Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Prvo kar sem pogledal - stopalke za sopotnika. Praktično enaka, pri stopalkah se pa vidi, da ima 1000 precej višje postavljene stopalke za sopotnika. Res ne vem zakaj? Kot da nočejo, da se vozi v dvoje. To je bil eden najresnejših vzrokov, zakaj sem ostal na 650 ccm.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 kobili več ima :) 

Gledam dodatno opremo in se mi zdi, da je original plastična zaščita motorja enaka prejšnjemu? :P 

Všeč mi je da so rit zožali in sedaj s tem izpuhom lažje montiraš večje kovčke brez da si širok 1.2m 

Vsekakor bo potrebno čez zimo na sejem in si ogledati to v živo (če ne prej Moto Linz) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašujem zato ker so pri Akrapoviču lani namignili, da bo spremenjen.

Evo našel;

Quote

The bike gets a Euro 4 compliant motor (as you’d expect) and the motor has a new fuel injection system with 10 hole injectors and a host of bits taken from this year’s SV650 including resin-coated pistons and new camshafts

No očitno dobi prihajajoči model Igorjev "street legal" lonec, kateri pa ni bil za zdajšnjega ('12-'16)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, blindek said:

Všeč mi je da so rit zožali in sedaj s tem izpuhom lažje montiraš večje kovčke brez da si širok 1.2m

S tem se precej strinjam - Strom z velikimi stranskimi kufri je res (pre)sirok. To lahko obcuti vsak stromist v mestnem vrvezu, ko zeli mimo stojecih kolon (pred semaforji, mimo zastojev itd) in pa po kaksnih single trackih obdanih z vejevjem.

Po drugi strani pa se z nizjo pozicijo izpuha izgublja lastnost in namembnost (tezkih) enduro motorjev. Za nas, ki se 90% vozimo po asfaltnih cestah, to ne prestavlja ovir, za tiste, ki bi sli s Stromom na popotovalne dogodivscine v "divjino", pa bi lahko ze preckanje kaksne globlje vode znalo biti otezkoceno.

Kakorkoli, meni je lep. Ceprav me mika 1200 GS. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali se komu doma valja kakšno višje steklo za DL 1000, 2004. Original mi nekako ne odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pristavim še moje mnenje o novem V-stromu 650. Oblikovno so ga spremenili (beri: polepšali!), ni pa to neka revolucija. Agregat enak, čeprav bi lahko dodali kako KM več. Kar se tiče širine z kovčki bo mogoče res kak cm manj, saj ima prejšnji z 35 lit. kovčki 109 cm. Če bo čas dopuščal ga gremo pogledat v Milano. Upam pa, da cenovno ne zraste preveč! Lp

 

 

 

 

 

DL650A_XAL7_Meter_2.jpg

DL650AL7_YWW_Right.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri modelu, ki se dobro prodaja in se je izkazal, ni nekega razloga po velikih spremembah, prej za izboljšave, ki jih pokaže uporaba. Račka se mi sicer ne dopade najbolj, po drugi strani pa je precej bolj prepoznavna kot klasični japan look.

Ampak sčasoma se bo prijeli, kot se je na modelu 1000, ki je takoj prepoznaven.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 10. 2016 at 8:45, ton pravi:

Mene pa zanima ali se komu doma valja kakšno višje steklo za DL 1000, 2004. Original mi nekako ne odgovarja.

Kaj pa tebi odgovarja:'( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, danes ko je lepo, dokaj sončno, sem se odločil, da svojo lubico zapeljem pred garažo in naredim to, kar sem vsak dan odlašal zaradi mrzlega vremena, pa še bolan sem bil z temperaturo. Konzumiral več ali manj rum s čajem in limono. Ni mi bilo za nič, pa čeprav bi se po stopnicah moral spustit samo v garažo. No, za vozit mi nekako ni, tako, da sem razmontiral končno sprednje zavorne čeljusti in se pedantno lotil čiščenja.


