Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

A je kakšen lastnik tule na forumu, da nam iz prve roke kej pove!

(jaz sem ljubitelj Italijanskih mašin, pa se moram na žalost na perfektnem motorju brez napak vozit okoli)

Objavljeno

Še zmeraj se ni javu nobeden ke vozi tega hudiča :headbang: od Stelvia a ni nobenga na forumu?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

ene dva sta menda :naughty:

Vtisi kako se pelje pa spomladi. :unsure:

Sploh noče tale zima odnehat. :wacko:

Popravljeno . Popravil Tiger
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Preden boste kupili veliko ali malo enduro toplo priporočam da jo sprobate. Jaz sem testiral Varadero, GSja, 990 Adventureja in Stelvija.

Rezultat: novi Stelvijo 1200V je že registriran v moji garaži.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Preden boste kupili veliko ali malo enduro toplo priporočam da jo sprobate. Jaz sem testiral Varadero, GSja, 990 Adventureja in Stelvija.

Rezultat: novi Stelvijo 1200V je že registriran v moji garaži.

Čestitam!

Edino pazi da ne boš tako kot na testu, bodi pozoren na oljni filter da ga ne boš izgubil po poti :whistle:

Malo za šalo malo za res, naj ti služi in veliko zadovoljnih prevoženih km želim :yea1:

Objavljeno

Prosim napiši mi v katerem testu si zasledil napako na filtru? Motorček bom poleti stestiral v Maroku. Upam da mu vročina in pesek ne bosta delala težav, ker bogu za hrbtom ni nikakršnega servisa.

Ko bi le bia vsa vozila toliko superiorne kvalitete, kot obljubljajo proizvajalci.

Objavljeno

Prosim napiši mi v katerem testu si zasledil napako na filtru? Motorček bom poleti stestiral v Maroku. Upam da mu vročina in pesek ne bosta delala težav, ker bogu za hrbtom ni nikakršnega servisa.

Ko bi le bia vsa vozila toliko superiorne kvalitete, kot obljubljajo proizvajalci.

Se splača prebrat tale test

http://www.motorevija.com.hr/test/Moto_guzzi_stelvio_izdrzljivost_1200_test_finale

Niti slučajno nisem pisal iz zlobe oz da bi poskušal kako primerjavo z ktm advenčerjem,

ampak ker sem sam bil zelo pozoren pri nakupu zaradi porodnih krčev, ki so jih imeli sem si

zapomnil enih par malenkosti iz prilepljenega testa.

Sem pa občudoval enga stelvia v nedeljo pod mariborskim pohorjem, samo ne tega povedat ktm-ovcem :P

Srečno vožnjo, pa pazi na vijake!

Objavljeno

Hvala za test. Italjančki so bili pri sestavljanju motorja na testu zares šlampasti. Kar ne moreš verjeti.

Moj ima šele 300 km, bom pa pozorena na vijake in ostale dele. Upam da ga poleti ne bom rabil pustiti v puščavi zaradi kakšne banalne napake.

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Oj

Je mogoče že kdo razmišljal o menjavi zadnje feltne? Motor je super vozen offroad, ampak ga zadnji valar širine 180 drži nazaj.

Mogoče se komu sanja od katerega motorja bi pasala (razen Stelvio NTX, ki stane 620 funtov = 750€)?

Lp

Robi

Objavljeno

Oj

Je mogoče že kdo razmišljal o menjavi zadnje feltne? Motor je super vozen offroad, ampak ga zadnji valar širine 180 drži nazaj.

Mogoče se komu sanja od katerega motorja bi pasala (razen Stelvio NTX, ki stane 620 funtov = 750€)?

Lp

Robi

Pozdrav.

Po moje paše sam od NTX.Že zaradi vijakov od kolesa.

Men kar paše širina 180 ,sam za offroad pa verjetno res ni.

Mal prebrskaj na Guzzitech ,mogoče naješ kako info.

LINK:http://forum.guzzitech.com/forum/190.html

Objavljeno

Ugibam, a morda ni greh pomisliti na Caponorda - vsi radi kdaj iz istega lonca kaj poberejo, da stroški niso tako veliki, tako da je možno, da bi felga pasala - preišči, morda boš uspešen.

ajd

Objavljeno

Jao sm tud bimbo :) Sm pozabu, da ma Stelvio enojno vpetje, pardon - sam dobr sm hotu :P Bo treba pa na kerga drugega pomislt.

ajd

Objavljeno (popravljeno)

pa sej a ne zamenjaš samo obroč, sej pesto je pomoje enak, razlika je sam v širini feltne se pravi obroča,...ne boš rekel, da stane samo obroč 750 eur :rolleyes: mogoče tud Excel obroč dobiš,...pozanimaj se pri READY 2 RACE firmi iz primorske .)

in drugače kako ste lastniki Stelvia zadovoljni z njimi? Kakšne pomanjkljivosti?

