Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

2008, registriran prvic 2009, 40k km.

Tega se mi zdi, da nisem slisal preden sta bili menjani gumi (ne dolgo nazaj). Dober teden nazaj, sem ga peljal na servis za urediti nekaj drobnarij pred popotovanjem (plastika smerokaza, en var na nosilcu za izpuh) in me je serviser poklical ter rekel, da je zaslisal nekaj pokanja, ko je motor potiskal in da bi znali biti lezaji (cca. 80 evrov). Drugi dan, ko sem motor prevzel, je rekel, da se nic ne slisi, da je "ok" oz. nekaj takega.

Jaz, do danes, nisem nikoli slisal. Ne vem, mogoce nisem bil pozoren. Moja tudi ni slisala, pa ga skoraj vedno potiskam ugasnjenega, ko startava od doma.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 6. 2016 at 21:16, Scarabeo 500 pravi:

 

 

pred 1 minuto, Slow pravi:

2008, registriran prvic 2009, 40k km. Tega se mi zdi, da nisem slisal preden sta bili menjani gumi (ne dolgo nazaj). Dober teden nazaj, sem ga peljal na servis za urediti nekaj drobnarij pred popotovanjem (plastika smerokaza, en var na nosilcu za izpuh) in me je poklical ter rekel, da je zaslisal nekaj pokanja, ko je motor potiskal in da bi znali biti lezaji (cca. 80 evrov). Drugi dan, ko sem motor prevzel, je rekel, da se nic ne slisi, da je "ok".

Meni deluje kot preveč napeta veriga, ki ne nalega lepo na zobnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, XTR pravi:

Mogoče so pri KTM-u naredili program za težje sopotnice, pa se ne posede do predvidene višine. :)  Probaj nastaviti prednapetost še pri neobremenjenem motorju, če gre. 

 

Dvigni zadnje kolo od tal, zavrti in poslušaj če je podoben zvok, da ugotoviš izvor. Če nimaš stojala ga naj pa nekdo nagne na stransko tačko. Čudno mi je, ker je frekvenca zvoka zelo podobna razdelku na senzorju ABS-a. Poglej če so ležaji že tako zanič da drgne po senzorju.  

sem že napisal, pri neobremenjenem se dvigne, ko oba gor sedeva je višji.(žal ročne nastavitve ni, lahko pa dam na solo+kufri ampak to ni povezano s tem kar sem pisal)....nisem nič debatiral kaj in kako se dogaja z vzmetjo ali fedrom. Pa valda mi je jasno, kdaj stojim na prstih in kdaj ne....pa klasično vzmetenje tut znam kar dobro nastaviti za solo vožnjo ali za dve osebi, tok butla nism, je pa res da me Nearrain prekaša :P

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Scarabeo 500 said:

 

Meni deluje kot preveč napeta veriga, ki ne nalega lepo na zobnike.

Ampak to bi serviser najbrz vedel, a ne? Saj jo je on popustil, ker je rekel, da jo je vulkanizer malo prevec napel za dva.

@DL650

Zobceniki so kot novi, je se zadnjic @jskrablin rekel, ko sva cistila in mazala verigo. Lepo obojestransko zaviti s celimi kraki/vrhovi.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Slow pravi:

Ampak to bi serviser najbrz vedel, a ne? Saj jo je on popustil, ker je rekel, da jo je vulkanizer malo prevec napel za dva.

Na stranskem stojalu naj bi imela 2-3cm hoda... Poskusi...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Slow pravi:

Ampak to bi serviser najbrz vedel, a ne? Saj jo je on popustil, ker je rekel, da jo je vulkanizer malo prevec napel za dva.

Vseeno preveri, da lahko ta problem izločiš. Morda se je kaj prestavilo, čeprav je malo verjetno. Preveri verigo naj ima 3 - 4 cm hoda - gor in dol, spodnja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Slow pravi:

2008, registriran prvic 2009, 40k km.

Tega se mi zdi, da nisem slisal preden sta bili menjani gumi (ne dolgo nazaj). Dober teden nazaj, sem ga peljal na servis za urediti nekaj drobnarij pred popotovanjem (plastika smerokaza, en var na nosilcu za izpuh) in me je serviser poklical ter rekel, da je zaslisal nekaj pokanja, ko je motor potiskal in da bi znali biti lezaji (cca. 80 evrov). Drugi dan, ko sem motor prevzel, je rekel, da se nic ne slisi, da je "ok" oz. nekaj takega.

