the JACK Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 (popravljeno) Tko nekako... Tud meni se zdi zelo zanimivo, kako hitro ljudje verjamejo raznim komisijskim prodajalcem rabljenih motorjev. Zanimivo je, ko vidiš motorje naprimer letnika 2003, ki jih avtohiše prodajao z neverjetnimi 10000 do 15000 km, pa je to že z zdravo pametjo skregano, saj vsak ki si kupi nov motor sedi gor ko le more, torej prvo leto vsaj 10000, potem pa kakega tisočaka manj, zdeva je pa že na videz taka, kot bi motor imel 200000 km. Še boljši so rabljeni motorji uvoženi iz tujine, naprimer v Italiji sezona traja celo leto, motorji z realnimi kilometri imajo iste cene kot pri nas, njim pa se splača uvažat motorje s 15000 kilometri? Kje so lahko naredil razliko za v svoj žep? Sta dve varjanti. Prva je, da ima motor v resnici enormno število kilometrov, druga pa, da gre za poškodovan motocikel. Tretja varjanta ne obstaja...Pa jim kar rata nategnit ljudi... :worship: Kaj pa tisti ki ne naredijo 10000 do 15000 km na sezono, a tisti pa potem vrtijo števec naprej, al kaj ? :headbang: In to je tista tretja varijanta ,ki pa jo ti ne vidiš, ker si pač v nateg prepričan, obstajajo tudi taki, ki majo motor pri roki samo za občasne vožnje in ne za nabiranje km, tudi taki ki imajo motorje samo zato, da ga imajo ! Pa se zdaj skregaj s svojo zdravo pametjo ! :rolleyes: Popravljeno Oktober 26, 2008. Popravil the JACK
the JACK Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 No no vozil sem 2leti alfo romeo 156 1.8 16v in vem kaj je AlfaRomeo (vem da uporabla alfa dvojne svečke (to pomeni jih je 8) in zato je Twin spark motor (motor z dvojnim iskrenjem)in tako dosežejo večji navor......itd) in samo tako za tvojo statistiko, delam z avtomobili že 8 let in spremenjal in preprodal sem jih vrjetno že toliko, koliko nevem če si jih že vozil, ampak ni ta forum tema o tem in o tem kdo več ve o avtomobilih.Ampak pač kupujem motor in ta tema mi je španska vas. Če pa potrebuješ, kakršne koli inf. o avtomobilih pa se lahko pomenima v private chatu. In vem kaj je AlfaRomeo in kaj je BMW in kaj je Italian in Francoz, Japonec...itd. Pač roko na srce, tako kot hond CRX ENOSTAVNO NI VEČ CELIH V SLOVENIJI NERAZBITIH tako ne Alf NE ZJAHANIH, če pa je kje katera, ti lahko v 2min, dokažem da je zamenjala že 500 lastnikov...itd. No kot sem že omenil, pač kupujem motor in sem slučajno omenil, da se spoznam na avtomobile in me zanima podobnost znamk med avtomobili in motorji !!!!!!!!!! :lol1: večji navor zaradi dveh svečk :blink: :lol1: Dvomim, da kaj več kot gum v osmih letih nisi menjal pri avtih, verjetno zaradi full znanja, buče buče buče ! :headbang: Če bi kaj bil prida mehanika, bi že z osem letnim delovnimi izkušnjami z malo bolj podrobnim pregledom ugotovil kateri motor je v redu, kateri pa ne ! :evilgrin:
Guest Brumer Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 ...malo moram izrazit nestrinjanje, pa ne zato ker prodajam motor ki bi bil po tvojih kriterijah "za v šaro"...skratka, vse je odvisno od lastnika. Omenjaš menjavo diskov, verige, sklopke...?Moj ima 54000km, pa vse popolnoma štima, je pa res, da nikoli nisem šparal pri servisih, ki sem jih opravljal raje prej, kot pozneje..., skratka motor je lahko star 8 let, pa je še zelo soliden, po drugi strani je lahko star 3 leta, pa je da ne govorim kakšen. Diskov se pri motorjih ne menja kar tako, seveda če lastnik ve kaj počne, tudi sklopka pri motorjih zdrži zelo zelo veliko, seveda, zopet je tu lastnik... In če ga kot prvi motor položi, bo popravilo neprimerno cenejše, kot za 3 leta star motor. In še zadnje, če fant gleda skozi denar: za 8 let zelo soliden motor bo dal okrog 3000€, čez tri leta ga bo prodal za 2000€, v primeru 4 leta starega pa bo dal 5500€, pa ga bo čez 3 leta prodal za 3000€, torej razlika v izgubi vrednosti je več kot očitna... Ti se zmenoj nestrinjaš jaz se pa s teboj nestrinjam. Namreč motor je letnik 1999 in bo spomladi,ko se sezona začne star ne 8 ampak 10 let.Tvoj motor ima mogoče res 54 K kil. normalno je za 10 let(sezon)star motor vsaj 100K kil.Kar se tiče sklopke,prenosov in zavor me nitreba učit sem mehanik od leta 1965 + mojsterski izpit,če ti to kaj pomeni.Kar se tiče polaganja,sem omenil starost motorja 4-5 let in ne 3 kot ti omenjaš.Sicer pa za 10 let star motor nihče več ne garantira za rezervne dele kot npr:razni deli oklepa,okraski napisi, itd. za 4-5 let star motor pa ni problema za rezervne dele in še celo ga lahko zavarvaš,kar pa pri 10 let starem motorju tudi če imaš denar ni mogoče!!!Pa še tole po tvojih izračunih naj bi dal za 10 let star motor 2,5K EU čez 3 leta,ko bo star 11 let naj bi ga prodal za 2K EU(le kdo bo dal še kaj za njega),v primeru 4 leta starga motorja kot praviš bo dal 5,5K EU in čez 3 leta,ko bo star 7 let naj bi dobil za njega samo 3K EU.Zdaj pa naj bi dal za motor star 10 sezon 3K EU tudi tu je razlika očitna :whistle: . Bremzer in maco47 2
Miha27 Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 :lol1: večji navor zaradi dveh svečk :blink: :lol1: Dvomim, da kaj več kot gum v osmih letih nisi menjal pri avtih, verjetno zaradi full znanja, buče buče buče ! :headbang: Če bi kaj bil prida mehanika, bi že z osem letnim delovnimi izkušnjami z malo bolj podrobnim pregledom ugotovil kateri motor je v redu, kateri pa ne ! :evilgrin: no dj da ne bo več pregovarjanja glede Twin Sparka: "Twin Spark pomeni dvojni vžig, torej ima vsak valj dve vžigalni svečki. Dve vžigalni svečki omogočata boljše zgorevanje goriva in ugodno vplivata na izkoristek motorja, manjšo porabo goriva in manjše emisije. Živahen in velikodušen motor z enakomernim učinkom moči, ki omogoča takojšen odziv in hkrati enostaven nadzor. Obstajajo štiri različice, vse pa nudijo odličen nadzor nad zgorevanjem in posledično izjemno prožnost. Motor Twin Spark predstavlja razvoj in pooseblja izkušnje Alfe Romeo." Sicer je pa to :topic: tko da konc s temi alfami pa dvojnim užigom :whistle:
Miha27 Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Ti se zmenoj nestrinjaš jaz se pa s teboj nestrinjam. Namreč motor je letnik 1999 in bo spomladi,ko se sezona začne star ne 8 ampak 10 let.Tvoj motor ima mogoče res 54 K kil. normalno je za 10 let(sezon)star motor vsaj 100K kil.Kar se tiče sklopke,prenosov in zavor me nitreba učit sem mehanik od leta 1965 + mojsterski izpit,če ti to kaj pomeni.Kar se tiče polaganja,sem omenil starost motorja 4-5 let in ne 3 kot ti omenjaš.Sicer pa za 10 let star motor nihče več ne garantira za rezervne dele kot npr:razni deli oklepa,okraski napisi, itd. za 4-5 let star motor pa ni problema za rezervne dele in še celo ga lahko zavarvaš,kar pa pri 10 let starem motorju tudi če imaš denar ni mogoče!!!Pa še tole po tvojih izračunih naj bi dal za 10 let star motor 2,5K EU čez 3 leta,ko bo star 11 let naj bi ga prodal za 2K EU(le kdo bo dal še kaj za njega),v primeru 4 leta starga motorja kot praviš bo dal 5,5K EU in čez 3 leta,ko bo star 7 let naj bi dobil za njega samo 3K EU.Zdaj pa naj bi dal za motor star 10 sezon 3K EU tudi tu je razlika očitna :whistle: . sploh je pa že porazno, da je 10let star motor z +50000km vreden 2500€ :D (bivših 600.000 sit) :D to je recimo 1/3 cene novega :)
Guest Brumer Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 (popravljeno) :lol1: večji navor zaradi dveh svečk :blink: :lol1: Dvomim, da kaj več kot gum v osmih letih nisi menjal pri avtih, verjetno zaradi full znanja, buče buče buče ! :headbang: Če bi kaj bil prida mehanika, bi že z osem letnim delovnimi izkušnjami z malo bolj podrobnim pregledom ugotovil kateri motor je v redu, kateri pa ne ! :evilgrin: Ti pa nisi samo JACK si tudi :lol1: verjetno misliš,da so dve svečki(Twin-spark) zato če ena crkne.Pazi kaj boš odgovoril namreč imel sem Twin-spark že leta 1970 na Alfi-Veloce 1600 GTA - Facetti z 160 Ps in k temi Ps je veliko pripomogel Twin-spark katerega sem v kabini lahko izključil samo takrat je motor izgubil na obratih,navoru in hitrosti vsaj 20%.Čeprav je danes navor bolj odvisen od samega krmiljenja odmične gredi in časa vžiga preko tipala za vžig,klopf senzorjev in računalnika. Popravljeno Oktober 26, 2008. Popravil Brumer Bremzer in maco47 2
Guest Brumer Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 sploh je pa že porazno, da je 10let star motor z +50000km vreden 2500€ :D (bivših 600.000 sit) :D to je recimo 1/3 cene novega :) Neračunaš pravilno nov stane 10K+ 2.5 je SAMO 1/4 cene OK!!! Bremzer in maco47 2
the JACK Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 (popravljeno) Ti pa nisi samo JACK si tudi :lol1: verjetno misliš,da so dve svečki(Twin-spark) zato če ena crkne.Pazi kaj boš odgovoril namreč imel sem Twin-spark že leta 1970 na Alfi-Veloce 1600 GTA - Facetti z 160 Ps in k temi Ps je veliko pripomogel Twin-spark katerega sem v kabini lahko izključil samo takrat je motor izgubil na obratih,navoru in hitrosti vsaj 20%.