Driverman Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 :hmm: Ali gdo ve ali paše spojlar od V-strom 1000 ki je pritrjen na spodni dl mašine pri filtr na V-stroma 650??? Hvala :OK:
renegade Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 :hmm: Ali gdo ve ali paše spojlar od V-strom 1000 ki je pritrjen na spodni dl mašine pri filtr na V-stroma 650??? Hvala :OK: ← :OK: Ojla :OK: Če se ne motim , je problem v dimenziji samega motorja - mislim da ne bo pasalo skupaj !! Dodatek slika : Dr.Chala in moja malenkost na skupni vožnji po Avstriji ( prejšnji vikend ) LP vsem Stromašem !! :yea1:
dr.chala Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Objavili moje fotke na: http://www.vstrom.gr/index2.htm
tito1 Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 Lep pozdrav vsem, ki vozite V-STROMA in upam da se kje drugo leto kaj vidimo, da ne bom tako osamljen v MB koncu! Tudi jaz ga imam od novembra lani, letos sem z njim naredil cca. 13000km, seveda zbrusil stopalke (ker tako pade v ovinek da drugače ne gre), le poraba mi je zadnje čase nekam "narasla". Zadnjih par fur sem si sicer res "privoščil" do konca (dostikrat na polno) in je poraba bila konstantno čez 8l!?, kar pa se mi več ne zdi tako malo, če pa sem se peljal "normalno" (obrati tu do 6000) pa vseeno dobrih 7l, kar se mi tudi ne zdi malo glede na to kaj ste do sedaj napisali glede porabe. Ne vem kako lahko delate po 300 km s tankom do rezerve, ali so to same dolge ture pa se vozite skozi v šesti 130 ali...... Vsi ste opisali porabo, ne pa kako se vozite (pod koliko obrati, itd.,...) Hvala za odgovor in lp
renegade Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 :OK: Ojla :OK: Tito 1 Če si iz MBja se mi javi , ker sem jaz tudi iz zega dela in vozim KLV100 . Ne vem kako to , da ne moreš narediti preko 300 km do rezerve - ne vem koliko km imaš , in kdo ti je na zadnje delal servis - kolikor vem , mora serviser pri servisu ponovno nastaviti vbrizg goriva in nastaviti podtlake v vpinjaču - morda je to to kar ni naredil . Sem se vozil z kolegi z Vstromi , pa smo vsi bolj ali manj tankali / porabili enako količino goriva . Jaz osebno sem bolj za dinamično vožnjo - ga priganjam iz iz njega iztiskam kar se da . Res pa je to , da če ga priganjaš okoli 6000 ali več obratov ti bo potrošnjo kar močno dvignilo. Kot sem že napisal , sem šel v Dolomite z kolegi - vozili smo se samo po navadnih cestah do 140 km/h potrošnja pa je bila začuda zelo mala 5.6 litra/100 - ko pa so se začeli vzponi čez prelaze , pa je potrošnja narasla na 6,5 litra - pa ga nisem šparal po ovinkih !! Morda pa ima kdo drug kakšne drugačne informacije ?? Tito 1 ali imaš ti tistega temnega Vstroma , ki je čez poletje dosti stal pri kolodvoru - mobitelovi poslaovalnici na Partizanski ?? LP Vsem :yea1:
Tiger Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 Moj prav tako od danes odjavljen iz prometa. Se mi zdi da se bo poraba bencina kar močno zmanjšala čez zimo :devil: Drugače pa 300 kilometrov z enim tankom brez problema,vedno ostane še par litrov v tanku.Je pa res da ga ne tiščim do konca. Se srečamo spomladi :OK:
dr.chala Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 Već sam pisao o tome!300 km do rezerve meni je Science Fiction!Manje od 7 litara na 100 km mi nikada nije trošio!Po autoputu pri konstantnoj brzini troši i više od 8 l!Ali nije mi žao! :OK: Vrijedi tih para! .)
glažar Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 Tudi meni ne pije več kot 6,3l na 100 km.Največ sem naredu 340km in nalil 20,5l bencina,vožnja pa je bila tam okoli 6,000 obratov. Uspelo mi je pa da sem naredu 300 km in nalil 16l toda takrat ni šlo nikjer več kot 90 km na uro ,s sinom ki ima aprilo clasik 125 sva šla v Zadar.Naj man pa 240km in nalil 19 litro to je avtostrada maksimum obtežen in maksimum hitrost 180km/h. Je pa tudi res to, da mi serviser pri vsakem servisu pregleda vžig in naštela ventile.
simonsi Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 Je pa tudi res to, da mi serviser pri vsakem servisu pregleda vžig in naštela ventile. ← Kaj ti je pa štelal na vžigu :hmm: Pa ventilov res ni treba vsakih 10kkm nastavljat.
