Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdraclosedeyes.gifvljeni

Sem voznik zacetnik in prihodnjo sezono si mislim kupit malo resnejsi motor. Do sedaj imel skuter 50ccm pa hondo kros 250ccm.

Visok sem 191 cm... Najbolj se mi dopadejo tourerji al pa kaksna endura, ker mislim da bi mi kaksni umirjeni km se prav prisli. zanima me ce so cez zimo kaj cenejsi motorji al bo spomlad vse tu nekje... ker ravnokar koncujem fax mi finance niso ravno roznate :closedeyes: zato iscem nekaj med 3000 in 4000 evri. Za opremo je se denar v rezervi. Naj se povem da bi motor uporabljal tudi za malo daljse voznje (morje, bosna).

V avtosoli sem vozil Hondo CB 500 pa se mi je glede voznje cist dopadla, samo kot naked mi ne ustreza najbolj. tule so moje izbire zdej pa ce ma kdo kaksen nasvet bi biu hvalezn. dam za pir ce se kje srecamo sam ko bom na 4h kolesih. :whistle:

-Honda CBF 600 S (kolikor sem se pozanimal in prebral dober motor za zacetnika)

-Suzuki Bandit 650 S (jih je se bol malo kolko vidim)

-Yamaha FZR 600 S (se mi zdi skor mal prevec sportna)

od endur bi pa mogoc

-Honda Transalp 650 XL (ne vem kak je kej za zacetnika)

-BMW F 650 GS (enovaljnik baje malo trese pr solidni brzini na AC okol 150)

Objavljeno
Ja glavo vsaj mislim da imam na mestu do sedaj še nobene nesreče z avtom v 12 letnem stažu tok tok pa kar veliko km prevozim. Res sem pozabil omeniti da bom velikokrat imel sopotnico ja :naughty:

Mislim,da bi bilo zate kupit bolje malo močnejši motor sploh,če se bosta na njemu vozila dva.Namreč sam sem kupil že davnega 1992 leta 750 ccm čez 2 meseca mi je bil že prešvoh.Vem za dva dobra motorja in to Yamha FJR za ca 5K EU in za BMW-eja,če si interesent javi na PM ali na gsm 040/702370.Lep pozdrav.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pozdraclosedeyes.gifvljeni

Sem voznik zacetnik in prihodnjo sezono si mislim kupit malo resnejsi motor. Do sedaj imel skuter 50ccm pa hondo kros 250ccm.

Visok sem 191 cm...

-Honda CBF 600 S (kolikor sem se pozanimal in prebral dober motor za zacetnika)

-Suzuki Bandit 650 S (jih je se bol malo kolko vidim)

-Yamaha FZR 600 S (se mi zdi skor mal prevec sportna)

od endur bi pa mogoc

-Honda Transalp 650 XL (ne vem kak je kej za zacetnika)

-BMW F 650 GS (enovaljnik baje malo trese pr solidni brzini na AC okol 150)

vsekakor ti zaradi višine odsvetujem prve tri

od endur pa

Transalpka, če se misliš vozit z sopotnico, (če ni novejša) večja poraba bencina, in olja, trese pa vsekakor manj kot F 650 GS, vsekakor pa noben ni za dolgo avtocestno vožnjo

Objavljeno

namesto transalpke bi ti priporočala kako africo twin :naughty: super motor

sama sem tudi začetnica in je super

če pa hočeš za 2 pa vzami varaderota recimo.

transalpka je prešvoh, afrika za silo gre, samo je udobje dosti večje na nečem takem kot je varadero.

Po makadamu pa itak gredo vsi.

Objavljeno

Kot je že cenjeni kolega ugotovil,se izogni relativno majhnim mopedom.Pokukaj v smeri TDM,za kak kilo Euro več bi pa že bil gospod na kaki ohranjeni Vari :worship: .Malo napraskaj preko študenta...ker tudi ko boš velik in v službi dnarja ne bo.. :headbang: .LP FLY

Objavljeno

Ups sva hrati tipkala,ubogaj tudi angelsko dekle!

