Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vprašanje, je za CB1000R dovolj zmogljiva ketna DID 530VX ali bi moral vzeti ZVM-X model? Če sem prav zasledil, naj bi bila VX serijska vgradnja.

VX NI enaka serijski vgradnji. od DIDovih gredo po kvaliteti in isti širini VX, ZVMX, original.

Objavljeno

Kaj pa je v tem cenovnem razredu primerljivega, Enuma je dražja, kaj pa RK, kaj drugega?

če nočeš sitnosti potem itak odprta ketna. enumo pohvalijo, jst sm mela rk prvo vgradnjo je tudi naredila spodobno število kilometro glede na "pogoje dela" pri prejšnjem lastniku. tko da jst mam zdej spet rk, je pa letos tako malo km nrdila da je še skor nova. 

Objavljeno

VX NI enaka serijski vgradnji. od DIDovih gredo po kvaliteti in isti širini VX, ZVMX, original.

 

Ampak na njihovi spletni strani je navedena VX kot ekvivalenta serijski, ZVMX pa kot nadgradnja. Če je original zmogljivejša od ZVMX, potem pride v poštev le še Enuma 530ZZZ (z natezno silo 48,9kN, ZVMX 46,3kN). 

Objavljeno

Ampak na njihovi spletni strani je navedena VX kot ekvivalenta serijski, ZVMX pa kot nadgradnja. Če je original zmogljivejša od ZVMX, potem pride v poštev le še Enuma 530ZZZ (z natezno silo 48,9kN, ZVMX 46,3kN). 

Rekla kazala je to navajanje, saj tudi DID trdi, da ima ZVMX 2x daljšo življensko dobo kot bi moral imeti original z o ringi....resnica je pa skoraj pol krajšo...malce moraš imeti tudi sreče. Bom tudi drugače povedal, razlika v ceni med enuma MVXZ in ZZZ je cca 50€. Kaj ti to pomeni pri življenski dobi verige je seveda tvoja odločitev. Jaz govorim lahko za moj primer, kot sm že povedal, original (najcenejša enuma) je nardila 35, najdražji DID pa 25kkm.

Smatram pa, da v kolikor ne pretiravaš z nabijanjem gasa in vožnjo po zadnji, lahko mirne duše vzameš od Enume MVXZ.  

Objavljeno

mi smo pole mal razmišljali :P, da glede na te cene in življensko dobo vseh teh xxxx-ov, zzz-jev vvvv-jev je skor še najboljš da vzameš ta poceni o-ringe, enih 15 tavžnt bi mogla naredit brez problema, pole k je fuč pa daš drugo. zobnike recimo menjaš na dve ketni in prideš cenej skozi. 

Objavljeno

Samo za te kalkulacije moraš res veliko veliko na sezono prevozit :)

Objavljeno (popravljeno)

Ampak na njihovi spletni strani je navedena VX kot ekvivalenta serijski, ZVMX pa kot nadgradnja. Če je original zmogljivejša od ZVMX, potem pride v poštev le še Enuma 530ZZZ (z natezno silo 48,9kN, ZVMX 46,3kN). 

Navajajo že, ampak iz prakse ti pa lahko povem, da najdlje zdrži original, potem ZVMX, VX se pa kar hitro menja.

Recimo za R6, kjer original set dobim za 180€ se mi tudi pod razno ne splača dajat gor ZVMXa, da prišparam 40€. Če pa kupuješ set za npr. CBRjko ki je original 300€ +, potem je pa ZVMX za 150€ dober deal. VX se pa jaz osebno izogibam.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

To sezono sm pridno izkoriščal PDL, za naslednjo pa me je skoraj da strah, enostavno mi ne daje občutka "varnosti".

Spucal sm zobnik in vsak členek verige posebaj, na novo nanesel dobršen sloj tega PDLja, ko sem prišel na destinacijo (~70km proč od bajte) je bila že povsem suha na otip, mogoče premalo spreja navlečem gor? 

Rožljanje med vožnjo pa mi je tudi skrajno zoprno, ker imam stalno občutek, da je veriga premalo namazana.

 

Je kdo od tu ki dlje časa uporablja PDL? saj razumem koncept dry luba in tega, da je suhost trademark tega produkta, pa bi se vseeno bolje počutil če bi bila na otip vsaj malo bolj mastna oziroma da mi še kdo potrdi, da je zadeva res tako suha.

 

Je moj strah povsem odveč?

Popravljeno . Popravil Aynach
Objavljeno

To sezono sm pridno izkoriščal PDL, za naslednjo pa me je skoraj da strah, enostavno mi ne daje občutka "varnosti".

Spucal sm zobnik in vsak členek verige posebaj, na novo nanesel dobršen sloj tega PDLja, ko sem prišel na destinacijo (~70km proč od bajte) je bila že povsem suha na otip, mogoče premalo spreja navlečem gor? 

