Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdravljeni

Imam VStroma650 letnik 2006 in me zanima, ali je noter Euro2 ali Euro3 motor?

 

lp

 

Euro 3 naj bi bili DL650 od letnika K7 (2007) naprej, prepoznavni predvsem po dveh vžigalnih svečkah na cilinder. Če jih tvoj motor nima, potem spada v Euro 2 emisijski razred.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zanima me, če je mogoče kdo na novem modelu malega V-Stroma poskusil s pomikom krmila višje in bolj k telesu spremeniti ergonomijo in, kako se je obneslo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centralno stojalo... tisti, ki ga imate namontiranega, koliko ga uporabljate? Ga je smiselno nabavit?
Med pasenjem firbca po dodatni opremi za stroma sem naletel na cenovno ugodno prodajalno: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/results,11-10.html Skid plate za €95, zaščita radiatorja dobrih €30...

 

Za konec pa še nekaj za kar se 2x pogledal, če prav vidim http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/94906-276-000-mile-k3-dl1000-writeup.html :D v km si pa sami pretvorte ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centralno stojalo... tisti, ki ga imate namontiranega, koliko ga uporabljate? Ga je smiselno nabavit?

 

Jaz ga doma parkiram na centralnem stojalu zaradi prostora. Drugače pa bolj poredko.

Popravljeno . Popravil Kolen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn je za parkirati doma, pa za čiščenje/mazanje verige ali kakšne druge servisne posege. Tudi pri menjavi gum so ga zelo veseli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi ga pogrešal samo pri mazanju verige.

Pri naslednjem bom namesto v centralno stojalo investiral v avtomatski mazalec verige.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ampak čistit jo je še vedno treba. :)

Res je, hčerkinega 2 - 3 krat na leto pač malo prestavljamo po parkirišču.

Mene osebno najbolj moti, ko zelo hitro zapneš kakšen kamen s tem centralnim stojalom, drugače pa je super, če si samo na asfaltu.

Pač odločitev, če bi se bolj skrilo in ne bi bilo moteče, ga absolutno priporočam.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za čistit ni noben problem - imam prednje in zadnje stojalo (namenjeno zimovanju). Čiščenje... do sedaj sem jo 1x, ko perem motor oz. mažem ketno jo pa samo obrišem, da se lepo sveti. Bolj me zanima uporabnost centralca na turah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za čistit ni noben problem - imam prednje in zadnje stojalo (namenjeno zimovanju). Čiščenje... do sedaj sem jo 1x, ko perem motor oz. mažem ketno jo pa samo obrišem, da se lepo sveti. Bolj me zanima uporabnost centralca na turah.

Jaz ga nikoli več ne dajem na centralno stojalo, ne doma ne na turah - odkar se mi je prevrnil. Ena noga je zlezla v podlago in je kipnil.

Sedaj nosim s seboj kovinsko ploščico in jo podložim, če je potreba.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na turah ga tudi jaz ne uporabljam kaj dosti...pa še takrat bolj iz navade. Če ga ne bi imel, ga ne bi pogrešal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ga uporabljam na daljsih turah za mazanje verige, ker mi je zelo prakticno, sploh ce sem sam. V garazi je na centralcu, ce ne druga samo zaradi prostora. Stranska pa za vse ostalo, ker je pac na njej motor dosti bolj stabilen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo porihtali štromčka, bom malo opisal kaj je bilo, mogoče komu pomagam.

Kot sem sumil je bila v defektu črpalka goriva, ki ni dajala dovolj pritiska. Kot je izgledalo je motor moral kar nekaj časa stati z cca pol tanka goriva in je bilo pol tanka popolnoma rjavega, ko ga je natankal in se začel vozit je rja padla dol in prišla v črpalko, kar jo je posledično uničilo. Na ebay sva naročila novo črpalko, oznaka črpalke je UC-T35 Mitsubishi fuel pump. Preden sva vgradila novo črpalko je bilo potrebno še očistiti tank. To sva naredila tako, da sva nalila poln tank vrele vode v katero sva dodala 1 kg čiste citronske kisline v prahu (uporablja se za čiščenje pomivalnih strojev) in pustila to delovati 24 ur. Po 24-tih urah je bil tank čist kot novi. Vgradila sva novo črpalko in štromček je kresnil v prvo in sedaj gre ko šus ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlična vest.Sem shranil pod zaznamke zaradi črpalke.Nikoli ne veš.Hvala za info.

