Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Meni še vedno ne gre v račun, kako s kravami, natovorjenimi čez mejo nekje bogu za hrbtom in večinoma s sopotnico, preizkušate meje motorja. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni še vedno ne gre v račun, kako s kravami, natovorjenimi čez mejo nekje bogu za hrbtom in večinoma s sopotnico, preizkušate meje motorja. :wacko:

Ne vem kakšnimi kravami si mislil :nono: ,to so potovalniki ki so maksimalno obteženi, vsak pa s seboj vzame kar rabi če greš s šotorom se ti hitro nabere dosti krame. :hmm: Vsak motor ima dovoljeno težo obremenitve ki se z lahkoto preseže za 10 % pa se motorju na vozni lastnostih ne pozna.Kar se pa preizkušanja motorja tiče prek njegove zmožnosti pa vsak motorist mora vedeti za svoj motor kje so meje. Če to ne ve po je bolje da ostane doma :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Mene pa zanima če gdo kej ve o servisu za vstorma 650! Kateri bi bil najprimernejši serviser v okolju LJ.

Kaj si mislite o Odarju?

Ter kako hitro postane olje črno v mašini in ali vsako olje rata tako po določenih kilometrih! :?

Najlepša hvala za odgovore :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Mene pa zanima če gdo kej ve o servisu za vstorma 650! Kateri bi bil najprimernejši serviser v okolju LJ.

Kaj si mislite o Odarju?

Ter kako hitro postane olje črno v mašini in ali vsako olje rata tako po določenih kilometrih! :?

Najlepša hvala za odgovore :D

Ojla.

Do sedaj ni bilo na mojem 650 nič drugega za storit :OK: , kot menjava olja, oljnega filtra in sedaj na 18.000km še zračnega filtra. Kljub temu ga vozim k Barboriču v Žužemberk in sem popolnoma zadovoljen. Pokličem, se naročim, takoj opravi in se že peljem. Pa rad mi, na še tako začetniško O:-) vprašanje odgovori.

Odarju nebi zaupal niti Pony-a za podmazat :lol1: . Sem imel pri njih na servisu en starejši Suzuki skooter, pa sem ga po 3 tednih stalnih obiskov in konzultacijah prevzel v enakem stanju :angry2: , kot sem ga tja pripeljal (seveda tudi nič plačal :nono: ).

To je samo moje skromno mnenje.

LPJema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Mene pa zanima če gdo kej ve o servisu za vstorma 650! Kateri bi bil najprimernejši serviser v okolju LJ.

Kaj si mislite o Odarju?

Ter kako hitro postane olje črno v mašini in ali vsako olje rata tako po določenih kilometrih! :?

Najlepša hvala za odgovore :D

Jes ga vozim k Panigazu v Kranj, pokličem pove kdaj ga pripeljem počakam ,in kar mi je najbol všeč je to da sem pri motorju ko se dela :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z Odarjem nisem imel nobenih problemov, se naročim, motor je hitro nared, tudi cena ni visoka, tako da nimam pripomb. Dokler je moped še v garanciji bom kar vztrajal, potlej pa itak sam svoj mojster...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z Odarjem nisem imel nobenih problemov, se naročim, motor je hitro nared, tudi cena ni visoka, tako da nimam pripomb. Dokler je moped še v garanciji bom kar vztrajal, potlej pa itak sam svoj mojster...

Pri Odar-u so pa samo pocarji. Greš vprašat kaj, npr. za kakšen kos dodatne opreme, pa ti povejo, da poglej na nemško Suzuki spletno stran - kar se dobi tam, se dobi tudi pri nas. Ja, OK, kaj pa cena? Hmmm, naročite, pa bomo vidli. :kva2:

Ali pa ko sem imel še GS500E, ki je bil tovarniško omejen na 25kW, sem hotel kupiti pač vse potrebno za odblokiranje (to se med različnimi letniki precej razlikuje). Pa so me samo debelo gledali in se čudili, da česa takšnega pa oni še nikoli niso naročali in da res ne vedo, kaj bi naj to bilo... WTF, če oni ne vejo, kdo pa bo!? :SS

In potem ni čudno, da razni mehaniki - pooblaščeni ali ne - to deblokirajo po svoje - in ponavadi narobe. :fight2:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! :)

Sedaj sem se premislil in sem se odločil da peljem motor na servis v Kranj kajti že po telefonu so mi pri Odarju rekli da bom morau čakat od 1-3 ure! :eek:

V Kranju pri Panigazu pa je rekel da max. 1h in da lahko počakam tam! :OK:

Jutri zjutraj ga peljem in upam da nebo dežja! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Sedaj sem se premislil in sem se odločil da peljem motor na servis v Kranj kajti že po telefonu so mi pri Odarju rekli da bom morau čakat od 1-3 ure!

