Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Meni servisira motor moto Panigaz iz Kranja in je to lepo in hitro uredil :)

Cena za centralno stojalo je pa kar v redu,če bi bil kje bližje bi bil jaz interesent za nakup,ker imam to tako ali tako že planirano za spomladi.

Lep pozdrav

Bio sam i kod Panigaza ljetos,ali nije niš bolje!:(

Nego gdje si ti doma!Pored Kranja?

Imam prijatelje u Lescu,pa ako želiš možemo to preko njih nekako izvesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni servisira motor moto Panigaz iz Kranja in je to lepo in hitro uredil :)

Cena za centralno stojalo je pa kar v redu,če bi bil kje bližje bi bil jaz interesent za nakup,ker imam to tako ali tako že planirano za spomladi.

Lep pozdrav

Molio bih da mi kažete koliko vam troši DL!

Sa svojim mogu prijeći max 260 km(uključujući rezervu)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz z mojim naredim 300 kilometrov pa je vedno še par litrov rezerve ,ko grem tankat :)

260 kilometrov je pa res kar malo.

Edino,če plin stalno do konca ne tiščiš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo Tiger in novi lastnik v.strom,me mal ni blo na forumu sem se zdravu na travmatološki kliniki ,no sedaj pa sem spet tukaj, malo polomljen pa bo že šlo.

V-strom tudi men je sekal skozi avspuhe šel k Panigazu mi je uštimal,kar se tiče prevoženih km s tankom jih tudi jest naredim 310 do rezerve.

A pa še to kje si nabavil gumo za na tank. :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo Tiger in novi lastnik v.strom,me mal ni blo na forumu sem se zdravu na travmatološki kliniki ,no sedaj pa sem spet tukaj, malo polomljen pa bo že šlo.

V-strom tudi men je sekal skozi avspuhe šel k Panigazu mi je uštimal,kar se tiče prevoženih km s tankom  jih tudi jest naredim 310 do rezerve.

A pa še to kje si nabavil gumo za na tank. :zzz:

Nije guma,nego koža!Nju i tank bag sam kupio u Bagsteru!

www.bagster.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zdravo...

resno se zanimam za nakup v-storm-a.

in sicer rablenga iz nemčije caa. 5500 euro!

prosm če se mi kdo oglasi ki ta motor že ima. da si pridem zadevo ogledat v živo...in mal pokomentirava.....

bom zello hvaležn :004

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...

resno se zanimam za nakup v-storm-a.

in sicer rablenga iz nemčije caa. 5500 euro!

prosm če  se mi kdo oglasi ki ta motor že ima. da si pridem zadevo ogledat v živo...in mal pokomentirava.....

bom zello hvaležn :004

lp

Če boš hodil kaj mimo Divače lahko brez problemov prideš mašinco pogledat!

:eek: :eek: :eek: :OK: :OK: :OK: :yea1: :yea1: :yea1:

LP

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....skaj pa res. tudi Suzie Q ima bagster sistem.

Pa znam da je puno snijega ,ali to Vas ne sprečava da nekaj i napišete!Kaj ne? :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Marko in ostali V-stromovci.

Meni je tale žverca po prebranem zelo všeč. Komaj čakam, da jo vidim v živo in mogoče celo peljem.

Želje za moj naslednji motor čez leto ali dve so sicer usmerjene k večjemu bratu, a razum pravi, da je 650 tisto pravo zame.

Ostaja le še eno vprašanje, na katero odgovor bo odločujoč:

Vem, da te endure še zdaleč niso več endure v pravem pomenu besede. Vendar, kako se da s tem motorjem peljati po makedamu? Ali je npr. 50 km, ki jih moraš prečkati po malo slabši makedamski cesti muka, kot mi je to sedaj z ZR7 ali pa se pelješ normalno?

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo enduro friki, :OK:

zadevca kr dobr zgleda in mislm, da je cestno uporabna.

