Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Honda Nc750x? Hudo prezrt motor. Premalo “kojnou” za Slovenijo. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ktm 790adv S :P

Veliko aktivne elektronske varnosti, podcenjen model. Beri se ga dobi dokaj poceni.

Objavljeno

Pozdravljeni,

Eno vprašanje, če mi lahko kdo pomaga. Pred leti sem imel Yamaho Fz6s (fazer) l. 2005. Odličen motor (čeprav visoko turažen in bi mi XY6 bolj odgovarjala), imela pa je nenormalno trdo sklopko (ročko), tako da je po 2h roka (prsti) tako bolela, da si še komaj prestavljal... Iz osebnih razlogov sem motor nato prodal in imel par let pavze, zdaj pa spet razmišljam o čem podobnem, ampak po možnosti z mehkejšo (res udobno) sklopko pa da je vzravnana drža, vetrna zaščita, ABS pa če se da še malo udobnejši sedež...

Imam sicer tudi Burgmana 650, ki je čudovit v smislu udobja (pa avtomatik je), bi si pa mogoče želel par konjičkov več...

Kaj predlogov? Že vnaprej hvala in srečno vsem 🏍️.

Objavljeno (popravljeno)

Koliko €€€? Tracer 7 (700) ali 9 (900)?

Popravljeno . Popravil Rok8
Objavljeno

Je pa baje pri FZ6 trik, da se vzame od MT07 vzvod sklopke spodaj kjer pride kabel priterjen. Sicer je menda potem daljši hod sklopke, ampak tudi to verjetno ne škodi, glede na to da je tudi ta hudičevo kratek pri FZ6. Sam sem se pa kar nekako navadil da je trša. Je pa res da sem jo že 2x podmazoval. Se pravi podmaže se tako sama ročka kot tudi kabel kolikor se pač da nakapat not v bovden. Predvsem ročka je bila dokaj nasrana. Takoj na začetku je bila ogromna razlika, tako da je mogoče zato sedaj čisto ok.

Objavljeno
pred 11 urami, ringo5 pravi:

Pozdravljeni,

Eno vprašanje, če mi lahko kdo pomaga. Pred leti sem imel Yamaho Fz6s (fazer) l. 2005. Odličen motor (čeprav visoko turažen in bi mi XY6 bolj odgovarjala), imela pa je nenormalno trdo sklopko (ročko), tako da je po 2h roka (prsti) tako bolela, da si še komaj prestavljal... Iz osebnih razlogov sem motor nato prodal in imel par let pavze, zdaj pa spet razmišljam o čem podobnem, ampak po možnosti z mehkejšo (res udobno) sklopko pa da je vzravnana drža, vetrna zaščita, ABS pa če se da še malo udobnejši sedež...

Imam sicer tudi Burgmana 650, ki je čudovit v smislu udobja (pa avtomatik je), bi si pa mogoče želel par konjičkov več...

Kaj predlogov? Že vnaprej hvala in srečno vsem 🏍️.

bo kar tule pravo mesto za iskanje "mehke sklopke".

Mel sem XJ6 in mi je bila trdota sklopke normalna. Glede na želje pa iščeš bolj ADV motor, torej kawasaki Versis 650 in podobno.

Objavljeno

Je kdo uvozil motor iz Hrvaške? Postopek, cena? Kupili bi rabljenega vendar ne od fizične osebe temveč firme... Dodatni stroški - davek, homologacija - 10% vrednosti davek kako pa homologacija cena? 

Objavljeno
21 minutes ago, sanda2 said:

Je kdo uvozil motor iz Hrvaške? Postopek, cena? Kupili bi rabljenega vendar ne od fizične osebe temveč firme... Dodatni stroški - davek, homologacija - 10% vrednosti davek kako pa homologacija cena? 

glede na to da so v EU bi rekel da isto kot iz nemčije ali italije

Objavljeno

Ja to že, ampak finančno me zanima - na vrednost motorja, kubaturo oz kilovate.... Isto menda je ja...

Objavljeno

pa homologacijo slovensko tudi ali to ni treba?

Je lahko lastnik 17 letnik - pogodba in vse nanj (izpit komaj dela) ali je manj težav da dam jaz na sebe pisat?

Objavljeno
8 minutes ago, sanda2 said:

pa homologacijo slovensko tudi ali to ni treba?