Popravljeno . Popravil kađiva
Objavljeno

da še jst dodam v ta pisker kako besedo...

Guzzija Stelvio NTX sem uspel sprobati in sem bil kar navdušen :)

je res velik, dobro opremljen, pelje se vrhunsko - predvsem me je presenetila togost motocikla...ter trdota...v glavnem zadeva se zelo lepo in stabilno pelje po ovinkih. Je vrh glave dovolj močan za svoj namen, položaj je ok, poraba mizerna ( pri meni po nekje 100km (potovalni računalnik) 4.4 l, fotr je zaenkrat na 5 litrih, obakart v dvoje s kufri - je še nov, ga malce pazimo). Vetrna zaščita je zame malce prenizka, za povprečnega, tudi višjega voznika pa bo super (jst sem konkretno izven IUSa nažalost). Sedež je bil meni malce pretrd in še vedno je malce nagnjen proti keslu (bomo probali odpraviti z nastavitvijo sedeža). Malce so me motile tudi precej opazne vibracije pod 4.000 vrtljaji, potem zginejo. Sprobal tudi na makedamu, bilo je BP, je pa zadeva glomazna, zato off road dirkač nikoli ne bo :P

Meni je predvsem všeč njegova pojava, zadeva je ogromna, vozne lastnosti, in to da je redek pojav na naših cestah ;)

Če bi bil moj, bi dobil višje vetrobransko steklo in čimvečje število kilometrov na števčku (zadeva je res primerna za potovanja), to pa je tudi to (sedež se bo pa verjetno še malce vnesel, beri: omehčal) :)

Torej zaenkrat vse dobro, kako bo šlo pa dalje, pa poročam :) (motor je očetov)

lp

ž

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

No, tud jest ga bom mal pohvalu :)

Na začetku me je motila vetrna zaščita pa tresljaji in trzanje mašine... in sem jamral... to samo zato ker sem mel prej Varaderota s poštarsko šipo.

Ko pa sem se tega rdečga hudiča navadil, me pa ne spraviš več dol!

Poraba je 5,5 pri normalni vožnji, navora ima ogromno - od 50 km/h naprej rabiš samo še 6. brzino(je pa tud res, da je prekratka, maš 4000 obratov pri dobrih 100 na uro :BUA: )

Zdaj me moti edino še prevelika doza elektronike na motorju za kako resno potovanje, do kake Mongolije npr.

Če povem po pravici, se z Varaderotom(čeprav je bil že ajnšpric) nebi bal take poti, pri Stelviu pa kar malo cvikam.

No, cajt bo sigurno pokazal svoje.

Glede menjave samo feltne(obroča) pa še nisem razmišljal... bi šlo, samo se mi zdi da vseeno pride čez 300€!?

Je bolj praktično met obe feltni, ker motor se s 180 gumo po cesti pelje po kolenu :naughty:

Popravljeno . Popravil Robster
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Res, ga moram tudi jaz pohvalit. :whistle:

Do sedaj imam mal čez 4000 kilometrov in brez kakih težav.

Motor se pelje kot moped po ovinkih in po avtocesti ,kot po tračnicah. :rolleyes:

V prostem teku se čuti malo vibracij od mašine, ko pa enkrat spelješ pa izginejo.

Navora kot traktor in že kar mal pozabiš ,da imaš menjalnik.

V nizkih obratih ni nobenega cukanja in skakanja motorja, samo daš gas in motor lepo pospeši.

Poraba od 5.0 litra pri normalni vožnji do 5.8 pri malo večjem priganjanju in avtocesti.

Najdaljša celodnevna vožnja do sedaj je bla malo čez 500 kilometrov po avstrijskih prelazih,same ride.

Brez utrujenosti prišel domov in bi lahko brez problema naredil še kakšen kilometer. :worship:

Res je ,kot je Robster napisal ,ko se ga navadiš greš težko dol, tolk je fajn za vozit.

Zvok je pa itak že serijsko tolk dober ,da še muske ne poslušam več na motorju ,da mašino slišim kako poje. :kva1:

Edino kar so zašuštral je velikost tanka za bencin.

Vsaj za ene 4 litre bi bil lahko večji,18 litrov je za cestni enduro res mal premajhen.Ampak se pa večrat na kavici ustaviš :kava: , ker bencinskih pa res ne manjka nikjer, razen v kaki puščavi. :slap:

LP.

  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Se je mogoče kdo ukvarjal z novimi ali aftermarket mapami računalnika? Po forumih pravijo da se obnese, tako da sem razmišljal u to smer, ampak bi rad prej sprobal kak motor.