glažar Objavljeno Oktober 19, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2005 Ni treba :slap: je pa dobro in :rolleyes: narobe tudi ni :OK:
tito1 Objavljeno Oktober 21, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2005 Ojla! Renegade, imaš prav. To je moj motor (letnik 2004). Jaz sem ga kupil pri Panigazu, servisiram ga pa pri Šilerju pri Pesnici, ker mi je ugodno blizu in se mi zdi, da se kar potrudi. Ne vem kakšen podtlak bi se naj nastavljal v vplinjaču, ker je motor "ainšpric", je pa mi nastavljal pri 12000 menda vžig, ker je malo pokal če si vozil konstantno pri nizkih obratih (med 2500 in 3000) kar me sicer ni kako motilo ker je to delal občasno, sicer se to ni kako odpravilo (baje zdaj obstaja nov sw ker je bil problem v nastavitvi zmesi goriva in ga dobi v kratkem in je to odpravljeno - pri Panigazu ga baje že ima). Zadnji servis sem naredil prejšnji teden pri 19700 (ups, sem bil 1700 že preko) in sva naredila kar veliki servis ter: zamenjala svečke, nastavil je ventile (cca. 4000, ena ploščica za nastavitev ventilov 1000 sit?), menjal hladilno tekočino, olje, oljni filter in tokrat tudi zračnega, dal brezplačno plin v gume (pohvaljeno) in je bil servis 42000 sit, od tega je samo material bil cca. 29000, 3 ure dela (se mi ne zdi dosti, ker mora pol motora rastavit za vse to) tako da... Koliko ste pa kaj ostali plačali takšen servis? Aja, kakšno olje uporabljate (meni je dal noter Castrol GP W20-50). Tudi jaz sem ga poleti od Mb do Biograda spravil na 5,7 (minimum do sedaj), a to res vožnja nekje do 5000, večinoma v peti in šesti, nič ful gas iz ovinkov, itd,.. Če pa ga potegnem do Dravograda in čez "Lavamund", kjer je odprt res zmeraj na polno (od 6000 pa do konca), pa gladko dobrih 8 tako da..... Očitno vozim podobno kot dr. chala da imama kar podobno porabo. :) Mogoče je sedaj tudi malo večja poraba ker ni več najbolj toplo, a vseeno ... Ne vem kako ostali kaj vozite (verjetno je poraba kar dosti odvisno od odpiranja plina iz ovinkov), očitno se bomo morali potegnit skupaj na kako "furo" pa bomo točno videli. No, sicer pa poleti sem imel porabo ponavadi med 6 in 7 (bolj proti 7) z mojo vožnjo seveda. Glažar, če se voziš okoli 6000 obratov to pomeni točno 180 km/h pa da ti pije samo 6 l (340km z 20,5l)? :? Svaka čast, jaz jo imam čez sedem. kje ga servisiraš? Renegade, kje pa ti servisiraš svojega? Javi se, pa se lahko dobiva kje na kaki pijači, če pa še nisi odjavil pa lahko tudi na kako kratko furo v soboto. A hodiš kaj v Večerkota in si član kluba?
zanina Objavljeno Oktober 21, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2005 Fantje, mama dl100 k5 in sem cist nor, vendar sem bral kar nekaj forumov in vsi govorijo da je zaščita pred vetrom odlična! Visok sem 1,9 m in pri 140 kmh mi veter in hrup (od vetra) kar precej stresa glavo. Po cca 120 km prevožene poti sem kar utrujen. Vizir sem dvignil na predzadnji položaj ker na zadnjem zgleda preveč "češko" pa tudi ni take velike razlike. Baje se da nekje kupit druge vizirje in če kdo ve naj mi javi kje lahko kupim dodatno opremo za mojo ljubico. Fajn bi mi pasali tudi debelejši ročaji. dijo
dr.chala Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 Trebam malu pomoć,tj. vaše glasove:http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1109 Hvala
dr.chala Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Nisam imao kaj raditi ovih dana,pa sam napravio malo tunninga na DL-u!Stavio sam karbonske lajtunge prednjih kočnica i radijalnu pumpu sa K5 GSXR marke Nissin!Rezultat:koči fantastično,na granici gripa mojih Anakeeja,najviše me bilo strah kako će se sada dozirati,ali sve je za 5!Pogledajte: http://img466.imageshack.us/img466/3751/respumpa17py.jpg http://img466.imageshack.us/img466/7990/respumpa29ib.jpg http://img466.imageshack.us/img466/9198/respumpa35gx.jpg http://img466.imageshack.us/img466/9751/respumpa45zx.jpg http://img466.imageshack.us/img466/5853/respumpa50uy.jpg http://img466.imageshack.us/img466/8155/respumpa63we.jpg http://img466.imageshack.us/img466/971/respumpa73zn.jpg http://img466.imageshack.us/img466/7990/respumpa86xb.jpg preberi temo o lepljenju slik na forum. velikost slik! lp ice
dr.chala Objavljeno Oktober 27, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 Kupio sam Matrisovu pumpu prijatelju koji ima K5 GSXR ,a dobio njegovu originalnu!Ta Matrisova racing pumpa me koštala 150 eura + 20 eura štop šalter!25 eura me koštala posuda za ulje od Ducatija 916,25 eura rad!Lajtunzi sa montažom 200 eura!