Čeprav je danes navor bolj odvisen od samega krmiljenja odmične gredi in časa vžiga preko tipala za vžig,klopf senzorjev in računalnika. Poglej tole ni tema o Alfah in tudi njegove izkušnje so od 1.8 ts - 156, me pa tudi ne zanima kaj si ti imel že leta 1970, lahko bi s tvojim znanjem, ki ga imaš in ni majhno že sam ugotovil kam pes taco moli pri njemu ! :topic: Žal se marsikdo že na začetku zajebe in kupuje motorje z že izoblikovanim mnenjem o znamki, kubaturi in tipu motorja, po večini z napačnim, zato svetujem vsem začetnikom, kupujte samo zares preverjene motorje lahko tudi starejše, če so redno in pravilno servisirani, od pedantnih lastnikov, ki z ljubeznijo negujejo in čuvajo motorje, kot po pravilu jih taki kupijo s svojimi žulji in posledično bolj spoštujejo tisto kar težko kupijo! Probajte različne tipe motorje, če vam uspe ! Vem kako težko je brzdati se, ko si nekaj želiš in zato nepremišljeno in brezglavo kupiš nekaj kar ti sploh ni všeč in za povrh še šrot, za vsak motor se najde strokovnjak in zato prosite naj gre z vami k željenemu motorju in skupaj ocenita kakšen je, med tri in štiri tisoč eur je toliko ponudbe na trgu, da se najde vedno kakšen odličen motor, je pa treba vedet kaj z nakupom rabljenega motorja pride v smislu dodatnih stroškov za pripravo motorja in vožnjo z njim po cesti, v tej temi je kolega motosvetovec Brumer lepo opisal kaj vse vas dodatno še košta in sedaj vse lepo malo še enkrat skalkulirajte do kje sežete, da se ne zakoljete takoj na začetku in lačni ostanete z motorjem v garaži, če pa zate stvari nimate se pa ne lotite motorizma ! Popravljeno Oktober 26, 2008. Popravil the JACK
Miha27 Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Neračunaš pravilno nov stane 10K+ 2.5 je SAMO 1/4 cene OK!!! 1. žal se pogovarjamo o letniku 98 2. nova ninđa 600 stane okoli 8.900€ in ne 10.000€+ 3. cena davnega leta 98 zihr ni bla taka kot je sedajšna, zato je brezveze ceno primerjat s tanovim modelom :whistle:
leewai Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 the JACK ! končno in hvala za en normalen post. Videl sem da so vaša IZKUŠENEJŠA mnenja deljena, ampak pač žal eni preko 2,5k € ne moremo, si pa želimo in bomo morali vozit motorje v tem rangu, če pa bo gdaj malo več šuške v žepu pa se bo sigurno spet našel nekdo ki ima iste omejitve kot jaz in bo kupoval motor v tem razredu in mu ga lahko prodam. Aja in še to, jaz bom mogoče naredil z motorjem 1k - 3k KM letno, ker bo parkiran 40KM vztran in ga bom uzel tu in tam kak vikend in se z ženo malo popeljal, nevem na morje, koper, portorož.... :naughty:
axilon Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 v takem primeru pa ne gledaš pravga segmenta motorjev...SS (alla ninja, cbr rr, gsx-r) ni mišljen za z ženo se okol fjakat, ti bo to znala ob prvi vožnji tud sama povedat. Na tvojem mestu bi za tak dnar kupu hornetko od 2002 letnik dalje...peljal se boš v dvoje zlo lepo, vetr te na takih kratkih razdaljah pa tud ne bo preveč motu...pa še motorji fajn zdržijo k majo cca. 20 konjev manj od SS motorjev... pa lp (način kako si se lotu razlagat kako veš vse o avtih me je pa pošteno nasmejal :winkiss: )
