Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Še zmeraj iščem izrabljeno o-ring ketno.

Ima kdo?

Pa kva ti ni jasn teb? Napisu sm da jo prid iskat in cifro sm ti poslal???
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hajći se je pa razburu :jezik:

 

ketna pr men še drži :P

Ja, hajći se ponud da pomaga pol pa tkole ...

Mene tud ketna drži :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kva ti ni jasn teb? Napisu sm da jo prid iskat in cifro sm ti poslal???

Žal nisem dobil nobene cifre.

 

 

Mimogrede pa še nekaj o materialu o-ringov, NBR:

 

Akrilonitril-Butadien (NBR)

Nitrilna guma (NBR) je splošni izraz za polimere akrilonitrila butadiena. Vsebnost akrilonitrila v nitrilnih tesnilnih mešanicah bistveno niha (18 % do 50 %) in vpliva na fizikalne lastnosti končnega materiala. Večja ko je vsebnost akrilonitrila, boljša je odpornost na olja in goriva. Istočasno je vpliv na elastičnost in odpornost na skrčenje negativen. Glede na ta nasprotujoča si dejstva, se pogosto uporabi kompromisna rešitev, in s tem srednja vsebnost akrilonitrila. Guma NBR ima dobre mehanske lastnosti v primerjavi z drugimi elastomeri ter visoko odpornost na obrabo.

Odpornost na toploto

  • do 100 °C s krajšo življenjsko dobo pri 121 °C

Prožnost v hladnem

  • odvisna od posamezne mešanice, med -34 °C in -57 °C

Odpornost na kemikalije 

  • Alifatski ogljikovodiki (propan, butan, nafta, mineralno olje in mast, dizelsko gorivo, kurilna olja), rastlinska in mineralna olja in masti.
  • Razredčene kisline, alkalije in solne raztopine pri nizkih temperaturah.
  • Voda (posebne mešanice do 100 °C).

Nezdružljivost

  • z gorivi z visoko aromatsko vsebnostjo (za goriva »flex fuel« je potrebno uporabiti posebno mešanico)
  • z zavorno tekočino na osnovi glikola
  • z močnimi kislinami
  • z ozonom - staranje zaradi vremenskih in atmosferskih vplivov
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe da se mi veriga ki ima za sabo približno 5000km (torej je praktično nova) na skoraj vsakih 500km raztegne ali pa dodatno napne? 

Čistim in mažem jo redno, večinoma na vsakih 500km, oziroma ko opazim da ni več tako mastna. Je problem v kvaliteti verige ali je kaj drugega? 

 

Začela mi je namreč že konkretno najedat živce :angry:  

 

Drugače je pa veriga ista kot tale (se pravi od tega prodajalca) ampak je razmerje zobnikov pri meni 16-40: 

http://www.ebay.de/itm/DID-Kettensatz-Kettenkit-13-40-Aprilia-RS-125-06-10-/330523008787?pt=DE_Motorradteile&hash=item4cf4b4df13

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe da se mi veriga ki ima za sabo približno 5000km (torej je praktično nova) na skoraj vsakih 500km raztegne ali pa dodatno napne? 

Čistim in mažem jo redno, večinoma na vsakih 500km, oziroma ko opazim da ni več tako mastna. Je problem v kvaliteti verige ali je kaj drugega? 

 

Začela mi je namreč že konkretno najedat živce :angry:  

 

Drugače je pa veriga ista kot tale (se pravi od tega prodajalca) ampak je razmerje zobnikov pri meni 16-40: 

http://www.ebay.de/itm/DID-Kettensatz-Kettenkit-13-40-Aprilia-RS-125-06-10-/330523008787?pt=DE_Motorradteile&hash=item4cf4b4df13

Fake-Ponaredek ?!

 

Verigo sem menjal na 42Kkm. Trenutno ima motor 53Kkm, napetost se v vsem času ni spremenila, kupljena pa tule.

 

Maže jo pa sistem DIY. Več slik sem tule že objavil.

