Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Lepo si to napisal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa jaz res nevem.

buče prodajaš

L.P.

delno se strinjam, poglej pa nazaj kaj in kako si pisal !?

so tudi buče, ja takle mamo !!

Lp. Dadi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delno se strinjam, poglej pa nazaj kaj in kako si pisal !?

so tudi buče, ja takle mamo !!

Lp. Dadi

Ja sem prebral vseh svojih 21 objav (sedaj 22) in nikjer nisem nobenemu napisal, da buče prodaja ....itd in nobenemu NIKOLI nisem na nek post , ki se ni mene os. dotikal ogdovoril žaljivo, kak je neumen in nima prav ...itd

Kvečjemu enemu DA SE MI NI ZA UKVARJAT Z NJIM.

No bistvo tega foruma je : Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

In vrjetno bom tudi jaz še kdaj napisal kako bedarijo in pazi TAKRAT SE TAKOJ NAJDE 5 osebkov ki imajo takoj nekaj pametnega za odgovorit, kako so oni pametni o tem kako se buče prodajajo. ha ha ha HA HA.

No bistvo je "dajmo naredit novo temo" KDO JE BOLJ PAMETEN (in si tam napišimo, VSE) tu pa pustimo, za takšne kot sem jaz, ki nima pojma o motorjih, da se malo nauči. (ne pa da prvi dan spoznam nove besede v življenju kot je ss, buče prodajaš...itd)

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JOOOOOOOOOJ pa tu je vsak drugi že nastrojen, pa jaz res nevem.

Zaj pa me dobro poslušajte, ker sem član tukaj komaj 3 kurčeve dni in imate en preko drugega več za povedat kot v PARLAMENTU, pa pizda kaj morate res vsi preko vsakega nekaj prokomentirat, al boste pustili da ima VSAK SVOJE MNENJE.

MODERATORJI PA LAHKO ŽALJIVKE BANATE ALI PA NAPIŠITE " FORUM DOVOLJEN OSEBAM DO 15 LET" , pa se nebom prijavljal.

Vsi ste full ok in radi pomagate, ampak pa tudi KOMAJ ČAKATE DA DRKATE NEKOGA, NA OSNOVI NJEGOVEGA MIŠLENJA (ne vsi ampak določeni).

Mislim nesmiselno se je razpravljat kateri je pametnejši in da se ŽALITE totalno "OTROŠKO" .

ne razumem kak lahko nekdo nekomu napiše ( buče prodajaš, šmrkavec, idiot....................itd)

Nevem al to počnete samo za monitorji al ste v živo tudi tako.....?

No bistvo vsega je, mislim da si lahko mnenja izmenjamo drugače in da je včasih dovolj malo RAZUMEVANJA in če se nekdo izrazi na svoj način in če te moti, izrazi svojega "ampak ne napeljuj na njegov post ŽALJIVO"

Upam da je vsaj nekdo tukaj ki se strinja z menoj.

L.P.

se pridružujem :D in tudi že napisal v mojem prejšnem postu da ni to tema o nabijanju :D

no kva si se zdj odloču? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm tut sprašval pa vsak ma svoje prednosti pa slabosti. Js sm se odloču... Kupu si bom CBF S zej pa še ne vem al 600 al 1000 odvisno kolk bo kej dnara. Sej vem da ma vsak neki za povedat... Babnc ne bom uzadi nalagu, ker sm pa bol frišn pa mislim tut na kak obisk do sorodnikov u BIH sm se pa kr za tourerja odloču. Da se bom mal bol udobn vozu pa še kr dobr je baje za začetnika. Hitrost mi ni želja, sm biu enkrat u avtu zraven ko smo mel prometno pa se lahk dost naučiš. Tak da zbrau sm, zej pa še sam oglase čekiram pa dnarce štejem :whistle: če pa ki kej pametnega prodaja pa naj se javi...

