Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Lahko pa je par mesecev star motor bolj zgonjen, kot je Labaševa FJ1100... Važen je lastnik, kako motor vzdržuje.

motofrik je dodal piko na i :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko nekako... Tud meni se zdi zelo zanimivo, kako hitro ljudje verjamejo raznim komisijskim prodajalcem rabljenih motorjev. Zanimivo je, ko vidiš motorje naprimer letnika 2003, ki jih avtohiše prodajao z neverjetnimi 10000 do 15000 km, pa je to že z zdravo pametjo skregano, saj vsak ki si kupi nov motor sedi gor ko le more, torej prvo leto vsaj 10000, potem pa kakega tisočaka manj, zdeva je pa že na videz taka, kot bi motor imel 200000 km. Še boljši so rabljeni motorji uvoženi iz tujine, naprimer v Italiji sezona traja celo leto, motorji z realnimi kilometri imajo iste cene kot pri nas, njim pa se splača uvažat motorje s 15000 kilometri? Kje so lahko naredil razliko za v svoj žep? Sta dve varjanti. Prva je, da ima motor v resnici enormno število kilometrov, druga pa, da gre za poškodovan motocikel. Tretja varjanta ne obstaja...

Pa jim kar rata nategnit ljudi... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah ti motorji k jih prpelejo iz italije so v 95% kilometri zlagani :D mogoče je tisti 5% realnih sam tud v to močno dvomim :D

ljudje se odločajo uvozit motor iz tujine, ker je so take cene motorjev v SLO da se kr za glavo držiš :headbang: :headbang: :headbang:

primer; Yamaha R6 letnik 99, 26000km ( :lol: ) 4000€ oz. po dogovoru :D haha to so kreteni 1. klase :D tak motor

je po moji oceni vreden od 2500-3000€ ker je pa le skoraj 10 let star :D čeprov se ve da kilometri niso realni, zato

drugo sezono ko bom kupoval motor bom rajš uzeu R6 s 40000km kot pa s kao 26000km :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Full vam hvala za te odgovore .

Odločam pa se sedaj naprimer med :

- Kawasaki zx6r ninja z 45-50.000 Km 99letnik npr.

- Yamaha r6 z podobnimi specifikacijami in

- Honda CBR

Vsi tam okoli 2500€ , ker več nimam (MORAM ŠE AVTO VZDRŽEVAT)

in še nekaj, kdaj se mi bolj splača kupovat, SEDAJ al je pomladi večji izbor in bolj prodajajo, mislim kdaj kupit motor, in če pridobim kaj če počakam nevem do Marca (bo moral kdo kaj menjat Baterijo (akumulator), zadnjo gumo....) in potem prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Full vam hvala za te odgovore .

Odločam pa se sedaj naprimer med :

- Kawasaki zx6r ninja z 45-50.000 Km 99letnik npr.

- Yamaha r6 z podobnimi specifikacijami in

- Honda CBR

Vsi tam okoli 2500€ , ker več nimam (MORAM ŠE AVTO VZDRŽEVAT)

in še nekaj, kdaj se mi bolj splača kupovat, SEDAJ al je pomladi večji izbor in bolj prodajajo, mislim kdaj kupit motor, in če pridobim kaj če počakam nevem do Marca (bo moral kdo kaj menjat Baterijo (akumulator), zadnjo gumo... .) in potem prodat.

stari a si ti od mene to prekoperu? :D jst mam ista merila :D če mene uprašaš bom motor kupu u spomlad ;) zakaj? zato ker se takrat veliko ljudi spomni da bi imeli nov motor in tastarga prodajajo po nizki ceni, ker grejo naslednji dan po novega ;) tako je moje mišljenje, lahko ga pa tudi kupiš sedaj, ampak je ponavad treba narest servis pa gume :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Glede prodajalcev uvoženih motorjev: Razliko dobijo s tem, da nabavijo po 20 do 30 motorjev na enkrat in lahko dobijo ceno nižjo za kaj jz vem, najverjetneje 30%, kar pa je lepa reč! Seveda pa kupujejo tudi precejšen delež slabih - po mojem mnenju pa tako v SLO kot tudi drugje z motorji delamo zelo podobno - eni grdo, drugi pa nadvse lepo!