21797166.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketna skoraj v nobenem primeru ne more biti neenakomerno raztegnjena. Pa tudi, da je raztegnjena se le reče. Pač tako pravimo, z mano vred. Raztegniti v pravem pomenu besede pa se je ne da. Ketna se podaljša zaradi obrabe osi členov in pripadajočih puš. Da bi se obrabile le nekatere osi, druge pa ne, je možno le v primeru, da odpadejo nekateri o-ringi in se na teh mestih obrabi. In še pogoj je, da ketno slabo mažemo.

 

Sem pa ravno danes srečal znanca, ki je prišel s pooblaščenega servisa. Naredil je redni servis in ob tem mu je serviser svetoval, da naj menja tudi ketno (30.000km), ker je neenakomerno raztegnjena. K sreči jo še ni zamenjal. Znanec mi je pokazal kako je serviser prikazal neenakomerno raztegnjenost. Najprej je ketno razmigal in pokazal velik hod. Nato je zavrtel kolo in ketna je imela manj hoda.

Jasno. Če kolo zavrtimo, potem členi niso maksimalno narazen. Ko ketno močneje zanihamo gor, dol, se členi maksimalno razmaknejo in hod gor/dol se poveča. Torej pazite se serviserjev, ki vas hočejo ogoljufat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketna skoraj v nobenem primeru ne more biti neenakomerno raztegnjena. Pa tudi, da je raztegnjena se le reče. Pač tako pravimo, z mano vred. Raztegniti v pravem pomenu besede pa se je ne da. Ketna se podaljša zaradi obrabe osi členov in pripadajočih puš. Da bi se obrabile le nekatere osi, druge pa ne, je možno le v primeru, da odpadejo nekateri o-ringi in se na teh mestih obrabi. In še pogoj je, da ketno slabo mažemo.

 

Sem pa ravno danes srečal znanca, ki je prišel s pooblaščenega servisa. Naredil je redni servis in ob tem mu je serviser svetoval, da naj menja tudi ketno (30.000km), ker je neenakomerno raztegnjena. K sreči jo še ni zamenjal. Znanec mi je pokazal kako je serviser prikazal neenakomerno raztegnjenost. Najprej je ketno razmigal in pokazal velik hod. Nato je zavrtel kolo in ketna je imela manj hoda.

Jasno. Če kolo zavrtimo, potem členi niso maksimalno narazen. Ko ketno močneje zanihamo gor, dol, se členi maksimalno razmaknejo in hod gor/dol se poveča. Torej pazite se serviserjev, ki vas hočejo ogoljufat.

Prav maš ;)  budala jst zakaj sm šel ketne menjat  :headbang:  pa budale od nategunskih serviserjev in strokovnjakov :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko moraš ketno nastavljati (šponati) vsakih 1000km ni več v redu. Ko pri konstantem gasu skače gor in dol, ni več v redu. Ko letijo ven gumice tut ni več v redu. Ko so nekateri členi trdi (se ne gibljejo več kot jih prisili samo kroženje) ni več v redu. Seveda se da še mau špekulirat pa podaljšat kakih 5-10 jurjev, ampak se vprašam zakaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja.

Kaj ti pomaga zvmx (jaz sm jo imel) če so pa po 25kkm leteli ven xringi...pa par členov je posledično postalo trdih. Original vgradnja na mojem je bila najcenejša ketna z o ringi, pa je naredila 35kkm, bi pa sigurno še 10kkm.

Komot lahko daš VX.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja.

se strinjam z damijem, vprašanje kej je boljše, al dat dražjo al cenejšo. poglej pa še mal od drugih znamk bo mogoče cenej pa še dlje bo držala, z didom majo res neke sitnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super hvala. Še to, glede na to, da ima CB1000R enojno nihajko, ali je potrebno le-to sneti v primeru, da bi pri menjavi uporabil sklenjeno ketno? V tem primeru bom raje naročil že razklenjeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z damijem, vprašanje kej je boljše, al dat dražjo al cenejšo. poglej pa še mal od drugih znamk bo mogoče cenej pa še dlje bo držala, z didom majo res neke sitnosti.

 

Kaj pa je v tem cenovnem razredu primerljivega, Enuma je dražja, kaj pa RK, kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!