Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Prosil bi vas za nasvet, kje najceneje kupiti smernike in stekla (ponaredki), po možnosti prozorna (bi dodal oranžne žarnice), za V-Stroma 1000, l.2005?

Hvala!

Popravljeno . Popravil theone5
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašaj Bruma, če ima še kakšne na zalogi. Včasih smo jih kupovali preko eBaya iz Grčije (15€ kos) vendar možakar trenutno nima celih smerokazov temveč samo bele šipce in oranžne žarnice.

 

Poglej še na eBay, je kar nekaj ponudbe iz Kitajske, za katero ne vem ali paše na DL1000 K5. Načeloma pa izdelki sploh niso slabi. Le tisto, ko prodajajo samo zgornji del smernika mi ni najbolj jasno :P

 

http://www.ebay.it/itm/New-Turn-Signal-Winker-For-Suzuki-GSXR-600-750-04-05-GSXR1000-03-04-K3-K4-DL1000-/261717436616?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3cef9328c8

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa  ponavadi pri kakšnih zvračanjih motorja na mestu nastrada le zgornji ( plastični) del. Nisem niti vedel, da se jih dobi. Bom naročil dva para, da bodo doma, ko ga naslednjič vržem po tleh. :OK: 

 

 http://www.ebay.it/itm/Motorcycle-Turn-signals-For-SUZUKI-DL-650-1000-V-Strom-/111527335080?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&var=&hash=item19f78c14a8

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo!

Temperature se višajo, pa je treba kaj postorit na motorju. Pa me zanima, če ima kdo izmed vas Eastern Beaver H4 relay kit? Glede na to, da mi je že natopilo konektor in posledično je odpovedal žaromet, me sedaj matra, da se ne bi to zgodilo še gumbu za zagon motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Eastern Beaver je prav nesramno drag. Poleg tega ti nabijejo še poštnino in na koncu se zaradi velikega zneska s tem ubada še naša carina.

Zato sem jaz na svojem sklenil narediti sam. En rele stane 3€. Ker pa takrat nisem našel konektorjev za žarnice, sem na e-bayu kupil kompleten kit za avtomobile, skrajšal kable in voila. Prostora za vgradnjo pa ima V-strom na pretek.

 

Še link: http://www.ebay.com/itm/380848412947?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Včasih se celo najde kakšen brez poštnine...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že lansko sezono gledal, da bi nabavil, pa tudi meni cena ni bila všeč. Na carino sem pa res pozabil :( Sem vedu, da moram prvo tukaj povprašat, preden se zaletim v nakup :)

 

Cena za tale kit pa je super. Hvala! Imaš mogoče še kakšno povezavo za kakšno "škatlico z varovalkami"? Sedaj imam narejeno tako, da imam GPS in 12V vtičnico vsako posebej ščiteno s svojo varovalko + da ima vsak porabnik še svoje lastno stikalo, da jih lahko odklopim, ko niso v uporabi. Drugače pa bom samo še razširil :)

Popravljeno . Popravil Rokic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že lansko sezono gledal, da bi nabavil, pa tudi meni cena ni bila všeč. Na carino sem pa res pozabil :( Sem vedu, da moram prvo tukaj povprašat, preden se zaletim v nakup :)

 

Cena za tale kit pa je super. Hvala! Imaš mogoče še kakšno povezavo za kakšno "škatlico z varovalkami"? Sedaj imam narejeno tako, da imam GPS in 12V vtičnico vsako posebej ščiteno s svojo varovalko + da ima vsak porabnik še svoje lastno stikalo, da jih lahko odklopim, ko niso v uporabi. Drugače pa bom samo še razširil :)

 

Se mi je kar zdelo... :)

 

Tudi sam sem se namreč to zimo lotil temeljitejše predelave napeljave.

 

Ker sem poleg relejev za žarometa dodal še vtičnico, inštalacijo za Garmin navigacijo in ogrevanje ročk sem se odločil, da potegnem poštena vodnika od akumulatorja do armature, tam vgradim škatlico z varovalkami in razpeljem.

 

Težko je najti pripravno škatlico za 4 varovalke. Jaz sem nekaj našel,  vendar nisem najbolj zadovoljen. http://www.ebay.com/itm/221523833223?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Če mi bo pod roke prišla manjša in bolje zatesnjena jo bom zamenjal. Se priporočam za link, če to uspe tebi.

