Grilzz Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Prvih 500km do 5k rpm, potem par 100km do 7k rpm, potem še par 100km do 9k rpm, potem je pa že cajt da zadiha. Lahko pa tudi kako drugače.
mi Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 to da ti ugaša je pa lahko prenisk naštiman štantgas, al pa če je neogret motor to tut rad dela...
Enzo Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Prvih 500km do 5k rpm, potem par 100km do 7k rpm, potem še par 100km do 9k rpm, potem je pa že cajt da zadiha. Lahko pa tudi kako drugače. ← uhh..pol sm pa šou že parkrat čez :blush: hja no...mal bo težka 500km držat na 5k :unsure: ma bo že nekako :)
Dolenc™ Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 mja jst tud probam mal merkat, sam mi ne uspeva zmer :)
Zok Objavljeno April 8, 2005 Opozori Objavljeno April 8, 2005 pri utekanju je treba cimveckrat spreminjat obrate. veronek, pr tvojem je fora (je ze miha rabu cel dan da ga je nastelu) da se ventil odpre prehitro, pol se pa tolk zavrti da ga ze nazaj zapira, al pa ga odpre prepozno, pa ga sploh ne odpre do konca - more bit ful tocno nastelan, TZRka je kr zajebana glede tega. aprilia ma pa recimo drsno plosco na eno zajlo + fedro, pa ni nubenga stelanja. .)
veronek Objavljeno April 8, 2005 Opozori Objavljeno April 8, 2005 mah sej ubistvu ni zej tulk problem u ventilu sam probleme mam zej s tem da mi sploh noce vec uzigat zej pa sumimo da se je vzig prestavu a mogoce kdo ve ce se ga kje stela??? mal pa tut sumim da je kompresijo zgubu kar je pa za :SS ker pol ni pomoci!
Zok Objavljeno April 15, 2005 Opozori Objavljeno April 15, 2005 bat je bil nov, zaj ne vem ce je meu ta motor se kake druge finte (ne d bi js vedu), bom vprasu mihata pa ti povem.
Enzo Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Mam en problem. Za zdej mi dela motor sam mešanco, jo bom pa delou sam (za sigurno). Kako naj bi jaz odklopu ta mišelator. A je dovolj da spraznim rezervar za olje, pa nekako zamašim cevko, ki gre v mišelator in pustim da dela mišelator v prazno?? A lahko to kako škodi motorju? :? Kako mate drugi to urejeno (veronek, ti se mi zdi da mešaš sam?)?
Stric Burek Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Kokr jest vem maš tam za štimat procente in lohk tudi sklopš, nism pa sigurn, neki smo se menli enkrat
Dolenc™ Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Ja, tko lahko nardiš da kantico za olje sprazniš, najbl simpl. Čeprov te pumpice za olje spet tko nesigurne niso ;)
cation Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 s tem odklapljanjem sem se tudi jaz ubadal. najprej sem zajlo dol zmakno in s tem delovanje zmanjsal na minimum, vendar potem se vedno pokuru motor doloceno kolicino olja. ce bos pa kar posodico spraznil, nevem kako se obnese, ker tisto olje ki ga crpalka crpa, sluzi hkrati tudi za mazanje zobnikov v sami pupmici, torej ce mazanja nebo.... :? najbolj ziher bos, ce pumpo dol vzames- ni tezko :OK:
Enzo Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 najbolj ziher bos, ce pumpo dol vzames- ni tezko :OK: ← A bi mal bol pojasnil to :huh: Kako naj bi pol dovolj dobro zapru tisto luknjo, kjer je pumpa montirana na motor :hmm:
cation Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 kaj ti mas TZR? potem je menda isto ko na DT, ce dol vzames pumpico, ne pstane nobene luknje, le ene 2 cm gredi, ki sluzi za pogon crpalke gleda ven, drugace pa ne more prit nic v masino in nic iz nje .) sicer pa ce vzames pupmico narazen, jo DOBRO ocistis, menjas semering v njej (v bistvu edina stvar, ki se dejansko lahko obrabi), potem pravilno nastelas, pa more naprej delat BP :D PS: to sem govoril za yamaho DT 125, pomoje je pri TZR isto, za druge znamke pa nevem..
