Snečer Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 Vzemi dol cel amortizer, prisloni ga na tla in pritisni. Fedro bo stisnilo, amortrizer bo "krajši". Ista zadeva kot s kulico. Kolešček za fedro (hidravlični) počne isto, namesto ročnega stiskanja s ključek to opravi hidravlika. Osnova vzmetenja je fedra, ki se stiska ali sprošča, bodisi linearno, bodisi progresivno. Seveda mi, ki imamo fedro na strani in vidno, to lepo vidimo, vsi ostali pa bi morali občutiti, ko sedete na motor, še bolje ko sede na motor sopotnica, ki fedro še bolj stisne.
Nearrain Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 ja in? vecja kot je prednapetost, manjsi je sag (manj posede) Ne razumem kaj hoces povedat.
Snečer Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 tudi jaz te nič ne razumem, očitno je na bmwjih drugače, so še listnate
Nearrain Objavljeno Julij 22, 2016 Opozori Objavljeno Julij 22, 2016 1 minute ago, Snecer said: tudi jaz te nič ne razumem, očitno je na bmwjih drugače, so še listnate Torzijske Ne sledis napredku.
vandrovec Objavljeno Julij 23, 2016 Opozori Objavljeno Julij 23, 2016 pred 8 urami, Snecer pravi: Vzemi dol cel amortizer, prisloni ga na tla in pritisni. Fedro bo stisnilo, amortrizer bo "krajši". Ista zadeva kot s kulico. Kolešček za fedro (hidravlični) počne isto, namesto ročnega stiskanja s ključek to opravi hidravlika. Osnova vzmetenja je fedra, ki se stiska ali sprošča, bodisi linearno, bodisi progresivno. Seveda mi, ki imamo fedro na strani in vidno, to lepo vidimo, vsi ostali pa bi morali občutiti, ko sedete na motor, še bolje ko sede na motor sopotnica, ki fedro še bolj stisne. Eno je, da stiskaš samo vzmet, drugo cel amortizer. In ne ni isto, s koleščkom stiskaš samo vzmet, ko sedeš na motor se pa se pa posede cel motor z amortizerjem in vzmetjo enako. Ne vem, saj ni to taka znanost. Če amortizer ne bi imel omejen hod, bi se daljšal, ko stisneš vzmet, ker pritiska vzmet z večjo silo na oba konca (večja napetost vzmeti) to je amortizer to vzmet Ko sedeš na motor se stiska cel amortizer in fedra enako, (Fedro bo stisnilo, amortrizer bo "krajši". ) to se vidi na vsakem motorju, ko pa priviješ s koleščkom ali ključem samo vzmet, pa ne bo več (Fedro bo stisnilo, amortrizer bo "krajši". ) bo samo fedro snisnilo, amortizer bo enak Morda bodo enkrat ves ta offtopic pobrisali ali prestavili pod vzmetenje...
Cartman Objavljeno Julij 23, 2016 Opozori Objavljeno Julij 23, 2016 Topla voda je po navadi v levi strani pipe. DAMI34, Kmet2, Nearrain in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Julij 23, 2016 Opozori Objavljeno Julij 23, 2016 (popravljeno) Snecer ,ne pisat več ........... Popravljeno Julij 23, 2016. Popravil Kmet2
Snečer Objavljeno Julij 23, 2016 Opozori Objavljeno Julij 23, 2016 pred 11 minutami, Kmet2 pravi: Snecer ,ne pisat več ........... Ne upam, ker bo komu še fedro stisnilo.