V Ameriki hoče model 500$ za novo mapo, ki naj bi bla najbolša, ampak je zraven še poštnina dol in nazaj za računalnik, kar nanese tudi kar tam blizu...

Se mogoče vozi kdo z modificiranim, pa bi bil pripravljen zamenjat za kak kilometer?

Lp

Objavljeno

Se je mogoče kdo ukvarjal z novimi ali aftermarket mapami računalnika? Po forumih pravijo da se obnese, tako da sem razmišljal u to smer, ampak bi rad prej sprobal kak motor.

V Ameriki hoče model 500$ za novo mapo, ki naj bi bla najbolša, ampak je zraven še poštnina dol in nazaj za računalnik, kar nanese tudi kar tam blizu...

Se mogoče vozi kdo z modificiranim, pa bi bil pripravljen zamenjat za kak kilometer?

Lp

Kakor sem jaz gledal se najbolj pozna , če menjaš zračni filter in avspuh ter mapo.

Samo mapo , ne vem ,če bo kaj razlike.

Jaz mam še original in ti na žalost ne morem pomagat.

Objavljeno

Motor je zame osebno že zdaj dost preglasen, tako da vprašanje kako bi blo šele z drugim auapuhom in filtrom...

Zatrjujejo pa da je samo mapa dost(dodajajo pa tud PowerCommander).

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Se je mogoče kdo ukvarjal z novimi ali aftermarket mapami računalnika? Po forumih pravijo da se obnese, tako da sem razmišljal u to smer, ampak bi rad prej sprobal kak motor.

V Ameriki hoče model 500$ za novo mapo, ki naj bi bla najbolša, ampak je zraven še poštnina dol in nazaj za računalnik, kar nanese tudi kar tam blizu...

Se mogoče vozi kdo z modificiranim, pa bi bil pripravljen zamenjat za kak kilometer?

Lp

Novi mapping za Stelvia pride oktobra. Vsaj tako pravijo na servisu v italiji in bo brezplačen.

Upam da boš svojega konjička sprobal na zavitih cestah Atlasa.

post-13449-084609600 1282565448_thumb.jpg

post-13449-069969900 1282565495_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mamkabožja, mal povej kako se je guzzi obnesel v Maroku :photo:

in na poti tja in nazaj ,seveda :worship:

Objavljeno

Z motorjem je bilo vse v redu. Prekrižarila sva od mediteranskeda dela Maroka prek atlasa v puščavo pa na atlantik in na spet na mediteranski del plaže.... Bilo je zelo lepo. Meni se najbolj dopade vožnja čez Rif in Atlas ter neskončne ravnine v puščavi. Motor je bil polno naložen z dvema osebama in zadosti udoben da sva prevozila po evropskih avtocestah 1000km na dan. Temperature v puščavskem delu so se gibale od 41-43C ter nekje 47-49C kar je bilo malce preveč za mene, motorček pa je popolnoma normalno delal. Najnevarnješe se mi je zdelo da so puščavske nevihte ko začne veter zelo močno pihati in nosi s sabo ogromne količine peska. Če si v kakšnem mestu ali v kampu je še vse normalno, če pa se pelješ in imaš do naslednjega mesta še 100km in zaradi peska in vetra skoraj nič ne vidiš si želiš da čim bolj varno odsurfaš do prvega mesta.

Še malo statističnih podatkov:

Prevozila sva 11.000km

Poraba bencina po računalniku je bila po avtocestah 5.5L na sto km, po nornalnih cestah pa malo pod 5 litrov.

Olja nisem nič dotakal, ker ga ni skoraj nič porabil; predvidevam da je motor porabil 1 deciliter olja.

Zadnja guma ima še 3mm profila in je zaradi vožnje po avtocestah zelo štirioglata.

Še slikica iz doline reke Draa; v ozadju je gozd palm.

post-13449-068025300 1282632128_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Super popotovanje :worship:

Verjamem ,da je blo lepo v tistih koncih. :naughty:

Poraba goriva je tudi na mojem enaka, od slabih pet litrov pa do šest po avtocesti. :worship:

Porabe olja praktično ni.Sedaj imam nekaj čez 10.000 km ,pa ga še nisem dolil kapljice.

Motor se torej obnese super, tudi na takih dolgih potovanjih, kot je bilo tvoje. :yea1:

Srečno vožnjo še naprej. :yes:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Prenovljen Stelvio na EICMI 2010.

Najbolš je nova povečana posoda za gorivo.....po novem drži 32 litrov. :worship:

Na starem je bla 18 litrska res mal premajhna.

Bo treba preverit , če paše na star model. :naughty:

Drugače pa lep.......men všeč...še vedno :whistle:

post-1726-029923300 1288721917_thumb.jpg

post-1726-059999700 1288721983_thumb.jpg

post-1726-092505300 1288722004_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!