Enzo Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Kaj pravte pa na Tole In na Tole Ta druga je pomoje sigurno 250....sam je pa kar huda stvar :OK: :OK:
veronek Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 uf!!!!!!!! :wub: :wub: kak sta lepe jst bi si jo tut tak prestrihu!!! :blush: sam ni druga 250!! ker ima enojni disk pa se sam en auspuh (od stiri takterja)!! :hmm: sam lepe so pa res!!!
veronek Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 pa tole pa ni velik original ostal ce gledas zadnjo nihajko pa spredno vzmetenje pa bremze.... :devil:
Enzo Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 Tko pa zgleda z zadkom od Mitota :OK: KLIK
veronek Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 Mene pa neki zanima!! ka pa bi lahka jst naredu?? pac npr. tak k si vi dajate te kite v svoje motorje (aprilie,nsrk-e....) ka bi lahka pa jst naredu??? vem da polinijev kit ne obstoja :BUA: a mogoce kdo ve za kaksen kit ki bi obstajal :?
Enzo Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 Men se zdi da polini kit 160ccm obstaja :hmm: (ne obstaja pa 125cc) Drgač maš pa še Malossi kit in še kak bi se najdu. Ta dva sta pa najbolj znana .)
Zok Objavljeno Februar 17, 2005 Opozori Objavljeno Februar 17, 2005 In na Tole Ta druga je pomoje sigurno 250....sam je pa kar huda stvar :OK: :OK: ← 125 je. je mel pa moj best frend tako varjanto avspuha (prednji del stock, naprej akrapovic), pa se je, razen izgleda in zvoka, bolj svoh obnesel. prevec odprto vse skupaj, do 9k rpm je bil mrtev, pol se mu je pa strgal - kolk se lahk pac strga 24im konjem - vseeno ni naredil nic drasticnega, kar bi dalo voznji nek car ("morm pazit kolk gasa bom dal da mi zadek ne bo opletal v nepravem trenutku")... :hmm: original se bolje obnese. .) drugac pa ce tipo ze namontira 320 mm disk in zlati brembo celjust - js bi raj dal se na levo en originalen disk in eno originalno celjust, jekleno opletene povezovalne cevi in crno eloksiran alu T-clen (btw, originalne vilice imajo tudi na levi nosilec za celjust, prav tako ima feltna prostor in luknje z navojem za pritrditev drugega diska - pac isti deli k pr 250ki), pa bi ble lastnosti zavor ziher boljse, boljsi bi bil tudi izgled, pa se manjsi stroski bi bli (rabljena disk in celjust, cevi pa bi prsle 15-20 jurjev ze narjene). ampak tako bi js dal. .)
Enzo Objavljeno Februar 18, 2005 Opozori Objavljeno Februar 18, 2005 A je mel kdo že izkušnje z brušenjem kromiranega cilindra? Vem da je potrebno na novo premazat stvar in nato brusit. Kje naj bi to delal in kolk bi pršla cena? :hmm:
Enzo Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 Zdej mam namen kupit nove gume, pa bi dau spredej 120 in zadej 150. Original ma 110/140. Kako bi to vplivalo na vozne lastnosti?? Al pa spredi bi pustu 110 sam zad bi dau 150?? Kakšne gume uporabljate na vaših 125cc SS? Kaj najbolj priporočate? :hmm: moje skromno vprašanje .)