DAMI34 Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 Ob 21. 7. 2016 at 21:36, Nearrain pravi: "Dvigne" se samo za toliko kolikor je bil prej zaradi manj stisnjene vzmeti poseden. Manj sag-a brez dodatne in z dodatno obremenitvijo. BTW: MiNa ma bolj prav tako ga dvigne, da ko vklopim 2 osebi (ali našraufam z vijakom isti je to qurac) moram stati na prstkih, če je za eno osebo, pa stojim na celem podplatu. Ob 23. 7. 2016 at 8:18, Cartman pravi: Topla voda je po navadi v levi strani pipe. prid v AC medveja...še sedaj ne vem kje je, tuši so mrzli, v pipi na lijaku pa sam vroča voda...upam, da niso isti mojstri fedrov/amortizerjev sestavljali Ob 23. 7. 2016 at 9:44, Kmet2 pravi: Snecer ,ne pisat več ........... jst pa za Snecija držim Kmet2 1
Borutt Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 pred 47 minutami, DAMI34 pravi: tako ga dvigne, da ko vklopim 2 osebi (ali našraufam z vijakom isti je to qurac) moram stati na prstkih, če je za eno osebo, pa stojim na celem podplatu. Si mogoče pomislil, da si samo nastavil na trše, zaradi česar se motor manj posede ? Res misliš, da se z vrtenjem vijaka spreminja višina in posledično ciklistika ? Nearrain in vandrovec 2
DAMI34 Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 pred 1 minuto, Borutt pravi: Si mogoče pomislil, da si samo nastavil na trše, zaradi česar se motor manj posede ? Res misliš, da se z vrtenjem vijaka spreminja višina in posledično ciklistika ? a hočeš, da ti posnamem video, kako se mašina dviguje? Kmet2 1
Nearrain Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 1 minute ago, Borutt said: Si mogoče pomislil, da si samo nastavil na trše, zaradi česar se motor manj posede ? Res misliš, da se z vrtenjem vijaka spreminja višina in posledično ciklistika ? Cakam, da bojo najdl se kaksen knof za lebdenje poleg "dvigovanja" na svojih mopedih MiNa 1
DAMI34 Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 pred 8 minutami, Nearrain pravi: Cakam, da bojo najdl se kaksen knof za lebdenje poleg "dvigovanja" na svojih mopedih ja pol pa lažem
Borutt Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 pred 7 minutami, DAMI34 pravi: a hočeš, da ti posnamem video, kako se mašina dviguje? Bom še drugače napisal, da boš mogoče razumel. Motor ima svojo težo, katera sloni na vzmeteh. In od teh vzmeti je odvisno, koliko se bo motor posedel. Je razumljivo do sedaj ? V primeru mehke vzmeti je posed večji in v primeru trše vzmeti je posed manjši. Razumljivo ? In v primeru vrtenja gumba na trše se motor manj posede, kar ti razumeš, kot dvigovanje. V resnici je pa stvar v posedanju. SF, vandrovec in MiNa 3
DAMI34 Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 (popravljeno) pred 5 minutami, Borutt pravi: Bom še drugače napisal, da boš mogoče razumel. Motor ima svojo težo, katera sloni na vzmeteh. In od teh vzmeti je odvisno, koliko se bo motor posedel. Je razumljivo do sedaj ? V primeru mehke vzmeti je posed večji in v primeru trše vzmeti je posed manjši. Razumljivo ? In v primeru vrtenja gumba na trše se motor manj posede, kar ti razumeš, kot dvigovanje. V resnici je pa stvar v posedanju. še enkrat, briga mene....kako kaj nastane, dejstvo je da tole kar sem napisal citiram: tako ga dvigne, da ko vklopim 2 osebi (ali našraufam z vijakom isti je to qurac) moram stati na prstkih, če je za eno osebo, pa stojim na celem podplatu. Za to izjavo stojim in ti lahko dokažem. Zakaj bi lagal? Kaj mam od tega???? ko se prednapetost povečuje se moped (sedež) vidno dviga, za vse ostalo me pa boli qurac kaj trdita...dejstvo je da se dviga, ko pridem domov uploudam video. ps. na Diavelu, sem pa zategnil vzmet, pa ni bil nč višji od tal...swašta bi reku mujo Popravljeno Julij 24, 2016. Popravil DAMI34
XTR Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 17 minutes ago, DAMI34 said: ko se prednapetost povečuje se moped (sedež) vidno dviga, za vse ostalo me pa boli qurac kaj trdita...dejstvo je da se dviga, ko pridem domov uploudam video. ps. na Diavelu, sem pa zategnil vzmet, pa ni bil nč višji od tal...swašta bi reku mujo Tale GT ima že cel kup elektronike. Da ni to kakšna posebna izvedba vzmetenja? Quote As an added bonus, the GT has a system that watches rear ride height and can automatically add spring preload to level the load. It only does this once at startup; it does not dynamically adjust spring preload as you ride.
Nearrain Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 52 minutes ago, DAMI34 said: ja pol pa lažem Nic ne lazes... Pojma nimas in pametujes. In ja, na videu se bo videlo, da se mopedu zadnji konec dviguje. In to Je rezutat tega kar ti Borut ves cas govori. ESA naredi isto ... Vecji preload vzmeti in motor pod svojo ali skupno tezo manj posede. In s famozno ciklistiko, katero tako pogosto ime hate ima bore malo veze, res zelo malo. PS: pa brigi se zase SF in MiNa 2
Slow Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 Ko sem sprejal verigo (s pomocjo druge osebe, ki je premikala motor), sem slisal tole pokanje nekje pri zadnji gumi. So mogoce lezaji? In ce so, kaj to pomeni? Bodo odpovedali, bo pokanje cedalje glasneje? Bi menjal, ampak je sranje, ker imava namen v ponedeljek zjutraj odriniti na turo v tujino s cca. 1500 - 2000 kilometrine in dam sedaj tezko motor na servis... v ponedeljek zjutraj pa najbrz noben mehanik ne bo to zrihtal.