renegade Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 :OK: Ojla :OK: Za V stromarje in KLVaše info za zbor naslednje leto v Nemčiji !! Podrobnosti pod _ link: http://www.forennet.org/forum/?action=disp...72&boardid=2601
Driverman Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Lep pozdrav! :D Spet mam eno čudno uprašanje! :? A gdo ve če je mogoče da se ti od zimskega stanja motorja v garaži posedeta amortizerja. Gume sm napumpu na mau več kot je treba tko da nebojo čist jajčaste. Motorja pa pač nism dvignu ampak stoji samo na strenski tački. (centralnega stojala nimam) Sam zanima pa me če gdo od vas dvigne motor tako da sta oba amortizerja stegnjena do konca da ni nobene sile k bi jih skp tišala. .) Najlepša hvala! Pa če nimaš nasveta mi NE piš "poišči v brskalniku"! :D
simonsi Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Kaj pa če bi se vozil? Je pa v bistvu še slabše ker jih še dodatno stiska :lol:
Driverman Objavljeno November 28, 2005 Opozori Objavljeno November 28, 2005 Ja sej jih stiska ja! Sam jih tut razteguje! Ne vem kako to deluje zato pa uprašam če kšn bol ve k jest! Že tko mem mot k vilce že same po sebi mau not zlezejo četut daš uzmetenje na najtrše kar je lahko je vilca vsaj 1-3 cm not ugreznena al pa clo več. Govorim o sprednjih vilcah. Še neki!! S pomočjo česa vrtite tasprednje regulatorje za trdoto. Jset sm jih na začetku s šraufncigrjem pa ni blo najbol kajti alumini se je zviju na regulatorjih in grdo zgledajo robčki. :(
bLuZoNdEr Objavljeno November 29, 2005 Opozori Objavljeno November 29, 2005 Za amortizerje naj te ne skrbi, bolj perece pri tvojem nacinu zimovanja je stranska obremenitev gum....omisli si kako stojalo vsaj za pod zadnjo gumo tako da bo motor stal pokonci (sam sem to resil tako da motor enostavno postavim na dva lesena klocna, ki ju podstavim pod zadnjo os). Ce bos vseeno imel motor na tacki potem na vseke toliko vsaj malo gume zavrti....sicer pa se mi zdi da je o tem ze bilo nekaj napisanega v temi o zimovanju (in ce se ne motim je za amortizerje celo zazeljeno da so obremenjeni in ne povsem raztegnjeni :hmm: ) LP
Driverman Objavljeno November 29, 2005 Opozori Objavljeno November 29, 2005 Evo še eno vprašanje! S čim prestavljate pri V-stromih na sprednjih vilicah tisto skaterim štelaš trdoto! Za zadnji amortizer je dobro poskrbljeno za sprednje dva pa ne. .) Jaz sem s šraufencigrjem prestavlu in se dej grdo vit kako se se alimini mau pokrivu na ropčkih ker je seveda šraufncigr iz tršiga materjala. Kako kaj vi merkate na to in kako to prestavlate. :?
renegade Objavljeno December 1, 2005 Opozori Objavljeno December 1, 2005 :OK: Ojla :OK: Bom čisto tako rekel , da sem prestavljal kar z izvijačem (šraufcigerjem) - podložil malo krpico da ni izgledalo tako grdo ,kot pa če bi jih kar naprej šraufal. Glede nastavitev pa sem ugotovil , da če se grem peljat malo bolj šarf , potem mi bolj paše če imam nastavljene sprednje amortizerje malo bolj trdo - če sva dva na motorju spet malo manj ... druga pesem je potem v mestu ....skratka probaval sem vse mogoče varijante - vključno z nastavljanjem tudi zadnjega amortizerja (ta mali spodnji šraufek spodaj) Na koncu koncev sem opazil , da mi je še najbolje ugajala "tovarniška " nastavitev - morda pa sem se je najbolje navadil ???? Bomo še naslednjo leto malo experimentirali. LP VSEM !! :yea1:
dr.chala Objavljeno December 2, 2005 Opozori Objavljeno December 2, 2005 :OK: Ojla :OK: Bom čisto tako rekel , da sem prestavljal kar z izvijačem (šraufcigerjem) - podložil malo krpico da ni izgledalo tako grdo ,kot pa če bi jih kar naprej šraufal. Glede nastavitev pa sem ugotovil , da če se grem peljat malo bolj šarf , potem mi bolj paše če imam nastavljene sprednje amortizerje malo bolj trdo - če sva dva na motorju spet malo manj ... druga pesem je potem v mestu ....skratka probaval sem vse mogoče varijante - vključno z nastavljanjem tudi zadnjega amortizerja (ta mali spodnji šraufek spodaj) Na koncu koncev sem opazil , da mi je še najbolje ugajala "tovarniška " nastavitev - morda pa sem se je najbolje navadil ???? Bomo še naslednjo leto malo experimentirali. LP VSEM !! :yea1: Kad nisi ni znal da postoji taj šeraf do kraja sezone! :OK: BTW Hvala za gelenke,gore su,idem ih večeras malo isprobati do Trga Bana Jelačića na čašu kuhanog vina! LP alen
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se