Napisal bom "samo mojo izkušnjo"kupil sem motor 750 ccm,čez DVA meseca mi je bil že prešvoh, z njim sem pač MORAL zdržat ca 2 leti ni bilo gnarja ni dovoljeval družinski proračun,nato sem si kupil 1200 ccm vozi sem ga dobrih 10 let zdaj pa imam SAMO 1157 ccm. :whistle:

Ps. mogoče ti moj post pomaga pri odločitvi.Nepozabi pa eno,razkantaš se z 50 ccm(preizkušeno),z 600 ccm,z 750 ccm(preizkušeno)1200 ccm(preizkušeno) z 1157ccm (še ni preizkušeno). :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pridružujem :D in tudi že napisal v mojem prejšnem postu da ni to tema o nabijanju :D

no kva si se zdj odloču? :D

Ja probal bom do pomladi poiskat kakšno kawasaki ninjo , ali pa r6 .

Med tema se najbolj odločam.

Je kateri mogoče cenejši za vzdrževat ali pa mogoče kateri bolj znan po kvaliteti ?

No en izmed teh dveh bo pod mojo ritjo, naslednje leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja probal bom do pomladi poiskat kakšno kawasaki ninjo , ali pa r6 .

Med tema se najbolj odločam.

Je kateri mogoče cenejši za vzdrževat ali pa mogoče kateri bolj znan po kvaliteti ?

No en izmed teh dveh bo pod mojo ritjo, naslednje leto.

Samo da se ne boš pol znašel v črni kroniki,

začetnik + SS ni glih najbol, tud če zdej neki govoriš kao da te ne mika hitrost te sigurno bo in pol bo nevarno.

Med tema dvema pa vzemi 2006 Kawasaki Ninjo ZX-6R 636

Popravljeno . Popravil Prevtzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sem prebral vseh svojih 21 objav (sedaj 22) in nikjer nisem nobenemu napisal, da buče prodaja ....itd in nobenemu NIKOLI nisem na nek post , ki se ni mene os. dotikal ogdovoril žaljivo, kak je neumen in nima prav ...itd

Kvečjemu enemu DA SE MI NI ZA UKVARJAT Z NJIM.

No bistvo tega foruma je : Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

In vrjetno bom tudi jaz še kdaj napisal kako bedarijo in pazi TAKRAT SE TAKOJ NAJDE 5 osebkov ki imajo takoj nekaj pametnega za odgovorit, kako so oni pametni o tem kako se buče prodajajo. ha ha ha HA HA.

No bistvo je "dajmo naredit novo temo" KDO JE BOLJ PAMETEN (in si tam napišimo, VSE) tu pa pustimo, za takšne kot sem jaz, ki nima pojma o motorjih, da se malo nauči. (ne pa da prvi dan spoznam nove besede v življenju kot je ss, buče prodajaš...itd)

Hvala.

mislim, da te nisem nikdar žalil, niti direktno nisem pisal o tvojih bučah, kar poglej nazaj, je pa tudi mene minilo kaj svetovati ali pa ukvarjat s tabo, ker zares ni kaj več reči, na pm se mi pa ni treba javit, sem žal non stop zaseden in nimam časa, vsak se naj nauči na lastnih napakah, tudi ti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..o čemu vi gospoda tukaj---Vsak naj si kupi tisto kar si želi in bo vesel !!

IN ČE BO TAKO KOT PIŠE SPODAJ JE ZMAGAL VSAK !!

...L.P.MAX

post-11527-1225305212.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..o čemu vi gospoda tukaj---Vsak naj si kupi tisto kar si želi in bo vesel !!

IN ČE BO TAKO KOT PIŠE SPODAJ JE ZMAGAL VSAK !!