Rožljanje med vožnjo pa mi je tudi skrajno zoprno, ker imam stalno občutek, da je veriga premalo namazana.

 

Je kdo od tu ki dlje časa uporablja PDL? saj razumem koncept dry luba in tega, da je suhost trademark tega produkta, pa bi se vseeno bolje počutil če bi bila na otip vsaj malo bolj mastna oziroma da mi še kdo potrdi, da je zadeva res tako suha.

 

Je moj strah povsem odveč?

Saj pri mazanju verige ne mažeš zaradi zunanjosti ampak zaradi notranjih delov verige. Meni je tudi všeč PDL, ravno zato, ker ni tako mastna veriga in se nanjo ne prime vsak prah, umazanija,...

Objavljeno

zgleda da je dost odvistno od uporabe. Najcenej VX sm vrgu na motor za dve sezoni, ker bo pol ziher fuc, kar na stare veriznike. zdej je mimo 4 sezona torej med 25 in 30ooo pa je vse skup se za eno (mojo skromno) sezono brez pomislekov. Mazem nonstop, perem precej, in vedno mam rahlo ohlapno napeto.

Objavljeno

Vse napisano kratko in jedrnato brez jedrske fizike :notworthy:

Objavljeno

...aja... pa še to:

 VEDNO se maže toplo verigo, ko prideš s fure.

Zakaj?

Ker se med procesom ohlajanja zrak krči... v tem primeru v notranjosti verige (ni čisto polno masti) ...in ko se tisti "zračni mehurček" krči med ohlajanjem, nastaja "minipodtlak" in hoče potegniti vase dodatni zrak, da se tlak izenači z zunanjim tlakom .....in ker si okoli in okoli X-ringa našprical svežo mast, bo potegnilo vase to mast, ker zraka ne more....

Sicer so to malenkosti.... ampak tko je..  :D

Objavljeno (popravljeno)

Jst jo mažem toplo, pa zunanjo in notranjo stran, se boljš počutim čeprav možno,da za notranjo stran "mečem stran" sprej, če res ni potrebno mazat ampak ej sprej je tok pocen,da na tem ne bom šparal.

Popravljeno . Popravil Hytech
Objavljeno

Glih notranjo stran je treba mazat... pa nevem kje kupujes sprej k je tolk pocen? Js dam 15e za motoula...parkat namazem in je prazn... dost drago ubistvu ce se velik vozis in redno mazes...

Objavljeno

... že večkrat napisano:

 

Z raznimi spreji, oilerji...itd mažeš samo zunanji del verige....to se pravi, da mažeš stik verižnika s sorniki verige in pa mažeš ustnice x-ringov...in nič več. .... aja... pa stranski učinek spreja je, da ti veriga ne zarjavi.

Notri je veriga tovarniško namazana in jo lahko mažeš kolikor hočeš od zunaj....vloga x-ringov je, da to mast zadržijo v verigi...in da preprečujejo vstop svinjarije v verigo.... v tem primeru je "svinjarija" tudi mazivo, ki se ga trudimo čim več spraviti na verigo.

Torej s spreji mažemo x-ringe, da se ne poškodujejo. X-ringi teoretično "dihtajo". Vendar verjetno to ni tako. Razne mikropoškodbe nevidne nam preprečujejo to dihtanje....in večkrat, ko peremo verigo, več je možnosti, da spravimo to čistilo not v verigo. Namen tega čistila pa je razmaščevanje, oz. uničenje maziva, v tem primeru notranjega maziva, ki bi verjetno ostalo še nekaj časa notri, če ga nebi namensko odstranili s pranjem verige..

 

Moje razmišljanje:

Tisti, ki hočete imeti verigo čisto, ker ste nabavili "tazlato", je bolje, da namontirate oiler. Ker je olje viskoznejše od masti, se ne lepi na verigo, ampak višek olja odleti z verige, s tem pa se veriga čisti svinjarije, ker jo olje spravlja dol. Samo imaš pa pol motor usran..  :eek:

 

Tko.

 

LP!

Ena pripomba za zgoraj napisano, velja pa za tiste ki mažemo s spreji ki so močno obstojni. Jaz sem verigo uničil, ker sem precej prevozil makedama, katerega prah se je prijel na mazivo in vse skupaj je v nadnjih 2000km(preden sem prišel domov) lepo brusilo in uničilo x ringe. Zato je vsaj po mojem zelo pomembno pranje verige po vsaki vožnji po makedamu, soli itd.