Zdrawc a če je sopotnica starejša je tud težja pa potem večja poraba benze pa olja..(čisto retorično)

Objavljeno (popravljeno)

nekak sm biu najbol zagret za CBF-a, sam ce pravte da je visina problem... verjetn jo bom vseen probu, pa da vidim... verjetn je problem zarad vetra v prsi al v celado?

ja sej res TDM-ko sm pa pozabu. mi je ful vsec sam nevem kak se kej obnese pri zacetnikih? tam okol 2001 letnik bi ze dobu... ja ni hudic da neki bomo se nakraspal. a pol ni vlke razlike v ceni, pozimi pa ko se sezona zacne? za AC pa sm cist informativno prasu ker mislim motor veckrat porabit za voznjo do sorodnikov.

hvala vam...pa upam da se kej dodate ^_^

Popravljeno . Popravil jokic
Objavljeno

Če so ti všeč takšne endure kot je varadero pol bi ti do 4000eu priporočal suzuki V strom Dl1000 ali že v strom 650.Sta obadva lušna motorja.Poraba pa je neprimerno manjša kot pri varadero vsaj do 2004 letnika

Objavljeno

Glej jokic,cene so tako tako..mogoče malo skočijo spomladi ko posije sonce,je pa veliko faktorjev.Ti malo surfej po netu,po avto-netu,motosvetu ipd.pa boš veliko izvedel.Me pa čudi da imaš kot začetnik pomisleke pri Transalpki,pri raznih CBjih in FZjih pa ne ?!Ti kar nabavi bolj konkreten moped ,lepo počasi se spoznavajta,ko bo stvar zrela pa bejbo zadaj in bzzzzzz

Objavljeno (popravljeno)

ja ne vem najbolj glede udobnosti... kot vidis kateri motorji me zanimajo mi brzina ni ravno prioriteta... mislu sm pac da bi lepo z nekim 600 kubicnim zaceu. cbf pa zato ker se mi je v avtosoli zdela nekak lahkotna za vozit. z enduro pa nimam se neki izkusenj. a pol mislte da 1000 kubikov ni mal prevc... ce mam 600 si bom se vedn enkrat lahk mocnejsga prvosu pr 1000 jih pa je pol naprej bol malo :) fzr-ko sm vozu od bratranca pa mi nekak ni prevec vsec ker je pri visokih obratih skor mal predivja...cbf ma pa nekak bol uravnotezen navor... transalp mi je cist ok na zunaj sam vozu ga pa se nism. O TDMu pa skor nic ne vem...tak da ce mi lahko kdo kej pove...je pa zelo lep. uglavnem sem zej bol ostau med yamaho pa hondo...

Popravljeno . Popravil jokic
Objavljeno

Fzrka je premočna samo prvi teden po izpitu, potem ni problema več nobenega (premočen je samo ss 1000ccm motor s 180PS). Da ne boš mogel it na močnejši motor je lovska,ker 1000ccm in 90PS ni ravno za zagotovljeni samomor naredit. Za začetnika je pa super odločitev endura - jz bi zagotovo kupoval malo močnejšo kot transalp, ker če imaš namero naložit ženičko zadaj pa kam dlje pičit bo uboga transalpka otožna :naughty:

Resno razmišljaj o Varaderi, Stromu 1000, TDM 900....to so vsi kvalitetni motorji, zadost moči, naložiš lahko na vse ogromno, problemov večjih ni bilo (edino stare Vare in 03 letnik strom) tako da resno razmisli o čem takem.