...L.P.MAX

saj ravno to je point vsega, kupi in veseli se, za zmago je pa treba kaj več, sem že :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sprašujem se zakaj sploh ta tema obstaja, če je pa vse tako preprosto: "kupi kar ti poželi srce" ????? halo?????

od nekaterih "izkušenih" motoristov bi pričakoval pametne odgovore na vprašanja (ne rečem da nekateri ne pomagajo), sam ni pa treba pisat da kup kar ti srce poželi :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj čist tehničnih stvari, ki bi komu prišle prav pri nakupu:

-zobniki:če so zobčki špičasti in tanjši je to ponavadi znak obrabe (brez skrbi obrabljen zobnik zlahka prepoznaš)

-veriga-poglej za znake obrabe, najbolje jo je premeriti. V service manualu mora pisat dolžina npr. 10 členo. Če se le v okviru dolžine v manualu je ok. Nekateri motorji imajo skalo označeno tudi na nihajki. No da ne bom kompliciral-če je zobnik vredu je po vsej verjetnosti tudi veriga. Lahko pogledate tudi če je namazana ter da ni oksidirana-zna biti indikator kako je kdo skrbel za motor.

-diski-po zavorni površini ne smejo imeti prevelikih utorov, sploh ne kakšnih globljih prask. Tudi te se po lahko pomerijo ter primerjajo z specifikacijami v manualu.

ploščice

-izrabljenost gum

-akumulator-pozanimaj se pri lastniku koliko je star ter če lahko menjavo dokaže z računom. Obvezno pogledat pod sedež, da se ni kdaj razlila kislina, ki poškoduje barvo.

-amortizerji-stisnite zavoro ter potisnite vilice navzdol. Če se z sunkovito dvigneo ter po možnosti zanihajo so amortizerji dotrajani. Podobno za zadnje blažilce.

-vilice-prosite prodajalca da vam motor pridrži vodoravno ter od strani poglejte če morda niso bile skrivljene. Preglejte okvir, vilice, maske za morebitne posledice nesreče.

-luči, armatura-poglejte če vse deluje

-motor vedno vžigajte sami ter neogretega!!!

-pri testni vožnji bodite pozorni da motocikla ne ˝vleče˝ vstran. po možnosti malo popustite krmilo-previdno da ne bo kdo v jarku ..pristal

-sklopka-pri nizki hitrosti npr 30 kmh prestavite v najvišjo prestavo ter dodajt plin (po možnosti na klančku navzgor). Če motor ne pospeši dvignejo pa se obrati je to dober indikator obrabljenosti lamel sklopke.

-prestavljanje-mora biti gladko in se ne sme zatikati. Nekateri modeli lahko ˝klonknejo˝ pri prestavljanju predvsem iz lera v prvo ali druga-s tem ni nič narobe.

-preglejte papirje ter primerjajte serijske številke na okviru ter agregatu z tistimi na prometni.

No to je nekaj glavnih stvari na katere moraš biti pozoren pri nakupu rabljenega motocikla...možno da sem kaj tudi izpustil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj čist tehničnih stvari, ki bi komu prišle prav pri nakupu:

-zobniki:če so zobčki špičasti in tanjši je to ponavadi znak obrabe (brez skrbi obrabljen zobnik zlahka prepoznaš)

-veriga-poglej za znake obrabe, najbolje jo je premeriti. V service manualu mora pisat dolžina npr. 10 členo. Če se le v okviru dolžine v manualu je ok. Nekateri motorji imajo skalo označeno tudi na nihajki. No da ne bom kompliciral-če je zobnik vredu je po vsej verjetnosti tudi veriga. Lahko pogledate tudi če je namazana ter da ni oksidirana-zna biti indikator kako je kdo skrbel za motor.

-diski-po zavorni površini ne smejo imeti prevelikih utorov, sploh ne kakšnih globljih prask. Tudi te se po lahko pomerijo ter primerjajo z specifikacijami v manualu.

ploščice

-izrabljenost gum

-akumulator-pozanimaj se pri lastniku koliko je star ter če lahko menjavo dokaže z računom. Obvezno pogledat pod sedež, da se ni kdaj razlila kislina, ki poškoduje barvo.

-amortizerji-stisnite zavoro ter potisnite vilice navzdol. Če se z sunkovito dvigneo ter po možnosti zanihajo so amortizerji dotrajani. Podobno za zadnje blažilce.