Je lahko lastnik 17 letnik - pogodba in vse nanj (izpit komaj dela) ali je manj težav da dam jaz na sebe pisat?

kolikor mi je znano se homologacija naredi pri nas, minimalni strošek naredi se na lico mesta tam kjer jih pač delajo, glede lastništva pa nevem točno. se mi zdi da če nima izpita je lastnik še vedno lahko ampak mora biti uporabnik nekdo ki izpit ima.

je pa že nekaj let odkar sem to delal pa še takrat je bilo za avto tako da za 100% informacije najbolje da vprašaš na naprimer amzs

Objavljeno
pred 18 urami, Shillien pravi:

kolikor mi je znano se homologacija naredi pri nas, minimalni strošek naredi se na lico mesta tam kjer jih pač delajo, glede lastništva pa nevem točno. se mi zdi da če nima izpita je lastnik še vedno lahko ampak mora biti uporabnik nekdo ki izpit ima.

je pa že nekaj let odkar sem to delal pa še takrat je bilo za avto tako da za 100% informacije najbolje da vprašaš na naprimer amzs

Tako je še vedno. 

Moja ima motor, lastnik je ona, ker pa nima izoita se je lahko registriral na mene. 

V prometni sem naveden kot lastnik, na kupoorodajni pogodbi pa je lastnik ona. 

Objavljeno

V prometni je verjetno ona lastnik, ti pa uporabnik. 

Objavljeno
pred eno uro, Najots pravi:

V prometni je verjetno ona lastnik, ti pa uporabnik. 

Res je👍

Objavljeno
Ob 12. 8. 2022 ob 9:25, Rok8 pravi:

Je pa baje pri FZ6 trik, da se vzame od MT07 vzvod sklopke spodaj kjer pride kabel priterjen. Sicer je menda potem daljši hod sklopke, ampak tudi to verjetno ne škodi, glede na to da je tudi ta hudičevo kratek pri FZ6. Sam sem se pa kar nekako navadil da je trša. Je pa res da sem jo že 2x podmazoval. Se pravi podmaže se tako sama ročka kot tudi kabel kolikor se pač da nakapat not v bovden. Predvsem ročka je bila dokaj nasrana. Takoj na začetku je bila ogromna razlika, tako da je mogoče zato sedaj čisto ok.

Hvala za odg. Pri Fazerci smo mazali sklopko pa ni žal nič pomagalo, zato zdaj raje vprašam...

Ima kdo izkušnje kako je pri Hondi Cbf 600 pa Hondi Deauville?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdravo, v preteklosti sem vozil samo kakšnega tomosa, sedaj pa sem se odločil, da bi kupil kakšen motor za začetnika. Željo imam peljati na hrib nad hišo, tudi kakšen dirt poligon, sedaj pa me zanima kaj priporočate ker nimam niti malo pojma. Prijatelj mi je za začetno priporočal pitbike vendar sem na internetu zasledil mešane komentarje o njih. Kar se pa tiče firm pa sem zasledil da se v sloveniji prodaja YCF pitbikov, čeprav na internetu raje priporočajo japonce.

 

Hvaležen bi bil vsakega komentarja?

Objavljeno
pred 14 urami, mordekaizer pravi:

Zdravo, v preteklosti sem vozil samo kakšnega tomosa, sedaj pa sem se odločil, da bi kupil kakšen motor za začetnika. Željo imam peljati na hrib nad hišo, tudi kakšen dirt poligon, sedaj pa me zanima kaj priporočate ker nimam niti malo pojma. Prijatelj mi je za začetno priporočal pitbike vendar sem na internetu zasledil mešane komentarje o njih. Kar se pa tiče firm pa sem zasledil da se v sloveniji prodaja YCF pitbikov, čeprav na internetu raje priporočajo japonce.

 

Hvaležen bi bil vsakega komentarja?

tule bo pravo mesto za tako vprašanje.

1. zanima me, a iščeš nekaj za ilegalno vožnjo ali legalno?

1. če je odgovor ilegalno...si boš sam našel nekaj

2. če je odgovor legalno, te vprašam s čem si opravljal izpit, kako si bil zadovoljen, kje se boš vozil, kaka bo podlaga, sam ali v dvoje...in budget, potem pa gremo s čvekom dalje.

3. ps...internet je kul za nasvete, v kolikor imaš pojma kaj iščeš in znaš sam presodit, v nasprotnem je samo moteče

Objavljeno
18 minutes ago, DAMI34 said:

tule bo pravo mesto za tako vprašanje.

1. zanima me, a iščeš nekaj za ilegalno vožnjo ali legalno?

1. če je odgovor ilegalno...si boš sam našel nekaj

2. če je odgovor legalno, te vprašam s čem si opravljal izpit, kako si bil zadovoljen, kje se boš vozil, kaka bo podlaga, sam ali v dvoje...in budget, potem pa gremo s čvekom dalje.

3. ps...internet je kul za nasvete, v kolikor imaš pojma kaj iščeš in znaš sam presodit, v nasprotnem je samo moteče

Sej se mu tud za ilegalno lahko svetuje 🤣 noben od nas ni svetnik, si upam trdit da noben ne vozi vedno po predpisih. 

