Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Snecer eno vprašanje zate.Tudi jaz sem nabavil Zumo 350 preko E baya.Znima me sledeče.Instalacija za motor (nabavil posebej) ima na kablu eno škatlico na kateri piše input 12-30v autput 5-6 V.Prav tako ima polnilec iz elektrike autput 5 V.Ali lahko priključim zadevo v avtomobilu na 12 volt vtičnico.Imamam vtičnico za vžigalnik za cigarete na njo pa lahko priključim USB kabl.Ali Zumo prenese 12 V. Ne bi rad skuril že na zacetku. . Saj pa ni nič nejasnega, v vsakem primeru je output 5-6V, USB pa je itak vedno 5V in nikoli 12V. Samo priklopi.
Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 .40 je zaenkrat samo še neuradno. Bo pa kmalu. Drugače pa je ta zumo dodatna oprema za Dacio Duster Extreme, ki ima priklop za Zumota na armaturki. http://avto.over.net/clanek/dacia-duster-1-5-dci-4x4-extreme/#.UuLU0dLniHs Morda še kakšen drug Renault, novi modeli pa zagotovo ne, ker imajo serijsko navigacijo
branez Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Imamo strokovnjake, ki bi usposobili MP3 na Zumo 350? Pregledovalnik slik na primer deluje, čeprav v opisu piše da ne...
Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Kaj nimaš pametnega telefona z bluetooth? Na zumo 350 ne moreš usposobiti mp3, ne trudi se z iskanjem.
jama1100 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Saj pa ni nič nejasnega, v vsakem primeru je output 5-6V, USB pa je itak vedno 5V in nikoli 12V. Samo priklopi. Sem mal butast in še vedno ne štekam.Če priključim v vtičnico za vžigalnik je 12 V.Vtič ima priklop za USB,kako ugotovim da gre ven samo 6 V in ne 12 V.
Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Sem mal butast in še vedno ne štekam.Če priključim v vtičnico za vžigalnik je 12 V.Vtič ima priklop za USB,kako ugotovim da gre ven samo 6 V in ne 12 V. Malo se klovna zdaj delaš Ker je USB Input je 12V, output pa 5V = USB. V vtičnici ti pretvori iz 12V na 5V, tako da delujejo USB naprave. USB je namreč standard...zato je usb
jama1100 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Malo se klovna zdaj delaš Ker je USB Input je 12V, output pa 5V = USB. V vtičnici ti pretvori iz 12V na 5V, tako da delujejo USB naprave. USB je namreč standard...zato je usb Jebiga Snecer sem mal zamudu računalništvo in imam precej lukenj.Vseeno hvala bom priklopu če skuri se bova potem menila. Drugače pa če rabiš kaj v vezi parketa tu sem pa klasa. trebor 1
Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Potem me boš čakal Zapomni si, vedno ko je USB (ženski, moški, mini, micro), to je standard 5V enosmerni, hehe. Signal 5 volt DC Max. voltage 5.00±0.25 V (pre-3.0); 5.00+0.25-0.55 V (USB 3.0) Max. current 0.5–0.9 A (general); 5 A (charging devices) Imaš Garminov vtikač za cigaretno vtičnico? Al kakšen univerzalen, ki ima usb. Zna biti problemček, če bo premajhen tok, ne bo polnil baterije, ampak bo zadoščalo le za delovanje. Tu je razlaga, mogoče nam bo Bremzer razložil, čeprav se mi zdi, da ni on za tako fino elektriko (hec mora biti) http://pinoutsguide.com/GPS/garmin_nuvi_power_pinout.shtml Nuvi requires 1000mA for simultaneous charging + GPS operation [many 'generic' 12VDC-to-USB adapters output a maximum 500mA]
raza Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 (popravljeno) v sliki........povežeš kot pač lahko, štekaš kamor paše! AMEN Popravljeno Januar 24, 2014. Popravil raza
Rokic Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 (popravljeno) Iz izkušenj lahko povem, da nuvi lepo dela (polni) tudi z navadnim 12V micro USB polnilnikom (Nokia). Če pogledam na polnilnik od Samsunga ima ta 0,7A, medtem ko Nokiin 1A. Original Garminov polnilec (220V) za nuvija ima 5V in MAX 1A. Ni to Applov iPad, ki ima prešvoh polnilce So pa problem kakšni "kitajski" adaptorji za avto-vžigalnike, kjer se lahko zaradi slabe izdelave dobi direkt 12V na napravo. Drugi ekstrem pa je zaradi "poceni" čipov, kjer dobiš na izhod le 100mA. Popravljeno Januar 24, 2014. Popravil Rokic
Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 (popravljeno) http://www.ebay.de/itm/NAVI-LADEKABEL-LADEGERAT-AUTO-KFZ-FUR-Garmin-Nuvi-1240-1245-Navigationssystem-/290819294919?pt=Kabel_Stecker&hash=item43b62e46c7 kineski 1A ali original pri nas http://www.garmin.si/view_product.php?product=010-11838-00&cat_id=0 20 EUR pa ne rabiš nikogar čakat... Popravljeno Januar 24, 2014. Popravil Snecer
Rokic Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Snecer, stran ali dve nazaj si omenil, da si posodobil firmware (Eacunam problem). A je to kakšna neuradna modifikacija?