-vilice-prosite prodajalca da vam motor pridrži vodoravno ter od strani poglejte če morda niso bile skrivljene. Preglejte okvir, vilice, maske za morebitne posledice nesreče.

-luči, armatura-poglejte če vse deluje

-motor vedno vžigajte sami ter neogretega!!!

-pri testni vožnji bodite pozorni da motocikla ne ˝vleče˝ vstran. po možnosti malo popustite krmilo-previdno da ne bo kdo v jarku ..pristal

-sklopka-pri nizki hitrosti npr 30 kmh prestavite v najvišjo prestavo ter dodajt plin (po možnosti na klančku navzgor). Če motor ne pospeši dvignejo pa se obrati je to dober indikator obrabljenosti lamel sklopke.

-prestavljanje-mora biti gladko in se ne sme zatikati. Nekateri modeli lahko ˝klonknejo˝ pri prestavljanju predvsem iz lera v prvo ali druga-s tem ni nič narobe.

-preglejte papirje ter primerjajte serijske številke na okviru ter agregatu z tistimi na prometni.

No to je nekaj glavnih stvari na katere moraš biti pozoren pri nakupu rabljenega motocikla...možno da sem kaj tudi izpustil...

hvala :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj čist tehničnih stvari, ki bi komu prišle prav pri nakupu:

-zobniki:če so zobčki špičasti in tanjši je to ponavadi znak obrabe (brez skrbi obrabljen zobnik zlahka prepoznaš)

-veriga-poglej za znake obrabe, najbolje jo je premeriti. V service manualu mora pisat dolžina npr. 10 členo. Če se le v okviru dolžine v manualu je ok. Nekateri motorji imajo skalo označeno tudi na nihajki. No da ne bom kompliciral-če je zobnik vredu je po vsej verjetnosti tudi veriga. Lahko pogledate tudi če je namazana ter da ni oksidirana-zna biti indikator kako je kdo skrbel za motor.

-diski-po zavorni površini ne smejo imeti prevelikih utorov, sploh ne kakšnih globljih prask. Tudi te se po lahko pomerijo ter primerjajo z specifikacijami v manualu.

ploščice

-izrabljenost gum

-akumulator-pozanimaj se pri lastniku koliko je star ter če lahko menjavo dokaže z računom. Obvezno pogledat pod sedež, da se ni kdaj razlila kislina, ki poškoduje barvo.

-amortizerji-stisnite zavoro ter potisnite vilice navzdol. Če se z sunkovito dvigneo ter po možnosti zanihajo so amortizerji dotrajani. Podobno za zadnje blažilce.

-vilice-prosite prodajalca da vam motor pridrži vodoravno ter od strani poglejte če morda niso bile skrivljene. Preglejte okvir, vilice, maske za morebitne posledice nesreče.

-luči, armatura-poglejte če vse deluje

-motor vedno vžigajte sami ter neogretega!!!

-pri testni vožnji bodite pozorni da motocikla ne ˝vleče˝ vstran. po možnosti malo popustite krmilo-previdno da ne bo kdo v jarku ..pristal

-sklopka-pri nizki hitrosti npr 30 kmh prestavite v najvišjo prestavo ter dodajt plin (po možnosti na klančku navzgor). Če motor ne pospeši dvignejo pa se obrati je to dober indikator obrabljenosti lamel sklopke.

-prestavljanje-mora biti gladko in se ne sme zatikati. Nekateri modeli lahko ˝klonknejo˝ pri prestavljanju predvsem iz lera v prvo ali druga-s tem ni nič narobe.

-preglejte papirje ter primerjajte serijske številke na okviru ter agregatu z tistimi na prometni.

No to je nekaj glavnih stvari na katere moraš biti pozoren pri nakupu rabljenega motocikla...možno da sem kaj tudi izpustil...