Če pa še vedno razmišljaš o CBF 600 pa zagotovo ne boš popolnoma nič kiksnal, ker je super motor, samo z navorom ga habi, se boš vsaj šaltanja navadil :) hehe

ajd

Objavljeno

hehe. ja to je lahko vam rect ko mate nevem kolk k km naretih... za zenkico pa nc bat...sm se mal premlad da bi skoz eno vozu... bom vidu kera bo najbol na zadn sedez pasala, tista bo ze mal blizje zene B)

pol vas bom pa tak vprasu...za koga pa je pol naprimer tak motor k je cbf? a to bom pol u penziji vozu al kok? :D

Objavljeno (popravljeno)
za koga pa je pol naprimer tak motor k je cbf? a to bom pol u penziji vozu al kok? :D

cbf je fini motor, samo za moje pojme si malo prevelik, to je vse. Sam sedaj vozim Suzukija SV-ja in je super (sam sem velik 178cm), poknem zadi lubico in pičiva čez pol EU...ni problema (pač kot vzameš :D) . Sem pa lansko leto imel Bmw GS 1150 in je bil zame pač prekobilast, prevelik, a splošno gledano krasen motor - in vem, da če bi imel nad 185cm bi ga res z veseljem še danes imel, zato svetujem te endure, ker so lepo vodljive, trpežne, potovalne....

Verjemi da s CBF ne kiksneš niti malo!!! :hmm: in boš vesel, da si se zanj odločil - od tvojih prvih treh je najboljša odločitev.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi ti od teh motorjev, ki so bili našteti, priporočal TDM-ko. Dobiš jo poceni, je vzdržljiva, malo porabi, skratka lušten motor. Pa še solidno vleče. Ni pa recimo za kak zjeban makadam. Vara ti bo po moje skoraj malo nerodna, če praviš da si začetnik, je pa to vsekakor super motor. :OK:

Najbolj ti pa priporočam to, da preden kupiš, pejt probat. Ko ga boš kupil ti bo pa vseeno žal, da nisi kupil drugega :P Srečno

Popravljeno . Popravil dive
Objavljeno (popravljeno)
nekak sm biu najbol zagret za CBF-a, sam ce pravte da je visina problem... verjetn jo bom vseen probu, pa da vidim... verjetn je problem zarad vetra v prsi al v celado?

ja sej res TDM-ko sm pa pozabu. mi je ful vsec sam nevem kak se kej obnese pri zacetnikih? tam okol 2001 letnik bi ze dobu... ja ni hudic da neki bomo se nakraspal. a pol ni vlke razlike v ceni, pozimi pa ko se sezona zacne? za AC pa sm cist informativno prasu ker mislim motor veckrat porabit za voznjo do sorodnikov.

hvala vam...pa upam da se kej dodate ^_^

no jst mam pa 200cm pa je meu sosed CBF 600 S (s oklepom) in ta motor je bil kot ulit zame (razmišljam o nakupu drugo sezono). Glih prava lega, noge niso "tolk" pokrčene, balanca je ravno prav visoka, drage niso pa še dobr gre :D :D .)

tko da CBF je zakon ;) pol jo je prodau in kupu Fazer 1000, CBF-ka je pr Avto Kavčič v Logatcu če te zanima

Popravljeno . Popravil HostMaster
Objavljeno

No da se malo pohvalim off topic - od danes je izpit v mojih rokah :worship: :worship: :worship: Zdaj pa v lov na motor, drugo leto se pa srečamo na cesti :naughty:

Objavljeno

Čestitke! :worship:

Objavljeno

Prvo pozdravljeni !

Sedaj pa imam eno prošnjo, prebral sem vse strani in me useeno nekaj zanima.

Kupujem moj prvi motor, čeprav so moje izkušnje cca 500km prevoženih z motorjem si želim oz sem našel na netu TOLE :

Negre prilepit linka iz Avtoneta, gre se pa za Hyosung COMET GT 650 letnik: 2005 z 15000 prevoženih in cena 2100€ , srebrne barve.

O motorjih še NIMAM POJMA in čeprav mi kolegi govorijo ,da je to igračka, da mi že cena vse pove, mene zanima vaše mnenje, se mi splača ali ne, ker sem se po obliki ZALJUBIL v ta motor.

