Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

No da ne bosta preveč nabijala pa orgazmirala... Drznil sem si malce pogledat na motousate.it koliko bi v italiji prišel FZ6S letnik 2004, nepoškodovan! s primerljivimi kilometri, urejeno dokumentacijo(uraden servis), in prišel do zaključka, da je pri sosedih primerljiv rabljen motor še kakih 500 EUR dražji... :whistle:

Seveda se najde tudi kak cenejši primerek, a verjetno marsikateri oglas ostane na netu, ko ljudje motorje že zdavnaj prodajo...

Jajca se da kupit pa kjerkoli...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne boj, ampak mesarsko klanje.........

Kolega SF vseeno nam je kolko ja po tvoje "realna" vrednost mopedov - mi govorimo a nakupni/prodajni vrednosti - in ta ni enaka željami prodajalca. Enako sva teden dni nazaj gledala s kolegom 9 let stare VW Bore dizl, saj se je odločil da jo proda - in so za 7000€ - to je zgolj pobožna želja, ki nikoli ne ugleda luči sonca. Kaj je cena, za katero je dejanko možno moped/avto prodat je pa povsem druga zgodba.

ajd pa veselga Miklavža :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe suhi popolnoma se strinjam... A če bi bila cena odvisna samo od želja kupcev bi na avtonetu zmanjkalo motorjev, ampak vsak kdor prodaja ga je moral enkrat tudi kupit. Torej to pomeni, da bi veliko ljudi motorje tudi prodalo, če bi dobilo primerno ponudbo, tako pa so tudi kupci ostali po domače povedano suhih ti.ev... Torej kdor bo hotel prodat se bo moral prilagodit, enako je s tistim kdor bo hotel kupit. Slovenskega trga mi s to debato ne bomo spremenili, bo pa zanimivo opazovat trg nekje januarja, ko bodo objavili nove cene motorjev... Kdor bo hotel motor kupit tu (z urejeno dokumentacijo, pa še vsi se med sabo poznamo, tako da se o vsakem vse ve), bo pač moral z denarnico slediti trgu, kdor misli, da bo motor cenejši v tujini, bo pač poizkusil srečo zunaj... Pa veliko sreče pri iskanju! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerljive po kilometrih, letniku, ohranjenosti. In govorim o motorjih, kjer koncesionar DA ENO LETO garancije, kjer motor ima vse papirje

Koncesionar v italiji je po zakonu dolžen dat garancijo!Pa ni pomembno a ropota vse v mašini ali pa je ko nov!

Ta garancija pa velja samo za italijanske kupce in je niti pod razno Slovenec ne bo mogel uveljavljat!Ker ga tud njihov zakon ščiti!V primeru izvoza oz. kot oni rečejo,če je moto anulatta per exportacione non e garancia!Se pravi odjavljen za izvoz in tu ni garancije!Po motor se splača it samo,če imaš najdenih več in če ga bo istočasno kupil še ker,ki bo s teboj!

Sej so ti će drugi dobro povedali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pomislili, da nekateri kupujejo tudi kaj drugega kot fazerce in hornetke, ki jih je pri kar precejšnja ponudba. :closedeyes: Če kupuješ italijanski motor je pri nas izbira skoraj nična v IT pa vemo koliko je izbire. Tako se tudi pot do Milana še kako splača. Sicer pa sem sam pristaš taktike @suhija :OK: (boljše, da gre za mal manj denarja kot, da sploh ne gre).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je vreden natanko toliko, za kolikor ga uspeš prodati. Nič več in nič manj.

spoštovanje - daj oglasi se na pivu, ker sam se nikoli ne bi spomnil tako popolnega stavka!! :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spoštovanje - daj oglasi se na pivu, ker sam se nikoli ne bi spomnil tako popolnega stavka!! :worship: :worship:

A je kdo kaj omenjal :beer2: ? :D

Jah navelčal sem se brat te komentarje o ceni gor in ceni dol. Upam da bo, zdaj ko so dobili odgovor koliko je njihov motor vreden, končno mir :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pomislili, da nekateri kupujejo tudi kaj drugega kot fazerce in hornetke, ki jih je pri kar precejšnja ponudba. :closedeyes: Če kupuješ italijanski motor je pri nas izbira skoraj nična v IT pa vemo koliko je izbire. Tako se tudi pot do Milana še kako splača. Sicer pa sem sam pristaš taktike @suhija :OK: (boljše, da gre za mal manj denarja kot, da sploh ne gre).