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Hvala , Hvala in še enkrat HVALA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svaka čast trojan69. :worship: Si se potrudu, bom js tut to mal porabu. Drgač pa dans sm izpit naredu u Celj... Mal sm biu moker pa glavno da je. Zej pa veselo u šoping...CBF-e iščem... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svaka čast trojan69. :worship: Si se potrudu, bom js tut to mal porabu. Drgač pa dans sm izpit naredu u Celj... Mal sm biu moker pa glavno da je. Zej pa veselo u šoping...CBF-e iščem... :naughty:

kokr sm že povedu maš CBF600SA letnik 05, neki čez 24000km za 3.890€ pri Avto Kavčič v Logatcu ;) motor je bil od soseda zato ti ga priporočam ker ga je redno vzdrževal, realni kilometri (100%).....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na delu, kjer je kljucavnica za vzig naj ne bi bilo vse popraskano...To se opazi predvsem pri preprodajalcih, ki motorje uvazajo iz tujine in so po vsej verjetnosti bili tam "rentani".. Tud na to sem jaz gledal, ko sem kupoval (poleg nekaterih stvari zgoraj omenjenih).. Zelo dobr je, da si nekak sposodte al pa sabo vzamete nekoga, ki ima napravo za merjenje debeline laka (na tanku npr.).. Men je to zelo prav prslo... :naughty:

Popravljeno . Popravil a79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na delu, kjer je kljucavnica za vzig naj ne bi bilo vse popraskano...To se opazi predvsem pri preprodajalcih, ki motorje uvazajo iz tujine in so po vsej verjetnosti bili tam "rentani".. Tud na to sem jaz gledal, ko sem kupoval (poleg nekaterih stvari zgoraj omenjenih).. Zelo dobr je, da si nekak sposodte al pa sabo vzamete nekoga, ki ima napravo za merjenje debeline laka (na tanku npr.).. Men je to zelo prav prslo... :naughty:

Matr se usi obremenjujete, jst sm poklicou kombi-prevoznika pa mi je motor lepo prpelou iz Nemčije, ga nč nism mogu prej gledat pa mert :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr se usi obremenjujete, jst sm poklicou kombi-prevoznika pa mi je motor lepo prpelou iz Nemčije, ga nč nism mogu prej gledat pa mert :)

Pac si imel sreco... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je opazil kdo oglas na avtonet-u oglas za Suzuki gsxr600 , 97 L in cena 2000€ moder.

Zdi se mi kr poceni, in lep na oko.

Moral bi ga obiskat in se malo popeljat, da vidim kak je.

Popravljeno . Popravil leewai
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je opazil kdo oglas na avtonet-u oglas za Suzuki gsxr600 , 97 L in cena 2000€ moder.

Zdi se mi kr poceni, in lep na oko.

Moral bi ga obiskat in se malo popeljat, da vidim kak je.

a ma 48000km? :D

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kokr sm že povedu maš CBF600SA letnik 05, neki čez 24000km za 3.890€ pri Avto Kavčič v Logatcu ;) motor je bil od soseda zato ti ga priporočam ker ga je redno vzdrževal, realni kilometri (100%).....

Tam pri unmu nebi kupu prou popolnoma nč :) Lahko je od soseda motor lepo vzdrževan ampak kolikor poznam jst tistega mutača so cene zasoljene. 1x sm gledal en moped ki je biu na tleh in tale kavčič je nažigal kako je motor tip top. Motor ni imel original nalepk pa še poliester je na eni strani špegal ven k ni blo lepo narjeno. Ampak njegovi motorji so valda vsi tip top :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam pri unmu nebi kupu prou popolnoma nč :) Lahko je od soseda motor lepo vzdrževan ampak kolikor poznam jst tistega mutača so cene zasoljene. 1x sm gledal en moped ki je biu na tleh in tale kavčič je nažigal kako je motor tip top. Motor ni imel original nalepk pa še poliester je na eni strani špegal ven k ni blo lepo narjeno. Ampak njegovi motorji so valda vsi tip top :headbang:

pa ti tudi si tip top

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!