (lastnik, direktor, vodja, ...) sprejme odgovornost za (ne)dejanje svojega podrejenega, takoj popravi napako, se opraviči stranki, ji morda zaradi dobrih nadaljnih odnosov nameni kakšno majhno pozornost (dodaten popust pri naslednjem nakupu, darilce, ...), in stranka bo (v večini primerov) zadovoljna, neposredno odgovornega za nastalo situacijo pa obravnava skladno s politiko družbe, ne pa da jih zagovarja po dolgem in počez, ter se potem počuti še oblatenega, če kdo napiše kakšno slabo izkušnjo; mnenja strank, slaba in dobra, naj bodo vodilo družbi, da do podobnih stvari v bodoče ne bo več prihajalo; vsaj na tak način se podobnih zadev lotevamo pri nas in zadeva dokaj dobro funkcionira.

Pa brez zamere, če mal solim pamet, al pa tud ne ... O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej je kupec kriv oz. uveljavljalec reklamacije, da vas ni kontaktiral?! Pa saj niste resni no... Vaš "prodajalec" je pa pozabil? Jao...

Točno zarad tega kupujem drugje. Drugje po dosedanjih izkušnjah NE pozabijo, vsaj mail dobim če že klica ne.

Tak odgovor me hudo zmoti, zato tudi zgoraj napisano tako kot je. Žal...

Spoštovani,

Predno kaj napišete, prosim preverite za kaj gre in ne delati tega portala tako neresnega. Ni šlo za reklamacijo!!!! Gre samo za dobro poslovno gesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O:-)

Nekdo je definitivno kriv, da ni obvestil stranke, in za to mora nositi sankcije. Kaj če bi nadzornik na avtocesti v primeru nesreče v predoru pozabil prižgati rdeče luči pred tunelom, in bi zaradi tega prišlo še do hujše nesreče, pa bi potem njegovi nadrejeni opravičevali situacijo z "morda kriv" ter "blatenje imena družbe zaradi pisanja meijev o zadevi" - situaciji res nista primerljivi glede na posledice, v principu pa je stvar popolnoma identična; njego je za***al in edino primerno je, da odgovorna oseba (lastnik, direktor, vodja, .. .) sprejme odgovornost za (ne)dejanje svojega podrejenega, takoj popravi napako, se opraviči stranki, ji morda zaradi dobrih nadaljnih odnosov nameni kakšno majhno pozornost (dodaten popust pri naslednjem nakupu, darilce, .. .), in stranka bo (v večini primerov) zadovoljna, neposredno odgovornega za nastalo situacijo pa obravnava skladno s politiko družbe, ne pa da jih zagovarja po dolgem in počez, ter se potem počuti še oblatenega, če kdo napiše kakšno slabo izkušnjo; mnenja strank, slaba in dobra, naj bodo vodilo družbi, da do podobnih stvari v bodoče ne bo več prihajalo; vsaj na tak način se podobnih zadev lotevamo pri nas in zadeva dokaj dobro funkcionira.

Pa brez zamere, če mal solim pamet, al pa tud ne ... O:-)

Jah, na koncu je to, da more zgornji nositi odgovornost, seveda, samo more se vedeti, kdo je storil napako in to odkrito, ne skrivaj preko foruma. Vsakdo more nositi odgovornost za svoja dejanja, ali pa se morda motim? Mar ni to že zadosten razlog, da kljub temu priskrbimo del, ki ga stranka reklamira, gratis, čeprav ne gre za reklamacijo. Da lahko diskutirate o določeni zadevi, je pootrebno vedeti, kdo je dejanje storil, ali pač ne? Zato pišem, ne posploševati zadev v nobeni družbi ustanovi, kajti le te sestavljamo ljudje, ki smo si med seboj povsem različni. Delno se strinjam z vami in tega se pri nas poslužujemo v večini primerov, kot ste lahko prebrala iz naših postov, torej da se stranki opravičimo, vendar, vsi smo ljudje, kupec je kralj (tudi sam kakopak nastopam kot kupec pri trgovcih), a zavedati se moremo vsi, da so vseeno nekje meje, ki pa jih moremo spoštovati.

Upam in mislim, da se v kakšnem segmentu napisanega strinjava, kajne?

Lp

Rado

l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani,

Predno kaj napišete, prosim preverite za kaj gre in ne delati tega portala tako neresnega. Ni šlo za reklamacijo!!!! Gre samo za dobro poslovno gesto.

g. Rado, pri vizirju se je šlo za reklamacijo oz. zamenjavo. Če se artikel ne obnaša kakor se mora in to prizna proizvajalec, ga vi seveda morate zamenjati, stroške

zamenjave pa nosi proizvajalec.