Naj še povem, da bi pri nas na servisih kar zamenjali celi sklop v katerega je vgrajena črpalka (en kup plastik, senzor nivoja goriva, črpalka, ...), stalo bi nekaj čez 600 EUR. Sam pa sem dobil malo rabljeno črpalko za 34 EUR, menjava in čiščenje tanka je vzela dobrih 5 ur in 2 šestaka pira v dveh dneh ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno zaradi tega sem to zgoraj napisal.Sem prebral takorekoč kompleten hrvaški vstrom forum in so bile omenjene take številke,da te glava zapeče.(600 pa naprej)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno zaradi tega sem to zgoraj napisal.Sem prebral takorekoč kompleten hrvaški vstrom forum in so bile omenjene take številke,da te glava zapeče.(600 pa naprej)

 

Jp, za nove dele pri zastopniku. Tudi na hrvaškem so skoraj vsi menjali samo tisto kar je bilo uničeno. Do vstopa v EU sem za Bruma na eBayu kupil ene 5 črpalk in ostalega pribora. Kar pri takšnem popravilu dvigne ceno in vzame dodaten čas je celovito čiščenje tanka za gorivo in potem premaz notranjosti z zaščitnim sredstvom ampak, če želiš preprečiti podobne težave v prihodnosti, potem je to edina prava pot.

 

Ne pozabite tankat do pokrovčka, preden boste shranili motor za zimo. Velja za vse motorje vendar za stroma toliko bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kar en lep čas mi ni dalo miru, zakaj in kdaj se pojavlja nek čuden zvok med vožnjo. Dogajalo se je kar na lepem, neka časa je čudno cvililo, potem utihnilo. Lahko si 2000 km naredil v miru, potem je par 100 m nekaj cvililo, potem po kakem km spet itd. Dokler nisem začel spremljat kdaj se začne zvok pojavljat - po vožnji čez kakšno bolj konkretno neravnino.

Evo, še posnetek zvoka - pojavi se takoj po tisti udrtini na cesti:

 

Po raziskovanju po tujih forumih naj bi bil kriv senzor hitrosti. Danes razderem in čaka me presenečenje:

Popolnoma brez masti in še kar jo je bilo je zasušena

post-38082-0-53389400-1411495172_thumb.jpg

 

Senzor je razdeljen na dva dela (en gre v drugega):

post-38082-0-13851100-1411495204_thumb.jpg

 

Vse skupaj sem namazal, sedaj pa čakam samo še, da grem na daljšo turo, da vidim ali je to res pravi krivec ali ne.

 

Skratka, ko boste menjalo gumo pri vulkanizerju, pljunte še malček masti na to mesto. Škodi ne ;)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V kratkem bom menjaval olje v vilicah in vstavil ricor intiminators. Baje je ob takih zadevah priporočljivo menjati tudi semeringe. Zanima me, katere naj nabavim?

 

Gledal sem nekaj na ebayu, a o teh stvareh nimam pojma.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Pyramid-Parts-fork-oil-seals-for-Suzuki-V-Strom-DL-650-04-12-/271200174403?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3f24ca4143

ali

http://www.ebay.co.uk/itm/Gabelsimmerringe-ARI-053-43x54x11mm-Suzuki-DL-650-V-Strom-K6-B11111-2006-/231220983624?pt=DE_Motorradteile&hash=item35d5d83748

 

Je še na kaj treba bit pozoren? Kakšni napotki, kako se pravilno lotit tega opravila?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!