Kar se tiče pa kakšnih brezpotij in makedama pa mislim, da bi lahka mel problemčke. Sicer pa JAZ MOJE KR NE DAM OD HIŠE .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Marko in ostali V-stromovci.

Meni je tale žverca po prebranem zelo všeč. Komaj čakam, da jo vidim v živo in mogoče celo peljem.

Želje za moj naslednji motor čez leto ali dve so sicer usmerjene k večjemu bratu, a razum pravi, da je 650 tisto pravo zame.

Ostaja le še eno vprašanje, na katero odgovor bo odločujoč:

Vem, da te endure še zdaleč niso več endure v pravem pomenu besede. Vendar, kako se da s tem motorjem peljati po makedamu? Ali je npr. 50 km, ki jih moraš prečkati po malo slabši makedamski cesti muka, kot mi je to sedaj z ZR7 ali pa se pelješ normalno?

LP HHV

Glej jaz izkušen nimam toliko da bi ti glede vožnje po makedamu lahko kaj rekel res da sem lani v 3 mesecih naredil 8000 km sam vse je bilo po asfaltu in za moj stil vožnje (LT včasih ST) sem z motorjem zelo zadovoljen.Meni je bistvo da po furi ne pridem utrujen in da me vse boli kar se mi na tem motorju še ni zgodilo tudi po 800 km vožnje.Moj cil je da na motorju uživam jaz in moja sopotnica :OK: .

Več pa naj napiše kdo drugi ki ima več izkušenj kot jaz, ki sem v moto sceni še bolj zelen in se ne mislim delat nevem kako pametnega da poznam motor v nulo če pa to ni res. :grim :oops:

Sicer pa moj gsm imaš in če boš kaj mimo Divače hodu se pa ustavi na eni pivi.....

LP

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče makedama brez problemov pelješ kjerkoli tudi po zelo slabem.

Za kakšno puščavo ali pa kakšna ekstremna brezpotja pa ta motor ni narejen.

Se boljše počuti na kakšni ovinkasti gorski cesti :OK:

Sicer lahko govorim za večjega brata,ker 650 kubičnega še nisem vozil.

Mislim pa,da za kakšna brezpotja je manjši še bolj primeren,ker je kar nekaj kilogramov lažji od tisočaka.

Spomladi,ko se zbudi iz zimskega spanja pa lahko brez problema prideš na :beer2: pa pogledaš v živo :)

Lep pozdrav :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.motorcycle.com: Suzuki V-Strom 650

By Sean Alexander, 1/30/04

... Suzuki says the V-Strom isn't actually intended for dirt use, but I think they might be missing the point. The V-Strom 650 actually works better on unpaved roads, than most of the outright "dual-purpose" bikes that I've had the pleasure to ride.

Zanimivo, vedno bolj mi je všeč! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HHV...peljal sem 650 in 1000......

Zate primeren edin ou,k ma več kubou....verjemi......

Ja....lahko boš tut kak makadam brez napora premagal.....

Morda pa bova imela kdaj enake mopede......sam okol barve se morva še zment!!!! :OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi meni je moped vedno bolj všeč, le še tisti dimniki zadaj.....to bi se moral privadit, drugače pa sprednji konec mi je zelo všeč in še če so vozne lastnosti res dobre :wub:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena za v-stroma 650 letnik 2005 je cca 7300€ (Panigaz KR), če koga zanima. Me pa čudi, da pri uradnem uvozniku Odarju še niso uspel obnovit cenika. :BUA:

Popravljeno . Popravil lederman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!