Objavljeno

Ena pripomba za zgoraj napisano, velja pa za tiste ki mažemo s spreji ki so močno obstojni. Jaz sem verigo uničil, ker sem precej prevozil makedama, katerega prah se je prijel na mazivo in vse skupaj je v nadnjih 2000km(preden sem prišel domov) lepo brusilo in uničilo x ringe. Zato je vsaj po mojem zelo pomembno pranje verige po vsaki vožnji po makedamu, soli itd.

ce si vozu po makadamu bi mogu z unim za off road sprejem mazat :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Glih notranjo stran je treba mazat... pa nevem kje kupujes sprej k je tolk pocen? Js dam 15e za motoula...parkat namazem in je prazn... dost drago ubistvu ce se velik vozis in redno mazes...

 

Ja je drago 15e za sprej se strinjam sploh če dosledno mažeš in se dosti voziš. Jst imam sicer srečo, da imam frenda, ki dela v štacuni s temi zadevami, pa dobim sprej zase za 8.60€, pač naredu njemu dost uslug on pa men tko vrne pa sva oba zadovoljna...

Objavljeno

... ti to s Kawasakijem po makedamu... pa po soli..   :eek:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolko pa dejansko maže Škotski-ojler? Ma kdo zmontiranga pa prilepi eno sliko na katerem se lahko razbere tipično umazanijo?

Objavljeno

ce si vozu po makadamu bi mogu z unim za off road sprejem mazat :P

makedam ni bil planski :D

... ti to s Kawasakijem po makedamu... pa po soli..   :eek:

ja

Objavljeno

Kolko pa dejansko maže Škotski-ojler? Ma kdo zmontiranga pa prilepi eno sliko na katerem se lahko razbere tipično umazanijo?

tok maže, da si cel od olja ko moped porivaš po plaži :D

Objavljeno

Kolko pa dejansko maže Škotski-ojler? Ma kdo zmontiranga pa prilepi eno sliko na katerem se lahko razbere tipično umazanijo?

 

Sicer sem ga imel kakih 7-8 let nazaj vendar takrat nisem bil ravno zadovoljen z njim. Za  moje pojme prevelika frekvenca mazanja, posledično olja povsod za izvoz. Uporabljajo tudi olje z majhno viskoznostjo kar še poslabša zadevo.

Seveda obstajajo tudi homemade rešitve ki so se mi bolje obnesle. Če res razmišljaš o avtomatskem mazanju verige me pokliči ali pošlji PM. Boš videl kako izdgleda na moji pomaranči pa boš z malo tehnične žilice tudi sam sebi zrihtal.

Objavljeno

Sicer sem ga imel kakih 7-8 let nazaj vendar takrat nisem bil ravno zadovoljen z njim. Za  moje pojme prevelika frekvenca mazanja, posledično olja povsod za izvoz. Uporabljajo tudi olje z majhno viskoznostjo kar še poslabša zadevo.

Seveda obstajajo tudi homemade rešitve ki so se mi bolje obnesle. Če res razmišljaš o avtomatskem mazanju verige me pokliči ali pošlji PM. Boš videl kako izdgleda na moji pomaranči pa boš z malo tehnične žilice tudi sam sebi zrihtal.

Jaz sem ga letos zmontiral, če ga nastaviš da čisto malo maže, da se veriga ne sveti, potem postane glasna. Jaz sem si ga nastavil tako da je že na oko masna, okol pa malenkost meče, spet je odvisno kako hitro voziš. V tem primeru teče tiho kar se mi zdi ok. Kot je rekel leteči, je verjetno problem v viskoznosti, če bi bilo bolj viskozno olje bi nastavil na manj in bi bila veriga tiho..ugibam samo. Zaenkrat mi je ok ker sem pozabil na sprejanje.. umazana pa res ni.. jo olje skoz čisti  :P Čistil je tudi še nisem odkar imam to gor. Leteči- priporočaš čiščenje verige.. kako pogosto recimo?

Objavljeno

Jaz sem ga letos zmontiral, če ga nastaviš da čisto malo maže, da se veriga ne sveti, potem postane glasna. Jaz sem si ga nastavil tako da je že na oko masna, okol pa malenkost meče, spet je odvisno kako hitro voziš. V tem primeru teče tiho kar se mi zdi ok. Kot je rekel leteči, je verjetno problem v viskoznosti, če bi bilo bolj viskozno olje bi nastavil na manj in bi bila veriga tiho..ugibam samo. Zaenkrat mi je ok ker sem pozabil na sprejanje.. umazana pa res ni.. jo olje skoz čisti  :P Čistil je tudi še nisem odkar imam to gor. Leteči- priporočaš čiščenje verige.. kako pogosto recimo?

 

 

Ma ja pozabi na čiščenje. Si pa pravilno ugotovil, če imaš olje viskoznosti nad 140 ali celo nad 200 je veriga le mat črne barve in nič glasna...da o življenjski dobi ne govorim.......

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!