ICE_MAN Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 Moj frend je mel par let nazaj ta motor jst sm pa mel yamaho td isti motor sam drugacna prestavna razmerja pa se ene par malenkosti. :kva2: Za yamaho ne obstaja noben kit ne pollini ,ne mallossi :kva2: ti kiti so predvsem za italjanske motorje razen honde. VSI TI CILINDRI NISO KROMANI AMPAK IMAJO NICASIL OBLOGO NEKAJ PODOBNEGA KOT VCASIH HARD CHROME SAMO DA SE NE SVETI. :wacko: CE BRUSIS CILINDER POTEM ODSTRANIS TO PLAST IN JE KONEC Z CILINDROM RAZEN CE GA NE OBNOVIS IN TO NA 2 NACINA: ---JEKLENA PUSA (V CILINDER IN NA NOVO NADREJAT KANALE) ALI ---NA NOVO NANASATI NIKASIL JEKLENE PUSE VSTAVLJAJO PRI NAS MEDTEM KO NIKASILAJO PA NE (MOGOCE SE V TOMOSU SAMO DVOMIM). CE HOCES NIKASIL BOS MORAL TO V TUJINO POSLAT ITALIJA ,NEMCIJA ,VELIKA BRITANIJA.... ---PUSE SO DEFINITIVNO SLABSA IZBIRA JE CENEJSA SAM ZARADI DRUGEGA MATERIALA JEKLA NAMESTO ALUMINIJA IN NICASILA PRIDE DO DRUGACNIH RAZTEZANJ MATERIALOV POSLEDICA SO DRUGACNE TOLERANCE MED BATOM IN CILINDROM. BAT MORA BITI DRUGACEN, DRUGI OBROCKI (DRUG MATERIAL). CE TEH TOLERANC NE UJAMES DOBRO BO MOTOR HITRO ZARIBOV :eek: ---NICASIL JE DRAZJI SAM JE PA POL VSE TKO KOT PRI ORIGINALU IN BAT LAHKO OSTANE ORIGINAL OZ NADMERA LE TEGA. PRI FRENDU SMO DAL NA TZR PUSE PA MOTOR NI NIKOL VEC TKO LEPO LAVFU KOT JE PREJ. EN DRUG FREND JE IMEL APRILIO RS 250 PA JE MEL TUDI KO JE ZARIBALA 2 PUSE NOT 2 CILINDRA PA SO MU PREMAJHNO TOLERANCO NAREDIL IN JE MOTOR 3X ZARIBU PREDEN JE UJEL PRAVO TOLERANCO ZA NJEGOV MOTOR POL PA MAL ZRACUNI 3X KOMPLET PO 2 BATA IN SE PUSE ZRAVEN......VELIK DENARJA. STANDARDNA TOLERANCA MED BATOM IN CILINDROM PRI PUSAH JE 0,05mm TOK VSI DELAJO. TISTA RS 250 KI PA JE 3 RIBNLA JE PA NA KONC MELA 0,12mm KAR JE VEC KOT 2X VEC OD 0,05mm :winkiss: MAL PREMISL PA PREBER KAJ SM TI NAPISU IZ IZKUSENJ S TEM MOTORJEM IN SE POL ODLOC :winkiss:
simonsi Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 ice man mal nakladaš, jaz sem tole vse čez dal in naredil skoraj doktorat iz tega. una puša je iz gusa, fletn material, samo slabše odvaja toploto kot alu, večja obraba, motor se manj vrti. nikasil ali hard crom je pa ful fajn, ker se motor dost bolj vrti, dolga življenjska doba, manj se greje. Glede toleranc, pa mora vsk pocar ki ti bat proda vprašat a je za alu a za gus. Pri alu so manjše tolerance, ker imata bat pa cilinder približno enak koeficent raztezanja, medtem ko pri gusu je pa potrebna večja toleranca, ker se bat bolj razteza kot gus. pa tolerance se da vse zračunat, samo pravo knjigco moraš imet :) Pa ponavadi se cilinder dela po batu oz. se ga porabi za mušter. In ja, nikasil/hard crom delajo tudi pri nas, okol 40k na cilinder, gus pol manj. P.S. pa izklop CAPS LOCK
ICE_MAN Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 :grim Kaj pa raztezanje 2 razlicnih materialov zato ker je gus zabit v aluminij. :grim Kako se pa to pol obansa? Hard chroma pa ze 100 let vec ne delajo. Ce mas moznost daj nikasil gor manj problemov. Drugac je pa gusasta pusa 20k sam pol bos mogu met neoriginalen bat vertex ,prox.... Un frend na tzr je mel puso not pa vertex bat pa je mel full probleme z nastavitvijo motorja.
