Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Rokic hvala za informacije...Ma moj budget je nekje tle na limitu 3.500 tko da mi je vsak dodatni strosek odveč...že tko je zavarovanje, cestna taksa itd...pa še neki opreme mi manjka. Gledam pa še ta dva iz ITA, mi je 5km stran tko da bom sel danes pogeldat...

 

http://www.subito.it/moto-e-scooter/suzuki-v-strom-dl-650-gorizia-95213692.htm

http://www.subito.it/moto-e-scooter/suzuki-v-strom-del-2007-gorizia-95672644.htm

 

Verjetno se mi res splaca mal stisnit in vzet 2007- letnik...mogoce je se ta zanimiv...

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8563402

 

lp

Popravljeno . Popravil PrimozC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozanimaj se kako je z uvozom in kaj vse potrebuješ, koliko te stane potem vse skupaj (je tema nekje na forumu). Če stroškovno prideš skozi, bi jaz skočil pogledat te tri primerke (predvsem uni iz Monfalcona je mikaven ;) )

 

BTW, glede na to, da imaš lokacijo Gorica, a poznaš slučajno Simona (ima Shiverko)?

 

P.S. rdeč Vstrom 650, reg. KR ND-05, se kdo najde tukaj?

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po ogledu enega V-strom in dveh Versysov sem se odlocil za Versysa...in upam, da sem se prav odlocil. Jutri ga grem iskat, se hlace mi manjkajo od opreme pol pa lahko grem na cesto :).

Simona seveda da poznam...huh ze ene 15 let sigurno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je ravno v torek omenil, da en njegov kolega gleda Stroma pa sem glede na tvojo lokacijo sklepal, da si to ti ;)

Kje si pa vzel? Slovenija ali si se odločil za uvoz?

Kakorkoli, super, čestitam za nakup pa srečno vožnjo. Zdaj pa hitro nabirat kilometre :). Simona kaj poklič za kakšen giro - v nedeljo gremo (če bo lepo) na eno turistično tako, da če si fraj - vabljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe jaz sem ja...lani sem naredil izpit sele...pol pa se je gradnja zacela a clovek si more nekaj privoscit...za dušo! V SLO sem ga vzel od enega deckota iz Vrhnike, res lepo ohranjen nimam besed. Mogoce pa res v nedeljo, me je ze vabil...sem pa nov voznik tko da bo treba mal na pocasi. Hlace mi posodi sodelavc, ostalo opremo pa ze imam  :OK:

 

Mi je ravno v torek omenil, da en njegov kolega gleda Stroma pa sem glede na tvojo lokacijo sklepal, da si to ti ;)

Kje si pa vzel? Slovenija ali si se odločil za uvoz?

Kakorkoli, super, čestitam za nakup pa srečno vožnjo. Zdaj pa hitro nabirat kilometre :). Simona kaj poklič za kakšen giro - v nedeljo gremo (če bo lepo) na eno turistično tako, da če si fraj - vabljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se odločam tudi za nakup drugega motorja. Svoje GSR sem prodal in bi sedaj radn nekaj bolj potovalnega, primerno tudi za dve osebi. Kolebam med FZ1 in Vstrom DL 1000. DL mi je zelo všeč, že zaradi prostornosti in opreme. Edino se mi zdi kr velik motor. Nisem pa ga še vozil. Kar me skrbi in sem prepričan, da mi boste odgovorili...so letnik in številko prevoženih km. Vse kar gledam do 5000€ je letnik od 2004 z blizu 50000 km. Kake okvare se lahko pričakujejo pri teh km in kaki so stroški vzdrževanja?

 

Prihodnji teden imam namen it pogledat naslednje;

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8561963

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8512242

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8645064

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Lado

Najbolj všeč mi je prvi, tudi zaradi opreme. Pri drugem mi je všeč modificirana košara sklopke.

 

Cene so kar nekaj. Sam sem pred dvema mesecema prodal DL1000 2007 s 33kkm, z veliko opreme in modificirano košaro sklopke za 5500€ pa primerjaj. Noben od teh ne bi smel biti čez 4500€, še prej manj.

