MiNa Objavljeno Oktober 8, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2014 Novi "kljunaš" http://www.youtube.com/watch?v=5aws5-GcKJ8#t=70
theone5 Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 (popravljeno) Prosil bi vas za nasvet, kje najceneje kupiti smernike in stekla (ponaredki), po možnosti prozorna (bi dodal oranžne žarnice), za V-Stroma 1000, l.2005? Hvala! Popravljeno December 29, 2014. Popravil theone5
Joker Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Za cenejše ne vem. Vsaj v Sloveniji ne: http://www.motonet.si/e-trgovina/motorno-kolo/suzuki/1000/dl-1000-v-strom/2005/smerniki-in-dodatki/
Fritz Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Vprašaj Bruma, če ima še kakšne na zalogi. Včasih smo jih kupovali preko eBaya iz Grčije (15€ kos) vendar možakar trenutno nima celih smerokazov temveč samo bele šipce in oranžne žarnice. Poglej še na eBay, je kar nekaj ponudbe iz Kitajske, za katero ne vem ali paše na DL1000 K5. Načeloma pa izdelki sploh niso slabi. Le tisto, ko prodajajo samo zgornji del smernika mi ni najbolj jasno http://www.ebay.it/itm/New-Turn-Signal-Winker-For-Suzuki-GSXR-600-750-04-05-GSXR1000-03-04-K3-K4-DL1000-/261717436616?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cef9328c8
hladov Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Pa ponavadi pri kakšnih zvračanjih motorja na mestu nastrada le zgornji ( plastični) del. Nisem niti vedel, da se jih dobi. Bom naročil dva para, da bodo doma, ko ga naslednjič vržem po tleh. http://www.ebay.it/itm/Motorcycle-Turn-signals-For-SUZUKI-DL-650-1000-V-Strom-/111527335080?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&var=&hash=item19f78c14a8
Rokic Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Živjo! Temperature se višajo, pa je treba kaj postorit na motorju. Pa me zanima, če ima kdo izmed vas Eastern Beaver H4 relay kit? Glede na to, da mi je že natopilo konektor in posledično je odpovedal žaromet, me sedaj matra, da se ne bi to zgodilo še gumbu za zagon motorja...
Joker Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Tale Eastern Beaver je prav nesramno drag. Poleg tega ti nabijejo še poštnino in na koncu se zaradi velikega zneska s tem ubada še naša carina. Zato sem jaz na svojem sklenil narediti sam. En rele stane 3€. Ker pa takrat nisem našel konektorjev za žarnice, sem na e-bayu kupil kompleten kit za avtomobile, skrajšal kable in voila. Prostora za vgradnjo pa ima V-strom na pretek. Še link: http://www.ebay.com/itm/380848412947?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Včasih se celo najde kakšen brez poštnine... Lunatic, MiNa, Rokic in 1 other 4
Rokic Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 (popravljeno) Sem že lansko sezono gledal, da bi nabavil, pa tudi meni cena ni bila všeč. Na carino sem pa res pozabil Sem vedu, da moram prvo tukaj povprašat, preden se zaletim v nakup Cena za tale kit pa je super. Hvala! Imaš mogoče še kakšno povezavo za kakšno "škatlico z varovalkami"? Sedaj imam narejeno tako, da imam GPS in 12V vtičnico vsako posebej ščiteno s svojo varovalko + da ima vsak porabnik še svoje lastno stikalo, da jih lahko odklopim, ko niso v uporabi. Drugače pa bom samo še razširil Popravljeno Januar 22, 2015. Popravil Rokic
Joker Objavljeno Januar 23, 2015 Opozori Objavljeno Januar 23, 2015 Sem že lansko sezono gledal, da bi nabavil, pa tudi meni cena ni bila všeč. Na carino sem pa res pozabil Sem vedu, da moram prvo tukaj povprašat, preden se zaletim v nakup Cena za tale kit pa je super. Hvala! Imaš mogoče še kakšno povezavo za kakšno "škatlico z varovalkami"? Sedaj imam narejeno tako, da imam GPS in 12V vtičnico vsako posebej ščiteno s svojo varovalko + da ima vsak porabnik še svoje lastno stikalo, da jih lahko odklopim, ko niso v uporabi. Drugače pa bom samo še razširil Se mi je kar zdelo... Tudi sam sem se namreč to zimo lotil temeljitejše predelave napeljave. Ker sem poleg relejev za žarometa dodal še vtičnico, inštalacijo za Garmin navigacijo in ogrevanje ročk sem se odločil, da potegnem poštena vodnika od akumulatorja do armature, tam vgradim škatlico z varovalkami in razpeljem. Težko je najti pripravno škatlico za 4 varovalke. Jaz sem nekaj našel, vendar nisem najbolj zadovoljen. http://www.ebay.com/itm/221523833223?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Če mi bo pod roke prišla manjša in bolje zatesnjena jo bom zamenjal. Se priporočam za link, če to uspe tebi. Poleg tega sem že lani montiral prikazovalnik prestav, ki pa je na V-Stromu, ki ima bolj avtomobilsko armaturo, deloval res "češko". Zato sem razdrl tudi tega, potegnil ven vodnike do manjšega SMD displeja, ki sem ga montiral v obratomer. Moja draga je od zadovoljstva!
