hajoktejn Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 (popravljeno) . Popravljeno September 22, 2014. Popravil hajoktejn
Kmet2 Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 . Dobr si to povedu DXR16 in DAMI34 2
motom Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 Mam. 520 je korak. Prideš iskat? ni važna oznaka, da ima le o-ringe še not. Pridem... pošlji mi telefonsko
motom Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Še zmeraj iščem izrabljeno o-ring ketno. Ima kdo?
cekada Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 prodam novo 525 did verigo 110 glidov
hajoktejn Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Še zmeraj iščem izrabljeno o-ring ketno. Ima kdo? Pa kva ti ni jasn teb? Napisu sm da jo prid iskat in cifro sm ti poslal??? maus 1
ludiluka Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Pa kva ti ni jasn teb? Napisu sm da jo prid iskat in cifro sm ti poslal??? stari dej zastopit da ene je strah poklicat
hajoktejn Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 Al pa ZS poslat, če rabš kej ...
maus Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 hajći se je pa razburu ketna pr men še drži hajoktejn 1
hajoktejn Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 hajći se je pa razburu ketna pr men še drži Ja, hajći se ponud da pomaga pol pa tkole ... Mene tud ketna drži maus in TakeALookAround 2
DAMI34 Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 Men je tut ta stara ketna držala, dokler je nismo s fleksarco odpičl dol
motom Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 Pa kva ti ni jasn teb? Napisu sm da jo prid iskat in cifro sm ti poslal??? Žal nisem dobil nobene cifre. Mimogrede pa še nekaj o materialu o-ringov, NBR: Akrilonitril-Butadien (NBR) Nitrilna guma (NBR) je splošni izraz za polimere akrilonitrila butadiena. Vsebnost akrilonitrila v nitrilnih tesnilnih mešanicah bistveno niha (18 % do 50 %) in vpliva na fizikalne lastnosti končnega materiala. Večja ko je vsebnost akrilonitrila, boljša je odpornost na olja in goriva. Istočasno je vpliv na elastičnost in odpornost na skrčenje negativen. Glede na ta nasprotujoča si dejstva, se pogosto uporabi kompromisna rešitev, in s tem srednja vsebnost akrilonitrila. Guma NBR ima dobre mehanske lastnosti v primerjavi z drugimi elastomeri ter visoko odpornost na obrabo. Odpornost na toploto do 100 °C s krajšo življenjsko dobo pri 121 °C Prožnost v hladnem odvisna od posamezne mešanice, med -34 °C in -57 °C Odpornost na kemikalije Alifatski ogljikovodiki (propan, butan, nafta, mineralno olje in mast, dizelsko gorivo, kurilna olja), rastlinska in mineralna olja in masti. Razredčene kisline, alkalije in solne raztopine pri nizkih temperaturah. Voda (posebne mešanice do 100 °C). Nezdružljivost z gorivi z visoko aromatsko vsebnostjo (za goriva »flex fuel« je potrebno uporabiti posebno mešanico) z zavorno tekočino na osnovi glikola z močnimi kislinami z ozonom - staranje zaradi vremenskih in atmosferskih vplivov
skategrizzly Objavljeno September 28, 2014 Opozori Objavljeno September 28, 2014 Pozdravljeni, ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe da se mi veriga ki ima za sabo približno 5000km (torej je praktično nova) na skoraj vsakih 500km raztegne ali pa dodatno napne? Čistim in mažem jo redno, večinoma na vsakih 500km, oziroma ko opazim da ni več tako mastna. Je problem v kvaliteti verige ali je kaj drugega? Začela mi je namreč že konkretno najedat živce :angry: Drugače je pa veriga ista kot tale (se pravi od tega prodajalca) ampak je razmerje zobnikov pri meni 16-40: http://www.ebay.de/itm/DID-Kettensatz-Kettenkit-13-40-Aprilia-RS-125-06-10-/330523008787?pt=DE_Motorradteile&hash=item4cf4b4df13
ludiluka Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 neenakomerno raztegnjena ketna probej zavrett kolo za 1/4 obrata in vsakič poglej kolk je ketna napeta je pa še možnost da je jajčast zobnik
MiNa Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Pozdravljeni, ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe da se mi veriga ki ima za sabo približno 5000km (torej je praktično nova) na skoraj vsakih 500km raztegne ali pa dodatno napne? Čistim in mažem jo redno, večinoma na vsakih 500km, oziroma ko opazim da ni več tako mastna. Je problem v kvaliteti verige ali je kaj drugega? Začela mi je namreč že konkretno najedat živce :angry: Drugače je pa veriga ista kot tale (se pravi od tega prodajalca) ampak je razmerje zobnikov pri meni 16-40: http://www.ebay.de/itm/DID-Kettensatz-Kettenkit-13-40-Aprilia-RS-125-06-10-/330523008787?pt=DE_Motorradteile&hash=item4cf4b4df13 Fake-Ponaredek ?! Verigo sem menjal na 42Kkm. Trenutno ima motor 53Kkm, napetost se v vsem času ni spremenila, kupljena pa tule. Maže jo pa sistem DIY. Več slik sem tule že objavil. Kmet2, hajoktejn, Pips in 1 other 4