 

Kaj je treba paziti - košara sklopke zna povzročati močne vibracije in 'čudne' zvoke pri določenih vrtljajih, ko je motor obremenjen (npr vožnja v hrib) in takšna potrebuje modifikacijo. Potrebno je pregledati rotor in stator, saj je zaradi popuščanja lepila na magnetih, pri določenih motorjih obstajala nevarnost velike škode. Ponavadi je potrebno zamenjati gumijaste blažilnike v zadnjem kolesu, preventivno zamenjati tesnilo sklopke in preveriti električno inštalacijo (še posebej glavni konektor). Pri 50kkm in če motor ni imel avtomatskega mazalca verige je verižni set ponavadi zrel za menjavo.

 

Skratka, če ne dobiš res ohranjenega stroma, za katerega je lastnik dobro skrbel, raje izberi kakšno Hondo Varadero. Bi ti priporočal manjšega stroma, ki je res neproblematičen motor in katerega kar nekaj po višini manjših kolegov (manjših od mene, sicer povprečne višine) na potovanjih vozi s sopotnico in s tem nimajo nekih težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je tudi prvi najbolj všeč. Prodajalec pravi, da je motor brezhiben in je vse poštimano.

Torej, popravite me, če se motim...če so že odpravljene napake sklopke, košare itd...je verjetno mala verjetnost, da se te napake ponovijo?

Zdaj sem že toliko bral na različnih forumih o dl 1000, da jisem več tako prepričan, da bi šel v nabavo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne beri preveč forumov in kupi, kar si se namenil. Tudi, če bš menjal sklopko le ta ne razpade takoj ali te pusti na cesti. Vibracije se pač čutijo in slišijo kar nekaj tk predno menjaš. Jaz sem na svojem zamenjal že sklopko, verižni set in gumice v zadnjem kolesu. Zadnje dvoje je tako ali tako normalna stvar, ki se menja na določeno število km. Drugače je pa stroj neproblematičen, trpežen, ne preveč požrešen in predvsem udoben.

Kupi in ne sprašuj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda mi lahko kdo pomaga z nasvetom, kje bi lahko kupil polomljen desni smernik za Vstrom-a 650. Zdja vozim z zlepljenim in me seved precej moti.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda mi lahko kdo pomaga z nasvetom, kje bi lahko kupil polomljen desni smernik za Vstrom-a 650. Zdja vozim z zlepljenim in me seved precej moti.

Hvala!

 

Poglej na ebayu...

http://www.ebay.co.uk/itm/Kawasaki-KLE-650-A7F-Versys-2007-A-Market-Indicator-Complete-Front-L-H-/140824271290?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20c9c7d9ba

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PrimozC, tisto je za kwako :P

 

Janny, zakaj pa potrebuješ polomljenega?

Tukaj imaš dobljene nize: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+dl+650&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=suzuki+dl+650+indicator&_sacat=0

 

Če nimaš volje preveč čakat poskusi (seneda, če potrebuješ novega) poklicat uvoznika. Morda pa ima kaj na zalogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PrimozC, tisto je za kwako :P

 

Janny, zakaj pa potrebuješ polomljenega?

Tukaj imaš dobljene nize: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=suzuki+dl+650&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=suzuki+dl+650+indicator&_sacat=0

 

Če nimaš volje preveč čakat poskusi (seneda, če potrebuješ novega) poklicat uvoznika. Morda pa ima kaj na zalogi.

Wups....napačen link sorry  :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni stromarji, kolega je nabavil 650 v-stroma l.2008 in ko se motor segreje mu nad 6000 obratov motor kar konkretno cuka. Izgleda kot da motor ne bi dobil zadosti goriva ...

Je imel že mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni stromarji, kolega je nabavil 650 v-stroma l.2008 in ko se motor segreje mu nad 6000 obratov motor kar konkretno cuka. Izgleda kot da motor ne bi dobil zadosti goriva ...

