PrimozC Objavljeno Julij 14, 2014 Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 (popravljeno) Rokic hvala za informacije...Ma moj budget je nekje tle na limitu 3.500 tko da mi je vsak dodatni strosek odveč...že tko je zavarovanje, cestna taksa itd...pa še neki opreme mi manjka. Gledam pa še ta dva iz ITA, mi je 5km stran tko da bom sel danes pogeldat... http://www.subito.it/moto-e-scooter/suzuki-v-strom-dl-650-gorizia-95213692.htm http://www.subito.it/moto-e-scooter/suzuki-v-strom-del-2007-gorizia-95672644.htm Verjetno se mi res splaca mal stisnit in vzet 2007- letnik...mogoce je se ta zanimiv... http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8563402 lp Popravljeno Julij 14, 2014. Popravil PrimozC
Rokic Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 (popravljeno) Pozanimaj se kako je z uvozom in kaj vse potrebuješ, koliko te stane potem vse skupaj (je tema nekje na forumu). Če stroškovno prideš skozi, bi jaz skočil pogledat te tri primerke (predvsem uni iz Monfalcona je mikaven ) BTW, glede na to, da imaš lokacijo Gorica, a poznaš slučajno Simona (ima Shiverko)? P.S. rdeč Vstrom 650, reg. KR ND-05, se kdo najde tukaj? Popravljeno Julij 15, 2014. Popravil Rokic
PrimozC Objavljeno Julij 16, 2014 Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Po ogledu enega V-strom in dveh Versysov sem se odlocil za Versysa...in upam, da sem se prav odlocil. Jutri ga grem iskat, se hlace mi manjkajo od opreme pol pa lahko grem na cesto . Simona seveda da poznam...huh ze ene 15 let sigurno
Rokic Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Mi je ravno v torek omenil, da en njegov kolega gleda Stroma pa sem glede na tvojo lokacijo sklepal, da si to ti Kje si pa vzel? Slovenija ali si se odločil za uvoz? Kakorkoli, super, čestitam za nakup pa srečno vožnjo. Zdaj pa hitro nabirat kilometre . Simona kaj poklič za kakšen giro - v nedeljo gremo (če bo lepo) na eno turistično tako, da če si fraj - vabljen. PrimozC 1
PrimozC Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Hehe jaz sem ja...lani sem naredil izpit sele...pol pa se je gradnja zacela a clovek si more nekaj privoscit...za dušo! V SLO sem ga vzel od enega deckota iz Vrhnike, res lepo ohranjen nimam besed. Mogoce pa res v nedeljo, me je ze vabil...sem pa nov voznik tko da bo treba mal na pocasi. Hlace mi posodi sodelavc, ostalo opremo pa ze imam Mi je ravno v torek omenil, da en njegov kolega gleda Stroma pa sem glede na tvojo lokacijo sklepal, da si to ti Kje si pa vzel? Slovenija ali si se odločil za uvoz? Kakorkoli, super, čestitam za nakup pa srečno vožnjo. Zdaj pa hitro nabirat kilometre . Simona kaj poklič za kakšen giro - v nedeljo gremo (če bo lepo) na eno turistično tako, da če si fraj - vabljen.
LadoK Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Sam se odločam tudi za nakup drugega motorja. Svoje GSR sem prodal in bi sedaj radn nekaj bolj potovalnega, primerno tudi za dve osebi. Kolebam med FZ1 in Vstrom DL 1000. DL mi je zelo všeč, že zaradi prostornosti in opreme. Edino se mi zdi kr velik motor. Nisem pa ga še vozil. Kar me skrbi in sem prepričan, da mi boste odgovorili...so letnik in številko prevoženih km. Vse kar gledam do 5000€ je letnik od 2004 z blizu 50000 km. Kake okvare se lahko pričakujejo pri teh km in kaki so stroški vzdrževanja? Prihodnji teden imam namen it pogledat naslednje; http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8561963 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8512242 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8645064
Fritz Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 @ Lado Najbolj všeč mi je prvi, tudi zaradi opreme. Pri drugem mi je všeč modificirana košara sklopke. Cene so kar nekaj. Sam sem pred dvema mesecema prodal DL1000 2007 s 33kkm, z veliko opreme in modificirano košaro sklopke za 5500€ pa primerjaj. Noben od teh ne bi smel biti čez 4500€, še prej manj. Kaj je treba paziti - košara sklopke zna povzročati močne vibracije in 'čudne' zvoke pri določenih vrtljajih, ko je motor obremenjen (npr vožnja v hrib) in takšna potrebuje modifikacijo. Potrebno je pregledati rotor in stator, saj je zaradi popuščanja lepila na magnetih, pri določenih motorjih obstajala nevarnost velike škode. Ponavadi je potrebno zamenjati gumijaste blažilnike v zadnjem kolesu, preventivno zamenjati tesnilo sklopke in preveriti električno inštalacijo (še posebej glavni konektor). Pri 50kkm in če motor ni imel avtomatskega mazalca verige je verižni set ponavadi zrel za menjavo. Skratka, če ne dobiš res ohranjenega stroma, za katerega je lastnik dobro skrbel, raje izberi kakšno Hondo Varadero. Bi ti priporočal manjšega stroma, ki je res neproblematičen motor in katerega kar nekaj po višini manjših kolegov (manjših od mene, sicer povprečne višine) na potovanjih vozi s sopotnico in s tem nimajo nekih težav.