Prebral sem da so bile kr neke serijske napake na teh motorjih ,sicer nevem kaj naj gledam oz kako bom opazil da je z tem motorjem kaj narobe.

Enostavno nevem al se naj pač vsedem na njega, ga napeglam do 150km/h in pogledam če mu ker brzino ven meče, ali ga trese an če lepo zavira.

No pač kakšen koli odgovor mi bo v pomoč in vas lepo prosim za malo strpnosti in obrazložitve določenih zadev.

Hvala

l.p.

Objavljeno (popravljeno)
Prvo pozdravljeni !

Sedaj pa imam eno prošnjo, prebral sem vse strani in me useeno nekaj zanima.

Kupujem moj prvi motor, čeprav so moje izkušnje cca 500km prevoženih z motorjem si želim oz sem našel na netu TOLE :

Negre prilepit linka iz Avtoneta, gre se pa za Hyosung COMET GT 650 letnik: 2005 z 15000 prevoženih in cena 2100€ , srebrne barve.

O motorjih še NIMAM POJMA in čeprav mi kolegi govorijo ,da je to igračka, da mi že cena vse pove, mene zanima vaše mnenje, se mi splača ali ne, ker sem se po obliki ZALJUBIL v ta motor.

Prebral sem da so bile kr neke serijske napake na teh motorjih ,sicer nevem kaj naj gledam oz kako bom opazil da je z tem motorjem kaj narobe.

Enostavno nevem al se naj pač vsedem na njega, ga napeglam do 150km/h in pogledam če mu ker brzino ven meče, ali ga trese an če lepo zavira.

No pač kakšen koli odgovor mi bo v pomoč in vas lepo prosim za malo strpnosti in obrazložitve določenih zadev.

Hvala

l.p.

amm Hyosungi so zeloooo problematični!

Citiram (iz Hyosung foruma):

"Hyosunga imam že tri leta, tako da sem že precej prešraufal, svojega in druge.. Ravno sedaj imam enega na servisu, sem mu zamenjal prednji cilinder, bat in glavo, ker je sesulo ventile..

Pri Hyosungu boš skoraj zagotovo moral menjat sesalna kolena pri frgazarjih, slej ko prej ti bo šel regler, vodna pumpa zna začet puščat, pa sklopka ti bo 95% začela ružit..

Precej možno je tudi sesutje ventilov in posledično prve glave, cilindra.. Se pa, da konkretno zmanjšat verjetnost, da se bo to zgodilo, če zapreš AIS sistem in daš večje glavne dize..

Mogoče se sliši kruto, ampak take so moje izkušnje in izkušnje kolegov, ki smo imeli oz zaenkrat še imamo te motorje.

Jaz bi se izognil tega motorja. Je pa po drugi strani res, da za tak denar, tako konkretnega motorja ni. Da ne bom samo šimfal, motor gre zelo dobro, ciklistika je fajn, jaz sem mojega vozil že na Grobniku, Mobikrogu, Racelandu in se je z manjšimi modifikacijami super obnesel. Vse je super, samo kvaliteta ga zafrkava."

Po mojem mnenju še malo našparaj pa kupi SV-ja ;) Mal dnara mal muske :D Moje mnenje je NE

Popravljeno . Popravil HostMaster
Objavljeno

Hvala za odgovor, bom videl malo še razmislil Tudi finančno, ker res nebi rad da se mi na cesti ustavi, jaz pa brez izkušenj, ka bi lahko bilo narobe in se lahko samo razjočem :rolleyes:

Objavljeno
Hvala za odgovor, bom videl malo še razmislil Tudi finančno, ker res nebi rad da se mi na cesti ustavi, jaz pa brez izkušenj, ka bi lahko bilo narobe in se lahko samo razjočem :rolleyes:

no vidš :D da se res ne boš razjoku tko k jst k mi je na DR350 ventile na glavi potrgal, nova glava je pa 1/2 motoja :D tko da sm naredu zgubo :( na napakah se učimo :D mal še dinarčkov zber pol pa gasa :D

LP

Objavljeno

Nekaj me še zanima, ker na avtomobile se spoznam full in vem da je naprimer pri alfi-romeo, servis full drag in že svečke se menjavajo enkrat na 80.000 in so tudi 10x dražje pa naprimer vozla rover imajo serijske napake z glavo motorja.....itd vglavne vse o avtih.

