Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

 Danes montiral Givi Airflow. Izgled je soliden in se lepo poda k motorju, montaža tudi bp, vse paše šrauf na šrauf. Stestiral še nisem, ker žal za kaj več nimam časa.

 

Bom pa prilepil kako sliko, če koga zanima kako izgleda in poročal kako se obnese.

 

 

 

Imam pa hkrati naprodaj MRA X-Creen Tour + sponke, da ni potrebno vrtat original šipe. Več pa na PS

Objavljeno

uporablja kdo fork brace? se kaj pozna? 

 

Jaz ga imam. Kaj pa vem...nisem opazil neke bistvene razlike. Sem pa opazil ogromno razliko po tem, ko sem nabavil intiminatorse in zamenjal olje v vilicah.

Objavljeno

Jaz sem včeraj dal gor tudi givijev tavisok vizir. Sicer je sedaj z vetrom vse OK, nič ne piha ali buta, samo me pa malo moti, ker je ravno toliko visok, da nekaj časa moram gledati preko njega, nekaj časa pa skozenj.

Tako da bom po vsej verjetnosti dal gor MRA X-creen.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Vstrom 650,2005 letnik,68k prevozenga...ima hudo visoko porabo cca 10l(200 km poln tank).. Kaj bi bilo lahko krivo za to? Sem pa frisni lastnik tako da ne vem kolko je dejansko bilo servisiranja v ozadju.

Objavljeno

Vstrom 650,2005 letnik,68k prevozenga...ima hudo visoko porabo cca 10l(200 km poln tank).. Kaj bi bilo lahko krivo za to? Sem pa frisni lastnik tako da ne vem kolko je dejansko bilo servisiranja v ozadju.

kva? :kva2: men je 1000 jedu 10 litrov, pa smo ugotovil kje je bil problem; - obe šobi vbrizga sta bli polni svinjarije, ravno tko kot filter bencinske črpalke. Pa si zihr da ti kje ne pušča rezervar/cevka?

Objavljeno

Ne vem nisem nic kaj gledal glede na to da se na motorje se bolj malo spoznam. Tece mi pa ne,ce ne bi vrjetno smrdelo v garazi po benzu pomoje.. Me je samo strah da ni kaj vecjega. Bom pa naslednji teden peljal na servis,da bom zaziher mel narejenega..

Objavljeno (popravljeno)

Vstrom 650,2005 letnik,68k prevozenga...ima hudo visoko porabo cca 10l(200 km poln tank).. Kaj bi bilo lahko krivo za to? Sem pa frisni lastnik tako da ne vem kolko je dejansko bilo servisiranja v ozadju.

A so kaki nenavadni simptomi med vožnjo - cukanje, dim iz auspuha itd. Ni nujno da bi smrdelo, lahko da pušča nekje na delu, ki je za benz pumpo, torej kjer benz teče samo med lavfanjem mašine, pa gaveter odnese, izhlapi, zalavfaj ga, dodajaj gas in opazuj. Še posebej cevke , za odvečen - razlit bencin - pri desni nogi imaš z objemko speljane 2 cevi.

Če bi tank puščal, kje bi verjetno po tej cevi šel ven in ti ne bi videl nikjer tega, ker bi se to lahko dogajal med vožnjo ko se benz 'gondla' 

 

Vseeno 10L/100 je 2x običajna poraba na 100km ti 5L nekam 'gre' :ninja:  

Pa še eno butalsko vprašanje - si res 20L tankal.... :grrr  :grrr včasih ročko ven vrže prej

 

iz kje pa si drugač

Popravljeno . Popravil juress
Objavljeno

Jaz ga imam. Kaj pa vem...nisem opazil neke bistvene razlike. Sem pa opazil ogromno razliko po tem, ko sem nabavil intiminatorse in zamenjal olje v vilicah.

sem že gledal da bi jih zmontiral, samo jih najdem samo za 650, nisem pa 100% da imata z 1000 iste teleskope

Objavljeno

sem že gledal da bi jih zmontiral, samo jih najdem samo za 650, nisem pa 100% da imata z 1000 iste teleskope

 

Za 1000 jih ne najdeš, ker ima, kot si sklepal, drugačne vilice. "hiljadarka" ima že v osnovi cartridge tip vilic in ne potrebuje emulatorjev, kot so intiminators.

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z črpalko za gorivo? Motor je DL 1000 letnik 2006. Dobivam namreč full različne cene ... od 60 do 500 EUR.

 

hvala

Objavljeno

JP, sem imel "slabo" izkušnjo ampak na 1150. Pri Evrotonu sem našel povsem enako glede pretoka in tlaka, le električni priključki so bili drugačni. Cena pa 1/3 originalne.

Poizkusi še pri njih, če še nisi.

Objavljeno (popravljeno)

Ima kdo izkušnje z črpalko za gorivo? Motor je DL 1000 letnik 2006. Dobivam namreč full različne cene ... od 60 do 500 EUR.