Meni je tudi fini motorcek. Za mene ni enduro, je bolj mali potovalnik z velikim hodom vzmetenja, ki je zelo dobrodošlo na naših slabih cestah. Posebej mi je vsec vgrajen SV motor (dvovaljni, 70KM, dosti navora :OK: ).Nisem ga vozil, le ogledal sem si ga v salonu in sem bil pozitivno presenecen. Ko sem ga premikal in nagibal se mi je zdel ZELO lahkoten :OK: . Sedež je zelo udoben. Sam položaj se mi je zdel ful dober, predvsem zaradi krmila, ki je dovolj blizu.Hvalim tudi sprednji nastavljiv vetrobran. S to postavitvijo (zračna reža) vetrobrana so bistveno zmanjšali turbolence. Če bi bilo po mojem, bi spremenil bočne plastike, da bi bile kot pri varaderu. Drugače mi je pa zelo všeč. Raje bi se odločil za večjega brata (1000ccm), zaradi moči, ki jo potrebujem (dve osebi + prtljaga). Ko si bo punca nabavila svojega, potem bi pa res prišel v poštev ta 650 ccm. Ampak trenutno so drugačne želje :D .Kar se tiče terena, bi se verjetno dalo premagovat slabe makadame in gozdne potke. Sem s teneretko prevozil še pa još gozdnih potk. Imel sem gume dunlop trailmax (bolj cestne) in ni bilo problemov, če je le bil suh teren. Po mokrem terenu pa nimas sans s taksnimi gumami.

pa še ena slikca....

post-1414-1108080839_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Eko! Po praskanju denarja na kup sem končno naročil novega V-Stroma 1000. Pegaso je že dobil novega lastnika. V soboto sem ga naročil, pride čez 10 dni. Bo pa črn z nekaj extra opreme.

Pol pa GAAAAAS!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si ga naročil?

Katera dodatna oprema?

Koliko te bo stal?

Kako je s plačilom ob naročilu (avans, koliko, kdaj ostalo,... )?

Tudi sam sem tik pred naročilom...me že kar trese.

:eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si ga naročil?

Katera dodatna oprema?

Koliko te bo stal?

Kako je s plačilom ob naročilu (avans, koliko, kdaj ostalo,... )?

Tudi sam sem tik pred naročilom...me že kar trese.

:eek:

Naročil pri Barboriču. Dodatna oprema zaenkrat centralno stojalo, topcase Givi Maxia E52. Sledijo paq še ogrevane ročke, alarm in crash pads. To bom dal gor mal kasnej ko se proračun opomore, pa kakšne aftermarket zadeve, ker originali so dragi da glava peče.

Cena je 2.190.000, centralno bom dobil pa povrhu. Pa vse kar si bom naknadno zmislu mi bo zmontiral free of charge. Za Maxio sem dal pa 40 jurjev skup s ploščo.

Polog sem dal 190 jurjev, ostalo ob prevzemu. Kot kaže ga dobim pa glih naslednjo soboto, pol pa podalšan vikend.

Sam čakat je pa vsak dan težje.

LP

Bremsenlos

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Petek 1.4 je bil srečni dan, ko sem prevzel V-stroma. :wub: :kva2: Prvi vtisi, če se jim po 800 prevoženih km še lahko tako reče. Pelje se odlično. Pa naj bo solo ali pa s sopotnico. Moči za enkrat dovolj, čeprav ga še nisem preganjal prek 4500 vrtljajev. O:-) Udobje :yea2: Zdaj pa še 200 km, prvi servis pol pa probat kolk tole gre če ni treba skoz na obrate pazit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem. Lastnik Vstroma DL 1000 sem od julija lani. Julija lani sem naredil tudi izpit A kategorije. Sem torej popoln začetnik. Imam pa ženo, ki mi zaupa. Avgusta sva vandrala po Hvaru. Če pozabim, da sva se polno naložena prevrnila na nekem visečem križišču (sem pač začetnik in nisem predvidel, da bo desna noga prekratka) je vse šlo kot po maslu. Naredil sem ca. 4500 km. Na motorju po prevrnitvi ni bilo niti praske. Morda majhna na desnem čepu krmila.

V motor sem zaljubljen. Celo zimo sem ga hodil gledat. Ogromno navora, izredno vodljiv. Morda malo visoko težišče in nevaren za prevrnitev. Ko se navadiš, gre tudi to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!