Guest Brumer Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Poglej tole ni tema o Alfah in tudi njegove izkušnje so od 1.8 ts - 156, me pa tudi ne zanima kaj si ti imel že leta 1970, lahko bi s tvojim znanjem, ki ga imaš in ni majhno že sam ugotovil kam pes taco moli pri njemu ! :topic: Žal se marsikdo že na začetku zajebe in kupuje motorje z že izoblikovanim mnenjem o znamki, kubaturi in tipu motorja, po večini z napačnim, zato svetujem vsem začetnikom, kupujte samo zares preverjene motorje lahko tudi starejše, če so redno in pravilno servisirani, od pedantnih lastnikov, ki z ljubeznijo negujejo in čuvajo motorje, kot po pravilu jih taki kupijo s svojimi žulji in posledično bolj spoštujejo tisto kar težko kupijo! Probajte različne tipe motorje, če vam uspe ! Vem kako težko je brzdati se, ko si nekaj želiš in zato nepremišljeno in brezglavo kupiš nekaj kar ti sploh ni všeč in za povrh še šrot, za vsak motor se najde strokovnjak in zato prosite naj gre z vami k željenemu motorju in skupaj ocenita kakšen je, med tri in štiri tisoč eur je toliko ponudbe na trgu, da se najde vedno kakšen odličen motor, je pa treba vedet kaj z nakupom rabljenega motorja pride v smislu dodatnih stroškov za pripravo motorja in vožnjo z njim po cesti, v tej temi je kolega motosvetovec Brumer lepo opisal kaj vse vas dodatno še košta in sedaj vse lepo malo še enkrat skalkulirajte do kje sežete, da se ne zakoljete takoj na začetku in lačni ostanete z motorjem v garaži, če pa zate stvari nimate se pa ne lotite motorizma ! To si lepo in prav napisal,ampak nevem,če mi boš verjel z mojimi res dolgoletnimi izkušnjami še posebej z avti od leta 1964 Fičo potem Opel kadet seveda oba od očeta.Prvi avto sem si kupil leta 1967 Peugeot 404. Malo manj izkušenj imam z motorji,šele leta 1992 sem si kupil prvi pravi svoj motor kajti vse tisto prej so bili neki mopedi in če sem kdaj sunil očetu Triumpha 250 ccm.Kaj hočem povedat,do danes sta me mogoče dva prosila,da grem z njima kupit rabljen avto za rabljen motor, do danes še nihče.Vsak ljubitelj motorizma je zgleda samoumevno toliko BRIHTREN,da zna sam kupiti motor potem pa se pride pokazat in ko mu razložiš,da je slabo kupil se začne jok in stok!!! :headbang: Ps: a vsi vemo,da je po toči prepozno zvoniti! :whistle: maco47 in Bremzer 2
axilon Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 ups, do 2002 sm mislu...sm pogledu cene :(
Guest Brumer Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 1. žal se pogovarjamo o letniku 982. nova ninđa 600 stane okoli 8.900€ in ne 10.000€+ 3. cena davnega leta 98 zihr ni bla taka kot je sedajšna, zato je brezveze ceno primerjat s tanovim modelom :whistle: Če me spomin nevara je govor o Hondi CBR letnik 99 in nova cena ni samo 10 K ampak 10,7K EU seveda verjetno z ABS-som zato sem napisal 10 K +.Če ti veš drugo ceno jo napiši sicer pa se ponavadi vzame ceno novega modela seveda minus razna novejša oprema. Ne pozabi pa to,da tudi star motor ima nekaj dodatne opreme,kar bi vsak prodajalec rad vsaj malo vnovčil,to je Npr.kakšen Akrapovič,tank torba,šipca,kaj kevlarja itd. Bremzer in maco47 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Aja in še to, jaz bom mogoče naredil z motorjem 1k - 3k KM letno, ker bo parkiran 40KM vztran in ga bom uzel tu in tam kak vikend in se z ženo malo popeljal, nevem na morje, koper, portorož.... :naughty: u pizda ker pristop ... no, ja, svašta po svejti hodi ...