Vrjamem pa da je tudi pri motorjih enako, ker težko se je pogovarjat z kakšnim mojim prijateljem, ki je zapičen v svojo r6 in je to najbolši motor, mene pa zanima, katera znamka je mercedes ali pa BMW med znamkami, oziroma, katere znamke so dobre in kvalitetne, katere znamke imajo polno nahbau delov in poceni servise.

Ker neko razmerje med znamkami mora bit in še nekaj na avtomobilu, vem kaj pomeni 180.000 km prevoženih, da je to že dosti (odvisno od znamke) in da je avtomobil, prev velikim servisom in da se zna zgodit da bo počasi tudi šla sklopka ali getribe, odvisno od znamke vozila in bivšega voznika.

In zato me zanima, koliko KM dosegajo motorji in kolko je to če ima motor neglede na letnik 45.000 Km in vem da je razlika če ima motor 600 kubikov ali 1000, in močnejši motor normalno zdrži dlje ampak jaz kupujem nekje 650 kubičnega in nevem je 45.000 Km dosti ali normalno ??

Objavljeno (popravljeno)

Pri današnjih mašinah ob normalnem vzdrževanju in normalni vožnji 150000 ni problem... Torej odpade celonočno streljanje na zborih... :naughty:

Popravljeno . Popravil SF
Objavljeno
Nekaj me še zanima, ker na avtomobile se spoznam full in vem da je naprimer pri alfi-romeo, servis full drag in že svečke se menjavajo enkrat na 80.000 in so tudi 10x dražje pa naprimer vozla rover imajo serijske napake z glavo motorja.....itd vglavne vse o avtih.

Vrjamem pa da je tudi pri motorjih enako, ker težko se je pogovarjat z kakšnim mojim prijateljem, ki je zapičen v svojo r6 in je to najbolši motor, mene pa zanima, katera znamka je mercedes ali pa BMW med znamkami, oziroma, katere znamke so dobre in kvalitetne, katere znamke imajo polno nahbau delov in poceni servise.

Ker neko razmerje med znamkami mora bit in še nekaj na avtomobilu, vem kaj pomeni 180.000 km prevoženih, da je to že dosti (odvisno od znamke) in da je avtomobil, prev velikim servisom in da se zna zgodit da bo počasi tudi šla sklopka ali getribe, odvisno od znamke vozila in bivšega voznika.

In zato me zanima, koliko KM dosegajo motorji in kolko je to če ima motor neglede na letnik 45.000 Km in vem da je razlika če ima motor 600 kubikov ali 1000, in močnejši motor normalno zdrži dlje ampak jaz kupujem nekje 650 kubičnega in nevem je 45.000 Km dosti ali normalno ??

hmm to je zlo zapeteno uprašanje :D je čist odvisn od motorja, torej ali je 1000ccm, 600cmm, na koliko obratov se vrti, koliko ima cilindrov, konji, seveda pa je pomembna tudi znamka (ne dobesedno) ampak jst prisegam na japonce :D

npr. gledal sem v USA Suzuki GSX-R600K6 in je imel 90599 km (sliko si lahko ogledaš v temi Motor z največ prežoženimi kilometri) :D po moje morš met tud mal sreče da ne kupš "zgonen" motor :D

Objavljeno

Lahko pa je par mesecev star motor bolj zgonjen, kot je Labaševa FJ1100... Važen je lastnik, kako motor vzdržuje.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!