2. Glede KM motorja - 20.000km po 8 letih - to je zagotovo redkost, čeprav sm se nekaj dni nazaj pogovarjal s kolegom o SLO statistiki - koliko km na leto naredi povprečen slovenec - in ne morte verjet, bojda je številka 1800km!!!!! meni se vseeno zdi za lase privlečena, kaj vem :wacko: . Glede uničenosti je pa odvisno predvem od lastnika - kot je našel kolega Motofrik Labaševo FJ, ki ma že blizu miljon km pa še vedno laufa, tako je lahko športaku po 20.000km potrebno menjati mašino....

3. Pebi najprej oprema pol motor!!!

4. Glede tega ali zdle al čez par mesecev - ponudba bo potem večja, cena ne tako zelo, časa pa je sedaj na pretek, tako da se ne mudi - jz bi začel gledati, si jih nekaj ogledal, podebatiral na forumu če morda kdo pozna lastnike, preveril vse kar se preverit da in nabavil kar sedaj.

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Full vam hvala za te odgovore

Vsi tam okoli 2500€ , ker več nimam (MORAM ŠE AVTO VZDRŽEVAT)

in še nekaj, kdaj se mi bolj splača kupovat, SEDAJ al je pomladi večji izbor in bolj prodajajo, mislim kdaj kupit motor, in če pridobim kaj če počakam nevem do Marca (bo moral kdo kaj menjat Baterijo (akumulator), zadnjo gumo....) in potem prodat.

Z 2,5K EU se boš zelo slabo vozil,sam sem dal 2K za skuter 50 ccm in delam z njim letno vsaj 2K kil.seveda samo kratke relacije ca 3X na dan v mesto ker mi je škoda BMW-eja vžigat.Jaz bi ti svetoval raje še malo našparaj in si potem kupi vsaj motor,ki nebo starejši od max.4-5 let.Pa še nekaj kot praviš moraš še avto vzdrževat,samo za primer-kupil sem zimske gume za avto(Clio) vse štiri za 100 EU z montažo za motor pa sem plačal samo zadnjo gumo 218 EU + mont. in cent. 25EU. Guma mi zdrži,če jo malo mirkam ca 6-7 K kil. sicer pa 4-5K kil. Vedi pa eno na tako starem motorju boš imel že prvo leto OGROMNO stroškov brez neke večje škode na mašini ali če ga slučajno položiš.Naprimer:čake te po vsej verjetnosti menjava ketne +zobnikov,menjava gum,sklopka, ornk servis,zavore(dski,ploščice),tehnični,zavarovanje,AO+,razna potrebna motoristična in dodatna oprema itd.itd. :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima, ker na avtomobile se spoznam full in vem da je naprimer pri alfi-romeo, servis full drag in že svečke se menjavajo enkrat na 80.000 in so tudi 10x dražje pa naprimer vozla rover imajo serijske napake z glavo motorja.....itd vglavne vse o avtih.

Vrjamem pa da je tudi pri motorjih enako, ker težko se je pogovarjat z kakšnim mojim prijateljem, ki je zapičen v svojo r6 in je to najbolši motor, mene pa zanima, katera znamka je mercedes ali pa BMW med znamkami, oziroma, katere znamke so dobre in kvalitetne, katere znamke imajo polno nahbau delov in poceni servise.

Ker neko razmerje med znamkami mora bit in še nekaj na avtomobilu, vem kaj pomeni 180.000 km prevoženih, da je to že dosti (odvisno od znamke) in da je avtomobil, prev velikim servisom in da se zna zgodit da bo počasi tudi šla sklopka ali getribe, odvisno od znamke vozila in bivšega voznika.

In zato me zanima, koliko KM dosegajo motorji in kolko je to če ima motor neglede na letnik 45.000 Km in vem da je razlika če ima motor 600 kubikov ali 1000, in močnejši motor normalno zdrži dlje ampak jaz kupujem nekje 650 kubičnega in nevem je 45.000 Km dosti ali normalno ??