To ni dobra poslovna gesta, to je dejansko uveljavljanje garancije oz. reklamiranje kot se je motorider izrazil.

Ali se motim?

Kot sem že rekel, moti me samo dejstvo, da kljub najdeni napaki iz vaše strani (neobveščanje) še vedno napišete, da bi vas moral kontaktirati kupec pa bi bilo hitreje.

To pa ni dobra poslovna gesta kajne?

Ja seveda bi bilo hitreje, samo osebo včasih raje ne kličem in mailam še 10-ič, ker me je že kar malo sram ker bi potem iz moje strani izpadlo kot da težim.

Pa raje počakam pač par dni, seveda če se ne mudi.

LP,

G

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

g. Rado, pri vizirju se je šlo za reklamacijo oz. zamenjavo. Če se artikel ne obnaša kakor se mora in to prizna proizvajalec, ga vi seveda morate zamenjati, stroške

zamenjave pa nosi proizvajalec.

To ni dobra poslovna gesta, to je dejansko uveljavljanje garancije oz. reklamiranje kot se je motorider izrazil.

Ali se motim?

Kot sem že rekel, moti me samo dejstvo, da kljub najdeni napaki iz vaše strani (neobveščanje) še vedno napišete, da bi vas moral kontaktirati kupec pa bi bilo hitreje.

To pa ni dobra poslovna gesta kajne?

Ja seveda bi bilo hitreje, samo osebo včasih raje ne kličem in mailam še 10-ič, ker me je že kar malo sram ker bi potem iz moje strani izpadlo kot da težim.

Pa raje počakam pač par dni, seveda če se ne mudi.

LP,

G

Spoštovani,

Vseeno, če se le da, bi svetoval mail, v kolikor je to mogoče, že na začetku. Ko se zgodi problem, je najbolje, da nas seznanite z njim še predno nas s tem problemom obiščete, s kratko vsebino po mailu. Zatem se, kot je pri nas praksa v takšnem primeru dogovorimo, za vaš obisk in se vam ob priliki le tega, posvetimo.. Verjemite, v takšnih primerih zadeve resnično rešujemo kar se da hitro (stranke, ki so v praksi poskusile s tem, vam lahko to potrdijo). Morda je moj pogled na to preveč zahteven, preveč dlakocepski, a tudi sam kot kupec zahtevam, da se problemi, na katere naletim z uporabo stvari, kar se da hitro rešujejo. Ko je zadeva enkrat na mailu, takoj roma v reševanje. Če je v tem primeru čas reševanja predolg, je za to le vzrok višja sila (problem dobave do nas, ipd). O samem poteku reševanja problema vas bomo tudi sproti pisno obveščali.

Mislim, da se sedaj razumeva, smo pa danes s to debato, mislim, da vsem prisotnim Motosvetovcem malce popestrili dan!

Lp

Rado

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spoštovani,

Zadeva ni bila s strani proizvajalca priznana kot reklamacija in se tudi kot uradni zastopnik znamke Schuberth z ugotovitvijo strinjamo. Zaradi dobrega imena blagovne znamke Schuberth pa smo se skupaj s proizvajalcem dogovorili, da vaši želji ugodimo. Niste bili ignoriran, kot zapisujete v forumu, a 1) prišlo je do kratkega stika v komunikaciji (nekdo bi vas moral obvestiti, a je nato pozabil). Torej, zadeva bi bila rešena že pred časom, 2) če bi nas o reševanju zadeve telefonično, po mailu ali pa osebno povprašali o zadevi. Danes smo vas o rešitvi zadeve telefonično obvestili ter vas poprosili, da nam 3) posredujete pisno, kot ste to napisali na forumu, pritožbo na reševanje zadeve (kratek opis dogodka), a ob tem ste nam povedali, da zadevo popolnoma razumete, da ni tako hudo, saj ste tudi sami opravljali tovrstno dejavnost in se po vaših besedah to pač zgodi 4) (zakaj potem pisarjenje na forumu). Upam, da nam boste vseeno ta dogodek, če je bil vreden pisanja na forumu, tudi pisno opisali, saj nam bo le to koristlo za reševanje nepotrebnih 5) konfliktov in izboljšanju našega dela, odgovornega odnosa do strank. Torej samo pisarjenje po forumu ne more doprinesti izboljšanja v tolikšni meri, da bi se lahko vplivalo na posameznika, ki je morda kriv za to zadevo. 6) S tem, ko zadevo opisujete samo na forumu, blatite na splošno cel TC Motoshop, vso prodajno osebje, kar pa si le ti ob maksimalni prizadevnosti in prijaznosti, ne zaslužijo. Bodimo pošteni prosim in si nalijmo čistega vina, 7) ne skrivajmo se za nik imeni na forumu in pokažimo drug drugemo, 8) kaj kdo dela narobe. Verjemite mi, na tak način bomo vsi veliko bolj zadovoljni.