Kaki Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Ti se zmenoj nestrinjaš jaz se pa s teboj nestrinjam. Namreč motor je letnik 1999 in bo spomladi,ko se sezona začne star ne 8 ampak 10 let.Tvoj motor ima mogoče res 54 K kil. normalno je za 10 let(sezon)star motor vsaj 100K kil.Kar se tiče sklopke,prenosov in zavor me nitreba učit sem mehanik od leta 1965 + mojsterski izpit,če ti to kaj pomeni.Kar se tiče polaganja,sem omenil starost motorja 4-5 let in ne 3 kot ti omenjaš.Sicer pa za 10 let star motor nihče več ne garantira za rezervne dele kot npr:razni deli oklepa,okraski napisi, itd. za 4-5 let star motor pa ni problema za rezervne dele in še celo ga lahko zavarvaš,kar pa pri 10 let starem motorju tudi če imaš denar ni mogoče!!!Pa še tole po tvojih izračunih naj bi dal za 10 let star motor 2,5K EU čez 3 leta,ko bo star 11 let naj bi ga prodal za 2K EU(le kdo bo dal še kaj za njega),v primeru 4 leta starga motorja kot praviš bo dal 5,5K EU in čez 3 leta,ko bo star 7 let naj bi dobil za njega samo 3K EU.Zdaj pa naj bi dal za motor star 10 sezon 3K EU tudi tu je razlika očitna :whistle: . Madona si pameten ja...če si mehanik od 65 leta, še ne pomeni da si tudi dober, saj veš kako je to..ravno tako kot z motorji :) Ker vidim da ne razumeš, ti bom razložil čist tako PREPROSTO, motor, ki je že tako star zgublja ceno bistveno počasneje, tisti ki je pa relativno frišen, pa hitreje, pa saj kot mehanik od 65 leta bi to moral vedet, ali pač...in glede navedbe cen, malo poglej okrog sebe, pa boš videl...še to, ravno vsak, star 10 let pa tudi nima 100000km, kot ti pišeš.
Kaki Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 the JACK ! končno in hvala za en normalen post. Videl sem da so vaša IZKUŠENEJŠA mnenja deljena, ampak pač žal eni preko 2,5k € ne moremo, si pa želimo in bomo morali vozit motorje v tem rangu, če pa bo gdaj malo več šuške v žepu pa se bo sigurno spet našel nekdo ki ima iste omejitve kot jaz in bo kupoval motor v tem razredu in mu ga lahko prodam. Aja in še to, jaz bom mogoče naredil z motorjem 1k - 3k KM letno, ker bo parkiran 40KM vztran in ga bom uzel tu in tam kak vikend in se z ženo malo popeljal, nevem na morje, koper, portorož.... :naughty: Tvoj motor za 2500€ bo lahko čisto ok, le pri nakupu bodi previden, vzemi nekoga s sabo, saj veš več glav več ve-ne poslušaj lastnika, verjemi svojemu občutku in verjemi tudi 10let star motor, je lahko lušna zadeva.
leewai Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Tvoj motor za 2500€ bo lahko čisto ok, le pri nakupu bodi previden, vzemi nekoga s sabo, saj veš več glav več ve-ne poslušaj lastnika, verjemi svojemu občutku in verjemi tudi 10let star motor, je lahko lušna zadeva. Hvala, druga mi tako ali tako ne preostane. Počakat pomlad, denar v žep in nekoga ki se spozna na motorje zraven. Bomo videli, kaj bo izpadlo na koncu, mogoče pa kupim nakoncu na kakšnem sejmu, kjer v štartu vidiš osebo in motor v živo.
Miha27 Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Če me spomin nevara je govor o Hondi CBR letnik 99 in nova cena ni samo 10 K ampak 10,7K EU seveda verjetno z ABS-som zato sem napisal 10 K +.Če ti veš drugo ceno jo napiši sicer pa se ponavadi vzame ceno novega modela seveda minus razna novejša oprema. Ne pozabi pa to,da tudi star motor ima nekaj dodatne opreme,kar bi vsak prodajalec rad vsaj malo vnovčil,to je Npr.kakšen Akrapovič,tank torba,šipca,kaj kevlarja itd. hmm mislim da nima smisla pisat o cenah motorjev, ki so zunaj že 2.3.ali celo 4. generacijo! iz ene generacije v drugo se spreminja cena, oblika, moč, oprema itd. zato se seveda letniki 98-99 NE morejo primerajti s cenami letnika 08! dodatna oprema pa tud ni tak strošek, glede na starost in letnik motorja :whistle: hočem rečt da rabljen akrapovič za 99 letnik pride 1/2 cene kot za 08 letnik :whistle:
leewai Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 u pizda ker pristop ... no, ja, svašta po svejti hodi ... IN KAJ JE Z TEM NAROBE !!!!!! Če ima nekdo parkiran motor 40KM vztran, ker je pač tam slučajno od staršev hiša z GARAŽO, jaz pa usred centra mesta. In kaj je z tem narobe da nekdo naredi z motrjem 1k-3k Km letno. Lahko pa mi ti prideš, pa bom tebe malo vozil okoli, da nabijem še malo KM.