Kolega, o alfa romeo se pa žal ne spoznaš niti malo, zato ne trosi okoli gostilniških bajk od kolegovega bratranca.

Svečke pri AR twin spark motorjih so 2x dražje, razlog pa je, da jih je 2x več kot pri ostalih (single spark) motorjih. Menjajo pa se 1x na 100.000km.

BMW med moto znamkami je....hmmmm, da pomislim.............BMW.

Glede vzdržljivosti: če je motor redno servisiran, bo tudi vzdržjiv. Je pa zlato pravilo za mašino (ne glede na to ali je v avtu ali motorju), da je bolj vzdržljiva, če ima večjo prostornino in manjšo moč. Ameriški princip z 8.0 300konjskimi mašinami. Bolj vzdržljivi so načeloma tudi motorji, ki proizvajajo manj vibracij, vibracije so namreč stres za material...kar posredno pomeni, da iščeš motocikel z veliko kubaturo in relativno malo konji, pa s 4 cilindri. Kaj si pa želiš od motorja je pa druga stvar.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja verjetn je najbolš da še mal našparaš. Js bom tut mal še šparu... pol pa za ene 4k € kupu neki 4-5 let starga, če bo sreča že mogoč kej novejšga dobim. Tole glede pomladi se mi zdi kr logično ker sm sam tut mislu da bi si ga pozimi nabavu, zdej bom pa mal počaku še pa še šparu. Itak je pa še oprema, mislim da najbol važn od vsega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega, o alfa romeo se pa žal ne spoznaš niti malo, zato ne trosi okoli gostilniških bajk od kolegovega bratranca.

Svečke pri AR twin spark motorjih so 2x dražje, razlog pa je, da jih je 2x več kot pri ostalih (single spark) motorjih. Menjajo pa se 1x na 100.000km.

BMW med moto znamkami je....hmmmm, da pomislim.............BMW.

Glede vzdržljivosti: če je motor redno servisiran, bo tudi vzdržjiv. Je pa zlato pravilo za mašino (ne glede na to ali je v avtu ali motorju), da je bolj vzdržljiva, če ima večjo prostornino in manjšo moč. Ameriški princip z 8.0 300konjskimi mašinami. Bolj vzdržljivi so načeloma tudi motorji, ki proizvajajo manj vibracij, vibracije so namreč stres za material...kar posredno pomeni, da iščeš motocikel z veliko kubaturo in relativno malo konji, pa s 4 cilindri. Kaj si pa želiš od motorja je pa druga stvar.

lp

No no vozil sem 2leti alfo romeo 156 1.8 16v in vem kaj je AlfaRomeo (vem da uporabla alfa dvojne svečke (to pomeni jih je 8) in zato je Twin spark motor (motor z dvojnim iskrenjem)in tako dosežejo večji navor......itd) in samo tako za tvojo statistiko, delam z avtomobili že 8 let in spremenjal in preprodal sem jih vrjetno že toliko, koliko nevem če si jih že vozil, ampak ni ta forum tema o tem in o tem kdo več ve o avtomobilih.

Ampak pač kupujem motor in ta tema mi je španska vas.

Če pa potrebuješ, kakršne koli inf. o avtomobilih pa se lahko pomenima v private chatu.

In vem kaj je AlfaRomeo in kaj je BMW in kaj je Italian in Francoz, Japonec...itd.

Pač roko na srce, tako kot hond CRX ENOSTAVNO NI VEČ CELIH V SLOVENIJI NERAZBITIH tako ne Alf NE ZJAHANIH, če pa je kje katera, ti lahko v 2min, dokažem da je zamenjala že 500 lastnikov...itd.