V Kranju pri Panigazu pa je rekel da max. 1h in da lahko počakam tam!

Jutri zjutraj ga peljem in upam da nebo dežja!

Mislim , da si se dobro odločil !

Zanimivo je to , da je kolega , ki vozi isto KLV ja 1000 imel problem , ki ga nikjer drugje niso znali odpravit - Prišel k Panigazu , pa so problem rešili v 3 minutah ( menda je kriva softwerska napaka pri V stromih) - apdejtali software in pravi da je sedaj vse OK !! :OK:

LP ! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Kaj si mislite o Odarju?

Prijatlu so V-stroma 1000 popravljal približno en mesec (cukanje motorja v določenih obratih). Ker niso znal popravit je prišel nekdo iz Austrije. Po enem mesecu dobil motor nazaj in ni več cukal, bile pa so praske na motorju (novem motorju letnik 2005). Vse so moral zamenjat.

Ne vem, nimam komentarja!!!

Je pa res, da sem priporočal Panigaza in ga niso hotel popravljat, ker je bil motor kupljen pri Odarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prijatlu so V-stroma 1000 popravljal približno en mesec (cukanje motorja v določenih obratih). Ker niso znal popravit je prišel nekdo iz Austrije. Po enem mesecu dobil motor nazaj in ni več cukal, bile pa so praske na motorju (novem motorju letnik 2005).  Vse so moral zamenjat.

A so mu zamenjali celo mašino (motor)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se prav pri nas se nobenmu ne sanja kako rihtat i.e. na motorju

morjo iz tujine pridt

pred tem ji pa mors pol sezone (raje vec) prepricevat da to ni normalno (cukanje)

potem pa se pol sezone cakat da popravjo (ce sploh)

in potem dobis se spraskanga nazaj????????? :eek: :eek: :eek:

zgleda da so te tm mel poln kurac ze takoj

in sploh niso gledal v kaksnem stanju dajejo motor vn

ajme ajme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! :)

Evo dons sm biu pr Panigazu in je blo ful uredu! Pri servisu motorja sem si lahko ogledal kako majstr dela jez pa sm še mau sprašvou kaj dela in mi je brez slabe voje odgovoru!

Res da je drag servis 8.000sit + materjal skupaj je prišlo 17.800sit za 30 min dela. :blink:

Ampak moram rečt da sm veliko odnesel od servisa in mi bo prav prišlo pri nadalnem vzdrževanju motorja!

Panigaz je zakon saj prve dve leti ko moraš nujno vozit na servis ker je pod garancijo! :D

Se slišmo :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Panigaz je zakon saj prve dve leti ko moraš nujno vozit na servis ker je pod garancijo!  :D

To ni nujno - na tujih (angleških) forumih sem zasledil, da po EU zakonodaji lahko vzdrževanje (menjava olja, filtra, ... ) na motorju opraviš sam (ali pa kak neodvisen, cenejši servis), vendar moraš shraniti račune (račun za olje, filter, ... ) - s tem lahko dokazuješ, da si vzdrževanje opravil.

Je pa možno, da ta EU zakonodaja pri nas še nima nobene veljave.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisi za mojga V-Stroma 650 pri Odarju

1.pri 1000 km - 11.636,00 sit z 15% popusta

2.pri 7000 km - 14.759,00 sit

3.pri 12.000 km- 20.569,00 sit (zamenjane svečke)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav! :D

Ja res je da so sevisi dokaj dragi! Pri Penigazu je ful uredu ker is zravn ko se šraufa in ti to kar prav pride pri nadalni uporabi motorja saj lahko postaneš sam svoj mojster! :OK:

Čeprav sem na začetku misliu da je bol enostavno opraviti servis se mi na samem servisu ni tako zdelo ker je kar nekaj dela za opravit za katerega točno ne vem!