Lepo pozdravljeni

Rado

Spoštovani kolektiv TC Motoshop & g. Rado!

Najprej pa bi posvetil nekaj besed vaši, izredno prijazni in strokovni sodelavki Dunji.

Vsa čast ji! Je profesionalna, dosleda in kljub zapletu, ki se je zgodil nadvse prijazna. In tako sva z njo, zadevi sončnega vizirja zaključila problem. Iz srca sem ji hvaležen! Res je, prišlo je do kratkega stika, a ne po moji krivdi! Prosila me je za opravičilo in javno moram povedati, da sem ga sprejel in si z njo v nadalje še želim sodelovanja. Takšnih kot je ona, v današnjem poslovnem svetu primankuje!!

Ga. Dunja, ostanite, kakršni ste! Zagotavljam vam, da navkljub spodrsljajem, ki se pri vsakdanjem delu porajajo, tako ne boste izgubili svojih strank. Ne, še pridobili si jih boste!! Zagotovo.

G. Rado! Sedaj pa še nakaj besed okoli vašega pisanja.

Tudi vi se preveč ukvarjate s pisanje po temle forumu, kar vam jemlje veliko energije kakor časa.

Ljudje, vaši kupci pišejo le tisto, v čemer je problem. Če pa ne moreš zadevo (kakor jaz) rešiti v salonu in pisno, kar sem tudi storil, se jo lotiš preko spleta. In prav v mojem primeru se je izkazalo, da zadeva le tako dobi končni epilog. Verjemite pa, (govorim iz lastne prakse), če je kaj narobe, ponavadi prvi izve direktor (in mediji). Če je potrebno koga pohvaliti, pa to skoraj vsak potlači v svoji duši. - To je žalostno! A tako pač je. Izgleda pa, da je to v človekovi naravi, žal.

G. Rado, prisilili ste me, da vam, čeprav nerad, odgovorim na nekaj zastavljenih dejstev in vprašanj;

1) "...prišlo je do kratkega stika v komunikaciji (nekdo bi vas moral obvestiti, a je nato pozabil"...

Res je, nekdo me je (od vas) pozabil poklicati. Sem kriv jaz? (Na to mi ni treba odgovoriti...) Pa še nekaj; Namenoma nisem želel izpostavljati imen, ker ne želim nikomur delati škode. Zgodilo se je pač, na žalost v vašem salonu in tega ne moremo zanikati. Kar pa ne pomeni, da je to slabo za vaše poslovanje. Eden od primeru pač, na katerem se je potrebno nekaj naučiti. Je to kaj slabega, g. direktor? Na napakah se učimo.

2) "...če bi nas o reševanju zadeve telefonično, po mailu ali pa osebno povprašali o zadevi."

G. Rado. Kot sem napisal - govoril sem z enim, kot kasneje z drugim prodajalcem. Pisno, po el. pošti pa sem se obrnil konkretno na vas g. Rado, pa mi niti odogvorili niste. Res pa je in hvala bogu, me je poklicala ga. Dunja. - Nadalje pa se je zadeva "pozabila"! A nič zato. Motiti se je vendarle človeško. In to sem gospe Dunji tudi rekel, sprejel opravičilo in se tudi osebno opravičil za nadlego. Tako se dela po liniji normalnega človeškega odnosa. In kaj je v temu slabega?

3) "...posredujete pisno, kot ste to napisali na forumu,.."

Pisno sem že napisal in smatram, da je to dovolj.

4) "...(zakaj potem pisarjenje na forumu)...."

Zato, ker osebno kakor pisno, nisem nič opravil.

5) "...konfliktov..."

Saj to ni konflikt. Le pozabili ste me poklicati. Je to kriva stranka, ali tisti, ki je to pozabil? Pa ni pomembno kdo.

6) "...S tem, ko zadevo opisujete samo na forumu, blatite na splošno cel TC Motoshop, vso prodajno osebje, ..."

G. Rado, tole je pa višek! Od maja sem opozarjal prodajalce, pisal (vam) a se ni nič zgodilo! Želel pa sem le tisto, kar mi kot kupcu, in to je brezhiben izdelek, pripada. Sedaj pa vi meni očitate, da blatim vas, vašo firmo in osebje! Oprostite. Vedno sem bil v vašem salonu zadovoljen, v tem primeru pa ne morem tega potrditi. Da vam to pišem, pa ste me prisilili osebno.