Tole kar drzi, bom se enkrat zase povedal - jst sem kupoval Duceta dve leti nazaj - sploh ni blo primerjave s cenami pri nas... pa moped je bil se v tovarniški garanciji (veljavna tudi na Motolegendi)...

Ko danes po dveh letih gledam cene za moj letnik pri nas, so skoraj toliksne, kot sem dal jst za svojega takrat...

Sesir, a ni tko da ti v ITA vecina da tako garancijo, ki velja samo pri njih? Kar je seveda jeba, vozit moped nazaj dol - je pa boljsi obcutek, ce vsaj nekaj garantirajo, kot pa nic - valjda ne glumijo, saj bi ga lahko tudi kak italijanos kupil...

Da pa garancija ne velja, ce ga izvozis, pa prvic slisim...

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo lahko vsak ocenil svojo ropotuljico koliko je vredna (nekaj podobnega kot eurotax): http://dat.de/fzgwerte/index.php?jsessioni...6D9CED5175A5996

Sam ne mi jokcat, da vaš super duper ohranjen motor je pa več vreden. Od sedaj naprej vsi prodajamo in kopujemo po tem izračunu in svet bo lepši :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole kar drzi, bom se enkrat zase povedal - jst sem kupoval Duceta dve leti nazaj - sploh ni blo primerjave s cenami pri nas... pa moped je bil se v tovarniški garanciji (veljavna tudi na Motolegendi)...

Ko danes po dveh letih gledam cene za moj letnik pri nas, so skoraj toliksne, kot sem dal jst za svojega takrat...

Sesir, a ni tko da ti v ITA vecina da tako garancijo, ki velja samo pri njih? Kar je seveda jeba, vozit moped nazaj dol - je pa boljsi obcutek, ce vsaj nekaj garantirajo, kot pa nic - valjda ne glumijo, saj bi ga lahko tudi kak italijanos kupil...

Da pa garancija ne velja, ce ga izvozis, pa prvic slisim...

Lp,

Flight

Kot je rekel gusti motor je vreden za koliko ga uspeš prodati,tako,da tud,če imajo podobno ceno ga moraš zanjo tud prodati!

Glej on ma tam motor in,če ga kupi italijan,ga mu pač pol popravi,ko on pripelje nazaj in to samo k njemu kot si napisal.Njemu tudi ne spusti nič cene.Ko ti kupiš tam motor dobiš papirje in račun.Italijan pa dobi posebno contrato (pogodbo) v kateri je določena popolnoma vsaka stvar,ki spada pod garancijo in stvar,ki ne spada.Plus časovni roki.Roki popravila,podaljšanja časa itd.Tega nam trgovec niti ne pokaže!Pa četudi bi nam nam po odjavi za izvoz ni več dolžen.Po njihovem zakonu.Niti ne odgovarja za karkoli v kakem stanju je motor in mu ga je nemogoče vrnit niti minuto po tem,ko imaš odjavljene papirje v rokah.Zato ima več trgovcev,če ste opazili že odjavljene motorje.

Sorodnike mam v italiji in sem videl kako zgleda,ko je bratranec kupil avto pri koncesionarju :whistle:

Jz kadar grem k njemu kupim ker motor in ga pripeljem ampak verjemite,da jih moram it kar nekaj gledat,da najdem tolk lepega,da ga tudi kupim.Pa v bistvu nimam potnih stroškov,pa spanje in hrano mam zastonj.Po en motor se 100% ne splača it.Še manj pa se splača,če ne znaš italijansko in če nikogar tam ne poznaš.Od koncesionarjev mislim!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo lahko vsak ocenil svojo ropotuljico koliko je vredna (nekaj podobnega kot eurotax): http://dat.de/fzgwerte/index.php?jsessioni...6D9CED5175A5996

Sam ne mi jokcat, da vaš super duper ohranjen motor je pa več vreden. Od sedaj naprej vsi prodajamo in kopujemo po tem izračunu in svet bo lepši :D

si nor - pol je moj vreden 2200€, od SFa pa 2600€!!! ajej, gremo hit prodat dokler dobim še 3000€ zanj :)

ajd, pa zavedite se da je važn samo to, da denar kroži!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo lahko vsak ocenil svojo ropotuljico koliko je vredna (nekaj podobnega kot eurotax): http://dat.de/fzgwerte/index.php?jsessioni...6D9CED5175A5996

Sam ne mi jokcat, da vaš super duper ohranjen motor je pa več vreden. Od sedaj naprej vsi prodajamo in kopujemo po tem izračunu in svet bo lepši :D

sem preveril za motor in avta, po tej ceni jih mam rajši na dvorišču za kurnik kot prodam :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V italiji ti trgovci zmeraj dajo škonto ko si resen in prideš z sovdki! Se pa splača uvozit iz EU preko znanega slo trgovca, ker on ne plača DDV-ja tebi ga pa za nižjo ceno(ki se jo dogovorita) zaračuna pa sta vsak za ene 1/3 ddv - ja zaslužla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. pekarna:

A mate kruh? Mamo. Kok je cena? Štruca frišnega 2 eura. Matr ste dragi...