 

hvala

Meni je 2010 crknila na SV1000S. Dokler je bencin v tanku še bil hladen, je vse delovalo normalno. Po cca. 50-100km vožnje, ko se je bencin v tanku nekoliko segrel, pa črpalka ni več zagotavljala dovolj goriva za polno obremenitev in je motor pri polnem gasu in višjih vrtljajih cukal.

 

Kompletno črpalko sem zamenjal z rabljeno od SV650S K3/K4 (ista kataloška številka), ki sem jo na eBay-u kupil za 76€ in deluje še danes.

 

Za DL1000 lahko uporabiš še črpalko od DL650 K4/K5/K6 (ista kataloška številka 15100-06G10).

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Meni je 2010 crknila na SV1000S. Dokler je bencin v tanku še bil hladen, je vse delovalo normalno. Po cca. 50-100km vožnje, ko se je bencin v tanku nekoliko segrel, pa črpalka ni več zagotavljala dovolj goriva za polno obremenitev in je motor pri polnem gasu in višjih vrtljajih cukal.

 

Kompletno črpalko sem zamenjal z rabljeno od SV650S K3/K4 (ista kataloška številka), ki sem jo na eBay-u kupil za 76€ in deluje še danes.

 

Za DL1000 lahko uporabiš še črpalko od DL650 K4/K5/K6 (ista kataloška številka 15100-06G10).

o tem govorim .... cena na tem linku je $593.71

 

na e-bayu imam pa tale link:

 
pa potrebujem razlago ...
Objavljeno

 

o tem govorim .... cena na tem linku je $593.71

 

To je Suzuki original del, je pa celotna zadeva s tipalom za nivo goriva, s filtrom, ohišjem, ...

 

 

To pa je samo 'jedro', dejanski elektromotor / črpalka. In, seveda, ni 'original' (kar pa ne pomeni, da je kakorkoli slabša).

Objavljeno

Yep, točno to. Pa še hec je v tem, da gre pri Japoncih pogosto za isti tip "jedra". Te črpalke dela Mitsubishi. Ker je zadeva zelo pogosta, je tudi kopij velik.

Objavljeno

Kot je napisal @ciciban "ponaredki" so veliko ceneje, seveda samo črpalka kar si našel na netu. Komplet črpalka, filter goriva in merilnik v enem kosu so večinoma tudi kot en rezervni del, seveda zato tudi taka cena.

 

Ugotovil sem, čisto slučajno , da je v mojem F650GS (800) praktično enaka črpalka kot v 1,6 Renault Kangoo (bencincu).

 

@Jezst še enkrat, vprašaj v Eurotonu.

 

ps, kako se "ponaredki" obnesejo vprašaj na VStrom forumu sigurno je kdo že menjal, bo najboljša informacija.

Objavljeno

@MiNa: Pri koliko km ti je pa šla črpalka? Čisto tako iz firbca...

Objavljeno

Na koliko prevoženih kilometrov je treba menjat svečke na 650? 

Objavljeno

Na koliko prevoženih kilometrov je treba menjat svečke na 650? 

Na 12 tisoč ali dve leti.

Jaz jih menjam enkrat ne leto in prevozim par tisoč preko pa še ni bilo problemov.

 

Scarabeo

Objavljeno

Katere priporočaš?

Objavljeno

Katere priporočaš?

Vozil Denso in NGK. Večino NGK, vsaj zadnjih 50 tisoč, delajo kakor treba.

So pa NGK CR-9 EH9

 

Scarabeo

Objavljeno

Imam občutek, da svečke na mojem niso bile menjane že kakšnih 40.000 km...odkar motor ni videl uradnega Suzukijevega servisa...jaz pa se zadnjih 18.000 km, odkar je pri meni, tudi nisem spomnil na to. :)

Objavljeno

Imam občutek, da svečke na mojem niso bile menjane že kakšnih 40.000 km...odkar motor ni videl uradnega Suzukijevega servisa...jaz pa se zadnjih 18.000 km, odkar je pri meni, tudi nisem spomnil na to. :)

Vidiš, imaš dokaz, da zadeve držijo dlje. Pomoje tja do 25 jurjev ni problema.

Zapacan zračni filter ti da občutek, da ne gre kot prej.

Ja, kakšni lokalci pač vozijo, dokler ne obstojijo.

Poznam primer, ko ima v motorju že tri leta isto olje, hvala bogu se ne vozi veliko. Denarja pa več kot dovolj.

 

Scarabeo

 

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imam občutek, da svečke na mojem niso bile menjane že kakšnih 40.000 km...odkar motor ni videl uradnega Suzukijevega servisa...jaz pa se zadnjih 18.000 km, odkar je pri meni, tudi nisem spomnil na to. :)

Če so vgrajene Iridium svečke, potem 40Kkm ni nobene panike.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!