Na tem forumu je kar nekaj kritik in vedno sem se postavil Vam v bran. Če ne verjamete, si oglejte te strani in videli boste, da je res. Ne morem pa kimati kot konj ki težko vleče, vi pa me obenem vlečete za nos...

7) "...ne skrivajmo se za nik imeni na forumu..."

Kar se tiče čistega vina, bodimo realni. Nič se ne skrivam za svojim nickom. V mojem podpisu, ob vsaki objavi se točno ve kdo sem. Tam je moja spletna stran: www.sibirja.com, kjer imate vse moje podatke vključno z imenom priimkom, telefonsko kot s hišno številko in si jo oglejte.

8) "... kaj kdo dela narobe..."

Kako to mislite?? Sem mar jaz kriv, če sem se že v tretje odločil, da pri vas kupim čelado Schubert S1, ki se je izkazala za odlično - Razen tega sončnega vizirja.

Spoštovani g. Rado!

Kot sem obljubil gospe Dunji, sem se pripravljen opravičiti. Ampak le zato, ker nisem poskušal zadeve še enkrat rešiti pri vas, (morda pa sem se bal ponovnega neuspeha) ampak mi je popustilo in sem, kot vrsto drugih, svojo nejevoljo zlil na tale forum. In kaj je v tem slabega? Verjemite, zelo rad bi vas pohvalil in vas tudi bom, tako kot sem to počel v preteklosti. V tem primeru, pa žal ni šlo drugače.

Verjamem pa, da bo v prihodnosti drugače. Zakar pa se je potrebno potruditi. Z ene, kakor z druge strani.

Pa še tole;

Naprošam vse forumaše, motoristke, kakor motoriste, da ta primer ne vzamejo za nekaj slabega.

Prišlo je do nesoglasja, kakršen pač je. Ne želim pa, da to vpliva na vseplošno nejevoljo do vaše trgovine. Tudi sam sem počel podobno dejavnost in vem, kako je težko splavati iz kalne vode. Tega pa vam v nobenem primeru ne privoščim!

S spoštovanjem!

Miran Juvančič - moto rider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwapawem. V štacuno grem nekaj kupit. kadar imajo na zalogi. Če se artikel nahaja v virtualnem prostoru, si ga lahko tudi brez trgovine virtualno zrihtam v času, ki mi je sprejemljiv. To je pač razlika med "rabim" in "hočem". Za "rabim" lahko potrpim.

Pred skoraj 10 leti mi je preporenten prodajalec v dotični trgovini rekel, da rabljen Virago 1100 ne morem pri njih kupiti na kredit, ampak samo keššššš. No ja, samo predračun bi mi dal, vendar to pa ne. No ja, saj takrat sem imel dosti keššša, ampak sem ga nameraval porabiti bolj za vandranje.

Po svoje sem mu hvaležen, ker bi storil napako.

Žal ne zapravljam veliko za opremo, če pa bi, mi je TC čisto v redu (sploh ko je še Leyla tam statirala).

Ko je prijatelj hotel, da mu svetujem skuter, sem ga preprosto peljal tja po Baotiana. Full service in oba zadovoljna.

Vem pa, kako je, kadar v dobri veri zastopaš vrhunskega dobavitelja, ki te nategne, ker imaš premajhen trg. Šef za zunanjo trgovino rabi svojo provizijo in robo dobiš tazadnji (desetibratpress). Da ne govorim o reklamacijah v garanciji.....

Vsi se matramo, zato se lahko tudi malo zajebavamo. In ko gremo v šoping naj bi se tudi dobro imeli, saj je razen televizije to še edina legalna dejavnost. Ne jemat življenja preveč resno in jebat ljudi s čisto mičkeno plačo.

Aja, tisti sončniki al senčniki v čeladah so čisto nepotrebni (velja tudi za Nolan, ageve in čvajzmajz firme). Kakšna fora je, da moraš sneti sončne špegle in jih dajati nekam, pol pa spet natikati. OK, grem spat, da bom lahko jutri gledal skozi spraskan pleksi. Zaug !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že enkrat napisal, pa bom še enkrat - kupec je kralj, prodajalec je... in kdo se komu klanja ? Kdo je zaradi koga tam in prodaja svoje blago ?

Niti najmanj ne pričakujem, da se mi klanjajo, niti najmanj ! Pričakujem pa, da mi na njihovo dano besedo ni potrebno dvomiti !!

