Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Mogoče bi lahko tudi ventile preveril ko že imaš razkopano , po mojem se na Stromu ravno tam na 30-40kkm pregledujejo , ne vem pa če drži ,govorim na pamet , preveri in če ti manjka še par tisoč bi ti bilo smotrno še to vključit pa maš potem zares spet mir en cajt .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, mliner pravi:

lp folk

mam eno vprašanje.mam v stroma 1000 letnik 2006,pa me zanima,ko bom čez zimo glih zračni filter menju,pa bo rezerovar dol z motorja,a se mi splača še svečke zamenjat.mam pa 32,000 prevoženih.pa če ve kdo točn tip svečke,ko jih nebi glih pr kakmu yogiju kupoval.se dobijo kje vrjet še cenej.hvala

Tle boš najdu vse kode, svečke so pod front cylinder head:  http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2006/DL1000/parts.html

Kupiš sevede tam kjer je ceneje.

Najd servisno knjigo kjer maš not vse intervale.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem šel pod service manual pa sem najdu use.tk da hvala.se bom vrjetn lotil pa bom use zamenju,če bo že itak use narazn.pol pa čakamo novo sezono.;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, mliner pravi:

sem šel pod service manual pa sem najdu use.tk da hvala.se bom vrjetn lotil pa bom use zamenju,če bo že itak use narazn.pol pa čakamo novo sezono.;)

samo razmišlam, kot si rekel če bo že vse narazen, mislim, da pri 40000km pride na vrsto kontrola in nastavitev ventilov.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Wakasaki pravi:

samo razmišlam, kot si rekel če bo že vse narazen, mislim, da pri 40000km pride na vrsto kontrola in nastavitev ventilov.

 

že pri 24000 km piše kontrolo ventilov.tk da bom kr use poštimal.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Dilema..........kako se odločit?

Pozdravljeni MS-ovci!

Sem precej frišn na forumu, čeprav ga že kar nekaj časa prebiram. Motorski navdušenec od kar vem za sebe z nekaj vmesnimi prekinitvami zaradi drugih prioritet, ker vse pač ne gre naenkrat. Nazadje sem se vozil okoli z MP3 500 LT, ampak mi nekako ni  najbolj sedel. Počutil sem se kot Krpan na kobilici, tako da sem ga prodal. Nekako sem se sedaj navdušil za Suzukija V-strom 650!! Sedaj pa dilema.......lahko dobim modelno leto 2016, po mislim da dobri ceni, ali pa počakam do februarja in kupim novi model Stroma. Vizueno mi je model 2017 bolj všeč, tudi nekaj izboljšav je na stroju, je pa seveda tudi cena drugačna. Zanima me vaše mnenje, kako bi se odločili??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če denar ni problem potem priporočam nov model. Dvomim, da so ga toliko spremenili, da bi bil kakšen riziko glede "poporodnih težav" z novom modelom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupoval svojega XA, je bil po ceniku 8200€. Dobil sem popust in zanj dal 7800€. Zdaj se dobi za 7400e, kar se mi zdi več kot super cena. Klasični je pa že za 7100€. Jaz bi ga nabavil sedaj. Ko bo zunaj nov model bo sigurno zopet okoli 8200 in potem se zopet čaka na akcije - vsaj leto dni.

Naj te ne zavedejo ponudbe trgovcev. Jaz sem moral skoraj čakati 3 mesece na novega. Malo vprašaj, kdaj je dobavljiv. Takrat so imeli v celi Sloveniji samo 3 komade star letnik, ostalo pa na lagerjih.

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj bo na voljo nov model 2017, noben trgovec ne ve natančno. Eni govorijo, da bo že februarja, drugi marca, v resnici pa se ne ve točno. Ker je pač sedaj motoristom neugoden letni čas, sem pripravljen tudi počakat do pomladi na novi model, čeprav ne bi imel nič proti, da bi v garaži že stal moped..............za manj eur, tudi model 2016:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

THE RECALL: Suzuki Motor of America, Inc. (Suzuki) is recalling certain model year 2012-2016 DL650 V-Strom motorcycles manufactured from August 30, 2011, to October 12, 2015. In the affected motorcycles, the alternator stator may have insufficient heat resistance, resulting in a short circuit of the stator wires.