Rokic Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 Zna bit, da bom kar naredil eno vezje (oz. ga dal delat) pa potem naspajkal elemente gor. Vse skupaj pa namontiral v škatlico (ALU ali pa plastično). Našel sem samo eno, ki bi mi pogojno ustrezala, pa ne pošiljajo v Slo. Nekaj podobnega: http://www.ebay.com/itm/Fuse-Box-with-Leds-and-Switches-/271595786355?pt=Caravan_Parts_Accessories&hash=item3f3c5ed073&vxp=mtr
joshi Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Tale Eastern Beaver je prav nesramno drag. Poleg tega ti nabijejo še poštnino in na koncu se zaradi velikega zneska s tem ubada še naša carina. Zato sem jaz na svojem sklenil narediti sam. En rele stane 3€. Ker pa takrat nisem našel konektorjev za žarnice, sem na e-bayu kupil kompleten kit za avtomobile, skrajšal kable in voila. Prostora za vgradnjo pa ima V-strom na pretek. Še link: http://www.ebay.com/itm/380848412947?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Včasih se celo najde kakšen brez poštnine... Tale Eastern Beaver je prav nesramno drag. Poleg tega ti nabijejo še poštnino in na koncu se zaradi velikega zneska s tem ubada še naša carina. Zato sem jaz na svojem sklenil narediti sam. En rele stane 3€. Ker pa takrat nisem našel konektorjev za žarnice, sem na e-bayu kupil kompleten kit za avtomobile, skrajšal kable in voila. Prostora za vgradnjo pa ima V-strom na pretek. Še link: http://www.ebay.com/itm/380848412947?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Včasih se celo najde kakšen brez poštnine... Sem gledal Bobrovo zadevo in mi je zelo všeč, vse je lepo poštimano, pa še releja sta videti majhna. Ker pa pride drago(carina.. .) sem malo brskal po ebayu in imam nekaj vprašanj popolnega laika: - kakšne releje potrebujem, če naredim sam oz. ves potreben material dam strokovnjaku v sestavo (koliko pinov, 20A oz. 40A.. .) - dal bi vodotesne releje. Bi bilo kaj takega OK? http://www.ebay.com/itm/2-sets-Waterproof-integrated-12v-40A-4pin-auto-relay-and-relay-holder-/251534653445?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a90a23805 Konektorje ni problem dobiti, tako, da bi za relativno majhen denar poštimal štrom glavnih luči oz. kar pogosto okvaro na V-stromu. Mogoče še kakšen nasvet vezave, če se lotim vsega skupaj sam?
Joker Objavljeno Januar 27, 2015 Opozori Objavljeno Januar 27, 2015 Nobena znanost. Le loti se. Beaver res uporablja "fukiš" releje ampak V-Strom ima toliko prostora v armaturi, da je to popolnoma nepomembno. Releje ima Conrad na zalogi v Emporiumu. 30 in 50A za dobre 3€ za kos. Vodotesne. Ne vem pa zakaj bi morali biti priključki vodotesni. Vezavo boš gotovo našel kje na netu. Odtipkaj npr. "h4 headlight relay connenction"...