Je imel že mogoče kdo kakšno podobno izkušnjo?

 

Pogledal malo hrvaški forum in se ne spomnim takšnega primera. Večinoma so težave pri nižjih obratih zaradi zapacanosti injektorjev, nastavitev TPS-ja, težav s kabli za svečke in svečkami ipd.

 

Težko je tudi ugibati na daleč a če lahko vržem svojih 5 centov, bi začel s kontrolo dovoda goriva. Torej pregled rezervoarja in pumpe za gorivo. Vsekakor pa motor priključiti na računalnik in pogledati, če je ECU zaznal kakšne napake. Še bolje pa k dobremu mojstru, ampak to itaq veš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se po tankanju zadeva za nekaj časa 'popravi', je skoraj zagotovo kriva črpalka goriva... Sveže gorivo je namreč hladno in jo ohladi, tako da nekaj časa dela OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je hladen je OK. Tudi jaz sumim, da je kriva črpalka goriva ... kolega je rekel, da bo še svečke menjal, potem pa, če ne bo nobene izboljšave gre na servis ... 

Hvala za nasvete!  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je ravno najprimernejša tema za to vprašanje, ker je precej splošno, a bom vseeno probal.

 

Zadnjič, ko sem prišel s ture po Albaniji, sem po parih dneh počitka ugotovil, da se ključavnica za vžig motorja zelo zatika. V položaj za zaklep krmila gre brez težav, težava je le, ko je potrebno dati kontakt...to mi uspe šele po nevemkolikih poskusih. Tudi rezervoar in sedež s tem ključem odpiram brez težav. Ko sem poskusil z rezervnim ključem, ki je na otip precej manj obrabljen, kontakt dam brez težav.

 

Edina stvar, ki sem jo med tem delal z motorjem, je to, da sem ga pral. Z visokotlačnim (niti ne kerherjem, ampak neko lowcost zadevo) sem pral samo blatnike in spodnji engine guard, vse ostalo s šlaufom oziroma nekim nastavkom, ki ima različne funkcije (shower, bla bla bla). Kaj sem zje*al in kako to popravit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključa ne moreš obrniti ali se ključ obrne in ni kontakta?

Mogoče je voda v ključavnici naredila svoje?

Malo WD-ja bo mogoče rešilo zadevo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključa ne morem obrniti. Nekaj se zatika, potem pa kar naenkrat normalno obrne. Ko mi uspe obrniti, da normalno kontakt. Z drugim ključem, ki je bil doslej nerabljen in ima bolj "oster profil", gre čisto normalno obrniti vsakič.

 

Lahko kaj zaj* z WD-jem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključa ne morem obrniti. Nekaj se zatika, potem pa kar naenkrat normalno obrne. Ko mi uspe obrniti, da normalno kontakt. Z drugim ključem, ki je bil doslej nerabljen in ima bolj "oster profil", gre čisto normalno obrniti vsakič.

 

Lahko kaj zaj* z WD-jem?

Popolnoma enako se je meni naredilo v Italiji. Zjutraj nisem mogel zasukati ključa. Sem razmišljal, da mi je kdo kaj noter nabulal.

Vzel sem malo putra in zadeva je nekako šla, občutek, da je to začetek potovanja pa ni bil prijeten. Obisk mehanika in nekaj vazelina za ključavnico je zadevo izboljšalo. Zvečer pa mi kane, da bi pokusil z rezervni ključem - super je šlo.

Vizualno ni bil obrabljen pa vseeno ni šlo - stari ključ.

No tu bi vse štromarje opozoril, naj vsakih toliko kilometrov zamenjajo ključ, da se oba enako obrabita.

Jaz sem si izdelal še dva rezervna pri urarju, ker niso kodirani in sta šla super, ampak samo na eni strani.

S seboj pa vozim sponke, da lahko ključavnico enostavno odklopi in zvežem direkt pa eno stikalo.

Lahko špricaš z WD jem - no vsaj jaz sem.

Zgleda, da to pride z določenim številom zasukov.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!