Stric Burek Objavljeno April 24, 2005 Opozori Objavljeno April 24, 2005 Sam a to je kej na štrom al je vse mehansko?
veronek Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 kulker jst vem sta dt pa tzr drugacni masini tdr pa tzr sta pa isti!! :hmm: jst mam kulker jst vem sam tak da pac spraznes rezervarcek pumpico mam pa normalno gor! sam bom pogledu da bom sto procentn ti sporocim mal kasneje!
veronek Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 ammm tak je k sm napisu pol pa sam 2 procenta pa je to to! sam ne smes pozabit dat ola noter!!!! :nono: Drugac me se pa neki zanima ka je recimo to da ti motor ne vzge. Ko vziga nazaj seka (sej veste kaj mislim?) pac mislim da je to problem da se je vzig prestavu ubistvu mislim da so se fedrce zaskocle polomile whatever uglavnem a bi lahko to bilo to?? mogoce kdo ve?? lp
cation Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 kulker jst vem sta dt pa tzr drugacni masini tdr pa tzr sta pa isti! ja, vem to, ampak pumpica je pomoje ista. naredi kar pac hoces, ampak ce samo rezervarcek spraznes, se potem pumpica ne maze in se lahko poslovis od nje, razen ce si ziher, da je ne bos vec potreboval.... :doze: :OK:
Stric Burek Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Ma dol jo odšraufej kaj je treba komplicirat?!?
sotedo Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 Imam eno težavo. Sem lastnik yamahe tzr 125. Pri speljevenju mi motor zelo počasi spelje. Pa če mi crkne pri speljevanju moreš zapret bencin, da ti spet vžge. A to je zgonen bat al je kej drugega? :? lp, miha
veronek Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 To pa skor sigurn ga zalije ce mors pol bencin zapret! :hmm:
RSmaniac Objavljeno Maj 9, 2005 Opozori Objavljeno Maj 9, 2005 Preglej mal fergazer če je kej razštelan. Probi iglo za polovček naštimat tko da dobi manj bencina, možno tud da se ti zaskoč, Kar pa možno da ti bencin skos notr teče. LP
Enzo Objavljeno Maj 14, 2005 Opozori Objavljeno Maj 14, 2005 Mam en problemčk... včasih se mi zgodi, da mi v 4. prestavi vrže iz brzine (med 3 in 4) :? A to je mogoče zato ker premal zabijem gor tačko od menjalnika al so kaj zobniki zjebani?? :hmm:
_miha_ Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 NGK so res dobre svecke, ni kaj. sam uporabljam B10EG, ki je za moj agregat predpisana (125 cc 2T, 34 HP + tuning), in jo menjavam navadno dvakrat do trikrat na sezono. poskusi z njo, ce imas pa denarja ko solate, pa vzemi B10EGV, s platinastim nanosom. platina je katalizator, in kot taka, pospesi izgorevanje - izgorevanje je cistejse, v teoriji je celo moc visja in poraba nizja (a tolk tud ne verjamem da se pozna). stane sicer vec kot 4 jurje (al se vec?? :hmm:), zdrzi pa po besedah mehanika, ki se tudi ukvarja z motociklizmom, in vgrajuje le NGKjeve svecke, vsaj 3x tolk k B10EG. poskusi z B10EG (stane dobrega jurja pa pol, je pa namenjena visoko vrtecm se dvotaktnikom - tud v kartingu jo uporabljajo!), verjetno ne bos zgresil z nakupom! .) ← btw je cena NGK B10EGV 14,95€ , kar je cca 3,5k (louis avstrija) BR10EG pa 7,15€ (cca 1700 sit) (tudi louis)
Enzo Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 Danes nardil lepih 200km (do obale in nazaj) :OK: Zanima me pa, če se tud komu drugmu dogaja (na katjrmu koli 125 ss motorji), da se začne motor nad 8000rpm full trest (vibracije), tko da maš roke po 100km mravljinčaste :? Kaj bi bu mogoče to vzrok? :hmm:
RSmaniac Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 Roke mam tud jst mravlinčaste sam ne zarad treslajev ampak zarad tega ker maš slabši pretok krvi k ročke stiskaš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se