Thundercat Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 fajn da se bo dalo na registraciji prišparat...luštn motor... :OK:
SuzyRider Objavljeno September 15, 2003 Opozori Objavljeno September 15, 2003 Od začetka, lep pozdrav vsem tle gor...! Tale zadeva od suzukita v-strom mi je kr všeč. seveda lahko neki konjev zbrišemo, ampak garantiram, d takšne L oziroma V mašine ni daleč naokrog od 650 kubikov...Namreč zdej si delam nekakšen spisek bodočih možnih motociklov in ta je vsekakor zraven.
YZFgeorge Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Še ena "Britney Spears endura".
cyc Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Še ena "Britney Spears endura". :lol1: :lol1: :lol1: Brrrm bi verjetno rekel "za softiće" :lol1: :lol1:
Rudolfo Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Od začetka, lep pozdrav vsem tle gor...! Tale zadeva od suzukita v-strom mi je kr všeč. seveda lahko neki konjev zbrišemo, ampak garantiram, d takšne L oziroma V mašine ni daleč naokrog od 650 kubikov...Namreč zdej si delam nekakšen spisek bodočih možnih motociklov in ta je vsekakor zraven. hmm, tale softy endura je tudi na mojem seznamu za drugo leto. Nekdo je omenjal en test, ki se ga da najti na netu. Lohka kakšen link?
lederman Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Še ena "Britney Spears endura". Kje se po tvoje meja med B.S. "endurami" in ostalimi? :hmm: Sm radovedn, pa ne vem če sm notr... :lol1: Če maš cestaka, ti vrejetn nobena "endura" ne bo všeč! :P :)
ceco Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Od kje vam ideja, da je tole endura? Koleštri od cestaka, okvir od cestaka, karakteristike agregata od cestaka, izpuh moda enaka kot pri cestahih ... hod vzmetenja, no ja - malenkost daljši. Oklep pa modna smernica.
Anko Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Tovarne vecinoma sploh ne uporabljajo vec imena razreda "enduro", ponavadi motorje te vrste razvrstijo kot "dual purpose" ali pa kar kot "sport touring", kar v bistvu tudi je - komot motorcek, tudi za daljsa potovanja.
ceco Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Tovarne vecinoma sploh ne uporabljajo vec imena razreda "enduro", ponavadi motorje te vrste razvrstijo kot "dual purpose" ali pa kar kot "sport touring", kar v bistvu tudi je - komot motorcek, tudi za daljsa potovanja. Dobrodošel na motosvet. Prvi post - ocena čista petica.
Disident Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Jaz sem se dolgo časa spraševal kakšen je namen telih Britney Spears endur. 1. so se mi zdele grde, 2. so slabše vozne od cestakov, 3. na terenu so neuporabne. Pa sem z leti skontal, da je cest za hitre motorje pri nas samo enih 20%. Če potuješ jih je še manj. Tako rabiš okreten, močen dobrovzmeten motor s katerim pa se bo še vedno dalo hitro peljat čez ovinke. Priporočljiva je tudi dobra veterna zaščita. Pa smo pri B.S. endurah. Seveda je misel na teren s takim motorjem popolnoma smešna. Ampak obisk kmečkega turizma (15 km makadama) pa ni več tako deplasirana. Skratka vsak motor ima svoj namen. Sicer ima pa ima SV 650 točno 70 konjev. Mašina ima lep navor že, če voziš okoli 5.000 rpm, pri 6 - 7 pa dodatno oživi (odvisno od avspuha) in lepo vleče vse do 10,500 rpm. Pri 10.800 jo odklopi elektronika. Zanimivo je, da v višjih prestavah bolj prepričljivo vleče. "Njene" so definitivno 4 in 5 prestava. Seveda bo to lahko pri enduru drugače, ker je manj aerodinamičen.
YZFgeorge Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Kje se po tvoje meja med B.S. "endurami" in ostalimi? :hmm: Sm radovedn, pa ne vem če sm notr... :lol1: Britney endure so po moji presoji sledeče: dotični motorin, Pegaso, Freewind..... Sem ne spada več AfricaTwin, Waradero, KTM-ova paleta...