Strominator Objavljeno Februar 7, 2015 Opozori Objavljeno Februar 7, 2015 (popravljeno) Zanima me, če je mogoče kdo na novem modelu malega V-Stroma poskusil s pomikom krmila višje in bolj k telesu spremeniti ergonomijo in, kako se je obneslo. imam na K8 in je odlično. sprva sem mislil, da bodo cevi zavore, plina, sklopke prekratki, pa niso. Centralno stojalo... tisti, ki ga imate namontiranega, koliko ga uporabljate? Ga je smiselno nabavit? Med pasenjem firbca po dodatni opremi za stroma sem naletel na cenovno ugodno prodajalno: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/results,11-10.html Skid plate za €95, zaščita radiatorja dobrih €30... Za konec pa še nekaj za kar se 2x pogledal, če prav vidim http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/94906-276-000-mile-k3-dl1000-writeup.html v km si pa sami pretvorte - v garaži dnevno in na zimskem spanju, - pri vsakokratnem čiščenju in mazanju verige - pri menjavi zadnje gume - izredni dogodek: v kratkem pri menjavi zadnjega amortizerja crash bar so super, da zaščitijo plastiko rezervoarja. skid plate je super za teren, da ne "nasedes" na filter olja Popravljeno Februar 7, 2015. Popravil Strominator
SEBA33 Objavljeno Februar 8, 2015 Opozori Objavljeno Februar 8, 2015 Zanima me, če je mogoče kdo na novem modelu malega V-Stroma poskusil s pomikom krmila višje in bolj k telesu spremeniti ergonomijo in, kako se je obneslo. Jaz sem poskusil s temi(35mm) na l. 2010,http://www.bscenter.si/lsl_povisek_krmila_1 pa je cev za zavoro prekratka:(
Borutt Objavljeno Februar 8, 2015 Opozori Objavljeno Februar 8, 2015 Saj ravno te dolžine so me zanimale in kakšen položaj je nastal po "predelavi". Verjetno bo najboljše obdržati tako kot je. Zaenkrat.
Kiri Objavljeno Februar 8, 2015 Opozori Objavljeno Februar 8, 2015 Centralno stojalo... tisti, ki ga imate namontiranega, koliko ga uporabljate? Ga je smiselno nabavit? Med pasenjem firbca po dodatni opremi za stroma sem naletel na cenovno ugodno prodajalno: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/results,11-10.html Skid plate za €95, zaščita radiatorja dobrih €30... Za konec pa še nekaj za kar se 2x pogledal, če prav vidim http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/94906-276-000-mile-k3-dl1000-writeup.html v km si pa sami pretvorte Jaz ga uporabljam vedno, ko doma parkiram motor. Skoraj nikoli ga ne dajem na stransko stojalo doma. Sem se pač navadil tako... Precej olajša čiščenje verige in kakšno drugo šraufanje. Skid plate je OK stvar na Stromu - skoraj nujna, če hočeš it s cest na slabši makadam, ker ima precej izpostavljen oljni filter. Jaz sem nabavil lani od enega poljskega proizvajalca. Tudi iz jekla, debeline cca 0,5 mm. Po moje občutno pretanko. Sem ga med nekajdnevnim izletom po albanskem hribovju dodobra stoklel in zvil. Zdaj sem ga navrtal in gor pritrdil cca 3 mm debelo ploščo iz aluminija. hajoktejn, MiNa in bosa 3
Fritz Objavljeno Februar 9, 2015 Opozori Objavljeno Februar 9, 2015 Saj ravno te dolžine so me zanimale in kakšen položaj je nastal po "predelavi". Verjetno bo najboljše obdržati tako kot je. Zaenkrat. Kolikor se spomnim, so največji problem cevi zavornega sistema, ker so najkrajše (električni vodi imajo bistveno več manevrskega prostora). Potemtakem v investicijo za premik krmila nazaj in/ali navzgor dodaš še opletene cevi za prednje zavore (50-100€) in je vse rešeno. Če bodo tudi električni vodi prekratki, je te bistveno lažje podaljševati. Sam sem premikal balanco z Rox dvižniki in bil zadovoljen z rezultatom (DL650 in DL1000). Bi pa s temi izkušnjami danes zamenjal še balanco za širšo (stane kakšnih 50€) in vse naredil v kompletu. Udobje in način upravljanja z motociklom se precej spremenita - na bolje. SEBA33 in hajoktejn 2
Strominator Objavljeno Februar 11, 2015 Opozori Objavljeno Februar 11, 2015 predvidoma zadnja večja investicija....vzmetenje v minulih dneh sem prejel: - novi zadnji amortizer s progresivno fedro in rap-om - prednji progresivni fedri. zamenjavo zadnjega si upam sam lotiti, prednjih pa ne. MiNa, hajoktejn in Cartman 3
moto rider Objavljeno Februar 13, 2015 Opozori Objavljeno Februar 13, 2015 Ker že omenjate centralno stojalo, bi omenil tole stvar na sliki spodaj; Motor, ki nima centralnega stojala, a potujete z njim, je ta zadeva silno dobrodošla. Ne zavzame veliko prostora, ni težka, in je priročna v primeru gumi defekta. Motocikel postaviš na stransko stojalo, na drugi strani, na sprednjem delu zadnjih vilic podstaviš (rumeno) stransko stojalo in ga dvigneš. Enako lahko motocikel deponiraš za čez zimo, ker ima isto funkcijo, kot centralno stojalo. Samo povedal sem. Cartman 1
Andrejek Objavljeno Februar 14, 2015 Opozori Objavljeno Februar 14, 2015 Jaz imam eno taksno stojalo (kupljeno v Louisu) viska, ce kdo rabi, se javi na ZS pa ga dobi.