 

Poleg tega sem že lani montiral prikazovalnik prestav, ki pa je na V-Stromu, ki ima bolj avtomobilsko armaturo, deloval res "češko". Zato sem razdrl tudi tega, potegnil ven vodnike do manjšega SMD displeja, ki sem ga montiral v obratomer. Moja draga je :010 od zadovoljstva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zna bit, da bom kar naredil eno vezje (oz. ga dal delat) pa potem naspajkal elemente gor. Vse skupaj pa namontiral v škatlico (ALU ali pa plastično). Našel sem samo eno, ki bi mi pogojno ustrezala, pa ne pošiljajo v Slo. Nekaj podobnega: http://www.ebay.com/itm/Fuse-Box-with-Leds-and-Switches-/271595786355?pt=Caravan_Parts_Accessories&hash=item3f3c5ed073&vxp=mtr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Eastern Beaver je prav nesramno drag. Poleg tega ti nabijejo še poštnino in na koncu se zaradi velikega zneska s tem ubada še naša carina.

Zato sem jaz na svojem sklenil narediti sam. En rele stane 3€. Ker pa takrat nisem našel konektorjev za žarnice, sem na e-bayu kupil kompleten kit za avtomobile, skrajšal kable in voila. Prostora za vgradnjo pa ima V-strom na pretek.

 

Še link: http://www.ebay.com/itm/380848412947?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Včasih se celo najde kakšen brez poštnine...

 

 

Tale Eastern Beaver je prav nesramno drag. Poleg tega ti nabijejo še poštnino in na koncu se zaradi velikega zneska s tem ubada še naša carina.

Zato sem jaz na svojem sklenil narediti sam. En rele stane 3€. Ker pa takrat nisem našel konektorjev za žarnice, sem na e-bayu kupil kompleten kit za avtomobile, skrajšal kable in voila. Prostora za vgradnjo pa ima V-strom na pretek.

 

Še link: http://www.ebay.com/itm/380848412947?_trksid=p2060778.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Včasih se celo najde kakšen brez poštnine...

Sem gledal Bobrovo zadevo in mi je zelo všeč, vse je lepo poštimano, pa še releja sta videti majhna. Ker pa pride drago(carina.. .) sem malo brskal po ebayu in imam nekaj vprašanj popolnega laika:

 

- kakšne releje potrebujem, če naredim sam oz. ves potreben material dam strokovnjaku v sestavo (koliko pinov, 20A oz. 40A.. .)

- dal bi vodotesne releje. Bi bilo kaj takega OK?

 

http://www.ebay.com/itm/2-sets-Waterproof-integrated-12v-40A-4pin-auto-relay-and-relay-holder-/251534653445?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a90a23805

 

Konektorje ni problem dobiti, tako, da bi za relativno majhen denar poštimal štrom glavnih luči oz. kar pogosto okvaro na V-stromu. Mogoče še kakšen nasvet vezave, če se lotim vsega skupaj sam?

 

 

post-5509-0-73349900-1422381138_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobena znanost. Le loti se. Beaver res uporablja "fukiš" releje ampak V-Strom ima toliko prostora v armaturi, da je to popolnoma nepomembno.

Releje ima Conrad na zalogi v Emporiumu. 30 in 50A za dobre 3€ za kos. Vodotesne. Ne vem pa zakaj bi morali biti priključki vodotesni.

 

Vezavo boš gotovo našel kje na netu. Odtipkaj npr. "h4 headlight relay connenction"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me, če je mogoče kdo na novem modelu malega V-Stroma poskusil s pomikom krmila višje in bolj k telesu spremeniti ergonomijo in, kako se je obneslo. 

imam na K8 in je odlično.

sprva sem mislil, da bodo cevi zavore, plina, sklopke prekratki, pa niso.

 

 

 

Centralno stojalo... tisti, ki ga imate namontiranega, koliko ga uporabljate? Ga je smiselno nabavit?

Med pasenjem firbca po dodatni opremi za stroma sem naletel na cenovno ugodno prodajalno: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/results,11-10.html Skid plate za €95, zaščita radiatorja dobrih €30...