Torej imaš odgovor. Če je mehanik to slišal in ti omenil, da je ležaj, potem je škoda, da ti ni ponudil menjave.
Ker imaš vse spakirano in jutri odpotujeta, imaš danes čas, da se res poglobiš v zadnje kolo in preveriš, če ni pri verigi kaj narobe, paknih .... itd.

Vsekakor, če te mehanik takoj zjutraj prične obravnavat, imaš čas, da prideta na vajino ciljno destinacijo. Če odpre ob 8.00 in ima cca. 1,5 ure dela, potem imata še vedno do večera čas, da prispeta v Dolomite. Sploh pa v tisto smer ni zastojev. Resnično upam, da boš jutri uspešno rešil zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Borutt pravi:

Bom še drugače napisal, da boš mogoče razumel. Motor ima svojo težo, katera sloni na vzmeteh. In od teh vzmeti je odvisno, koliko se bo motor posedel. Je razumljivo do sedaj ? V primeru mehke vzmeti je posed večji in v primeru trše vzmeti je posed manjši.  Razumljivo ? In v primeru vrtenja gumba na trše se motor manj posede, kar ti razumeš, kot dvigovanje. V resnici je pa stvar v posedanju. 

Res je,samo pišeš spet plastično :P povej mu z občutkom .......Dami34, Miško ........amortizer,fedr bla bla,njegova veličina(dolžina)je od točke A do točke B je vedno ista ,ne glede na tvoje  obrate in gumbke . Če ga daš povsem na soft se bo že sam motor bolj posedel kot s hard nastavitvijo a ti to občutiš in seveda tudi jaz kot dviganje in spuščanje motorja . Seveda se tudi vidno to vidi ,pri GSA je šel se mi zdi vsaj 3-5cm višje.....govorim na pamet ,da ne bo šel kdo merit :P

Sam motor pa ko stopiš iz njega dol in ga daš na stojalo ne bo spreminjal višine kljub spreminjanju nastavitev ,spreminja višino samo obremenjen na račun trše nastavitve fedra"vzmeti" ali mehkejše .

Ne vem pa kaj ti sploh to razlagamo ker si rekel samo ,da se motor dviguje in spušča kar se res samo pozabil si dodat ključno besedo "OBREMENJEN" pa bi te vsi razumeli ,tako sem te pa samo jaz zato sem te tud lajkov :OK:

Miško a me štekaš bolj kot boruta .......on res grobo komunicira :D

 

Strom je pa super motor,sem ga eno 2x peljal :OK:

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da se motim, ampak meni kot sem omenil že zgoraj, dosti bolj verjetno se zdi, da je veriga, ker v lagerjih bi se bolj slišalo "droblenje", kot pa enakomerno pokanje.

Kaj pa če ne sediš na motorju in ga potiskaš? Se dogaja isto?

Če sediš na motorju in se z njim potiskaš, a se veriga - glidi lepo vsedajo v zobčenik?

Se morda na zobkih vidi, da so bolj "svetli", kot ponavadi , mislim spiljeni?

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Res je,samo pišeš spet plastično :P povej mu z občutkom .......Dami34, Miško ........amortizer,fedr bla bla,njegova veličina(dolžina)je od točke A do točke B je vedno ista ,ne glede na tvoje  obrate in gumbke . Če ga daš povsem na soft se bo že sam motor bolj posedel kot s hard nastavitvijo a ti to občutiš in seveda tudi jaz kot dviganje in spuščanje motorja . Seveda se tudi vidno to vidi ,pri GSA je šel se mi zdi vsaj 3-5cm višje.....govorim na pamet ,da ne bo šel kdo merit :P

Sam motor pa ko stopiš iz njega dol in ga daš na stojalo ne bo spreminjal višine kljub spreminjanju nastavitev ,spreminja višino samo obremenjen na račun trše nastavitve fedra"vzmeti" ali mehkejše .