Glede topica pa nemorem svetovat kaj drugega kot pa da jaz zase pit bike nebi kupil, vsaj ne za edini motor

Objavljeno
pred 11 minutami, Shillien pravi:

Sej se mu tud za ilegalno lahko svetuje 🤣 noben od nas ni svetnik, si upam trdit da noben ne vozi vedno po predpisih. 

Glede topica pa nemorem svetovat kaj drugega kot pa da jaz zase pit bike nebi kupil, vsaj ne za edini motor

no, jaz o ilegalnem nimam pojma, torej o tem kaj je za po gozdu in ni registrirano, vožnja po predpisih je pa druga stvar, tam lah pa velik svetujem :P in tem kako se predpise mal prilagodi :D

 

Objavljeno
6 minutes ago, DAMI34 said:

no, jaz o ilegalnem nimam pojma, torej o tem kaj je za po gozdu in ni registrirano, vožnja po predpisih je pa druga stvar, tam lah pa velik svetujem :P in tem kako se predpise mal prilagodi :D

 

Pa sej noben nima pojma o ilegali, to je vse samo teoreticno :D

Objavljeno

Če se bo.najdu kak interesent.....na voljo je moja Yamaha Tracer 900. L.2019, 7200km, 1.lastnik, ogromno dodatne opreme, racuni kot iz škatljice. Zasavje...resnicno vreden greha 😁

20220412_181724-02.jpeg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo ali ve za koga - kupujem Hondo CB125R, naked varijanto, vsaj 2021 letnik, a bi jo rada prej preizkusila - vsaj držo in višino, če mi odgovarja. Ni nobene ne pri dilerjih, ne na netu - nikjer 😬

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

sem novopečeni motorist in do sezone si bom kupil prvi motor. Je pa izbira precejšnja in zato bom vesel vsakega nasveta, ki ga dobim.

Nekaj motorjev sem že preizkusil in približno vem, kaj si želim. Izpit sem opravljal s Hondo CB650R, katera mi je sicer zelo prirasla k srcu(sploh po vzponu na Pohorje😁), sem pa kasneje preizkusil Hondo Transalp 700, BMW GS1250, Yamaha Tracer 9 GT in KTM SMT 990.

Prvo sem razmišljal o naked, vendar sem se po vožnji s Transalp bolj usmeril v Tourer oz Enduro. GS me je navdušil z vodljivostjo in udobjem, vendar sem ga po preizkušanju ABS komaj uspel ujeti in hitro ugotovil, da mi je za začetek pretežek. Tracerka me je zelo navdušila s svojo vodljivostjo in agregatom, v njej sem videl motor, ki bi mi lahko delal družbo nekaj sezon, vendar nisem prepričan, da bo znal odgovoriti na vse moje želje. Nočem se ustrašiti makedama, kolovoza ali gozdne poti, ko mi ni za ture bi rad motor za Pohorje in nazaj, če mi zapaše pa bi se zapeljal na morje in naslednji dan nazaj in da mi zabaše s časom/vremenom, da ne bo panika na AC pri 150(Tracer z original vetrobranom neptijetno). Večino se bom vozil sam, na izlet pa se bova odpravila tudi v dvoje.

Glede na to, kar sem peljal si mislim, da mi bo motocikel kot je NC750 in Transalp po max dveh sezonah premalo, sploh pa bo premalo za vožnjo v dvoje. Zanima me Multistrada 950(vsedel sem se gor in občutek je super ter ravno prav visok), KTM Adventure(SMT se mi je zelo dopadel), GS 800… oz motor, ki najbolje združuje dinamično vožnjo s potovanjem in se ne vstraši off road-a ter ga ni težko obvladati(sem razmišljal da bi si nabavil SMTja in montiral enduro gume😅).

Kaj sploh gledat, al dat malo manj in kupit rabljenega z nekoliko več kilometri( KTM SMT  2011 jih ma za sabo že 90k, Transalp 2008 pa 50k) al kupit novega( seveda si bi pomagal z lizingom ali hitrim kreditom, kar pa spet nanese do 2k več, ko odplačaš…

Skratka ogromno nekih vprašanj se mi poraja po glavi, pravih odgovorov pa ne najdem. Tako da z veseljem slišim vaše predloge in razmišljanja.

 

 

Objavljeno

... greš gledat, kar ti je najbolj všeč in kar si najbolj želiš... se vsedeš gor...in če se ti zalepijo prsti za balanco, da ti morajo potem enega pa po enega "pajsat dol z balance"...pol je to taprav motor.... sploh če si ga šel še sprobat, pa da ti je treba , ko prideš s testne vožnje, še z dratpiršno muhe dol drgnit z zob...  :D  ... je to-to.

:D

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!