cyc Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Ma sej je cisto lusten minibus za po cesti :P Manjsi TDM ... kdor bi rad vetrno zascito bo verjetno takega motorja vesel. Bi pa bilo zanimivo primerjati voznjo s SVjem. Ja, cisto drugacen motor, vem, imata pa (prakticno?) enak agregat.
ceco Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Zgodba vsesplošne uporabnosti in ne tehničnih performans, cyc.
cyc Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Ceco, sploh nisem mislil na tehnicne karakteristike v smislu km/h manj, delcek sekunde vec, kg vec - obcutek med voznjo bi bilo zanimivo primerjat. Ceni sta prakticno enaki oz. je razlika cisto zanemarljiva, osnova je enaka ... verjetno bi marsikdo pred odlocitvijo hotel imeti oba vsaj za nekaj ur, preden bi se odlocil. Da bi pa to uvoznik tudi nudil je pa itak iluzija. ;)
Anko Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 konec ugibanj, zmogljivosti so naslednje: 67 KM navora je 60 Nm pri 6400 obr./min. maksimalna hitrost 180km/h :OK:
Noise Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 konec ugibanj, zmogljivosti so naslednje: 67 KM navora je 60 Nm pri 6400 obr./min. maksimalna hitrost 180km/h :OK: Vir?
marem Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Hmmmm jaz sem na sejmu spraševal vse žive zastopnike SUZUKI-ja pa so mi vsi povedali isto: teh podatkov še nimamo! :blink:
ceco Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Ceco, sploh nisem mislil na tehnicne karakteristike v smislu km/h manj, delcek sekunde vec, kg vec - obcutek med voznjo bi bilo zanimivo primerjat. Ceni sta prakticno enaki oz. je razlika cisto zanemarljiva, osnova je enaka ... verjetno bi marsikdo pred odlocitvijo hotel imeti oba vsaj za nekaj ur, preden bi se odlocil. Da bi pa to uvoznik tudi nudil je pa itak iluzija. ;) Yeeee, me too. Za mojega Andžisana, ki bo prej ali slej prerastel 125 ccm.
SiR Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 obcutek med voznjo bi bilo zanimivo primerjat. Ceni sta prakticno enaki oz. je razlika cisto zanemarljiva, osnova je enaka ... verjetno bi marsikdo pred odlocitvijo hotel imeti oba vsaj za nekaj ur, preden bi se odlocil. Da bi pa to uvoznik tudi nudil je pa itak iluzija. ;) Dvomim, ker tisti, ki kupuje SV, točno ve, zakaj ga kupuje. Enako je s tistim, ki kupuje V-stroma...
cyc Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 Dvomim, ker tisti, ki kupuje SV, točno ve, zakaj ga kupuje. Enako je s tistim, ki kupuje V-stroma... To je res v primeru, ce bi recimo SVja hoteli zaradi zelo dobre ciklistike - "za po usesih pelat". Ce pa isces ne prezmogljiv kolikor toliko udoben motor za cesto (morda za prvi motor?) in morda za povrhu se preucujes vse motorje dolocenega cenovnega razreda pa verjetno kar imas dilemo med tema dvema. :hmm:
-pero- Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 ...če nameravaš delat kake daljše furce v dvoje je strom velik boljsi v preimerjavi DL650 : SV650(s) ...sv je pa boljši za solo in bolj sport vožnjo ...vsak ma svoje kupce :hmm:
Anko Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 konec ugibanj, zmogljivosti so naslednje: 67 KM navora je 60 Nm pri 6400 obr./min. maksimalna hitrost 180km/h :OK: Vir? http://www.suzuki.at/de/bike/products/pr_p...span%3E&ttqsB=1 če pa to ne gre pa www.suzuki.at........motorji....novosti
-pero- Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 copy/paste: Motor 90° V-Twin, 4-Takt, 2 Zylinder, DOHC Hubraum 645 ccm Bohrung x Hub 81 mm x 62,6 mm Leistung 49 kW/67 PS Dehmoment 60 Nm/6400 U/min. Verdichtung 11,5 : 1 Gemischaufb. elektronische Einspritzung Antrieb 6-Gang Rahmen Twin-Spar Aluminium Radstand 1.540 mm Lenkkopfwinkel 26° Gabel Teleskop, Vorspannung verstellbar Federbein Vorspannung einstellbar Reifen vo. 110/80-19 Reifen hi. 150/70-17 Bremsen vo. 310 mm Doppelscheibe, 2-Kolbenbremssattel Bremsen hi. 260 mm Scheibe, 1-Kolbenbremssattel Länge 2.290 mm Breite 840 mm Höhe 1.390 mm Bodenfreiheit 165 mm Sitzhöhe 820 mm Trockengewicht 189 kg Topspeed (ca.) 180 km/h Tankinhalt 22 Liter
-pero- Objavljeno September 23, 2003 Opozori Objavljeno September 23, 2003 ...pa še umirjeni sv-jev srček...