blindek Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 Lahko kdo na hitro pove bistvene razlike med DL650 in DL1000? Odločim sem se, da bo moj naslednji 100% V-Strom, vendar sem nekako neodločen kaj bi bla prava izbira za daljša potovanja 2 oseb. Po raznih forumih na veliko hvalijo 650ko, da je tudi dovolj za 2 osebi in daljša potovanja, drugi zopet govorijo da je preslaba. Vsaka pomoč je dobrodošla
hajoktejn Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 jst ti lahko napišem za 1000ko par stvari. ciklistika se mi zdi bp. s polno naloženim in sopotnico niti ne porajtaš kaj dosti upada moči ali kakršnihkoli omejitev pri sami vožnji, edin zavore so mal podhranjene. kot se za kozolec spodobi ima (vsaj najin) pri priganjanju kar konkretno porabo (okoli 8litrov, AC, naložen, dve osebi, hitrosti 160-180 km/h). mal nemirno dela na okoli 3000 obratih (čeprav recimo pri @Fritz-evem bivšem tega nisem opazil); probleme imajo s košarami sklopke, začnejo rožljat in vibrirat; sicer pa motor, ki ni zahteven kar se vzdrževanja tiče in zaenkrat (tok-tok) brez težav, tudi precej dobro skriva svojih 10 let starosti. ciciban, OFI, Cartman in 1 other 4
Fritz Objavljeno Februar 28, 2015 Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 Hajo je že precej dobro odgovoril. Če želiš dober, vsestranski in ekonomičen motorček, s katerim boš le občasno šel na kakšno potovanje, potem je mali strom fantastična izbira. Če sta pa s tvojo že sama precej težka ter mislita precej potovati in na potovanja vlačiti s seboj precej prtljage, potem gre razmisliti o večjem stromu. Poraba je večja, nekaj otroških težav ima, ki jih majhen strom nima a ga je zato bistveno lažje peljati polno naloženega. Vsekakor bi ti predlagal, če se boš odločal za malega stroma in bodo finance omogočale, da vzameš v obzir novi model, pri katerem so marsikaj dodelali v primerjavi s starim (predvsem zavore). Če pa bo v igri veliki strom pa ti ob približno enaki ceni predlagam da se ozreš še za Hondo Varadero 1000. hajoktejn, OFI in Scarabeo 500 3
Popularna objava hladov Objavljeno Februar 28, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 Po moje sta dejavnika v prid enemu ali drugemu dva: teža potnikov in pa koliko hiter si sploh želiš biti. Naj malo razložim: velikega Stroma sem vozil le enkrat par 10 km. Najprej sem opazil kar znatno razliko v teži. Mali je bistveno lažji. Lažje je obvladljiv na mestu, ali pa ko se kam zaplezaš ( še posebej če nisi kakšen dolgin). Tudi med ovinki deluje lahkotnejše, zdi se mi, da pelje kar sam. Prestavno razmerje malega je dobro prilagojeno manjši moči in seveda nižji hitrosti. Če si zmeren voznik, boš menjalnik le minimalno uporabljal. V glavnem samo 5. in 6. prestavo. Od 70 km dalje še kar normalno pelješ v 6. Skozi naselje se gladko pelješ v 4. ali 5. In to v dvoje. Po drugi strani ima veliki daljše razmerje, vsaj po moje za normalno vožnjo po zavojih tipa jadranska magistrala, rabi malo več prestavljanja, saj na (pre) nizkih obratih pocukava. Ti pa le pogled na števec pove da si (pre) hiter. Na avtocesti je veliki zakon. Zmore pa tudi mali konstantno vožnjo 180km/h recimo od