Serviser mi je tudi nastavil pretok bencina v cilindre s pomočjo neke elektronske naprave na katero je gledal in ob enem šraufau :) zelo zanimivo! Ne vem kako bi mi to uspelo doma!

Ne vem ali je bilo potrebno da je zategnil določene šraufe ali je samo zato da kej dela. <_<

lep pozdrav ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolkle stanejo pa servisi pri Barboriču za V-Strom 650 (delo+material):

1.) 1.000km = 15.000 SIT

2.) 6.000km = 17.000 SIT

3.) 12.000km = 23.000 SIT

4.) 18.000km = 31.000 SIT

LP Jema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Ojla vsem ! :OK:

Po mojih presojah in izkušnjah so tu v Sloveniji vsaj kar se servisov tiče , cene približno skoraj enake - morda je razlike samo par % ( + - ) to pa lahko nastane samo v ceni materihjalov ki so zamenjani - filtri - olja - svečke ........(za isti tip in znamko motorja )

Kar pa sem tudi opazil , da serviserji radi "nategnejo" kakega bolj frišnega Motorista - bil priča , ko je serviser hotel duplo zakasirat neke dele mlademu frišnemu motoristu - sem posredoval , pa se je potem hotel serviser nekaj opravičevati ....

No toliko !!

LP :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jema, Godfather - hvala.

Jema, če ti ni odveč, a se ti da pogledat, zakaj je na 18.000 km servis toliko več?

V nekaterih italijanskih moto-revijah redno objavljajo cene servisov, katere jim sporočajo bralci (če je bilo kaj več dela oz. zamenjanih več delov kot je običajno, to tudi napišejo). Mislim, da je to kar dober način kontrole stroškov servisa in tudi informacija tistim, ki si določen motor želijo kupiti, kakšni so stroški s tem motorjem po nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jema, Godfather - hvala.

Jema, če ti ni odveč, a se ti da pogledat, zakaj je na 18.000 km servis toliko več?

Po mojem zaradi zračnega filtra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več je zaradi zračnega filtra. Cena 6.166SIT+DDV.

Na 12.000km ga je ob menjavi svečk samo spihal, zdej pa zamenjal.

50.000SIT bo pa najbrž naslednji, ko bo počasi treba menjat ketno+verižnika, morda zavorne ploščice, svečke :eek: , uh boljše da neham.

Se grem raje peljat. Jutri zjutraj čez Dolomite, Švico v Pariz :OK: . Bo 24.000km kmalu potrkalo na vrata.

Pa kaj čmo. Eni trpijo za lepoto, drugi pa uživamo na motorju :yea1: .

Lepe počitnice vsem ki jih imate-mamo :OK:

Jema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Neki me zanima za V-strom 650 in sicer pri avspuhu na izpušnih ceveh je pritrjena neka sonda. Mene pa zanima če se da zamenat celotni izpušni sistem kam potem namestim to sondo.

Zanima pa me tudi kje se bi v Sloveniji dal dobit celotn izpušni sistem in za kakšn dnar! :?

Občutek mam da ta izpuh mori celoten motor in bi ga rad zamenjal! :hmm:

Hvala za nasvet! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lambda(al kako se ji že reče) sonda ki meri izpušne pline in je povezana z elektroniko ki vravnava vbrizg goriva. No vsaj zdi se mi da je tako. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tolkle stanejo pa servisi pri Barboriču za V-Strom 650 (delo+material):

1.) 1.000km = 15.000 SIT

2.) 6.000km = 17.000 SIT

3.) 12.000km = 23.000 SIT

4.) 18.000km = 31.000 SIT

LP Jema

Pri Panigazu plačal četrti servis 31,400 sit.Toda delo skoz nadzorvov zelo zanimivo in poučno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Še vedno me zanima če gdo ve kje se da kšn dobr ror (izpušno cev) dobit k ta original je bl tko-tko ni tapravga zvoka! :?

In kok bi kej koštal?

Hvala :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!