2. pekarna:

A mate kruh? Mamo. Kolk je cena? Hlebec prišnega 3 eure. Matr ste dragi...

3. pekarna:

A mate kruh? Mamo. Kolk je cena? 30 centovza hlebec če daste še 10 centov vam zraven damo še štruco...

JAAA kupim! Prodano! Čakte mal... Zakaj pa ni frišen? Frišnga je pa zmanjkal si pa lahko krasne drobtine za mal dnarja nardite...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si nor - pol je moj vreden 2200€, od SFa pa 2600€!!! ajej, gremo hit prodat dokler dobim še 3000€ zanj :)

ajd, pa zavedite se da je važn samo to, da denar kroži!!!!

Menjaj motor staro za novo ali staro za staro pa mi povej kateri trgovec ti bo ponudil 3000€. Eurotax in podobno uporabljaljo trgovci, da ti ocenijo približno vrednost vozila, po kateri ti ga vzamejo noter. Prodajne cene na prostem trgu so bile vedno višje od tega, saj morajo trgovci neki zaslužit pri preprodaji.

Meni je motor kar realno ocenilo 2600€, pri nas se pa prodajajo po 3000€ in avto tudi 3600€, če bi ga jaz prodajal na prostem trgu bi hotel zanj 4000€. Nekako takšne zneske bi mi verjetno ponudili tudi trgovci, če bi hotel pri njih pustit avto/motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo lahko vsak ocenil svojo ropotuljico koliko je vredna (nekaj podobnega kot eurotax): http://dat.de/fzgwerte/index.php?jsessioni...6D9CED5175A5996

Sam ne mi jokcat, da vaš super duper ohranjen motor je pa več vreden. Od sedaj naprej vsi prodajamo in kopujemo po tem izračunu in svet bo lepši :D

cena za mojega bandita (7 let, 86k+ km, brez predelav) € 1.914.-. hmmm...

sem preveril za motor in avta, po tej ceni jih mam rajši na dvorišču za kurnik kot prodam :alien1:

yep.

da tole zgoraj uporabljajo trgovci je mozno, vsaj za okvirni izracun. ce vzamemo v postev, da trgovci od necesa zivijo (marza) je lahko prodajna cena pri nakupu direkt (stari lastnik-novi lastnik) drugacna. upostevajmo se stanje vozila in se lahko dejanska cena zelo spremeni

pri podatku pise: Aktueller Händler-Einkaufswert inklusive Mehrwertsteuer und Serienbereifung (aktualna nakupna cena trgovca z ddv, serijsko obut)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je rekel gusti motor je vreden za koliko ga uspeš prodati,tako,da tud,če imajo podobno ceno ga moraš zanjo tud prodati!

Glej on ma tam motor in,če ga kupi italijan,ga mu pač pol popravi,ko on pripelje nazaj in to samo k njemu kot si napisal.Njemu tudi ne spusti nič cene.Ko ti kupiš tam motor dobiš papirje in račun.Italijan pa dobi posebno contrato (pogodbo) v kateri je določena popolnoma vsaka stvar,ki spada pod garancijo in stvar,ki ne spada.Plus časovni roki.Roki popravila,podaljšanja časa itd.Tega nam trgovec niti ne pokaže!Pa četudi bi nam nam po odjavi za izvoz ni več dolžen.Po njihovem zakonu.Niti ne odgovarja za karkoli v kakem stanju je motor in mu ga je nemogoče vrnit niti minuto po tem,ko imaš odjavljene papirje v rokah.Zato ima več trgovcev,če ste opazili že odjavljene motorje.

Sorodnike mam v italiji in sem videl kako zgleda,ko je bratranec kupil avto pri koncesionarju :whistle:

Jz kadar grem k njemu kupim ker motor in ga pripeljem ampak verjemite,da jih moram it kar nekaj gledat,da najdem tolk lepega,da ga tudi kupim.Pa v bistvu nimam potnih stroškov,pa spanje in hrano mam zastonj.Po en motor se 100% ne splača it.Še manj pa se splača,če ne znaš italijansko in če nikogar tam ne poznaš.Od koncesionarjev mislim!