ICE_MAN Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 Skratka s pusami mam slabe izkusnje. Edin kle je ena prednost da lohk das vse kanale drejat oz brusit.
simonsi Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 :grim Kaj pa raztezanje 2 razlicnih materialov zato ker je gus zabit v aluminij. :grim Kako se pa to pol obansa? Hard chroma pa ze 100 let vec ne delajo. Ce mas moznost daj nikasil gor manj problemov. Drugac je pa gusasta pusa 20k sam pol bos mogu met neoriginalen bat vertex ,prox.... Un frend na tzr je mel puso not pa vertex bat pa je mel full probleme z nastavitvijo motorja. ← sam sem imel gus pušo in bat s pripadajočo toleranco pa to laufa ko šus ene 10kkm, pol sem pa prodal z dobrim frendom sva pa lastnoročno vgradila dve puši v cilinder. Njegov oče je strugar in je bila zadeva malo lažja. Pri drejanju cilindra in puše ubodeš eno tapravo toleranco, pol daš cilinder za 20min pečt u pečico na 200C, ko je zlatorumen :D vzameš pušo iz skrinje, lepo vržeš zadevo skupi in ko se ohladi, drži ko prasica. Pa frendu stvari še kar laufajo bp. Če ne zajebaš z izbiro bata, in te ne moti da ti gre par kmh manj, pol je glede na ceno in dostopnost puša fajn izbira. Lp
Enzo Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 Se enkrat ponovim: mam namen kupit nove gume, pa bi dau spredej 120 in zadej 150. Original ma 110/140. Kako bi to vplivalo na vozne lastnosti?? Al pa spredi bi pustu 110 sam zad bi dau 150?? Kakšne gume uporabljate na vaših 125cc SS? Kaj najbolj priporočate? :hmm: .)
Dolenc™ Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Uspredi pust tko ko je, k če majo vse 125ke 110 že mora bit neki na tem ;). Za zadno ti ne morem rečt k jst sem že kupu motor k je mev 160 uzad. Če ne druzga zgleda mal "močnej" če je večja guma. Jst bi uzev 150 :yes: .
Erik Objavljeno Marec 5, 2005 Opozori Objavljeno Marec 5, 2005 Ze eno dimenzijo večjo ni problema pri 125kah, kej več pa ne priporočajo, ker se vozne lastnosti zelo spremenijo
veronek Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 Pjebi prosim na pomoc!!! :o Jst pa mam ta problem! Moja tzr-ka se noce vec zavrteti preko 10.000 obratov!! zej pa upam da je kdo tak ki je ze kej sraufal 2-takt motorje!! zej jst sm mislu ka bi lahko bilo narobe!! al je akumulator,al je svecka, al bi lahko bilo mogoce to z izpusnim ventilom kej narobe odpre ga pri 8.000 obrati sam me zej zanima ce ima vec stopenj al se sam odpre do konca ko se odpre!! pac ko pride do 10.000 obratov ga zacne cukat kot nebi bilo recimo dovolj bencina al pa kej tazga!! ne vem ubistvu cist tocn ka bi blo :? !! prosim za pomoc!! hvala!!
veronek Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 Aja pa do tja do 10.000 obratov pa laufa cist brez problemov kot po navadi! :cry: le kaj bi lahko bilo??