No kot sem že omenil, pač kupujem motor in sem slučajno omenil, da se spoznam na avtomobile in me zanima podobnost znamk med avtomobili in motorji !!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni podobnosti (res pa da se pa jz ne spoznam na avtomobile :lol: ). Glej bol po segmentih motociklov. Chopperji so sigurno manj zgonjeni od ss mašin. Najbol zgonjen segment motociklov so pa pomoje ravno 600ccm ss-i, ker so pač terani v obrate. Ti odsvetujem nakup tako starga 600taka, ker boš imel več stroškov na koncu kot če bi kupu kaj novejšga (razen če ti starejši ni res všeč). litraši so ponavadi že manj zgonjeni... Drugač so pa vsi japoski 600ss pomoje približno isti šmorn-morš probat pa boš videl kter ti najbol paše. Kakšnih velikih razlik v vzdržljivosti ni-čeprav ti bo vsak hvalil znamko svojega motocikla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kod te buče? :headbang: Prav nobenega problema ni kupit starega SS motocikla od mormalnega človeka. Da bi bili čoperji manj zgonjeni? Spet ena buča... Večina čoperjev ima ugrajene neoriginalne odprte izpuhe in 99% teh ljudi zamenja samo izpuh, ne uskladi pa potem izpuha s količino goriva in zraka. Motorji pokajo, kar prinese za seboj neenakomerno delovanje, za motor škodljive vibracije, še posebaj pa pregrevanje. Pregrevanje agregata pomeni napačne tolerance, kar privede do hitrejše obrabe materjala. Poleg tega vemo, da ljudje na zborih veselo turirajo motorje in streljajo pozno v noč. Večina čoperjev je dvocilindričnih kar pomeni večje vrteče se mase in posledično večje sile ki ob takih nenormalnih sunkih delujejo na ležaje. Kdo lahko garantira, da ne naletiš ravno na tak sicer na pogled "ohranjen in spoliran" čoper? :whistle:

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni podobnosti (res pa da se pa jz ne spoznam na avtomobile :lol: ). Glej bol po segmentih motociklov. Chopperji so sigurno manj zgonjeni od ss mašin. Najbol zgonjen segment motociklov so pa pomoje ravno 600ccm ss-i, ker so pač terani v obrate. Ti odsvetujem nakup tako starga 600taka, ker boš imel več stroškov na koncu kot če bi kupu kaj novejšga (razen če ti starejši ni res všeč). litraši so ponavadi že manj zgonjeni... Drugač so pa vsi japoski 600ss pomoje približno isti šmorn-morš probat pa boš videl kter ti najbol paše. Kakšnih velikih razlik v vzdržljivosti ni-čeprav ti bo vsak hvalil znamko svojega motocikla.

tako kot je reku motofrik je najbolj pomemben faktor pri nakupu motorja LASTNIK ;) če pridš na ogled pa vidš lastnika da ga po domače boli ***** za motor, je umazan, leži v seniku pol se ti že prbližn sanja kako je bil vzdrževan :D sj lahko rečem samo sramota tisim, ki dajo oglase na internet, ko je motor umazan k svina pa še u blatu ga slikajo :D en odnos pa morš že met do motorja :D če po pravic povem sm ga jst skoz glancu :D občudujem lastnika srebrne Yamaha FZ6, ki ima na avtopikanet napisan " Motor je vzgledno negovan,primeren za nekoga ,ki mu to nekaj pomeni." ;) žal je pa takih zelo malo

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi sam mam navado najprej pogledat urejenost dokumentov, veliko o lastniku pove tudi urejenost prostora, torej ko vidiš h kakšni hiši si prišel, ti je načeloma že veliko jasno... Če zna pravilno odgovorit še na kako tehnično vprašanje okoli vzdrževanja, pa sva že skoraj prijatelja... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vsekakor strinjam, da je pomembno predvsem vzdrževanje motorja. V mislih sem imel 600totake okoli 99 letnik po katerih je tudi leewai spraševal. Le ti so (sploh ob trendu v slo) zamenjali sigurno že nekaj lastnikov. Im verjetno so imeli le ti tudi različne stile vožnje in so za motor tudi različno skrbeli.

Meni se zdi logično da pač navita ss mašina, ki se večinoma vrti okoli 10k in ima 120km ne more zdržati toliko kot nek chopper, ki se vrti na 5k in ima 60km. Tako je tudi obremenitev na gredi, sklopki, menjalniku večja kljub večji masi in tresljajem V motorja. Moramo pa izključiti zunanje faktorje ter predpostaviti da se obe mašini v enaki meri ˝zlorabljata˝. Debata o tem kodo je boljši lastnik-vozniki ss ali choperisti spada že v kakšno drugo temo.