Anko Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 Ma sej je cisto lusten minibus za po cesti :P Manjsi TDM ... kdor bi rad vetrno zascito bo verjetno takega motorja vesel. Bi pa bilo zanimivo primerjati voznjo s SVjem. Ja, cisto drugacen motor, vem, imata pa (prakticno?) enak agregat. hmmm....zanimivi so ti komentarji kot npr. "saj je kr lusten, kot manjsi TDm", verjetno je to misljeno na pogosnki stroj glede kubature, moči in navora. Če se pa ozrete po dimenzijah pa sploh ni več manjši, daljši je namreč za 11cm, širši je za 4 cm, višji je za 10 cm, sedež pa približno enako visok. :?
Rudolfo Objavljeno September 24, 2003 Opozori Objavljeno September 24, 2003 ...pa še umirjeni sv-jev srček... hmm, a se da tele mlincke z kako lazjo potezo malce navit. Recimo vsaj za ene 10 konjev? Ker ce bi ga sel kupit bi rad mel vsaj ene 75 kojev.
JOŽEŠIMURA Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Cena bo baje pod 1.700.000 sit. Zanivivo. :kva1:
Noise Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Cena bo baje pod 1.700.000 sit. Zanivivo. :kva1: Vir?
Thundercat Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 Vir? ustno izročilo.....prvi podatek se po predvidevanjih razlikuje do 20% od začetne informacije.... ;)
gregas Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 ...in da bo cena 6800 € (verjetno v Italiji). Cool zadeva. ...pri nas bo dl650 okol 40 tisoč draži od sv650
JOŽEŠIMURA Objavljeno Oktober 14, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2003 ...pri nas bo dl650 okol 40 tisoč draži od sv650 Se še nisem odloču, bo pa zagotovo omejena dobava. :devil:
-pero- Objavljeno Oktober 16, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2003 Cena bo baje pod 1.700.000 sit. Zanivivo. ...pri nas bo dl650 okol 40 tisoč draži od sv650 ...glede na to da je SV650S danes 7.348eur bo kr mal več kot 1.7m
-pero- Objavljeno Oktober 16, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2003 ...velikega štromarja bodo za leto 2004 malenkost posodobili da ne bo zaostajal za malim bratcem... 2004 V-Strom 1000 New Features New handguard design for improved wind protection Restyled engine undercover for improved ground clearance and appearance New height-adjustable windshield for increased wind protection and comfort - can be adjusted to three positions in a 50mm vertical range Easier-to-read instruments with larger speedometer and tach dials, plus new LCD display for fuel level, engine temperatue, odometer, tripmeters and clock Engine Features Liuid-cooled, 996cc, 90 degree V-twin, DOHC 8-valve, engine - tuned for strong low & mid-range torque Electronic fuel injection features the Suzuki Dual Throttle Valve System (SDTV) - maintains optimum air velocity in the intake tract for smooth low-to-mid rpm throttle response and improved engine torque Auto Fast Idling System (AFIS), automatically sets throttle valve opening during cold engine starts by monitoring coolant temperature Digital ignition system provides optimum ignition timing with separate maps for each cylinder Semi-gear driven valve system simplifies maintenance and minimizes cam sprocket size and engine height for optimum engine placement Lightweight shim-under-bucket valve system operates 36mm intake and 33mm exhaust valves, plus valve timing with emphasis on low-rpm power SCEM (Suzuki Composite Electro-chemical Material) plated cylinders minimize cylinder size and improve heat dissipation Wide-ratio 6-speed transmission with 6th gear over-drive and wide-diameter hydraulic clutch for a light pull at the clutch lever High-efficiency liquid cooling system for optimum engine operating temperature - includes compact oil cooler Lightweight magnesium valve covers, ignition cover, and sound-deadening plastic outer clutch cover High-mounted stainless steel exhaust system with aluminum mufflers tuned to enhance engine torque output PAIR - air injection system reduces CO and HC emissions Chassis Features Sport-styled front fairing for wind protection, plus large comfortable seat, engine guard, and hand guards - fairing includes large multi-reflector 60/55W headlights Large rear luggage rack with rubber-padded platform to help keep bags and luggage in place Aluminum twin-spar frame and aluminum swingarm are lightweight, compact and rigid - bolt-on sub-frame simplifies maintenance Cartridge-style 43mm front fork with adjustable preload provides 6.3 inches of wheel travel for a comfortable ride Link-type rear suspension features a piggyback-style shock absorber with adjustable rebound damping and a knob-operated hydraulic preload adjuster - 6.3 inches of wheel travel Dual front disc brakes with large 310mm rotors and twin-piston calipers, plus single-disc rear brake with 260mm rotor and single-piston caliper Lightweight cast aluminum wheels - F: 2.50 x 19 with 110/80R-19 radial tire, R: 4.0 x 17 with 150/70R-17 rear tire Large 5.8 gallon fuel tank for long-range operation SPECS: Engine: 996cc, four-stroke, liquid cooled, 90 degree V-twin, DOHC, 8-valves, TSCC Bore Stroke: 98.0 x 66.0mm Compression Ratio: 11.3:1 Fuel System: Fuel Injection Lubrication: Wet sump Ignition: Digital/Transistorized Starter: Electric Transmission: 6-speed Final Drive: #530 chain Overall Length: 2295mm (90.4 in.) Overall Width: 865mm (34.1 in.) Overall Height: 1335mm (52.6 in.) Seat Height: 840mm (32.1 in.) Wheel Base: 1535mm (60.4 in.) Ground Clearance: 165mm (6.5 in.) Dry Weight: 207kg (456 lbs.); 209 kg (461 lbs.) CA. model Suspension Front: Telescopic, cartridge-type, oil damped, adjustable preload Suspension Rear: Link-type, adjustable spring preload and rebound damping Brakes Front: Dual hydraulic disc Brakes Rear: Single hydraulic disc Tires Front: 110/80R-19 Tires Rear: 150/70R-17 Fuel Tank Capacity: 22 liter (5.8 gal.) Color: Blue, Silver Lp -pero- :)
bobokrajnc Objavljeno November 26, 2003 Opozori Objavljeno November 26, 2003 Cena v Italiji 6980Eur, glede na to lahko pričakujemo tudi pri nas ceno pod 1,7 mio.Sit!!! Lp Bobo B)
suzuki Objavljeno November 26, 2003 Opozori Objavljeno November 26, 2003 Hola! Zgolj v vednost in ravnanje: v Motorradu 25/2003 (izšel 21.11.2003) so že naredili primerjalni test. Udeleženci so bili Aprilia Pegaso 650 i.e., BMW F 650 GS, Honda Transalp 650 in Suzuki V-Strom 650. Za prevest cel test žal nimam časa (lahko si ga preberete na Motorradovem HPju), zaključek je pa takle: 1. Suzuki V-Strom 650 (685 točk) 2. BMW F 650 GS (626 točk) 3. Honda Transalp 650 (612 točk) 4. Aprilia Pegaso 650 i.e. (555 točk) Posebno so opozorili, da še nikoli ni noben moto zmagal v primerjalnem testu s skoraj 60 pikami prednosti, iz ocen pa se tudi vidi, da je Suzuki suvereno zmagal v skoraj vseh kategorijah (motor, podvozje, vsakodnevna uporabnost, udobje, le pri varnosti ga je za 5 pik prehitel BMW - zaradi ABSa). Meni sicer endure ne ležijo glih najbolj, ampak tale mora biti res nekaj posebnega :hmm: ... IMHO resna alternativa za tiste, ki iščejo nekaj zase v tem segmentu. Sicer pa tudi ta test berite "cum grano salis", tako kot vedno. Aja, cena v Nemčiji je 7.480 EUR. PS BMW je drugi samo zaradi ABSa, ki ga noben drug nima, sicer bi imel 17 točk manj - in se seveda znašel na tretjem mestu za Hondo TA... freya in SharpNinja 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se