Ni kaj, se strinjam z Gustijem - ceno lahko nastavis kolikor hoces, če ne dobis kupca, ne pomaga nic.

In jasno, ne bos sel kupit nekaj, cesar ne bos vsaj malo bolj podrobno nastudiral ( pogledal vec motorjev)...

Ko sem kupoval, pri nas ni hotel nihce spustit cene vec kot za 100-200 eur. Garancije tako ali tako nihce ni nudil.

V ITA je bil par let mlajsi, novejsi model 700 eur drazji - nakar so mi znizal ceno za 500 eur + Ducatijeva uradna garancija.

Ne razumem cisto, kaj hoces povedati s tistim pisanjem o neveljavnosti garancije - ce mi ne tu in ne v ITA ne dajo garancije, bom kupil pac tam kjer je ceneje, ce moped shodi, mi je isti k... od koga sem ga kupil. Takrat se je ITA racunica izsla bolje.

Drugace pa, jst sem dobil pogodbo na kateri pise da zanj velja 12 mesecna garancija. In pri nas jo na Ducatiju priznajo.

Ce bom kupoval drugi motor, bom pac enako razmisljal. Mogoce bo tokrat cenejsi pri nas.

Ne bo me pa ustavila pot in stroski (280 eur- najem kombija, nafta, cestnine, homologacija, hrana za tri osebe :D ) , ce se racunica izide - pac se en izlet vec.

Praviš, da ti tudi v ITA kupujes. Garancija ti ne velja, kot pravis. Ocitno se splaca.

Za vse kupce motorjev pa velja, da je pac treba prestudirat trg, realne cene, zakone, preracunat stroske..., če hoces poceni in dobro kupit. Lahko tudi najames nekoga in ga placas, da to naredi namesto tebe. Lahko se naserjes v obeh primerih. Vse je odvisno od posameznika.

Enako, kot je blo za kruh zgoraj napisano - sam da se za vec dnarja lahko naserjes :whistle:

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR 800 2004 5250€

Nekako čisto poštena cena se mi zdi tudi glede na Slo trg kjer nekateri pač pretiravajo.

Prodal bi jo seveda tudi za kaj manj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nismo se razumeli!Pa nekdo je zapisal da tam dobi tud garancijo.Govora je o garanciji,ki ti jo da na motorno kolo koncesionar ne pa uradna garancija.Uradna garancija(2leti) je seveda veljavna kjerkoli v EU kupiš motor.Zraven rabiš garancisko kartico in servisno knjigo.Ko pa je motor starejši recimo 4leta star.pa ti v italiji dajo koncesionarji garancijo,kot se je ponekod začelo tudi pri nas,čeprav mislim,da bo težka kaj dobit od naših trgovcev! In ta koncesionarjeva garancija nima veljave,ko je motor enkrat odjavljen iz prometa.Niti ti je italijanski prodajalec ne da oz. ti je ne podpiše!

Jz nič ne rečem seveda gre ceneje skozi prit!Tud avto je ceneje uvozit iz nemčije.Ampak recimo,da sem mel dvakrat takp srečo,da sem šel brez avta nazaj,ker so bili,čeprav sem vsakič gledal po 3 vsi bolj kot ne bogi.Na koncu sem ga po 500eu stroškov kupil v Slo.Za italijane pa itak vemo,da ne rečejo zastonj,da so cigani.Večkrat se mi je kaj zakompliciralo ampak hvala bogu govorim italijansko v dveh primerih pa so mi nujno morali pomagat sorodniki.Tako telefonsko kot na koncu tudi osebno.Da ne govorim,da sem čakal na vse papirje 3mesece in imel okol 30klicev v italijo.

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nismo se razumeli!...

My bad! Prebral prevec površno,premalo in dobil občutek, da se debata vrti okrog tega, da se v ITA nakup ne splača...

Lp,

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko js situacijo zdejle na trgu spremljam grejo cene kar lepo dol, pa tudi prodaja ne gre nikamor več... Lepo videt če misliš kupit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bo lahko vsak ocenil svojo ropotuljico koliko je vredna (nekaj podobnega kot eurotax): http://dat.de/fzgwerte/index.php?jsessioni...6D9CED5175A5996

Sam ne mi jokcat, da vaš super duper ohranjen motor je pa več vreden. Od sedaj naprej vsi prodajamo in kopujemo po tem izračunu in svet bo lepši :D

Mojega ocenijo na 4730 €, za kolikor bi tudi pri nas lahko kupil uvoženega iz Italije (oglasi na avto,net). TDMke 900A 2005 slovenskega porekla pa se prodajajo za cca 1.000 € več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!