No to je zgolj moje mnenje. Nisem hotel poveličevati chopperjev, ampak sem jih vzel samo kot primer. Moje mnenje je še vedno da je 10 let stara 600 mašina pač tvegan nakup. Lahko da bo delala še veliko let, lahko pa da bo ripnila v eni sezoni. Res pa je da če dobiš kakšen res lepo ohranjen motor z servisno dokumentacijo od prvega lastnika, ki je po možnosti vozli bol ˝turistično˝ nebi smelo bit probklemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In vem kaj je AlfaRomeo in kaj je BMW in kaj je Italian in Francoz, Japonec...itd.

Pač roko na srce, tako kot hond CRX ENOSTAVNO NI VEČ CELIH V SLOVENIJI NERAZBITIH tako ne Alf NE ZJAHANIH, če pa je kje katera, ti lahko v 2min, dokažem da je zamenjala že 500 lastnikov...itd.

No kot sem že omenil, pač kupujem motor in sem slučajno omenil, da se spoznam na avtomobile in me zanima podobnost znamk med avtomobili in motorji !!!!!!!!!!

Ne, ti si rekel, da veš "vse o avtih", pa v bistvu same buče prodajaš ... Takih pametnjakovičev je čisto preveč povsod ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ti si rekel, da veš "vse o avtih", pa v bistvu same buče prodajaš ... Takih pametnjakovičev je čisto preveč povsod ...

Določenim oz večini zeloo hvala za odgovorje in vaša mišlenja, z določenimi pa tukaj vidim da ne prideš na konec, ZATO SE SPLOH NEBOM UKVARJAL Z TEBOJ.

Sedaj mi je jasno ja da so 600tke bolj zjahane (v večini mislim) kot 1000ke, o čoperjih pa je moje mišlenje tako, moj stric ima Suzuki intruder 850 kubičnega in bil sem enkrat z njim v puli na srečanju motoristov in moram povedat da z temi čoperisti ko sem se peljal dol, so se res vozili turistično , ker drugače sploh baje ni užitek, če ga na čoperu teraš do konca.

Zato bi jaz raje cestaka, ker tu pa tam na kaki ravnici izven naselja ????

Zgleda bo res prvo treba naredit ogled lastnika njegovega karakterja in mu reč naj me on popelje en krog in kasneje komaj ogledat motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene recimo niti ne zanimajo kilometri, kdo je prej imel motor, servisna knjiga, bajke o motozborih...

Edino kar mi je važno je, kakšen je motor ko ga pogledaš in sprobaš, pa če je vreden svojega denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stari a si ti od mene to prekoperu? :D jst mam ista merila :D če mene uprašaš bom motor kupu u spomlad ;) zakaj? zato ker se takrat veliko ljudi spomni da bi imeli nov motor in tastarga prodajajo po nizki ceni, ker grejo naslednji dan po novega ;) tako je moje mišljenje, lahko ga pa tudi kupiš sedaj, ampak je ponavad treba narest servis pa gume :D

Hehe, oba bosta ostala brez motorjev...vsaj za malo ceno.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, oba bosta ostala brez motorjev...vsaj za malo ceno.. :whistle:

Yap... Na Hondi so mi omenjali 20% podražitev, tu pa eni govorijo o 15% novih... Govori se tudi o slabšem kreditiranju za nove motorje kar bo prineslo za posledico precej večje zanimanje za rabljene stroje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, oba bosta ostala brez motorjev...vsaj za malo ceno.. :whistle:

ah kje :D jst mam namen kupt za ene 3000€ :D za ta dnar se pa da že kj dobit, ene 2000-2001 letnik :D