Ne vem pa kaj ti sploh to razlagamo ker si rekel samo ,da se motor dviguje in spušča kar se res samo pozabil si dodat ključno besedo "OBREMENJEN" pa bi te vsi razumeli ,tako sem te pa samo jaz zato sem te tud lajkov :OK:

Miško a me štekaš bolj kot boruta .......on res grobo komunicira :D

 

Strom je pa super motor,sem ga eno 2x peljal :OK:

:lol1:vidva miškota se kar vdajajta občutkom :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kmet2 pravi:

Res je,samo pišeš spet plastično :P povej mu z občutkom .......Dami34, Miško ........amortizer,fedr bla bla,njegova veličina(dolžina)je od točke A do točke B je vedno ista ,ne glede na tvoje  obrate in gumbke . Če ga daš povsem na soft se bo že sam motor bolj posedel kot s hard nastavitvijo a ti to občutiš in seveda tudi jaz kot dviganje in spuščanje motorja . Seveda se tudi vidno to vidi ,pri GSA je šel se mi zdi vsaj 3-5cm višje.....govorim na pamet ,da ne bo šel kdo merit :P

Sam motor pa ko stopiš iz njega dol in ga daš na stojalo ne bo spreminjal višine kljub spreminjanju nastavitev ,spreminja višino samo obremenjen na račun trše nastavitve fedra"vzmeti" ali mehkejše .

Ne vem pa kaj ti sploh to razlagamo ker si rekel samo ,da se motor dviguje in spušča kar se res samo pozabil si dodat ključno besedo "OBREMENJEN" pa bi te vsi razumeli ,tako sem te pa samo jaz zato sem te tud lajkov :OK:

Miško a me štekaš bolj kot boruta .......on res grobo komunicira :D

 

Strom je pa super motor,sem ga eno 2x peljal :OK:

malce moram popravit, dejansko se dviguje tudi neobremenjen, kresnem, vklopim za 2 osebi in gre par cm gor NEOBREMENJEN. Bi se pa moral ko oba sediva gor postaviti na isto višino, kot kadar sem solo. Pa se ne, ostane mal višji, ravno zaradi tega ker je računalniško določen (pa to spet ni povezano z mojim pisanjem). Če bi imel še ročno možnost nastavitve, bi pa lahko prišel na isto višino.

Velja pa to kar si ti napisal za ročne nastavitve, če jih prav zadanem, tako na SXu kot ostalih. Prednapetost se poveča, da je motor pri večji teži enako visok in ima vsaj podobno gibanje, kot če je manjša teža.

ps. ne bom več tule klobasal, mi je pa štrom prešvoh :D

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

malce moram popravit, dejansko se dviguje tudi neobremenjen, kresnem, vklopim za 2 osebi in gre par cm gor NEOBREMENJEN. Bi se pa moral ko oba sediva gor postaviti na isto višino, kot kadar sem solo. Pa se ne, ostane mal višji, ravno zaradi tega ker je računalniško določen (pa to spet ni povezano z mojim pisanjem). Če bi imel še ročno možnost nastavitve, bi pa lahko prišel na isto višino.

Velja pa to kar si ti napisal za ročne nastavitve, če jih prav zadanem, tako na SXu kot ostalih. Prednapetost se poveča, da je motor pri večji teži enako visok in ima vsaj podobno gibanje, kot če je manjša teža.

ps. ne bom več tule klobasal, mi je pa štrom prešvoh :D

 

Vidim, da ne ločiš kdaj je zadnji amortizer obremenjen in kdaj ne, zato ti bom poskušal enostavno razložiti, da boš razumel.

Zadnji amortizer je neobremenjen takrat, ko je motor na centralnem stojalu (zadnja guma je pri tem v zraku) oz. takem stojalu, pri katerem masa motorja ne "pritiska" na nihajko. Že če motor sloni na stranski tački je vzmetenje obremenjeno. Če ga držiš pokonci je obremenjeno še malenkost bolj, ko se še ti vsedeš na motor je obremenjeno še bolj itd. Tudi če ti ne sediš na motorju, je vzmetenje obremenjeno ker ga obremenjuje teža motorja, saj motor nima 0 kg, pač pa jih ima več kot ti in sopotnica skupaj s prtljago ;)

Mislim, da bi bilo to debato bolje prestavit v temo o vzmetenju. Zdej pa dovolj :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko vem, je fedr prednapet. In zato je stalno obremenjen. Več prednapetosti je, manj se motor poseda. Amortizer je pa obremenjen med delovanjem, ko duši neumnosti od fedra... To je kako skakanje pa to...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, speedfighttuning pravi:

Vidim, da ne ločiš kdaj je zadnji amortizer obremenjen in kdaj ne, zato ti bom poskušal enostavno razložiti, da boš razumel.