jama1100 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Potem me boš čakal Štajerska ni tko velka te bom že najdu bom versisa isku
Snečer Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Snecer, stran ali dve nazaj si omenil, da si posodobil firmware (Eacunam problem). A je to kakšna neuradna modifikacija? To je neuradna zadeva. 1. Zumota prvo uradno nadgradiš na verzijo 3.60, z webupdaterom https://drive.google.com/file/d/0B6MDaIMitTcIQ0F1dDN1Wm1uTU0/edit?usp=sharing Imej polno baterijo 2. Nato potegneš dol popravljeni FW za 3.60 in nekam razpakiraš na PC. https://db.tt/4dLZXFSm 3. Zaženeš Zumota in držiš prst nekaj sekund na ikoni za baterijo, pojavi se servisni menu. Tedaj priklopiš še USB kabl, malo počakaš, da PC naloži driver in nato zaženeš program, ki si ga potegnil v točki 2. Izbereš USB, kjer bo že prepoznalo Zumota in klik... ---------------- Na lastno odgovornost seveda, vendar nima kaj bit
jama1100 Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Zgleda bo treba kar originalnega vzeti sem probal z dvema različnima delal cca 15 sek. potem pa se je na ekranu pojavil simbol kot da je priklopljen na komp.
Snečer Objavljeno Januar 25, 2014 Opozori Objavljeno Januar 25, 2014 Zgleda bo treba kar originalnega vzeti sem probal z dvema različnima delal cca 15 sek. potem pa se je na ekranu pojavil simbol kot da je priklopljen na komp. Oz. v kablu je problem ja, se gori na shemi vidi. There's lots of confusion about powering the Garmin Nuvi GPS using a standard USB Cable so we thought we'd shed some light on the subject. When a Garmin Nuvi is plugged into a USB Port with a standard USB cable, it is expecting data, i.e. it is looking for map updates or other data. It will charge slowly but not go into navigate mode. Yes, you can play some on/off button tricks to get it into charge mode but it still won't navigate. The Garmin supplied cable that plugs into a cigarette lighter has a 5VDC regulator built in and some circuitry that causes the Nuvi to go into charge mode while navigating. This circuitry is similar to the USB OTG technology used on the old Motorola RAZR phones that allowed them to charge from a USB Port without getting the message, "Unauthorized Charger". The secret is in the 5th pin of a USB Micro B connector. A standard USB A cable has 4 pins and 4 wires. The 5th pin on the Micro B connector is not connected to a wire and thus does not go back to the plug end (USB A). It connects with internal circuitry that powers up a signal that tells the processor that it's not in data mode. With some Garmin secret sauce, lots of patience and skill with a magnifying glass, razor knife and soldering iron, a USB A to USB Micro B cable can be modified to charge the Nuvi. However, there is a much easier way. 3BR Powersports has Garmin Nuvi Charging cables with the magic already molded in. They are available in convenient powersports vehicle lengths of 9", 12" and 18". In addition, they are available with and without our Patented TAPP CAPP and PANEL CAPP for use with our TAPP Lite and PANEL TAPP USB power ports:
Snečer Objavljeno Januar 26, 2014 Opozori Objavljeno Januar 26, 2014 Zgleda bo treba kar originalnega vzeti sem probal z dvema različnima delal cca 15 sek. potem pa se je na ekranu pojavil simbol kot da je priklopljen na komp. Lahko naročiš vse dodatke na garmin.si http://www.garmin.si/view_product.php?product=010-11838-00&cat_id=0 Klikneš = dodaj v košarico, hehe.
Whiskey Objavljeno Januar 26, 2014 Opozori Objavljeno Januar 26, 2014 Sneci: Ali še vedno ni Slovenije nazaj v zadnjem Adria Route NT? Ali ima zadnja verzija AR že sklenjeno cestno povezavo med Rožaje (MNE) in Pečjo (KOS) preko prelaza Kula? Ali ima CN EU 2014.4 že kaj bolje pokrito južno Yugo in Albanijo? Za potovanja po Balkanu se splača uporabljat AR. Precej več detaljev.
Snečer Objavljeno Januar 26, 2014 Opozori Objavljeno Januar 26, 2014 Slovenije ne bo več v AR, Imaš pa Snečer edition AR 4.21, ki je sestavljena iz Slovenije 4.10 in Adrie 4.20. Samo img verzija, ne pa tudi Mapsource. Takole bom rekel. Za Balkan povsem zadostuje CN, ki je bolj detajlna in bolj točna od AR. CN ima že dolgo pokrito Albanijo in Yugo, tako da AR ni več potrebna. Če te zanima kaj konkretnega pa povej, pokažem direktno primerjavo. CN AR in še kraj Peč CN AR Skratka CN je 4x na leto posodobljena, AR morda enkrat letno, detajle pa vidiš, ima CN boljše. Albanija, primer Vlore. CN, kjer so celo tlorisi hiš AR Skratka, stare informacije imaš.
Whiskey Objavljeno Januar 26, 2014 Opozori Objavljeno Januar 26, 2014 (popravljeno) Hvala, bom pogledal CN EU 2014.4 in naredil primerjavo z AR 4.1. Me res zanima kako je pokrit npr. Velebit, južna Srbija (planina Golija, Sjenica, ... ) in Albanski hribi. Ali mogoče veš zakaj so nas Hrvati zabrisal ven iz AR 4.2? Popravljeno Januar 26, 2014. Popravil Whiskey
Snečer Objavljeno Januar 26, 2014 Opozori Objavljeno Januar 26, 2014 Tam ko si se vozil AR CN Naj ne zavede, da ima AR gozdove, ceste so skromne. Skratka treba primerjat, a CN je z vsako verzijo boljši. AR, nora kategorizacija na Velebitu CN, kaže lepo, da je makadam oz. stranska cesta
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se