jah za prvi 600ccm motor ne mislm dajat nevem kakšne denarje :D

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 2,5K EU se boš zelo slabo vozil,sam sem dal 2K za skuter 50 ccm in delam z njim letno vsaj 2K kil.seveda samo kratke relacije ca 3X na dan v mesto ker mi je škoda BMW-eja vžigat.Jaz bi ti svetoval raje še malo našparaj in si potem kupi vsaj motor,ki nebo starejši od max.4-5 let.Pa še nekaj kot praviš moraš še avto vzdrževat,samo za primer-kupil sem zimske gume za avto(Clio) vse štiri za 100 EU z montažo za motor pa sem plačal samo zadnjo gumo 218 EU + mont. in cent. 25EU. Guma mi zdrži,če jo malo mirkam ca 6-7 K kil. sicer pa 4-5K kil. Vedi pa eno na tako starem motorju boš imel že prvo leto OGROMNO stroškov brez neke večje škode na mašini ali če ga slučajno položiš.Naprimer:čake te po vsej verjetnosti menjava ketne +zobnikov,menjava gum,sklopka, ornk servis,zavore(dski,ploščice),tehnični,zavarovanje,AO+,razna potrebna motoristična in dodatna oprema itd.itd. :whistle:

...malo moram izrazit nestrinjanje, pa ne zato ker prodajam motor ki bi bil po tvojih kriterijah "za v šaro"...skratka, vse je odvisno od lastnika. Omenjaš menjavo diskov, verige, sklopke...?

Moj ima 54000km, pa vse popolnoma štima, je pa res, da nikoli nisem šparal pri servisih, ki sem jih opravljal raje prej, kot pozneje..., skratka motor je lahko star 8 let, pa je še zelo soliden, po drugi strani je lahko star 3 leta, pa je da ne govorim kakšen. Diskov se pri motorjih ne menja kar tako, seveda če lastnik ve kaj počne, tudi sklopka pri motorjih zdrži zelo zelo veliko, seveda, zopet je tu lastnik...

In če ga kot prvi motor položi, bo popravilo neprimerno cenejše, kot za 3 leta star motor.

In še zadnje, če fant gleda skozi denar: za 8 let zelo soliden motor bo dal okrog 3000€, čez tri leta ga bo prodal za 2000€, v primeru 4 leta starega pa bo dal 5500€, pa ga bo čez 3 leta prodal za 3000€, torej razlika v izgubi vrednosti je več kot očitna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi sam mam navado najprej pogledat urejenost dokumentov, veliko o lastniku pove tudi urejenost prostora, torej ko vidiš h kakšni hiši si prišel, ti je načeloma že veliko jasno... Če zna pravilno odgovorit še na kako tehnično vprašanje okoli vzdrževanja, pa sva že skoraj prijatelja... :worship:

S tvojim postom se kar strinjam,kar pa se tiče odgovarjanja na tehnična vprašanja,bi pa s teboj zelo rad malo podiskutiral.Verjetno pa izhajaš iz podeželje kot jaz(največja vas v SLO) Nm in veš zelo veloko o bučah!!!!! :whistle:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me še zanima, ker na avtomobile se spoznam full in vem da je naprimer pri alfi-romeo, servis full drag in že svečke se menjavajo enkrat na 80.000 in so tudi 10x dražje pa naprimer vozla rover imajo serijske napake z glavo motorja.....itd vglavne vse o avtih.

Vrjamem pa da je tudi pri motorjih enako, ker težko se je pogovarjat z kakšnim mojim prijateljem, ki je zapičen v svojo r6 in je to najbolši motor, mene pa zanima, katera znamka je mercedes ali pa BMW med znamkami, oziroma, katere znamke so dobre in kvalitetne, katere znamke imajo polno nahbau delov in poceni servise.

Ker neko razmerje med znamkami mora bit in še nekaj na avtomobilu, vem kaj pomeni 180.000 km prevoženih, da je to že dosti (odvisno od znamke) in da je avtomobil, prev velikim servisom in da se zna zgodit da bo počasi tudi šla sklopka ali getribe, odvisno od znamke vozila in bivšega voznika.

In zato me zanima, koliko KM dosegajo motorji in kolko je to če ima motor neglede na letnik 45.000 Km in vem da je razlika če ima motor 600 kubikov ali 1000, in močnejši motor normalno zdrži dlje ampak jaz kupujem nekje 650 kubičnega in nevem je 45.000 Km dosti ali normalno ??

Po vsem tem kar si napisal sem prepričan da nimaš full nič pojma o avtih :headbang: sorry !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!