Normalno, da mora biti na obeh straneh spoštovanje, pa vendar se mora prodajalec potrudit, da se kralj še kdaj vrne, mar ne ?

Žal se je tudi meni zgodilo, da sem pr TC-ju večkrat dobil obljubo, za testno vožnjo versys 1000 - ,ki bi jo plačal z veseljem -http://www.tc-motoshop.si/si/rent-a-bike-d81.shtml- nazadnje sem obupal in ga brez kakršne koli težave dobil takoj pri susjedih v Zagrebu, niti obvezne akontacije mi ni bilo treba dat !!

In na koncu, če bi mi Versys odgovarjal, bi ga z veseljem šel kupit tja kjer mi večkrat požrejo obljubo, ma ja, malo sutra !

Da ne bo pomote, nisem poslal maila, klical sem večkrat, prišel sem osebno tja in se pogovarjal o dotični zadevi.

Zame je to dovolj in kot kupec se ne mislim več angažirat !

Prosim, ne rabim odgovora, me sploh ne zanima, tole sem napisal samo vam v razmislek !

Popravljeno . Popravil Dadi
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa z TC-jem popolnoma zadovoljen. Vedno sem bil lepo postrežen in nikoli nisem imel občutka da me ignorirajo. Marsikaj sem že kupil pri njih in vedno dobil popust. Priznam, da kdaj pridem tja in le 'pasem radovednost'. V takih trenutkih pač raje vidim, da me pustijo pri miru, če bom rabil prodajalca, bom že rekel, kaj hočem. Do konfliktov, težav, nesporazumov, pa lahko pride kjerkoli, in to še ne pomeni, da si v slabi trgovini, saj potem bi bile pa vse slabe. Prav se mi zdi, da se oglasimo tudi tisti, ki smo zadovoljni, pa prijetno zapravljanje.

Emil

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupec je kralj, prodajalec je...

Načeloma mogoče res ... To pa ne pomeni, da se lahko kupec obnaša "kot kralj".

Sem prodajal neko zadevo preko Bolhe, pride naspidiran patemjakovič, pameten k 100 hudičev, poniževal zadevo da je sploh in oh zanič in bo kmalu vse crknilo, sem ga postavil na cesto ...

Kupec pač ni vedno kralj, na koncu sem mu dejal, da nima denarja, da bi lahko pri meni kupil to zadevo in tako sem tudi mislil... Takemu ne bi prodal za živo glavo, ša če na Dinos odpeljem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti najmanj ne pričakujem, da se mi klanjajo, niti najmanj ! Pričakujem pa, da mi na njihovo dano besedo ni potrebno dvomiti !!

Da ne bo pomote, nisem poslal maila, klical sem večkrat, prišel sem osebno tja in se pogovarjal o dotični zadevi.

Zame je to dovolj in kot kupec se ne mislim več angažirat !

Še tole pojasnilo. Vsakič, ko sem bil tam glede te zadeve sem nekaj kupil, priznam imajo fine stvari, pa tudi soldov mi ne manjka in pri roki so mi, če sem že v btc. Niti najmanj ne mislim zaradi tega kiksa nehat kupovat pri njih, so pač zajebal stvar tokrat, jebi ga, tudi jaz nisem imun na zajeb.

Mi pa dvigne pokrovko, ko nekdo nekaj reče, obljubi pa se ne drži tega. To se mi zdi s strani prodajalca kiks, na njegovo škodo, ne na mojo !

Meni je na koncu vseeno kje bom pustil denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nak, je še vedno recesija.

Zadnjič sem klical v TC pa je reku, da ne ve kdaj bodo imeli popust, pol sem pa šel v sosednjo konkurenčno štacuno zapravt par 1000 €

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem klical v TC pa je reku, da ne ve kdaj bodo imeli popust, pol sem pa šel v sosednjo konkurenčno štacuno zapravt par 1000 €

No, saj pravim, ene je res udarila eni se še vedno pretvarjajo, drugi ne vedo kaj bi, zaloge se jim kopičijo, ko pa kaj predlagaš za dilat pa u luft skočijo, da bi pa kak € spustili, pa nak.

Grem rajši v Lojza ali kam drugam v tujino, se da vse zmenit, pa še prijazni so, vsaj na Avstrijskem koncu.

Pa da ne bo pomote, govorim na splošno glede vseh trgovin v slo, te eni in isto.

Še veliko se bodo morali naučiti, če bodo hoteli kaj prodajat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, a zdej ste se dokončno spucal'...? In, a veš kaj mi je najboljše?

...da šef na vse to nakladanje ne odgovarja!

Pameten dečko! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!