 

Za konec pa še nekaj za kar se 2x pogledal, če prav vidim http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/94906-276-000-mile-k3-dl1000-writeup.html :D v km si pa sami pretvorte ;)

- v garaži dnevno in na zimskem spanju,

- pri vsakokratnem čiščenju in mazanju verige

- pri menjavi zadnje gume

- izredni dogodek: v kratkem pri menjavi zadnjega amortizerja

 

crash bar so super, da zaščitijo plastiko rezervoarja.

skid plate je super za teren, da ne "nasedes" na filter olja

Popravljeno . Popravil Strominator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Zanima me, če je mogoče kdo na novem modelu malega V-Stroma poskusil s pomikom krmila višje in bolj k telesu spremeniti ergonomijo in, kako se je obneslo.

Jaz sem poskusil s temi(35mm) na l. 2010,http://www.bscenter.si/lsl_povisek_krmila_1

pa je cev za zavoro prekratka:(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno te dolžine so me zanimale in kakšen položaj je nastal po "predelavi". Verjetno bo najboljše obdržati tako kot je. Zaenkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Centralno stojalo... tisti, ki ga imate namontiranega, koliko ga uporabljate? Ga je smiselno nabavit?

Med pasenjem firbca po dodatni opremi za stroma sem naletel na cenovno ugodno prodajalno: http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/results,11-10.html Skid plate za €95, zaščita radiatorja dobrih €30...

 

Za konec pa še nekaj za kar se 2x pogledal, če prav vidim http://www.stromtrooper.com/dl1000-2002-2012/94906-276-000-mile-k3-dl1000-writeup.html :D v km si pa sami pretvorte ;)

 

 

Jaz ga uporabljam vedno, ko doma parkiram motor. Skoraj nikoli ga ne dajem na stransko stojalo doma. Sem se pač navadil tako... Precej olajša čiščenje verige in kakšno drugo šraufanje.

 

Skid plate je OK stvar na Stromu - skoraj nujna, če hočeš it s cest na slabši makadam, ker ima precej izpostavljen oljni filter. Jaz sem nabavil lani od enega poljskega proizvajalca. Tudi iz jekla, debeline cca 0,5 mm. Po moje občutno pretanko. Sem ga med nekajdnevnim izletom po albanskem hribovju dodobra stoklel in zvil. Zdaj sem ga navrtal in gor pritrdil cca 3 mm debelo ploščo iz aluminija.

post-37388-0-37947400-1423424649_thumb.jpg

post-37388-0-82727500-1423424660_thumb.jpg

post-37388-0-75419900-1423424669_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ravno te dolžine so me zanimale in kakšen položaj je nastal po "predelavi". Verjetno bo najboljše obdržati tako kot je. Zaenkrat.

 

Kolikor se spomnim, so največji problem cevi zavornega sistema, ker so najkrajše (električni vodi imajo bistveno več manevrskega prostora). Potemtakem v investicijo za premik krmila nazaj in/ali navzgor dodaš še opletene cevi za prednje zavore (50-100€) in je vse rešeno. Če bodo tudi električni vodi prekratki, je te bistveno lažje podaljševati.

 

Sam sem premikal balanco z Rox dvižniki in bil zadovoljen z rezultatom (DL650 in DL1000). Bi pa s temi izkušnjami danes zamenjal še balanco za širšo (stane kakšnih 50€) in vse naredil v kompletu. Udobje in način upravljanja z motociklom se precej spremenita - na bolje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvidoma zadnja večja investicija....vzmetenje :)

v minulih dneh sem prejel:

- novi zadnji amortizer s progresivno fedro in rap-om

post-20690-0-11291400-1423688497_thumb.jpg

 

- prednji progresivni fedri.

post-20690-0-47031800-1423688484_thumb.jpg

 

zamenjavo zadnjega si upam sam lotiti, prednjih pa ne.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker že omenjate centralno stojalo, bi omenil tole stvar na sliki spodaj;

 

Motor, ki nima centralnega stojala, a potujete z njim, je ta zadeva silno dobrodošla. Ne zavzame veliko prostora, ni težka, in je priročna v primeru gumi defekta.

Motocikel postaviš na stransko stojalo, na drugi strani, na sprednjem delu zadnjih vilic podstaviš (rumeno) stransko stojalo in ga dvigneš.

Enako lahko motocikel deponiraš za čez zimo, ker ima isto funkcijo, kot centralno stojalo.