LadoK Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Meni je tudi prvi najbolj všeč. Prodajalec pravi, da je motor brezhiben in je vse poštimano. Torej, popravite me, če se motim...če so že odpravljene napake sklopke, košare itd...je verjetno mala verjetnost, da se te napake ponovijo? Zdaj sem že toliko bral na različnih forumih o dl 1000, da jisem več tako prepričan, da bi šel v nabavo...
sekretar Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Ne beri preveč forumov in kupi, kar si se namenil. Tudi, če bš menjal sklopko le ta ne razpade takoj ali te pusti na cesti. Vibracije se pač čutijo in slišijo kar nekaj tk predno menjaš. Jaz sem na svojem zamenjal že sklopko, verižni set in gumice v zadnjem kolesu. Zadnje dvoje je tako ali tako normalna stvar, ki se menja na določeno število km. Drugače je pa stroj neproblematičen, trpežen, ne preveč požrešen in predvsem udoben. Kupi in ne sprašuj.
Janny Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Morda mi lahko kdo pomaga z nasvetom, kje bi lahko kupil polomljen desni smernik za Vstrom-a 650. Zdja vozim z zlepljenim in me seved precej moti. Hvala!
PrimozC Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Morda mi lahko kdo pomaga z nasvetom, kje bi lahko kupil polomljen desni smernik za Vstrom-a 650. Zdja vozim z zlepljenim in me seved precej moti. Hvala! Poglej na ebayu... http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-KLE-650-A7F-Versys-2007-A-Market-Indicator-Complete-Front-L-H-/140824271290?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20c9c7d9ba Lp
Janny Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Poglej na ebayu... http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-KLE-650-A7F-Versys-2007-A-Market-Indicator-Complete-Front-L-H-/140824271290?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20c9c7d9ba Lp Že brskam. Thnx!
Rokic Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 PrimozC, tisto je za kwako Janny, zakaj pa potrebuješ polomljenega? Tukaj imaš dobljene nize: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+dl+650&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=suzuki+dl+650+indicator&_sacat=0 Če nimaš volje preveč čakat poskusi (seneda, če potrebuješ novega) poklicat uvoznika. Morda pa ima kaj na zalogi.
Fritz Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Tole je najcenejši original (ali like-original), katerega sem našel na eBay-u: http://www.ebay.it/itm/blinker-vorne-recht-SUZUKI-DL-V-Strom-02-08-1000-/171286499546?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item27e17890da Pri tem Grku smo pa že kupovali (včasih je bil cenejši) in so smerniki takšni kot je treba: http://www.ebay.it/itm/DL650-DL1000-VSTROM-TURN-LIGHTS-FRONT-Right-BLINKER-DL-650-1000-V-STROM-NEW-/231204114430?pt=DE_Motorradteile&hash=item35d4d6cffe
PrimozC Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 PrimozC, tisto je za kwako Janny, zakaj pa potrebuješ polomljenega? Tukaj imaš dobljene nize: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+dl+650&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=suzuki+dl+650+indicator&_sacat=0 Če nimaš volje preveč čakat poskusi (seneda, če potrebuješ novega) poklicat uvoznika. Morda pa ima kaj na zalogi. Wups....napačen link sorry
hajoktejn Objavljeno Julij 24, 2014 Opozori Objavljeno Julij 24, 2014 Morda mi lahko kdo pomaga z nasvetom, kje bi lahko kupil polomljen desni smernik za Vstrom-a 650. Zdja vozim z zlepljenim in me seved precej moti. Hvala! tle probi http://www.motonet.si/
boych Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Pozdravljeni stromarji, kolega je nabavil 650 v-stroma l.2008 in ko se motor segreje mu nad 6000 obratov motor kar konkretno cuka. Izgleda kot da motor ne bi dobil zadosti goriva ... Je imel že mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo?