a79 Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 IN KAJ JE Z TEM NAROBE !!!!!! Če ima nekdo parkiran motor 40KM vztran, ker je pač tam slučajno od staršev hiša z GARAŽO, jaz pa usred centra mesta. In kaj je z tem narobe da nekdo naredi z motrjem 1k-3k Km letno. Lahko pa mi ti prideš, pa bom tebe malo vozil okoli, da nabijem še malo KM. Ce mas namen delat tolk mal km, pol ne vem zakaj se sekiras in delas stale iz tega...Kupi motor za 2500€, z vzdrzevanjem pa ne bos mel problemov (tankat in verigo mazat bos pa le mogu)...
SF Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 S tvojim postom se kar strinjam,kar pa se tiče odgovarjanja na tehnična vprašanja,bi pa s teboj zelo rad malo podiskutiral.Verjetno pa izhajaš iz podeželje kot jaz(največja vas v SLO) Nm in veš zelo veloko o bučah!!!!! :whistle: Seveda! Nedaleč stran - v Podturnu imam pol vasi žlahte... :naughty:
sesir Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 Ni podobnosti (res pa da se pa jz ne spoznam na avtomobile :lol: ). Glej bol po segmentih motociklov. Chopperji so sigurno manj zgonjeni od ss mašin. Najbol zgonjen segment motociklov so pa pomoje ravno 600ccm ss-i, ker so pač terani v obrate. Ti odsvetujem nakup tako starga 600taka, ker boš imel več stroškov na koncu kot če bi kupu kaj novejšga (razen če ti starejši ni res všeč). litraši so ponavadi že manj zgonjeni... Drugač so pa vsi japoski 600ss pomoje približno isti šmorn-morš probat pa boš videl kter ti najbol paše. Kakšnih velikih razlik v vzdržljivosti ni-čeprav ti bo vsak hvalil znamko svojega motocikla. :worship: Se strinjam! Vsi ste pametni eden bolj kot drug,te zadnje tri strani!Vsak ima po svoje prav! Osebno mislim,da NI POMEMBNO ni pomembno ali je motor slovenski ali uvožen! Pomembno je kolk je ohranjen,kak dela mašina,osebno itak v vsakem motorju,ki ga kupim zase menjam takoj olje,ker mi teh50eu...Pa veš!Tud popravilo mašine ali kar druga mašina ni nek grozen strošek!Tko da men s zdi najpomembnejše da gre lepo,ravno,da ni vse zjahano!(vilice,geštel je velik večji strošek,da ne govorimo,da zgubiš veselje) Aha! Glede prevoženih kilometrov pa tako! Poznam nekaj ljudi ki dela letno okoli 20.000km večino po Sloveniji Poznam pa ljudi,ki so 1.lastniki motorjev že deset in več let pa nimajo prevoženih niti 20.000km Oboje pa sta ekstrema.Saj okvirno se tak vidi po diskih kolk km ima motor!Kolk sem do zdaj vidu SS motorjev so pri 50.000km,pod predpostavko,da ni kdo mrzlega tiščal in da je bil servisiran delali normalno! Brumer je hotel sam povedat,da so pač z motorjem,ki je starejši večji stroški z vdrževanjem!S čemer se popolnoma strinjam!Osebno pa bi tam do 2500eu raje gledal kakšno hondo hornet ali kaj takšnega!Če pa že maš željo pa ss za tako ceno pa glej skozi na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) pa tud ni hudič,da ne boš da pomladi kaj lepega najdu! :D