Zagreba do Beograda z enim potnikom ( preverjeno s strani kolege). Pa brez kakšne škode. Seveda, če ti je to v veliko veselje. Zavore so tudi na malem bolj trde sorte, recimo da so prilagojene vožnji po spolzki podlagi, kar je mogoče v redu za kakšnega svežega šoferja ob zaviranju na makadamu ali peščeni bankini. Če pa stisneš pošteno, dva diska opravita svoje delo. Mali Strom ima rdeče polje okoli 10 rpm in če želiš ga zelo hitro dosežeš. Motorček je živahen. Za normalno vožnjo v dvoje mu zadostuje 4,5 l/100, +/- 0,5l. Na koncu dnevne fure prišparaš na gorivu za eno pico in pivo. Z ženo tehtava ca 150 kg. Ko naloživa še prtljago + ca 35 kg z kovčki. Pa nama je v največje veselje oditi na kakšno potovanje. Na potovanju pa ne divjava. Sem poizkusil voziti Super tenere in BMW 1200Gs ( hvala še enkrat Fritz)in velikega Stroma (hvala tudi tebi Žrebec). Vsak motor po svoje je boljši od Stroma. In pošteno povedano, bi se po preizkusu, če bi denar imel v žepu z lahkoto odločil za vsakega od njih. Po vrnitvi na mojega Stroma in prevoženimi nehaj kilometrih na njemu pa sem hitro zaključil, da pravzaprav ni bistveno slabši od prej omenjenih. Še več: teče bolj gladko, umirjeno in čisto dovolj hitro. Poleg tega je čisto moj in denar, ki bi ga moral doložiti z največjim veseljem namenim potovanjem. Joker, Fritz, OFI in 7 others 10
OFI Objavljeno Februar 28, 2015 Opozori Objavljeno Februar 28, 2015 (popravljeno) Hajo je že precej dobro odgovoril. Če želiš dober, vsestranski in ekonomičen motorček, s katerim boš le občasno šel na kakšno potovanje, potem je mali strom fantastična izbira. Če sta pa s tvojo že sama precej težka ter mislita precej potovati in na potovanja vlačiti s seboj precej prtljage, potem gre razmisliti o večjem stromu. Poraba je večja, nekaj otroških težav ima, ki jih majhen strom nima a ga je zato bistveno lažje peljati polno naloženega. Vsekakor bi ti predlagal, če se boš odločal za malega stroma in bodo finance omogočale, da vzameš v obzir novi model, pri katerem so marsikaj dodelali v primerjavi s starim (predvsem zavore). Če pa bo v igri veliki strom pa ti ob približno enaki ceni predlagam da se ozreš še za Hondo Varadero 1000. 100% se strinjam z vsem kar so pred menoj zapisali Hajoktejn, Fritz, in Hladov. Tako kot Fritz, sem tudi sam imel najprej 650 pol sm pa kupil 1000. Lahko ti samo rečem da je 650 krasen, multipraktik in ki zmore vse tisto kar zmore 1000, sploh če se boš odločil za novejšo 650 ki je še boljša kot stara 650. Igor Br je imel 1000 pa si je kupil novo 650 pravi da mu tut slučajno ni žal. Vloženo - dobljeno dobiš pri 650 največ 1000 je precej bolj groba kot 650, tut precej bolj groba kot recimo Varadero je pa vse stvar okusa... pa če maš voljo 1000 mal pošraufat preden jo spraviš v top stanje, potem pa tut ta dela. Varo nimaš kej šlatat, pač dela, je pa meni dost bolj dolgočasna za vozt kot DL 1000. Uštelana 1000 ti bo pila okoli 6 litrov, 650 pa pod 5. Če se odločiš za 1000 se javi pa ti lahko svetujemo na kaj bit pozoren predno se odločiš za nakup. Popravljeno Februar 28, 2015. Popravil OFI Fritz 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se