 

http://www.motorcyclistonline.com/suzuki-recalls-2012-2016-dl650-v-strom-adv-motorcycles?src=SOC&dom=fb

Popravljeno . Popravil nemo
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, da tega ne naredi "Big WhiteBlue". Na F-ih nas je Worldwide kar nekaj "pogoreličev" na letnikih od 08-13.

Ob 2. 12. 2016 at 19:26, Mitja-P pravi:

Kdaj bo na voljo nov model 2017

Ob primerjavi "staro/novo" pridem do zaključka, da je model 17 doživel le "facelift", ki ga seveda pomladi, ostalo pa je še vedno dobra in preizkušena tehnika. Seveda za boljšo prodajo navržejo kakšnega konja, ki pa po večini ne pomeni nevemkakšnega "pridelka".

Moj glas bi šel  "staremu" za ugodno ceno. Za 1000€ si pa nudiš eno lepo moto potovanje. Seveda pa na koncu zmaga "srce" posameznika in ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Cartman pravi:

A to vsi o 650 debatirate?

Pismo, ne razumem da sta strom in versys 1000 tako spregledana napram malim bratom. 

ker na rabiš več oziroma je manj več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Snecer pravi:

ker na rabiš več oziroma je manj več...

se ne strinjam, 650 sta zlo dobra motorja za zlo nizke pare. Za dva pa je absolutno jurja boljši, sploh ker ima dovolj močno vzmetenje za vse kufre in osebe, pa še vedno konkretno potegne. Sedaj, če špekuliram, nekdo rabi velko cestno enduro in če napraska 13k (kar niso več male pare), se stegne še mal, pa kup kaj dražjega in bolj zvenečega imena. V bistvu ma Cartman kar prav, po krivici sta spregledana.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, DAMI34 pravi:

se ne strinjam, 650 sta zlo dobra motorja za zlo nizke pare. Za dva pa je absolutno jurja boljši, sploh ker ima dovolj močno vzmetenje za vse kufre in osebe, pa še vedno konkretno potegne. Sedaj, če špekuliram, nekdo rabi velko cestno enduro in če napraska 13k (kar niso več male pare), se stegne še mal, pa kup kaj dražjega in bolj zvenečega imena. V bistvu ma Cartman kar prav, po krivici sta spregledana.

Poglej podatke obeh različic, če imata različni nosilnosti. Meni se ne da iskati. Zate pa vem, da imaš rad specifikacije in grafe, pa boš takoj našel. Je bil pa prejšnji Vstrom 650 narejen iz tisočaka in sicer z vgradnjo drugega agregata. Če je bila še kakšna sprememba, jo najde stric Gugl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

se ne strinjam, 650 sta zlo dobra motorja za zlo nizke pare. Za dva pa je absolutno jurja boljši, sploh ker ima dovolj močno vzmetenje za vse kufre in osebe, pa še vedno konkretno potegne. Sedaj, če špekuliram, nekdo rabi velko cestno enduro in če napraska 13k (kar niso več male pare), se stegne še mal, pa kup kaj dražjega in bolj zvenečega imena. V bistvu ma Cartman kar prav, po krivici sta spregledana.

če odmislimo vožnjo v dvoje ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto lepo se da peljati tudi v dvoje polno naložen - daleč nad predpisi. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Cartman said:

A to vsi o 650 debatirate?

Pismo, ne razumem da sta strom in versys 1000 tako spregledana napram malim bratom. 

Zato ker za 12-13 k dobiš že super druper propeler s katerim se lohk postavlaš pred "frendi"?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

Si še na kakšnem drugem moto forumu prijavljen?

Saj v večini ni potrebno biti prijavljen, da lahko bereš - ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Saj v večini ni potrebno biti prijavljen, da lahko bereš - ja.

Samo hotel sem te opomniti, da si na MS, tu so drugi standardi, brezveze, če sta z ženo prevozila celo Evropo s 650ko :) kje so šele druge celine.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manj je vcasih res vec. Vcasih pa premalo. Na razlicnih motorjih gledam priblizno kake rpm drzim, in ko grem na grafke, mi vedno pokaze da vozim z okrog 50kw. Pa ne maram davit motorjev, zato cenim tistih dodatnih cca 30kw vec, ki jih imajo litrce na razpolago. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!