Samo povedal sem.

 

 

post-4472-0-89956500-1423842819_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lahko kdo na hitro pove bistvene razlike med DL650 in DL1000?

 

Odločim sem se, da bo moj naslednji 100% V-Strom, vendar sem nekako neodločen kaj bi bla prava izbira za daljša potovanja 2 oseb.

 

 

Po raznih forumih na veliko hvalijo 650ko, da je tudi dovolj za 2 osebi in daljša potovanja, drugi zopet govorijo da je preslaba.

 

 

Vsaka pomoč je dobrodošla :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst ti lahko napišem za 1000ko par stvari. ciklistika se mi zdi bp. s polno naloženim in sopotnico niti ne porajtaš kaj dosti upada moči ali kakršnihkoli omejitev pri sami vožnji, edin zavore so mal podhranjene. kot se za kozolec spodobi ima (vsaj najin) pri priganjanju kar konkretno porabo (okoli 8litrov, AC, naložen, dve osebi, hitrosti 160-180 km/h). mal nemirno dela na okoli 3000 obratih (čeprav recimo pri @Fritz-evem bivšem tega nisem opazil); probleme imajo s košarami sklopke, začnejo rožljat in vibrirat; sicer pa motor, ki ni zahteven kar se vzdrževanja tiče in zaenkrat (tok-tok) brez težav, tudi precej dobro skriva svojih 10 let starosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hajo je že precej dobro odgovoril.

 

Če želiš dober, vsestranski in ekonomičen motorček, s katerim boš le občasno šel na kakšno potovanje, potem je mali strom fantastična izbira. Če sta pa s tvojo že sama precej težka ter mislita precej potovati in na potovanja vlačiti s seboj precej prtljage, potem gre razmisliti o večjem stromu. Poraba je večja, nekaj otroških težav ima, ki jih majhen strom nima a ga je zato bistveno lažje peljati polno naloženega.

 

Vsekakor bi ti predlagal, če se boš odločal za malega stroma in bodo finance omogočale, da vzameš v obzir novi model, pri katerem so marsikaj dodelali v primerjavi s starim (predvsem zavore).

 

Če pa bo v igri veliki strom pa ti ob približno enaki ceni predlagam da se ozreš še za Hondo Varadero 1000.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hajo je že precej dobro odgovoril.

 

Če želiš dober, vsestranski in ekonomičen motorček, s katerim boš le občasno šel na kakšno potovanje, potem je mali strom fantastična izbira. Če sta pa s tvojo že sama precej težka ter mislita precej potovati in na potovanja vlačiti s seboj precej prtljage, potem gre razmisliti o večjem stromu. Poraba je večja, nekaj otroških težav ima, ki jih majhen strom nima a ga je zato bistveno lažje peljati polno naloženega.

 

Vsekakor bi ti predlagal, če se boš odločal za malega stroma in bodo finance omogočale, da vzameš v obzir novi model, pri katerem so marsikaj dodelali v primerjavi s starim (predvsem zavore).

 

Če pa bo v igri veliki strom pa ti ob približno enaki ceni predlagam da se ozreš še za Hondo Varadero 1000.

 

100% se strinjam z vsem kar so pred menoj zapisali Hajoktejn, Fritz, in Hladov. Tako kot Fritz, sem tudi sam imel najprej 650 pol sm pa kupil 1000. Lahko ti samo rečem da je 650 krasen, multipraktik in ki zmore vse tisto kar zmore 1000, sploh če se boš odločil za novejšo 650 ki je še boljša kot stara 650.

Igor Br je imel 1000 pa si je kupil novo 650 pravi da mu tut slučajno ni žal. Vloženo - dobljeno dobiš pri 650 največ :OK:

1000 je precej bolj groba kot 650, tut precej bolj groba kot recimo Varadero je pa vse stvar okusa... pa če maš voljo 1000 mal pošraufat preden jo spraviš v top stanje, potem pa tut ta dela. Varo nimaš kej šlatat, pač dela, je pa meni dost bolj dolgočasna za vozt kot DL 1000. Uštelana 1000 ti bo pila okoli 6 litrov, 650 pa pod 5.

Če se odločiš za 1000 se javi pa ti lahko svetujemo na kaj bit pozoren predno se odločiš za nakup. ;)

Popravljeno . Popravil OFI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!