RoadKill Objavljeno September 16, 2003 Opozori Objavljeno September 16, 2003 Pa sem z leti skontal, da je cest za hitre motorje pri nas samo enih 20%. Če potuješ jih je še manj. Tako rabiš okreten, močen dobrovzmeten motor s katerim pa se bo še vedno dalo hitro peljat čez ovinke. Priporočljiva je tudi dobra veterna zaščita. Pa smo pri B.S. endurah. Seveda je misel na teren s takim motorjem popolnoma smešna. Ampak obisk kmečkega turizma (15 km makadama) pa ni več tako deplasirana. Skratka vsak motor ima svoj namen. ... bo kr držalo. Sicer je pa tale dl650 na suzuki.com pod kategorijo cestni motor zraven bandita 1200 in dl1000. Ni za na teren, je pa za makadam. Sicer pa se po terenu s piciklom vozi! Men je všeč, čeprav po moje ne bo poceni. Vsekakor sodi v razred najbolj uporabnih motorjev (najširši spekter uporabe).
blazekw8 Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 Men se pa tale Suzuki zdi čist v redu stvarca. Sam sem sicer privrženec BMW-ja, ampak izgleda v redu mašinca. Res pa je vprašanje kok bo imel konjev. B)
mimixtz Objavljeno September 19, 2003 Opozori Objavljeno September 19, 2003 Po moje bo dražji od FZ6 Fazer (tanove), pa dost švohnej, pa še manj lep mi je. Tako da, če bi imel zdajle denar, namenjen za nov motor, ga ne bi kupil. Se mi pa sicer zdi v redu, samo malce bolj (saj vizuelno) enduraški bi moral bit.
marem Objavljeno September 22, 2003 Opozori Objavljeno September 22, 2003 Tudi na sejmu še niso vedeli podatkov o moči motorja :blink: :blink: :blink: . Sam sem predlagal gospodu, da naj mi da ključe in da bi mu povedal (vsaj pribl.) koliko konjev ima pa ni bil za stvar :angry: Se pa na motorju zelo lepo sedi
gregas Objavljeno September 22, 2003 Opozori Objavljeno September 22, 2003 Po moje bo dražji od FZ6 Fazer (tanove)... ...motor bo dobrih 200eur dražji od sv650s
Jason Objavljeno September 22, 2003 Opozori Objavljeno September 22, 2003 Tisti, ki ste rekli da je Transalpka dobila konkutenta, ste imeli v bistvu kar prav. Vsaj pri Suzukiju si tako predstavljajo. Ko sem si v Milanu ogledoval motor, je do mene uletel eden od Suzukijevih predstavnikov in me spraševal kakšen se mi motor zdi. Potem je poklical še kolegico (ki je bolje znala angleško), ki me je malo izprašala (anketa) - poudarek pa je bil na direktni primerjavi s Transalpko. Malo sem jim pohvalil motor, ker se mi je res lušten zdel. Sedi se zelo dobro, vetrobran pa ima dve možni poziciji (višjo/nižjo). Povedali so mi tudi, da ima motor 70 KM in da bo cena 6800 € (verjetno v Italiji). Cool zadeva.
-pero- Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 ...Povedali so mi tudi, da ima motor 70 KM in da bo cena 6800 € (verjetno v Italiji). Cool zadeva. :OK: transalpka pušne ...hudo 70KM ...najmočnej streetendura pod 750 ...mali tdm :)
Noise Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Povedali so mi tudi, da ima motor 70 KM :o :yea2:
gregas Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 (popravljeno) :o :yea2: ...70KM, twin, 189kg, 650ccm, ravna hrbtenica med vožnjo, nastavljiv vetrobran, popolna armatura, gor daš en srebrn givi 52kufr ...streetendura enaA :OK: Popravljeno September 23, 2003. Popravil gregas
SiR Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 ...hudo 70KM ...najmočnej streetendura pod 750 ...mali tdm :) PS: streetendura? Navaden cestni motor.... ne pa street endura... mali GRDI tdm :)
ceco Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 mali GRDI tdm :) Kdo je zdaj tukaj grd? Ali bolj rečeno - bolj ali manj podoben kakšni od nešetetih vrst žuželk?
Anko Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 motor je kar lep, avstrijski zastopnik pravi, da ima 67 KM....cena še neznanka, v US je priporočljiva 6600$ (v EUR je to še manj), v evropi se pa gibljejo ocene od 6800-7300 eur. :yea2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se