SF Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 (popravljeno) Če poka v kolesu, jih ne boš odpeljal niti 1500. Priporočam razdiranje in preverjanje vseh ležajev tako, da s pomočjo prsta preveriš vrtenje in zračnost. Razdri, zjutraj takoj kupi druge in zmontiraj. Saj vem... Ne posluša se ti babe, da vse delaš v zadnjem hipu in da se ona že ne bo vozila po soncu... Ogledal sem si video... Če boš naložen prišel do konca ulice in ustavil brez padca boš imel srečo... Popravljeno Julij 24, 2016. Popravil SF gsxf750, Slow in MiNa 3
JezniPohorc Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 Če dobiš ležaje (verjetno so standardni), potem bi ti načeloma vsak mehanik lahko to zrihtal v cca. 1h... Slow in MiNa 2
Slow Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 20 minutes ago, SF said: Če poka v kolesu, jih ne boš odpeljal niti 1500. Priporočam razdiranje in preverjanje vseh ležajev tako, da s pomočjo prsta preveriš vrtenje in zračnost. Razdri, zjutraj takoj kupi druge in zmontiraj. Saj vem... Ne posluša se ti babe, da vse delaš v zadnjem hipu in da se ona že ne bo vozila po soncu... Ogledal sem si video... Če boš naložen prišel do konca ulice in ustavil brez padca boš imel srečo... Bi, ampak ne znam. 18 minutes ago, Borutt said: Kaj pa veriga ? Ne vem. Veriga je bila menjana na komplet servisu (500 €) cca. 4000 km nazaj. 17 minutes ago, JezniPohorc said: Če dobiš ležaje (verjetno so standardni), potem bi ti načeloma vsak mehanik lahko to zrihtal v cca. 1h... Sem klical "svojega" novega mehanika (Miracing), ampak je stevilka nedosegljiva; najbrz do jutri zjutraj. Eh sranje... ker imava ze rezervirane hotele po dnevnih etapah z jutrisnjim dnem naprej.
DAMI34 Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, Nearrain pravi: Nic ne lazes... Pojma nimas in pametujes. In ja, na videu se bo videlo, da se mopedu zadnji konec dviguje. In to Je rezutat tega kar ti Borut ves cas govori. ESA naredi isto ... Vecji preload vzmeti in motor pod svojo ali skupno tezo manj posede. In s famozno ciklistiko, katero tako pogosto ime hate ima bore malo veze, res zelo malo. PS: pa brigi se zase hudiča, tok si pametn, da govoriš isto kot jaz, se dvigne al se ne? (sam to sem napisal) pa zase se brigi pred 2 urami, XTR pravi: Tale GT ima že cel kup elektronike. Da ni to kakšna posebna izvedba vzmetenja? nope, saj si linkal. Damping in rebound pa prilagaja aktivno, kar pa ni povezano s tem da če sem solo imam cel podplat na tleh, v dvoje pa stojim na prstih. Matr sm pametn in točno vem kaj govorim. Sam tist kar sam napisal Popravljeno Julij 24, 2016. Popravil DAMI34 Kmet2 1
XTR Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 10 minutes ago, DAMI34 said: nope, saj si linkal. Damping in rebound pa prilagaja aktivno, kar pa ni povezano s tem da če sem solo imam cel podplat na tleh, v dvoje pa stojim na prstih. Matr sm pametn in točno vem kaj govorim. Sam tist kar sam napisal Mogoče so pri KTM-u naredili program za težje sopotnice, pa se ne posede do predvidene višine. Probaj nastaviti prednapetost še pri neobremenjenem motorju, če gre. 46 minutes ago, Slow said: Ko sem sprejal verigo (s pomocjo druge osebe, ki je premikala motor), sem slisal tole pokanje nekje pri zadnji gumi. So mogoce lezaji? In ce so, kaj to pomeni? Bodo odpovedali, bo pokanje cedalje glasneje? Bi menjal, ampak je sranje, ker imava namen v ponedeljek zjutraj odriniti na turo v tujino s cca. 1500 - 2000 kilometrine in dam sedaj tezko motor na servis... v ponedeljek zjutraj pa najbrz noben mehanik ne bo to zrihtal. Dvigni zadnje kolo od tal, zavrti in poslušaj če je podoben zvok, da ugotoviš izvor. Če nimaš stojala ga naj pa nekdo nagne na stransko tačko. Čudno mi je, ker je frekvenca zvoka zelo podobna razdelku na senzorju ABS-a. Poglej če so ležaji že tako zanič da drgne po senzorju. Slow 1
NumLock Objavljeno Julij 24, 2016 Opozori Objavljeno Julij 24, 2016 (popravljeno) @Slow: smem vprašat, kateri letnik je in koliko ima prevoženih? Kot je nekdo omenil: probaj zadaj dvignit kolo od tal in se poglobi od kod prihaja zvok. Podrobno poglej tudi verigo. Morda smešno vprašanje ampak ... a si menjal samo verigo ali tudi zobčenike? Kot sem rekel, poglobi se v zadaj vrteče stvari in probaj ugotovit, kje poka. Tvoj mehanik, če ima kobi, prikolico, naj ga raje odpelje, ker, da se sam pelješ, lahko narediš več škode kot koristi. Popravljeno Julij 24, 2016. Popravil DL650
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se