Zadnji amortizer je neobremenjen takrat, ko je motor na centralnem stojalu (zadnja guma je pri tem v zraku) oz. takem stojalu, pri katerem masa motorja ne "pritiska" na nihajko. Že če motor sloni na stranski tački je vzmetenje obremenjeno. Če ga držiš pokonci je obremenjeno še malenkost bolj, ko se še ti vsedeš na motor je obremenjeno še bolj itd. Tudi če ti ne sediš na motorju, je vzmetenje obremenjeno ker ga obremenjuje teža motorja, saj motor nima 0 kg, pač pa jih ima več kot ti in sopotnica skupaj s prtljago ;)

Mislim, da bi bilo to debato bolje prestavit v temo o vzmetenju. Zdej pa dovolj :topic:

citiral sem Kmeta, govora je bilo o in izključno o GT in dvigovanju.

Kmet je tole napisal:

Sam motor pa ko stopiš iz njega dol in ga daš na stojalo ne bo spreminjal višine kljub spreminjanju nastavitev ,spreminja višino samo obremenjen na račun trše nastavitve fedra"vzmeti" ali mehkejše .

Moj ma samo stransko tačko (kar je tudi "stojalo"), ne pa centralca....torej, drži, kar sem napisal , oziroma sem zaradi tega stavka razumel pod neobremenjen, da ni nikogar na njemu.:D

zdej pa dost. Maš prav seveda in se popolnoma strinjam.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

47 minutes ago, DL650 said:

Lahko da se motim, ampak meni kot sem omenil že zgoraj, dosti bolj verjetno se zdi, da je veriga, ker v lagerjih bi se bolj slišalo "droblenje", kot pa enakomerno pokanje.

Kaj pa če ne sediš na motorju in ga potiskaš? Se dogaja isto?

Če sediš na motorju in se z njim potiskaš, a se veriga - glidi lepo vsedajo v zobčenik?

Se morda na zobkih vidi, da so bolj "svetli", kot ponavadi , mislim spiljeni?

Slisi se, ce motor potiskam ob sebi (naprej ali nazaj) in tudi, ce sedim in ga potiskam z nogami. Se pa ne slisi kot drobljenje/mletje, ampak tako, kot ko smo v otroskih casih dajali koscek plastike od loncka na kolo, da se je slisalo s sprikljami ob voznji; le da bi bila tu debelejsa plastika, saj bolj poka.

Veriga se mi zdi, kar precej nasponana, kar je cudno, saj je dober teden dni nazaj serviser rekel, da jo bo se malo popustil, ker naj bi jo baje vulkanizer malo prevec nasponal.

FHD slike (lahko se precej povecajo).

20160724_153716.jpg

20160724_153712.jpg

20160724_154851.jpg

20160724_154900.jpg

Video, ki sem ga dal prej.

https://www.youtube.com/watch?v=Adar3IQBzVk

Veriga.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz fotk je težko videt kaj bi lahko bilo narobe...

Napetost verike zgleda ok za enega. Za dve osebi in prtljago pa je bolje, da je hod večji, da manj obremenjuješ ležaje pri sprednjem zobniku...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napetost verige preveri tako, da se s sopotnico oba vsedeta na motor, nekdo pa naj proba premaknit verigo kot ti na posnetku. Če je napeta kot struna, kar po vsej verjetnosti bo v tvojem primeru, je preveč napeta.  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Slow: če mene vprašaš, bi rekel, da je veriga res preveč našpanana.
Moj predlog je, da greš takoj, ampak res takoj zjutraj do svojega serviserja, kjer ti naj proba, najprej nastavit verigo, kot je treba. V kolikor se bo pokanje nadeljevalo so res lahko lagerji ali pa sama os zadnjega kolesa.