motom Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Ketna skoraj v nobenem primeru ne more biti neenakomerno raztegnjena. Pa tudi, da je raztegnjena se le reče. Pač tako pravimo, z mano vred. Raztegniti v pravem pomenu besede pa se je ne da. Ketna se podaljša zaradi obrabe osi členov in pripadajočih puš. Da bi se obrabile le nekatere osi, druge pa ne, je možno le v primeru, da odpadejo nekateri o-ringi in se na teh mestih obrabi. In še pogoj je, da ketno slabo mažemo. Sem pa ravno danes srečal znanca, ki je prišel s pooblaščenega servisa. Naredil je redni servis in ob tem mu je serviser svetoval, da naj menja tudi ketno (30.000km), ker je neenakomerno raztegnjena. K sreči jo še ni zamenjal. Znanec mi je pokazal kako je serviser prikazal neenakomerno raztegnjenost. Najprej je ketno razmigal in pokazal velik hod. Nato je zavrtel kolo in ketna je imela manj hoda. Jasno. Če kolo zavrtimo, potem členi niso maksimalno narazen. Ko ketno močneje zanihamo gor, dol, se členi maksimalno razmaknejo in hod gor/dol se poveča. Torej pazite se serviserjev, ki vas hočejo ogoljufat.
ludiluka Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Ketna skoraj v nobenem primeru ne more biti neenakomerno raztegnjena. Pa tudi, da je raztegnjena se le reče. Pač tako pravimo, z mano vred. Raztegniti v pravem pomenu besede pa se je ne da. Ketna se podaljša zaradi obrabe osi členov in pripadajočih puš. Da bi se obrabile le nekatere osi, druge pa ne, je možno le v primeru, da odpadejo nekateri o-ringi in se na teh mestih obrabi. In še pogoj je, da ketno slabo mažemo. Sem pa ravno danes srečal znanca, ki je prišel s pooblaščenega servisa. Naredil je redni servis in ob tem mu je serviser svetoval, da naj menja tudi ketno (30.000km), ker je neenakomerno raztegnjena. K sreči jo še ni zamenjal. Znanec mi je pokazal kako je serviser prikazal neenakomerno raztegnjenost. Najprej je ketno razmigal in pokazal velik hod. Nato je zavrtel kolo in ketna je imela manj hoda. Jasno. Če kolo zavrtimo, potem členi niso maksimalno narazen. Ko ketno močneje zanihamo gor, dol, se členi maksimalno razmaknejo in hod gor/dol se poveča. Torej pazite se serviserjev, ki vas hočejo ogoljufat. Prav maš budala jst zakaj sm šel ketne menjat pa budale od nategunskih serviserjev in strokovnjakov
DAMI34 Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Ko moraš ketno nastavljati (šponati) vsakih 1000km ni več v redu. Ko pri konstantem gasu skače gor in dol, ni več v redu. Ko letijo ven gumice tut ni več v redu. Ko so nekateri členi trdi (se ne gibljejo več kot jih prisili samo kroženje) ni več v redu. Seveda se da še mau špekulirat pa podaljšat kakih 5-10 jurjev, ampak se vprašam zakaj? TakeALookAround, Kmet2, NX650 in 1 other 4
jl79 Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja.
DAMI34 Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja. Kaj ti pomaga zvmx (jaz sm jo imel) če so pa po 25kkm leteli ven xringi...pa par členov je posledično postalo trdih. Original vgradnja na mojem je bila najcenejša ketna z o ringi, pa je naredila 35kkm, bi pa sigurno še 10kkm. Komot lahko daš VX.
cikadina Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja. se strinjam z damijem, vprašanje kej je boljše, al dat dražjo al cenejšo. poglej pa še mal od drugih znamk bo mogoče cenej pa še dlje bo držala, z didom majo res neke sitnosti.
jl79 Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Super hvala. Še to, glede na to, da ima CB1000R enojno nihajko, ali je potrebno le-to sneti v primeru, da bi pri menjavi uporabil sklenjeno ketno? V tem primeru bom raje naročil že razklenjeno...
jl79 Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 se strinjam z damijem, vprašanje kej je boljše, al dat dražjo al cenejšo. poglej pa še mal od drugih znamk bo mogoče cenej pa še dlje bo držala, z didom majo res neke sitnosti. Kaj pa je v tem cenovnem razredu primerljivega, Enuma je dražja, kaj pa RK, kaj drugega?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se