batzajla Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 (popravljeno) svečka,frgazar (premalo bencina),razštelan štrom,mogoč tud izpušni ventil...verjetno kej od tega :hmm: sam ti pa povem,da je mel frend TZRko in jo je n-krat razdrl v nulo pa štelal pedenal šraufal,pa se vseen ni hotla zvrtet kot bi se mogla a prej ti je normaln delal? Popravljeno Marec 16, 2005. Popravil batzajla
cation Objavljeno Marec 16, 2005 Opozori Objavljeno Marec 16, 2005 ce mene vprasas, je se najvrjetneje to fergazer. sam sem imel podoben problem pri yamahi dt125, na visokih obratih je enostavno trokiral in ni mel vec moci. jaz sem najprej spucal filter za zrak, ocisto svecko, pol pa se lahko ene pol dneva ukvarjas z nastavljanjem fergazerja( tisti nedolzni sravfeki). pri meni je pomagalo :OK: v povezavi s tem je lahko tudi kaka okvara na elektriki, da ni iskre v visokih obratih(tudi to ti govorim iz lastnih izkusenj) z ventilom je pa tak: menda je stvar cist podobna kot na dt, in sicer se ta ventil odpre pri dolocenih obratih, in je pri max št. obratih tudi max odprt, kar govorim za PRAVILNO nastavljenost ventila ypvs. ce se ti je razstelal, mozno da se odpre prehitro, posledicno pa pri visokih obratih spodnji del ventila ze zapira izpusni kanal, ce se odpre prepozno, pa se v bistvu sploh ne odpre do konca. ce je narjeno tak ko na dt(mislim da je) potem ventil nastavljas z tistima dvema vijakoma (tisti črni kolescek pod pokrovom se pa itak ne more prestavit sam od sebe) glede nastavitve ventila priporocam , da se stem ukvarja kdo, ki tega ne pocne prvic .)
veronek Objavljeno Marec 20, 2005 Opozori Objavljeno Marec 20, 2005 Hvala vam za pomoc!! :OK: Tezave so ze odpravljene! za informacije nastelat izpusni ventil in povecat kolicino bencina! sam se ga je splacal mal presraufat kr zej leti k zmesan! mam pa se eno vprasanje ce mogoce kdo ve kaj bi lahko bilo narobe! motor ne vzge ga morm porint v drugi sam fora je da vergla vredu tak da akumulator ni! ko enkrat vzge dela vredu (ddddd sej sm ga zej nastelu :lol1: ) ne vem kaj bi lahko bilo!! :cry: aja pa se tole cu sm da motor ponavadi takrat turkira ko nima akumulator dost mase (da je ze slab) a je se kaksen drug razlog za torkiranje mogoce ko motor pride v rezonanco?? lp :hmm:
cation Objavljeno Marec 20, 2005 Opozori Objavljeno Marec 20, 2005 hmm. takega primera pa se nisn mel. morda bi to lahko blo sicer povezano z preteklim sraufanjem motorja, samo me cudi to, da ko vzge bolse deluje ko prej. pa si ziher da si prav nastavil fergazer? kaj sraufek na levi strani(tisti mali, na fergazeru, samo ne oni za standgas ampak za luft) si privil ali odvil, oziroma koliko? to mors delat namrec postopoma, prevec tudi nesmes spremenit, ce je uplinjac ze prej briblizno vredu nastavljen .) ventil pa pomoje tu nebi smel igrati nobene vloge, v kolikor si stelal samo tista 2 sraufa na zicah, ki krmilita ventil. tak da po vsej moji logiki je krivec uplinjac, ce pravis da je pred tem tvojim "posegom" lepo vzigal. malo se se ukvarjaj s tem, al pa pojdi do koga, ki ima izkusnje z takimi nastavitvami. LP, pa cimprej zrihtaj :) :)
Enzo Objavljeno Marec 21, 2005 Opozori Objavljeno Marec 21, 2005 Rabm pomoč!! A ma kdo slučajno ZADNJI AMORTIZER, k bi pašal na TZR-ko :? :? Zdajšnji je namreč spuščan in bi rabil druzga :huh: Razn, če kdo ve a ga je mogoče na novo napolnit??? :hmm: Sam baje da je nekako zarobljen in to ni mogoče :cry:
Enzo Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Danes sm končno dobil mojo TZR-ko porihtano :kva2: Narejena je bla generalna in sicer: - obnovljen cilinder (nikasil obloga) - nov bat (+ obročki, sornik) - nova ojnica (+ ležaja ojnice, sornik) - nova ležaja gredi - tesnila Morm rečt da gre mašina kar uredu, sicer je treba še udelat, sam vleče kar lepo :OK: :OK: Sicer se mi pa dogaja da mi fullkrat crkne v križišču, ko dam v prvo in tud ko je minimum mi crkne. A je to mogoče zato kr mam notr svečko od krosa? Kolk časa ponavadi udelavate tak motor? Pa na kolk obratou ga držite? .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se