Ti, pa si danes ko imaš še čas, na netu poglej, kakšne lagerje rabiš v kolikor bi jih moral menjat. Predlagam, da si narediš spisek trgovin in telefonskih številk, kamor boš poklical za zalogo lagerjev v kolikor ga tvoj mehanik nima na zalogi. Me razumeš?
Bodi pripravljen jutri na več možnih scenarijev. Ko pa zadevo rešita, pa se z svojo boljšo polovico odpravita novim dogodivščinam nasproti.

Kot sem rekel, do teme in malo čes imata čas, da prideta na svoj jutrišnji cilj. Časa je dovolj samo organizirat se je treba.

Popravljeno . Popravil DL650
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čas odhoda se neizbežno približuje in kaj dosti časa ne ostaja, zato stori kar sam lahko. To je, da lociraš okvaro. Možnosti sta le dve. Ležaji ali veriga. Prvo jaz sumim prenapeto verigo, drugo ležaj na nosilni plošči zobnika.

Prvo kar lahko narediš je, da popustiš matico osi kolesa za 2-4 obrate, nato popusti še obe matici - vijaka napenjalcev za 2 polna obrata - oba enako! Med verigo in verižnik spodaj vstavi močnejši izvijač ali podaljšek od "gedore", ter sunkovito zavrti kolo tako, da skuša veriga preko izvijača. Tako boš premaknil kolo naprej v vilici in ustvaril večjo zračnost verige. Predno zategneš vijak osevine, zavrti kolo in poslušaj. Če pokanje izgine, si problem rešil. Če ne, je problem v ležaju. Ne pozabi zategniti kolesa in preveri še vijake napenjalcev, če so dovolj zategnjeni.

Ležaj bo verjetno delo za mehanika.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, raza said:

Prvo kar lahko narediš je, da popustiš matico osi kolesa...

Ne bi sam delal. Nimam ne podstavka za motor, ne primernega orodja... niti znanja. :)

Bom jutri takoj zjutraj klical na servis in upal, da ima potrebno na zalogi in cas da uredi cimprej.

12 minutes ago, DL650 said:

Ti, pa si danes ko imaš še čas, na netu poglej, kakšne lagerje rabiš

Eh, glih vem, kaksne. Ce bi moral sam kupiti, bi najbrz kupil napacne. Upam, da so kaksni standardni in da jih bo imel serviser na zalogi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Slow pravi:

Eh, glih vem, kaksne. Ce bi moral sam kupiti, bi najbrz kupil napacne. Upam, da so kaksni standardni in da jih bo imel serviser na zalogi.

Poiskusi na netu najti kakšen Service Manual, morda boš tam kaj našel. V navodilih, ki jih imaš od motorja to verjetno ne piše ali pač?

Zdaj sem na hitro poklikal .... vpisal sem tvoj letnik, pa mi je to ven vrglo, tako, da malo prelistaj .pdf fajl, ki ga prilagam spodaj.

SERVICE Manual Suzuki DL650

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Loh si vozil z prevec napeto verigo in s tem nekaj zjebal...  drugic res naredi tko da se oba vsedeta gor in ce bo veriga napeta kot na posnetku bo top...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

:lol1:vidva miškota se kar vdajajta občutkom :lol1:

škoda k nis bil z nama na Plominki, abčutki so bili bažanski, ror je pa tulil u iber :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, DL650 said:

Poiskusi na netu najti kakšen Service Manual, morda boš tam kaj našel. V navodilih, ki jih imaš od motorja to verjetno ne piše ali pač?

Zdaj sem na hitro poklikal .... vpisal sem tvoj letnik, pa mi je to ven vrglo, tako, da malo prelistaj .pdf fajl, ki ga prilagam spodaj.

SERVICE Manual Suzuki DL650

O menjavi sprednjega pise na strani 282 - 284, o zadnjem na 310, 312,... ampak nic o tem, kaksne Strom potrebuje.

Verjetno nekaj takega 26,5$ ali mogoce tole.

Nasel tukaj, ce je pravo zadnji za 31 evrov.

Sprednji 12 evrov.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je motor polno naložen je ta veriga preveč napeta. Zmeraj je bolje 2 cm preveč kot eden premalo. Govorim o polno obloženem motorju.  Jaz jo španam tako, da se veriga z lahkoto dotakne vilice, ko jo potisneš navzgor. 

V navodilih piše 2 - 4 cm. Dva je absolutno premalo. Pa zaradi mene lahko pišejo strokovnjaki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!