23379019.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎16‎.‎10‎.‎2016 at 15:00, DL650 pravi:

No, danes ko je lepo, dokaj sončno, sem se odločil, da svojo lubico zapeljem pred garažo in naredim to, kar sem vsak dan odlašal zaradi mrzlega vremena, pa še bolan sem bil z temperaturo. Konzumiral več ali manj rum s čajem in limono. Ni mi bilo za nič, pa čeprav bi se po stopnicah moral spustit samo v garažo. No, za vozit mi nekako ni, tako, da sem razmontiral končno sprednje zavorne čeljusti in se pedantno lotil čiščenja.
 

lepo si spucal, samo ni dobro preveč z kakšnim reinigerjem špricat po cilindrih, ker potem ti znajo gumice spokat in zadeva spusti čez čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, gift pravi:

lepo si spucal, samo ni dobro preveč z kakšnim reinigerjem špricat po cilindrih, ker potem ti znajo gumice spokat in zadeva spusti čez čas.

Nisem pretiraval z čistili, temveč sem vse ščistil z vodo + zobna krtačka. Na trenutke sem uporabil bejbi palčko in zobotrebev, da sem ta večjo oziroma bolj trdovratno umazanijo ščohal iz ohišja. Na koncu pa sem z bremzrajnigerom malo pošprical, ter obrisal.
Sem prebral, da se ne sme z raznimi topili čistit ... drugače pa hvala za nasvet.

Vedi, ker nisem tega hofa, sem se prekleto dobro pozanimal, kako se spravit k zadevi, saj bremze so le bremze.

Sem se spomnil na koncu, ko sem bil fertik, da bi lahko umazanijo enostavno spucal s petrolejem. Z njim gree vse dol!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, blindek pravi:

Suuuuzuuuuukiiiii :P 

20161024_164134.jpg

Blindek zdravo! A lahko prosim poveš, kje si nabavil nalepke v-strom 650, ki so na črni plastiki.

Jaz sem vse pregledal in najdem samo tiste 6 delne bumerange.

Hvala za odgovor! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na pooblaščenem servisu Suzuki... :) Sem šel na nemško suzuki stran, pod dodatki spisal kataloško, so naročili in dobil v 2dneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Imam velikega Vstroma letnik 2004. Pogledat bi moral koš sklopke, oz. jo vstaviti nazaj v utor, ker mi je potisni cilinder malo preveč potisnil---:twak: ( sem čistil ter rastavil sprednji pogonski zobčenik in cilindrček). Moto Panigaz so mi dejali da ni kaj pokvarjeno, vendar moram samo koš nazaj postaviti v nekak pravilni položaj. Oni bi mi to naredili za cca eno uro, samo je problem, ker bi moral motor pripeljati z koroške, (na prikolici)... :/   Tako me pa zanima nekaj stvari:

Ali bi moral menjati tesnilo pokrova sklopke, ker bi pokrov moral vzeti dol?

Je potrebno za to dejanje tudi odstraniti vodno črpalko?

Ali vi zategujete vijake potem z  moment ključom oz. tak ko piše v knjigi (11Nm vijaki pokrova)?

 

Tako se to pač nam novincem naredi.... :dry: Želel sem sčistiti motor za tipi topi, ker sem novi lastnik in mam res veliko skrb, in potem mi da moj moped dela (izpust olja, vode, šraufanja... :ninja:) in veliko preglavic da bo spet normalno šel.... :bike:

 

Hvala za vašo pomoč 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp folk

mam eno vprašanje.mam v stroma 1000 letnik 2006,pa me zanima,ko bom čez zimo glih zračni filter menju,pa bo rezerovar dol z motorja,a se mi splača še svečke zamenjat.mam pa 32,000 prevoženih.pa če ve kdo točn tip svečke,ko jih nebi glih pr kakmu yogiju kupoval.se dobijo kje vrjet še cenej.hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, mliner pravi:

lp folk

mam eno vprašanje.mam v stroma 1000 letnik 2006,pa me zanima,ko bom čez zimo glih zračni filter menju,pa bo rezerovar dol z motorja,a se mi splača še svečke zamenjat.mam pa 32,000 prevoženih.pa če ve kdo točn tip svečke,ko jih nebi glih pr kakmu yogiju kupoval.se dobijo kje vrjet še cenej.hvala

Zdaj, če imaš že tank dol, potem bi bilo smoterno zamenjat tudi svečke. Na kakšen interval se menjavajo ti verjetno piše v knjigi, ki si jo dobil zraven, prav tako pa je tam tudi tip svečke.

Če pa nimaš knjige, pa pogledaš direktno na svečko kakšna je oznaka, se pozanimaš po trgovinah in pri najcenejšem kupiš. To danes ni problem ... danes naročiš, jutri dobiš ... iz Avstrije pa tudi v 3 dneh .... itd .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!