Fritz Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Pozdravljeni stromarji, kolega je nabavil 650 v-stroma l.2008 in ko se motor segreje mu nad 6000 obratov motor kar konkretno cuka. Izgleda kot da motor ne bi dobil zadosti goriva ... Je imel že mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo? Pogledal malo hrvaški forum in se ne spomnim takšnega primera. Večinoma so težave pri nižjih obratih zaradi zapacanosti injektorjev, nastavitev TPS-ja, težav s kabli za svečke in svečkami ipd. Težko je tudi ugibati na daleč a če lahko vržem svojih 5 centov, bi začel s kontrolo dovoda goriva. Torej pregled rezervoarja in pumpe za gorivo. Vsekakor pa motor priključiti na računalnik in pogledati, če je ECU zaznal kakšne napake. Še bolje pa k dobremu mojstru, ampak to itaq veš.
THOMPSON Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Oj! a ko je hladen je OK v zgornjih obratih?
danci1973 Objavljeno Avgust 4, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2014 Če se po tankanju zadeva za nekaj časa 'popravi', je skoraj zagotovo kriva črpalka goriva... Sveže gorivo je namreč hladno in jo ohladi, tako da nekaj časa dela OK. Fritz 1
boych Objavljeno Avgust 5, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2014 Ko je hladen je OK. Tudi jaz sumim, da je kriva črpalka goriva ... kolega je rekel, da bo še svečke menjal, potem pa, če ne bo nobene izboljšave gre na servis ... Hvala za nasvete!
Kiri Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 Ne vem, če je ravno najprimernejša tema za to vprašanje, ker je precej splošno, a bom vseeno probal. Zadnjič, ko sem prišel s ture po Albaniji, sem po parih dneh počitka ugotovil, da se ključavnica za vžig motorja zelo zatika. V položaj za zaklep krmila gre brez težav, težava je le, ko je potrebno dati kontakt...to mi uspe šele po nevemkolikih poskusih. Tudi rezervoar in sedež s tem ključem odpiram brez težav. Ko sem poskusil z rezervnim ključem, ki je na otip precej manj obrabljen, kontakt dam brez težav. Edina stvar, ki sem jo med tem delal z motorjem, je to, da sem ga pral. Z visokotlačnim (niti ne kerherjem, ampak neko lowcost zadevo) sem pral samo blatnike in spodnji engine guard, vse ostalo s šlaufom oziroma nekim nastavkom, ki ima različne funkcije (shower, bla bla bla). Kaj sem zje*al in kako to popravit?
MiNa Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 (popravljeno) Ključa ne moreš obrniti ali se ključ obrne in ni kontakta? Mogoče je voda v ključavnici naredila svoje? Malo WD-ja bo mogoče rešilo zadevo. Popravljeno Avgust 10, 2014. Popravil MiNa
Kiri Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 Ključa ne morem obrniti. Nekaj se zatika, potem pa kar naenkrat normalno obrne. Ko mi uspe obrniti, da normalno kontakt. Z drugim ključem, ki je bil doslej nerabljen in ima bolj "oster profil", gre čisto normalno obrniti vsakič. Lahko kaj zaj* z WD-jem?
Scarabeo 500 Objavljeno Avgust 10, 2014 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2014 Ključa ne morem obrniti. Nekaj se zatika, potem pa kar naenkrat normalno obrne. Ko mi uspe obrniti, da normalno kontakt. Z drugim ključem, ki je bil doslej nerabljen in ima bolj "oster profil", gre čisto normalno obrniti vsakič. Lahko kaj zaj* z WD-jem? Popolnoma enako se je meni naredilo v Italiji. Zjutraj nisem mogel zasukati ključa. Sem razmišljal, da mi je kdo kaj noter nabulal. Vzel sem malo putra in zadeva je nekako šla, občutek, da je to začetek potovanja pa ni bil prijeten. Obisk mehanika in nekaj vazelina za ključavnico je zadevo izboljšalo. Zvečer pa mi kane, da bi pokusil z rezervni ključem - super je šlo. Vizualno ni bil obrabljen pa vseeno ni šlo - stari ključ. No tu bi vse štromarje opozoril, naj vsakih toliko kilometrov zamenjajo ključ, da se oba enako obrabita. Jaz sem si izdelal še dva rezervna pri urarju, ker niso kodirani in sta šla super, ampak samo na eni strani. S seboj pa vozim sponke, da lahko ključavnico enostavno odklopi in zvežem direkt pa eno stikalo. Lahko špricaš z WD jem - no vsaj jaz sem. Zgleda, da to pride z določenim številom zasukov. Scarabeo Cartman 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se