Miha27 Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 :worship: Se strinjam!Vsi ste pametni eden bolj kot drug,te zadnje tri strani!Vsak ima po svoje prav! Osebno mislim,da NI POMEMBNO ni pomembno ali je motor slovenski ali uvožen! Pomembno je kolk je ohranjen,kak dela mašina,osebno itak v vsakem motorju,ki ga kupim zase menjam takoj olje,ker mi teh50eu...Pa veš!Tud popravilo mašine ali kar druga mašina ni nek grozen strošek!Tko da men s zdi najpomembnejše da gre lepo,ravno,da ni vse zjahano!(vilice,geštel je velik večji strošek,da ne govorimo,da zgubiš veselje) Aha! Glede prevoženih kilometrov pa tako! Poznam nekaj ljudi ki dela letno okoli 20.000km večino po Sloveniji Poznam pa ljudi,ki so 1.lastniki motorjev že deset in več let pa nimajo prevoženih niti 20.000km Oboje pa sta ekstrema.Saj okvirno se tak vidi po diskih kolk km ima motor!Kolk sem do zdaj vidu SS motorjev so pri 50.000km,pod predpostavko,da ni kdo mrzlega tiščal in da je bil servisiran delali normalno! Brumer je hotel sam povedat,da so pač z motorjem,ki je starejši večji stroški z vdrževanjem!S čemer se popolnoma strinjam!Osebno pa bi tam do 2500eu raje gledal kakšno hondo hornet ali kaj takšnega!Če pa že maš željo pa ss za tako ceno pa glej skozi na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) pa tud ni hudič,da ne boš da pomladi kaj lepega najdu! :D Brumer je legenda :D to vem :D pa vidm da ma dost izkušenj s šfaufanjem :D ampak NI nujno da boš imel s motorjem letnika 98-99 nevem kolk več stroškov kot z novejšimi! to ne more noben trdit, lahko se pa SKLEPA iz letnika in prevoženih kilometrov kaj boš moral zamenjati itd. tako da to je relativno da imaš s starješim motorjem več stroška :whistle:
paris2 Objavljeno Oktober 27, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2008 :worship: Se strinjam!Vsi ste pametni eden bolj kot drug,te zadnje tri strani!Vsak ima po svoje prav! Osebno mislim,da NI POMEMBNO ni pomembno ali je motor slovenski ali uvožen! Pomembno je kolk je ohranjen,kak dela mašina,osebno itak v vsakem motorju,ki ga kupim zase menjam takoj olje,ker mi teh50eu...Pa veš!Tud popravilo mašine ali kar druga mašina ni nek grozen strošek!Tko da men s zdi najpomembnejše da gre lepo,ravno,da ni vse zjahano!(vilice,geštel je velik večji strošek,da ne govorimo,da zgubiš veselje) Aha! Glede prevoženih kilometrov pa tako! Poznam nekaj ljudi ki dela letno okoli 20.000km večino po Sloveniji Poznam pa ljudi,ki so 1.lastniki motorjev že deset in več let pa nimajo prevoženih niti 20.000km Oboje pa sta ekstrema.Saj okvirno se tak vidi po diskih kolk km ima motor!Kolk sem do zdaj vidu SS motorjev so pri 50.000km,pod predpostavko,da ni kdo mrzlega tiščal in da je bil servisiran delali normalno! Brumer je hotel sam povedat,da so pač z motorjem,ki je starejši večji stroški z vdrževanjem!S čemer se popolnoma strinjam!Osebno pa bi tam do 2500eu raje gledal kakšno hondo hornet ali kaj takšnega!Če pa že maš željo pa ss za tako ceno pa glej skozi na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) pa tud ni hudič,da ne boš da pomladi kaj lepega najdu! :D To vidš to! Hornetko za začetek pol pa že kej druzga... razn če ti je SS 100% to to!!! Sicer pa ni ga čez dobrga kolega ki je motorist, da gre zravn ob 1. nakupu oz. na par ogledov. Maš več možnosti da ne pihneš mimo! lp a. Bremzer 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se